Jump to content

Isključiti senzore za kišu na brisačima?


Danijel.Domazet

Recommended Posts

Skužio sam da su mi brisači dosta kaotični u prvoj poziciji, pa sam išao čitati uputstvo da vidim šta se dešava.

Čini se da imaju senzore za kišu (u uputstvu piše "ovisno o modelu"), pa se izgleda pale i gase sami, i sami određuju brzinu brisanja, ovisno o tome kolko jako kiša pada.

Ja bih ovu opciju rado isključio, i sam upravljao brisačima jer vidim na ručkici da imam 4 jasne pod-brzine koje bih sam birao.

Da li je moguće isključiti senzore za kišu i vratiti se na "normalno" upravljanje brisačima?

Link to comment
Share on other sites

Ima li kakav prečac, da sam isključim preko tipki ili slično... Kao što sam isključio automatsko zaključavanje vrata pri kretanju recimo.

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi se pobogu to isključivalo? Pa barem se to da narkihtati na onu manju kapljicu pa brišu u manjem intervalu.

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi se pobogu to isključivalo? Pa barem se to da narkihtati na onu manju kapljicu pa brišu u manjem intervalu.

Ma ne... upravo te kapljice ne reagiraju, nego auto komp sam odlučuje, koju god ja kapljicu stavio ništa se ne promijeni.

Link to comment
Share on other sites

ne znam kako je na Meganu 2, ali meni na trojci te kapljice imaju utjecaja. Na najmanjoj kapljici je senzor manje osjetljiv nego an najvećoj. Na najvećoj puno brže briše nego an najmanjoj, tj na najmanjoj počne brisati tek kad je staklo baš skroz mokro, dok na najvećoj briše već na par kapi kiše

Link to comment
Share on other sites

ne znam kako je na Meganu 2, ali meni na trojci te kapljice imaju utjecaja. Na najmanjoj kapljici je senzor manje osjetljiv nego an najvećoj. Na najvećoj puno brže briše nego an najmanjoj, tj na najmanjoj počne brisati tek kad je staklo baš skroz mokro, dok na najvećoj briše već na par kapi kiše

ne znam... sve sam probao i nisam skužio nikakvu povezanost s kapljicama... htio bih se riješiti senzora, onda bi sve bilo jasnije.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam isti problem na Scenic 2. Brijem da je ili senzor poblesavio, ili ima utjecaja i kolicina prljavstine na staklu sajbe kdje se nalazi senzor. 

Nekad mi brise kao blesav pa cak i suhu sajbu, sve skripi, pa moram gasit rucno brisac. Onda ga upalim opet (kapljice su jednako podesene u oba slucaja) i onda ne pocne brisat iako na staklu vec ima tolko vode da jedva vidim vozit. I tako na random, kako kad.

Link to comment
Share on other sites

prebacite na ručno ako vam je draže, ali ne ide bez Clipa, nema prečaca

Link to comment
Share on other sites

prebacite na ručno ako vam je draže, ali ne ide bez Clipa, nema prečaca

Gdje trebam otići?

Link to comment
Share on other sites

do nekog tko ima original Renault dijagnostiku Can Clip i da mu se zezati oko toga

Link to comment
Share on other sites

Da ti možda nije voda smočila elektroniku. To je najviše razlog kad neš poblesavi sa elektronikom.

Link to comment
Share on other sites

Meni na meganeu 2 te kapljice ne utjecu na brzinu brisanja, barem ja nisam primjetio da brise brze/sporije. U uputama pise da bi trebalo al ajd... Ta automatika brise dobro kod mene, nije mi se jos dogodilo da obrise suhu sajbu, al nekad presporo reagira pa se nakupi na sajbi kapljica. To sluzi za babe koje ne znaju upravljat sa briscina, isto kao i automatika za svijetla, sasvim nepotrebno ali dobro zvuci kad se pocne oprema nabrajati. Cim se docepam klipa takve gluposti cu poiskljucivat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam Megana 2 i sad imam Megana 3.

Na dvojci je sve funkcioniralo kako spada do trenutka mijenjanja prednjeg stakla. Od tad su krenuli problemi s osjetom kiše. Na suho nikad nije brisao al recimo da je znao popizditi na malo rosno staklo i sl.

