Jump to content

Injection fault df205


zeljko13

Recommended Posts

Pozdrav!

Već par dana osjetim na ler gasu da padaju okretaji, ne stalno nego tu i tamo. Danas mi se dva puta upalila lampica stop i sa njom upozorenje injection fault i nakon tog drugog puta auto se ugasilo. Auto sam normalno upalio, nastavio voziti i do večeras se nije palilo nikakvo upozorenje. Malo prije odem do svog majstora spojiti auto na kompjuteru. Javio mi je tri greške, jedna stalna ( koju nije uspio izbrisati- df025). Druge dvije je uspio izbrisati. Evo slika grešaka pa ako tko zna što bi to moglo biti bio bi mu zahvalan na informaciji. Majstor nezna u čemu je problem.

Tražio sam na Googlu ali se dosta grešaka očito prikazuje pod df025 pa nisam siguran što je od toga moj problem!

Još jednom hvala!

a684aa20698ec53dd43a40d3e755aded.jpg

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

O kojem je tocno modelu rijec? 60kw,63kw,74kw ili  neki drugi? Ako je jedan od ovih onda je to delphi sistem ubrizgavanja.

Prva greska DF025 su ti grijaci ili relej grijaca, posto je greska stalna predpostavljam da je bas relej, ali treba ispitati.

Druge dvije DF053 greske su ti povezane s common rail sistemom. Po ovome ispada regulator tlaka na pumpi. Ali njega moze ispisati zbog brdo razloga, a mozda je i on sam neispravan. Radi toga ti auto neradi pravilno i moze se ugasiti.

Probajte ustanoviti tocno u cemu je problem, jer nasumična zamjena djelova ti nije jeftina u ovom slucaju.

Link to comment
Share on other sites

Kristijan hvala ti puno na odgovoru. Riječ je o Meganu 2 1.5 dci, 74kw, 2004g. Prenijet ću sutra majstoru to što si napisao pa nek vidi. Baš gledam po netu kako se testira valjanost grijača i vidim nije problem ali ne mogu naći kako i gdje se nalazi relej grijača. Jeli komplicirano naći taj relej? Još jednom hvala! Bar ću moći mirno zaspati jer sam mislio da su dizne u pitanju. :)

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije ga problem naci, nalazi se kod kutije akomulatora.

Gle kao sta sam napisao, povezano je s common rail sistemom. Znaci moze biti i pumpa i injektori i svasta nesta. Zato treba sve dobro ispitati, napraviti dobru dijagnostiku.

Ukratko.

Regulator ti upravlja tlakom u sustavu. I njega ispisuje vecinom cim tlak nije odgovarajući. Regulator ima raspon kojim moze upravljati. Ako neki injektor pusta na povratu, regulator ce ici do jedne granice da odrzi odgovarajuci tlak, nakon toga ce ga ispisati kao gresku.

Znaci kao sta sam gore napisao, moguce samo regulator da je neispravan ili nesta povezano s time.

Link to comment
Share on other sites

Koji divlji prijevodi boktemazo... Kliziste pod haubom. Milokliziste. :help:

Vidi da neko provjeri regulator pritiska na VP pumpi prije nego pocnes mijenjati dizne, pumpe, senzore, tockove, vrata prtljaznika itd. Napravi test povrata dizni, to moes i sam, ili kod nekoga ko zna sta je to, a ne blene u tebe ko tele u sarena vrata kad ga upitas za test povrata dizne.

pi-d0fc1e7ce7ffb3c33203b6bf962b383d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ljudi još jednom hvala. Prenijet ću sutra majstoru informacije pa ćemo viditi što dalje.

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom, ne mijenjaj nista bez potrebe. Najcesca greska ti je ovaj gore ventil koji se odsarafi s VTP i zasarafi novi. Mada mogu biti i dizne. Ali ne daj se lako nagovoriti na zamjenu svega i svacega.

 

Link to comment
Share on other sites

Po meni trebas ici nekom sa konkretnom dijagnostikom za Renault, ne ovom univerzalnom ...

ovak nebus nista saznao. Pa vidis i sam kakvi su to prijevodi.

 

Link to comment
Share on other sites

Testirao sam grijače i na dva od četiri mi je velik otpor. Odlučio sam danas promijeniti ta dva pa ću viditi da li se makla greška. Znam da bi trebao mijenjati sva četiri ali nisam pri parama, a i ova dva koja valjaju sam mijenjao prije koju godinu, tako da će valjda izdržati još neko vrime. Vjerojatno u tome nije taj glavni kvar ali probati ću pa što bude. Javim kako je prošlo! Još jednom hvala svima na pomoći!

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po meni trebas ici nekom sa konkretnom dijagnostikom za Renault, ne ovom univerzalnom ...

ovak nebus nista saznao. Pa vidis i sam kakvi su to prijevodi.

 

Ovo je dobar savjet. Prvo kvalitetna dijagnostika i onda odi ka čim boljem bošisti. Najčešće ode VT pumpa ili neka dizna niš to nije čudno idu dizne polovne na kile prek njuškala. A može biti i ko zna kaj zato si odi majstoru dobrom.

Link to comment
Share on other sites

Zvao sam ovlašteni servis. Kažu da pošto smo izbrisali dva zadnja koda (df053) nije siguran hoće li ga njegov komp viditi. Kaže da bi bilo dobro voziti auto, pa kad se upali greška onda doći. Ali naravno, sad sve radi super i nikakve greške ne javlja. Javit će kad budem negdi jako daleko [emoji37] Uglavnom danas mijenjam grijače, a sutra ću do njih neka ga ipak spoje na komp, pa ćemo viditi hoće li im što pokazati.

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da javim kako je prošlo. Nakon promjene grijača nema više greške df025. Znači ipak je bilo do njih. Ostalih grešaka više nema. Kažu da vozim dok se opet ne pojavi neko upozorenje i onda odmah do ovlaštenog na dijagnostiku. Preporučili mi da kupim aditiv za dizne Liqui Moly. Danas ga kupujem pa ćemo viditi što će biti. Još jednom hvala vam svima na pomoći!

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Na stavljaj nikakve aditive za dizne!!! Tek nakon tog ti može doći do problema na diznama.

Tek sad vidio poruku. Kupio sam aditiv ali ga nisam još ulio. Kaže mi mehaničar da mi ne može škoditi. Zašto misliš da bi tek nakon ulijevanja mogli biti problema? Tnx!

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.