Jump to content

Sudar naplata stete


rodzonis

Recommended Posts

Imao sam sudar. Nisam kriv. Auto je u ovlaštenom servisu. U servisu me uvjeravaju da ću imati štetu ako ne prihvatim iznos koji mi osiguranje ponudi obzirom da su u početnom izvidu utvrdili totalnu štetu i zapravo rekli da treba vidjeti što još ima za popravak.
Zapisnik policije se još čeka.
Automobil je deset godina star, ali očuvan i ne zanima me ništa osim vraćanja prvobitnog stanja.

Imam li pravo inzistirati da mi osiguranje plati vraćanje vozila u prvobitno stanje?

Link to comment
Share on other sites

On 05. 11. 2020. at 16:24, Petar_Kc said:

Priča dobiva svoj nastavak...

Osiguranje je ponudilo iznos za nastalu štetu u iznosu ekonomske isplativosti vozila. Nakon upita na koji način su došli baš do tog iznosa i koja im je bila vrijednost vozila na dan događaja i kolika je vrijednost ostatka vozila odgovorili su mi da su procjenu izradili prema ponudama na web oglasnicima, njuškalo i mobile de. Priložili su mi u prilogu koja su to vozila filtrirali i na njuškalu su napravili filter po svim vozilima iz te godine, ne uziumajući u obzir snagu, pogon i opremu tako da se tamo nalazi večina primjeraka sa nikakvom ili slabom opremom i slabijom motorizacijom. A što se tiče filtera na mobile.de tamo su odabrali vozila od 136ks pa sve do 194ks, ali tu nisu uzeli u obzir co2 prema kojem se računaju davanja za PPMV kod nas. Konkretno, moje vozilo ima 158grama co2/km i davanja za njega bi bila preko 20 kkn. Zakon su im metode za određivanje vrijednosti vozila. Mogao sam osobno naštancati nekoliko oglasa na njuškalu sa većim cijenama pa bi prosjek bio veći - koma. Naravno, ponuda nije prihvaćena i vjerojatno će advokat imati posla ako se možda ovi u međuvremenu neuozbilje i ne ponude realan iznos.

Pa ljudi što se čudite takvim stvarima. Pa meni je porezna uprava izvršila procjenu kuće preko google mapsa i to krive kuće jer se nije poklapala adresa preko mapsa sa stvarnom adresom (znači gledala je krivu kuću) i procijenili na troduplo veći iznos...

Naravno da sam išao tražit ženu u potpisu poreznog rijesenja da vidim na koji način i kojim metodama je dobila iznos koji je dobila.

Dođem do nje i pitam ju odakle, ona nade spis, počne ga listati i pokaže sliku isprintanu i pita me dal je to moja kuća, ja reko ne, ona se čudi ko pura dreku kako nije, ja je pitam odakle joj slika te kuće jer je meni totalno nepoznata, kad meni ženska veli pa sa google mapsa, di bi mi završili kad bi za sve išli na teren.

je**te nisam znao što da joj kažem... pa odjedanput moja reakcija "dobro jel vi mene zajebavate" a njoj skoro naočale pale s glave jer je skocila kao mačka jer sam ja sad neugodan jel?!?!?!

Ugl nadem ja njoj spornu kuću koju su trebali procijenit kako bi me oderali za porez i zenska za doslovno tri minute (na osnovu slike s google mapsa) ispiše novo porezno riješenje i procijeni vrijednost kuće na 20% vise nego sam je platio (a platio sam je stvarno po nekoj relnoj cijeni) i veli da se potpišem  da sam preuzeo i to je to... 

Jel treba sto dalje komentirati, a takvi apsurdi su svagdje u lijepoj našoj...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam sudar. Nisam kriv. Auto je u ovlaštenom servisu. U servisu me uvjeravaju da ću imati štetu ako ne prihvatim iznos koji mi osiguranje ponudi obzirom da su u početnom izvidu utvrdili totalnu štetu i zapravo rekli da treba vidjeti što još ima za popravak.
Zapisnik policije se još čeka.
Automobil je deset godina star, ali očuvan i ne zanima me ništa osim vraćanja prvobitnog stanja.