Na Meganu 3 nemam takvih problema, ali ukoliko su brisači loši i ostane kao vlažan film na staklu onda to senzori detektiraju kao kišno vrijeme pa krene brisati, a ponekad i onako luđački. Vratim ga na 0 pa na dvije kapi i problem riješen. Dugoročno rješenje problema je zamjena brisača.

BTW za vikend su u Auto Kreši brisači bili na 50% popusta pa to nije neki trošak. Ne znam dal još uvijek traje akcija. Platio sam Bosch Aerotwin (par) 140kn. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja nebih nista prtljao sa iskljucivanjem.

Probao sam te automatske brisace na jako puno megana 2 , scenica 2 i nekoliko megana  3, ne sjecam se da su me oborili s nogu ikad tj da su bili skroz tocni.

Na mom rade korektno iako ponekad se upale kod prvog pokretanja auta iako je sajba skroz suha, a ponekad kad kisica pocne padat valjda sitna ona ne vide to ..

No uglavnom moj nacin rada je  : ako ne radi kak treba a imam volje, stavim na automatski i igram se s kapicama.Cim pomaknem s jedne kapice na drugu , skoro pa uvijek se upali brisac ako ima malo kise.

Ako nemam vremena, onda stavim na prvu sljedecu brzinu tj manualnu prvu.Tu on brise stalno istim tempom, kad je suho ugasim ga.Ko na meganu jedinici.

Imam bosch metlice i ne skripe nista, tak da sam tu ok .

Link to comment
Share on other sites

Moje škripe, pa ću uložiti u Bosch, gvala na informaciji. Gdje ima za kupiti?

Link to comment
Share on other sites

senzor za kisu je vezan sa svjetlima, ako se ugase brisaci nema ni automatskih svjetala, htio sam ja na svom meganu to napravit...

Link to comment
Share on other sites

Moje škripe, pa ću uložiti u Bosch, gvala na informaciji. Gdje ima za kupiti?

Sad sam gledao, imaš u Auto Kreši, ali više nema akcije na brisače 50%. Sad je 35% na sve dijelove.

Link to comment
Share on other sites

Valjda sam ja jedini zadovoljan s tim automatskim brisanjem sajbe :nezna: ... istina ne radi savrseno, gore je opisano da ga nekad treba potaknuti da krene, a nekima vuce po suhom. Meni sva sreca ne. Generalno nemam brige jer sam krene i sam stane, tak da smatram taj komad opreme bas korisnim. Zna mi zasmetat u dvije situacije. Prva je kad krecem recimo s parkinga, sajba je vec cijela mokra. Da bi senzor pokrenul brisace trebam vozit barem 5-6 kmh il kolko vec, a nekad se fakat vucem, krecem, vezem, prckam po mobitelu i sl... dakle da bi gospoda krenula, trebam se malo zaterat - s**nje. Nasrecu, to se ne desava cesto. Druga situacija je kad napada snijeg i na brisacima je 10 cm snijega, ocu upalit auto i ocistit snijeg, a ono brisaci junacki pokusaju sterat 15 kila snijega sa stakla... samo mi jos treba da mi zbog toga zvizne motor brisaca. Opet nasrecu i to se desilo dva put i to ne s previse snijega. Svakak je auto stalno u garazi, al dok bas napada dok sam na poslu, a zaboravim ih iskljucit prije startanja, govance ispliva. 

Al inace sve pet... takodjer bosch, ja sretan... imal prije neke aldijeve za sicu, aerotwin like - bili ok, al nakon prelaska na bosch sam skuzil da bas i nisu bili... po ebayu ih ima redovno za 15-20e (aerotwin) s free shippingom.

Link to comment
Share on other sites

senzor za kisu je vezan sa svjetlima, ako se ugase brisaci nema ni automatskih svjetala, htio sam ja na svom meganu to napravit...

šta su to "automatska svjetla"?

Link to comment
Share on other sites

Druga situacija je kad napada snijeg i na brisacima je 10 cm snijega, ocu upalit auto i ocistit snijeg, a ono brisaci junacki pokusaju sterat 15 kila snijega sa stakla... samo mi jos treba da mi zbog toga zvizne motor brisaca.

to je mene bilo strah da mi ne rikne motor, ali se navikao da su mi u principu uvek ugaseni i imam naviku provjerit prije neg izadem iz auta, ako je padalo nekaj...

šta su to "automatska svjetla"?

pa da se pale svetla kad upalis auto ili udes u tunel, tj kad padne razina svjetla menja iz DRL u kratka...

