Jump to content

P: Megane 2 PH1 2003g


kristijan1710

Recommended Posts

Stražnji branik – 400kn

Vjetrobransko staklo s senzorom – 500kn

Krovni airbag(zavjesa) – 300kn/komad

Centrala airbaga – 400kn sa svim senzorima za airbag iz auta(3komada) – 700kn

Crijeva klime za megana 2 - 200kn po komadu.

Crijevo s reostatom - 300kn. Sva crijeva(4komada)+reostat 700kn.

Susač klime - 150kn

Prekidac-modul automatske klime – 200kn

Posuda s motoricem za pranje vjetrobrana – 150kn

Amortizeri zadnje haube(gepeka) – 100kn(oba)

Sirena – 50kn

Instrument tabla (sat) – 250kn

Glavni kocioni cilindar s posudom - 300kn i servo bubanj - 400kn. Cijena za komplet 600kn

Balans stanga( stabilizator) – 100kn

Granicnik vrata, šarka vrata, stoper vrata – 150kn/komad(ostao samo 1 desni)

Modul(pumpu) abs-a - 450kn

Vodilice sajli rucne kocnice – 100kn(obje)

Prednja lijeva, prednja desna, zadnja lijeva, zadnja desna vrata. Cijena kompletnih vrata 500kn.

Kompletan prednji most s vilicama. Cijena kompletnog mosta 800kn. Moguce i pojedincano prednji dio prednjeg mosta 400kn, zadnji dio prednjeg mosta s vilicama 600kn.

Plastike brisaca(Plastika izmedu prednje sajbe i haube). 2 plastike i zastitna guma - 200kn

Kutija UPC-a  s poklopcem– 100kn

Zadnji most s diskovima 800kn, samo zadnji diskovi 400kn.

Link to comment
Share on other sites

Krivo sam napisao :aua:. I sad nemogu vise prepraviti.

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem :wavey:

P.S. ima jos dosta sitnica, sicevi, plastike razno razne. Moguca prodaja svega sto mi je ostalo u kompletu. Ponudu saljite na PM.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
UP!

Sta si prodao a sta je ostalo?

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stražnji branik – 400kn

Vjetrobransko staklo s senzorom – 500kn

Krovni airbag(zavjesa) – 250kn/komad

Centrala airbaga – 400kn sa svim senzorima za airbag iz auta(3komada) – 700kn

Crijeva klime za megana 2 - 200kn po komadu.

Crijevo s reostatom - 300kn. Sva crijeva(4komada)+reostat 700kn.

Susač klime - 150kn

Prekidac-modul automatske klime – 200kn

Posuda s motoricem za pranje vjetrobrana – 150kn

Amortizeri zadnje haube(gepeka) – 100kn(oba)

Sirena – 50kn

Instrument tabla (sat) – 250kn

Glavni kocioni cilindar s posudom - 300kn i servo bubanj - 400kn. Cijena za komplet 600kn

Balans stanga( stabilizator) – 100kn

Granicnik vrata, šarka vrata, stoper vrata – 150kn/komad(ostao samo 1 desni)

Modul(pumpu) abs-a - 450kn

Vodilice sajli rucne kocnice – 100kn(obje)

Prednja lijeva, prednja desna, zadnja lijeva, zadnja desna vrata. Cijena kompletnih vrata 500kn.

Kompletan prednji most s vilicama. Cijena kompletnog mosta 800kn. Moguce i pojedincano prednji dio prednjeg mosta 400kn, zadnji dio prednjeg mosta s vilicama 600kn.

Plastike brisaca(Plastika izmedu prednje sajbe i haube). 2 plastike i zastitna guma - 200kn

Kutija UPC-a  s poklopcem– 100kn

Zadnji most 300kn.

 

I jos podosta plastika i sitnica, sutra cu napraviti " inventuru" pa cu napisati ovdje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Imas slova M i G sa zadnjeg bunkera ili sva slova natpisa MEGANE?

6d6f43026eae628ffd8df99299f577de.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo par slika, i ukratko sta je sve ostalo:

-4vrata sa staklom

-zadnji most

-servo bubanj

-kočioni cilindar

-sirena

-komande klime

-samozatamnjivajuci retrovizor

-brdo plastika i ostalih sitnica(vidi se na slikama)

-centrala Airbaga

-crijeva klime, kondenzator, kompresor klime

-prednji most

-zadnji amortizeri

-zadnje opruge

-prednje opruge

-prednje kocione čeljusti

-zadnje kočione čeljusti

-prednje glavcine

-Abs

-zadnji branik

-prednja plastika ispod vjetrobrana

-sjedala

-more drugih stvari....

megan1.thumb.jpg.2da5c8f1e6fbdf571f54b7e

megan2.thumb.jpg.abe83d2facf0db8c912047b

megan4.thumb.jpg.d4b4fa2664847942afd3ac5

megan5.thumb.jpg.d02f1b4a3f0e0a75030ffca

megan6.thumb.jpg.05a462069355a68c72f0199

Ima i ponesto dijelova za clia:
-kompletne prednje kočnice+glavcine

-zadnje i prednje opruge

-prednji i zadnji amortizeri

-ECU motora

-volan + airbag

-glavni kočioni cilindar

-servo bubanj....

megan3.thumb.jpg.03cbade667d002344d5a0ac

Link to comment
Share on other sites

suvozačev podizać stakla(komplet vodilica,motor elektronika)???Megan

Edited by kozmo
Link to comment
Share on other sites

Imaš li ventilator kabine?

Od bilo kojeg. Megana ili clia. 

Trebale bi mi dimenzije ventilatora. 

Link to comment
Share on other sites

To je prvo s auta otislo :aua:

A sto se tice dimenzija, jedino ovako ti mogu pomoci.

20180418_100547.thumb.jpg.4f3510d597e158

Link to comment
Share on other sites

Kemijam, u glavi, staviti jači ventilator kabine u R4. 

Promjera ima dovoljno (170mm čini mi se) ali dubine i ne baš. Lopatice su nekih 50mm široke, a motor još dodatnih 60mm. 

Od megana 2 je vrlo blizu tih brojki pa mi treba da ga probam uglaviti u raspoloživi prostor. 

Ventilatore za druge marke vozila nisam gledao.

Naravno, ideja je da se izvana promjena ne vidi.

Svejedno, hvala na pomoći.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ček,koji je motor bio unutra? Ako je benzinjara 1.6, javi mi imaš li maf senzor. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

1.9dci je bio unutra, sta 1.6 ima MAF ?

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ima MAP senzor. Mainfold absolute pressure.. Senzor tlaka tojest potlaka zraka u usisnoj grani.

Dizel ima MAF senzor, mass air flow, senzor kolicine protoka zraka u jedinici vremena. Tocnije kilograma zraka u sekundi.

Link to comment
Share on other sites

Nista ga ne sprijecava da ima i MAF i MAP senzor :)

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Maf je na turbacima. Imaju istovjetnu ulogu da korigiraju stehiometrijski omjer. ali drukciji princip rada. Ljudi ih cesto poistovjecuju tak da sve senzore koji prate protok zraka zovu maf. Ali atmosferac ima map.

Nije toliko osjetljiv i sklon rikavanju ko maf..

Link to comment
Share on other sites

Da,MAP je u pitanju. My bad. :dobroje:

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dizli imaju i maf i map, ali ti ovaj map ne odgovara, 
ivan MAF je znacajno precizni jer mjeri protok direktno, a ne kao map da mjeri pad tlaka u usisnoj i onda prema tome odredjuje protok. no nemojmo u raspravu u temi za prodaju !

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.