Imam li pravo inzistirati da mi osiguranje plati vraćanje vozila u prvobitno stanje?

Ne možeš ti tražiti da ga vrate u prvobitno stanje jer je po njihovom popravak neisplativ.
Možeš ići na nagodbu pa sa žalbom iskamčiti koju kunu više.
Dijelove nađeš rabljene u dobrom stanju za malo novaca.
Uglavnom postoji velika šansa da vratiš auto u dobro stanje i da ti još ostane koja kuna u džepu.
Auto ne popravljaš u ovlaštenom jer je njihova cijena prevelika u odnosu na ostatak auta.
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, mata73 said:


Ne možeš ti tražiti da ga vrate u prvobitno stanje jer je po njihovom popravak neisplativ.
Možeš ići na nagodbu pa sa žalbom iskamčiti koju kunu više.
Dijelove nađeš rabljene u dobrom stanju za malo novaca.
Uglavnom postoji velika šansa da vratiš auto u dobro stanje i da ti još ostane koja kuna u džepu.
Auto ne popravljaš u ovlaštenom jer je njihova cijena prevelika u odnosu na ostatak auta.

Čekaj.. njihov osiguranik mi razbije auto, oni ga meni procjene kao nepopravljivim i daju mi neku siću od love i puste da se sam je**m s time? Pa to je pljačka! Što će nam osiguranja?! Život mi je zbog ovoga na čekanju, a izravna životna egzistencija ugrožena.
Ne zanima me extra profit nego moj automobil i pokriveni troškovi popravka. Dijelovi ne izgledaju kao nepopravljivi...

Nastavno na ovo sve imam upit...

 

Link to comment
Share on other sites

Pa totalna šteta ti sama kaže sve...po njima ne isplativo popravljati.
Dobit ćeš tržišnu vrijednost vozila koju oni procjene,malo se natezati da izvučeš bolju ponudu i to je to.

Možes ti tražiti da ti ga oni popravljaju,ali oni neće jer su proglasili,vraćamo se opet,totalnu štetu.

Ali u većini slučajeva da se to skrpati za lovu koju dobiješ.

Buraz imao prije ohoo godina prometnu,na autocesti kod Okučana ga pokupio tip koji je vozio u krivom smjeru,tj uspio ga djelomično izbjeći,očešali se dobrano...Audi A6,otišla cijela lijeva strana,ma masa toga.
Procijenili totalku,buraz inzistirao na popravku jer auto je bio očuvan,nikad nije imao problem s njim,ma sve tip top,odbili ga,uzeo odvjetnik,pa se natezao s njima,ništa,neisplativ popravak po njima...

Na kraju uzeo lovu,sredio auto kod seoskog autolimara u HR,njegov pajdo riješio mehaniku i elektriku....i sve to uspio s lovom koju je dobio...plus nešto mu i ostalo u džepu,ok,jest da je tražio dijelove duže vremena,ali ajd.

Link to comment
Share on other sites

A car osiguranja je jednostavna. Imaš auto koji vrijedi 20000kn. Šteta na autu je 25000kn i normalno da neće popravljati. Dati će ti novce i kupi su drugi. Ista priča ide ako je šteta 15000kn a ostatak vrijednosti auta ti ono što je čitavo 10000kn. Opet skupa vrijedi više od auta i možeš dobiti auto i 10000kn ili će oni otkupiti auto i dati ti 20000kn. Naravno brojke nisu baš tako crno bijele ali tu su negdje. Nitko neće uložiti više nego što vrijedi. Sada što je auto super očuvan sa malo km ili slično njih briga. Možda nešto sa žalbom možeš izvući ali da će popravljati tvoje ako im je puno skuplje nego da ti kupiš novo neće.