Link to comment
Share on other sites

šta su to "automatska svjetla"?

možda ih i ti imaš, ja imam na Scenicu. Upali auto i pritisni gumb na ručici svjetala prema unutra i drži 5 sekundi za aktivaciju.  Za deaktivaciju isti postupak, ali auto mora stajati na mjestu, ne može u vožnji (korisno zimi s curom u šumarku :bigl)

Kad to imaš aktivirano kratka svjetla se automatski pale u sumrak, tunelima i slično (položaj ručice svjetala je na ''0'') i gase kada izađeš iz tunela ili svane zora, a vozio si cijelu noć ;)

 Normalno mijenjaš na duga kad zatreba. Kad ugasiš auto i otvoriš svoja vrata svjetla se gase.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

možda ih i ti imaš, ja imam na Scenicu. Upali auto i pritisni gumb na ručici svjetala prema unutra i drži 5 sekundi za aktivaciju.  Za deaktivaciju isti postupak, ali auto mora stajati na mjestu, ne može u vožnji (korisno zimi s curom u šumarku :bigl)

Kad to imaš aktivirano kratka svjetla se automatski pale u sumrak, tunelima i slično (položaj ručice svjetala je na ''0'') i gase kada izađeš iz tunela ili svane zora, a vozio si cijelu noć ;)

 Normalno mijenjaš na duga kad zatreba. Kad ugasiš auto i otvoriš svoja vrata svjetla se gase.

kužim... kod mene je uvijek upaljeno, tako da me ova opcija baš i ne raduje. hvala svakako

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na svom M3 zadovoljan s automatskim brisačima. Naravno ako napada snijeg prvo idem u gepek po metlicu i maknem snijeg sa stakla, a nakon toga ulazim u auto i gasim brisače i palim motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

I ja sam zadovoljan sa tim automatskim brisačima. Već sam navikao na te neke sitnice, kad ih treba potaknuti da obrišu 1. puta u toku vožnje ,a da je samo par kapljica palo i sl. Sam okrenem onaj ring s kapljicama 1 naprijed ili natrag i počinje brisati. A kad normalno pada kiša fakat radi skoro pa savršeno. Skoro pa nit brige nit pameti oko brisača tijekom vožnje. Obavezno isključim prije pokretanja auta ako je na staklu mraz ili snjeg (ako recimo pustim auto da se grije dok ja stružem ili čistim).

Ako vas zeza ta automatika, vrlo velika vjerojatnost je da je gel jastučić koji se nalazi između stakla i prozora oštećen ili nije pravilno nasjeo na stako. Ono područje gdje je senzor s vanjske strane mora izgledati potpuno kristalno crno, bez bjelih fleki ili mjehura. Zna se desiti da na zamjenskim staklima ne sjedne kako treba. Isto tako ako se jednom skida taj gel jastučić ,tj senzor sa stakla, mora se kupiti novi jastučić jer stari više ne sjedne kako treba. Preporuka je da to ljepi netko tko ima iskustva ,inače ostane zrak između i nije to to.

Novi gel jastučić u renaultu je bio predlani oko 160 kn.

ima riješenje sa dvokomponentnim gelom kao na videu : https://www.youtube.com/watch?v=F_hOUkZeS3I  Ovo je identičan senzor kao i na renaultu, očito je Valeo jako rasprostranjen po svijetu :D

Uglavnom prošao sam sve to s bivšim RS-om :D Zafrknuo sam postavljanje novog gel jastučića i bacio 160kn u vjetar, ostali mi flekovi između. Pošto je već bilo gotovo za taj jastučić rekao sam tko ga šiša i kupio proziran silikon(našnjofao na BMW forumu nekom), nanio jako tanak sloj na taj gel jastučić -strana koja dodiruje stako i tako sklopio skupa, rekoh ,ako nebude ni to ok imat ću posao struganja silikona i odvest auto profesionalcu za stakla. Naravno prvih par dana nije radilo xD. No kako nisam imao vremena to skidati opet dolje ,pustio sam par dana i nakon nekih tjedan dana ,Automatski brisači su proradili i od tad su radili besprijekorno, očito je trebalo silikonu vremena da se osuši i stekne prozirnost(!?). 

Za Zagorce ,takav gel može staviti Autostaklar u Zaboku.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.