Link to comment
Share on other sites

Imam problem kao stankyev buraz gore.
Ne kužim. Razbiješ mi i otuđiš moje, jamčiš za nekoga, a onda kada se ta jamčevina treba pokazati - puj pik ne važi. Došao sam do brojki iz tablice. Ne odgovaraju stanju na automobilskoj burzi o ovoj zemlji za isti model vozila, godište ili čak koji imaju više kilometara. Smiješno.
Nadam se samo da će iznos koji će ponuditi biti dovoljan za popravak vozila. Svejedno je gdje i kako. Samo da se to odradi.

Link to comment
Share on other sites

I sam sam bio u tome prije koji dan.

@svebor: sad ti je teško, ali bi trebao napraviti reality check sa samim sobom. Prihvatiti činjenice i kako sustav funkcionira. Nemaš ferrari nego običan auto od A do B. Koji je srećom jako jako čest, pa dijelova ima na svakom cosku. Potrudi se i sam nabavi originalne dijelove koje možeš od rabljenog auta, a ne zamijenske, bar tipa branike i sl.

Trebao bi auto ako se ok složi biti kao prije, s tim da ti i ostane nekaj love.

Vozi dalje i to je to.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jasno je što ti misliš,ali isto tako jejasno da nitko nece uložit npr 20 000kn da popravi auto,ako taj isti auto u sličnom stanju moze kupiti recimo za 15 000.

To ne bih ni sam sebi radio...

Gledaj da izvučeš love koliko ide i polako oglasnici,fejs,autootpad i nađu se dijelovi po ok cijeni,nađe se majstor koji to složi...i moze se desiti da ti i ostane malo love.

Jer njima je popravak neisplativ jer ide sve na račun,a ti ćeš kupiti dijelove od nekoga privatno za manje love,radit će ti neki majstor kojem ćeš platiti možda na ruke. Pa tako automatski je jeftiniji tvoj popravak od njihove procjene popravka.

Znam dosta ljudi kojima je tako bilo,proglašena totalka,a i danas vozaju iste aute

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ja kao prvo teško mogu povjerovati da će udaren auto ikad više biti kao prije nesreće. Nisam mehaničar i ne razumijem se u to, ali evo i primjer iz vlastitog iskustva; deformirala se ona prednja crash struktura, i što sad, da će takva ispravljena biti jednako čvrsta kao i prije udesa ako se ne daj Bože opet nešto dogodi? I tako dalje. A i tko će ti to sve napraviti kako spada, ali baš kako spada? Jedino ako znate nekog osobno ili ako ste mehaničar, pa bi tobio game changer jer ipak znate da je vozilo vaše i po PS-u (za razliku od nekoga iz oglasnika), ali dati to bilo kome, ne znam. Treća stvar je vezana za novce, ako misliš da možeš uštediti nešto sitno još ako se ipak odlučiš na popravak, uzmi u obzir koliko je to i vremena i živaca, koliko ćeš platiti još u međuvremenu na neke sitnice dok do svega toga dođeš, i onda na kraju je li vrijedno te muke. 

Ja sam nakon udesa ostao šokiran kad su mi ovi iz šlepe, policajci na uviđaju, a potom i svi ostali rekli da je to totalka, jer meni je vizualno izgledalo kao piece of cake. Ali onda uđeš malo dublje, pa uračunaš zračne jastuke, pojaseve, dvije gume i felge, branik, prednji blatobrani, farovi, elektrika, šajba, posude, tekućine, platiti ruke, a koliko je tek sitnica bilo koje uopće nisu bile okom vidljive, a uzimaju i vremena i novaca. Na kraju krajeva, pola mehaničara je reklo da se em ne isplati popravljati, em da to nikad više neće biti isti auto. I onda nakon stava 'nema šanse da se ovo ne popravi i da moram uzimati drugi' sam nakon nekoliko tjedana došao do zaključka 'nema šanse da ovo popravljam, uzimam drugi'. Dobio sam 90% iznosa za 4 godine star auto kupljen tri mjeseca ranije, i za dodatne dvije do tri tisuće opet uzeo isti takav, nikad udaran, ekstra stanje.

Znam da nije svaki slučaj isti, ali dajte si vremena i dobro razmislite. Da li je vrijedno natezanja radi tako malo. Istina je da su auti totalne krame na Njuškalu danas, ili vraćena kilometraža i slično, ali može se naći i dobar primjerak. Izbjegavaj švercere je prvi korak tomu.

Link to comment
Share on other sites

Reality chech je da smo mi tu dobra klapa, pa ćemo udjeliti savjet gdje i kako po dijelove. Rame za plakanje bi ti udijelili da si žensko😂

Link to comment
Share on other sites

Evo da i ja javim finalni rasplet mojeg slučaja.

Isto tako oderao mi kamion auto dok je bio parkiran bočno na parkirnom mjestu u ulici gdje radim. Radi se o Opel Insigniji 163ks, 4x4, automatik, 2014. godina, 109kkm i hrpa dodatne opreme.

Osiguranje je procjenilo da je to totalna šteta s obzirom da bi cijena popravka u ovlaštenom prešla ekonomski prihvatljivu štetu. Zapravo je to sve bilo u nekoj granici isplativosti popravka, donekle se još moglo naštimati da se sa autom kreče u popravak, ali kako je i kolega VedranSB rekao, pitanje je da li će se to uopće više uspjeti popraviti da to izgleda točno kako je izgledalo prije sudara. Naknadno sam vidio kakvo je stanje ispod zadnjeg branika i auto je tu poprilično dobio.

Do iznosa isplativosti popravka, odnosno iznos do kojeg su došli kada su mi ponudili cifru za nagodbu su došli na temelju procjene vozila na dan događaja - procjena spašenih djelova koju su dobili od jedne firme koja se bavi otkupom olupine i ta razlika njima predstavlja cifru koju nude. U mojem slučaju ja sam se žalio na prvu ponudu i djelomično su prihvatili žalbu i podigli su iznos. S obzirom da sam odustao od popravka vozila odlučio sam prodati ostatak vozila i uspio sam dobiti iznos kojeg je procjenila firma koja je osiguranju naprvila procjenu olupine. Naknadno mi je malo žao što nisam pokušao za olupinu dobiti još koju tisuću više jer je auto u takvom stanu gotovo odmah otišao i imao sam vjerujem prostora za to, ali što je tu je.

Odustao sam od solucije popravka vozila pa prodaje nakon popravka. Nemam vremena, živaca, a ni volje s time baviti i kasnije prodavati takav auto nekome.

Na kraju, u globalu, uspio sam izvuči sve skupa iznos kojeg bi vjerojatno isto dobio kada bi išao ovakav auto prodavati u ispravnom stanju za pola godine, tamo negdje sredinom 2021. godine.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cijelo vrijeme cekam, ali nikako da napises, a kolika je steta na kamionu?[emoji16]

U najmanju ruku je prešla hrđa sa Opela na kamnion, samo vlasnik to još ne zna [emoji1787]

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Kamion je već bio u akciji za dva dana. Malo su poravnali taj stabilizator s kojim me razvalio i kamion je nastavio raditi i služiti za svoju firmu. Lik je platio kaznu od 750kn i to je to. Sigurno će ga uskoro i hrđa zadesiti i sve će mu to otpasti. 

Screenshot_20201112_071940_com.android.gallery3d.jpg

Edited by Petar_Kc
Edit
Link to comment
Share on other sites

Kod tih sudara ti je pravilo da sto je auto stariji a steta veca, to si u vecem gubitku ti kao vlasnik.

Imao sam 2 udesa, jedan sa AStrom jaci, proglasili totalku lik me opizdio u prednji dio, branik kiler svjetla vezni lim ..

popravio auto za 5000kn djelovima u boji a dobio vise.  Da se vidla razlika u nekim sitnicama oko otvaranja haube , trubi koja vise nije radila , senzoru temperature ... je .Al to ovisi od majstora jel.

Frend imao prosle godine sudar sa autom starim 9 godina, kamion ga okrznuo malo jace, dobio totalku, cak i vise nego sto su trzisne cijene To kak te posere.

Mene sad da netko lupi napred, da moram novi branik, oba killera , dva xenon fara sa zaruljama, vezni lim, jos nesto na klimi da se potrga, 4 airbaga , pa to je u ovlastenom par tisuca eura bez problema.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Cim ti se airbagovi otvaraju - vecinom slucajeva ide totalna... i to kod malo starih auta... jer ta unutrasnjost / sjedala i sve skupa kosta vise nego lim. 

Link to comment
Share on other sites

Da imam ferrari, ne bih piskarao ovdje niti imao probleme kakve imam😀
Raspitujem jer se nadam nekakvom povoljnom ishodu koji će mi omogućiti život u normalu. Za početak treba mi to maženo i paženo "odAdoB".  Automobil sam ostavio u ovlaštenom autoservisu iz kojeg me svako toliko nazove druga osoba i tjera da taj automobil prodam "jer nemaju mjesta na parkingu više" ili da ga počnem popravljati o vlastitom trošku. 
Iako mi ni lik što je izvidio štetu ni ovi iz ovlaštenog autoservisa ne znaju reći koliko je automobil popravljiv ili koliko to sve skupa košta. Bitno da su u izvidu proglasili totalku...

Kako nisam kriv za nesreću, iako još čekam da iz Lučkog obrade zapisnik, zainteresiran sam za vraćanje vozila u prvobitno stanje. Ne vidim zašto me se tu gnjavi. Nisam kriv, auto je oštećeno, izvolite ga popraviti i poslati račun osiguranju lika što me oštetio. 

Što mi je činiti?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Laguna 3,2008...manji sudar imala,udarac u desni zadnji kotač,ležaj,glavčina,most savijen,branik napukao...zna netko kakvu ponudu otprilike mogu očekivati od osiguranja za to,da se znam pripremiti??

Bio.jedan procijenitelj,slikao...ali u srijedu dolazi drugi da se auto digne na dizalicu pa da pogleda od ispod.d1779e4ea279dcc26d5b5da553748316.jpg74b47a78419f767b07f368061d0e0422.jpgf44dd7bd5d66fe40475187f60a6bff56.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pa to mi je rekao i ovaj kod kojeg će auto ići na dizalicu,da on misli da bi mogla biti možda totalka...upravo istim riječima auto 12g,a most dobio vjerovatno će biti totalka.
On će sutra sastaviti ponudu,koliko bi to po njegovom izašlo,da se zna otprilike kad u srijedu dođe procjenitelj...on je i rekao i zbog branika,da ako se i on mijenja da je i tu solidna suma,polovni idu oko 2000kn...plus lakiranje.
Nešto je spominjao most 200€...

A i moj meho je isti dan nakon nesreće pregledao,ali odmah rekao on to me radi,limariju,karoseriju i to,ali on isto misli da će biti totalka.

To bi mi i najbolje pasalo...zbog novoga,ne moram se ni patiti s prodajom,prodam ga u takvom stanju za neku siću i zaboli me uho.

U dva dana sam primi toliko glupavih poruka i ponuda,ono jel ide za 18k,20k pa hocu kupiti zimske gume i namontirati u cijeni,pa zamjena raznih,pa da mu dofuram auto u petrinju čeka me keš 23k,pa na rate,nenormalno sta ljudima pada na pamet...

Da se nije desio ovaj sudar,odvezao bih ga kod prvog što otkupljuje aute i rekao daj ponudu i adio,briga me koliko,samo da ne slušam glupave ideje ljudi kako bi oni i koliko platili.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Danas obavljena druga procjena...
Prva procjena je bila kod mene u dvoristu par slika i gotovo.
Ponuda iz prve procjene za branik je 400 i nesto kuna...mislim stvarno.

Ovaj danas slikao auto od ispod,pa ce do kraja tjedna poslati svoju ponudu.

Poslao sam upit u Fornix(ovlašteni Renault servis u Osijeku)...ovaj.majstor kaze oko 13 000 da ce biti,ali mora jos izračunati točno.

Pa da vidim sta kaže ovlasteni...pa ako se inate,bogami cu popravljati u ovlastenom pa nek plaćaju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.