Jump to content

Auto zanosi udesno


Alen

Recommended Posts

Prije cca godinu dana mijenjani su krajnici letve volana i manžete (stavljeni TRW krajnici) jer se osjetilo lupkanje na neravnoj cesti. Prošle godine u ljetu stavljam nove gume, nakon toga kod meštra za geometriju kotača utvrđeno da ležajevi amortizera imaju lufta. Stavljeni neki SNR, napravljena geometrija, auto pregledan, sve ostalo navodno ok. Pregledali su ga tada mehaničar koji mi inače održava i ekipa kod vulkanizera koja radi špur. Tamo uvijek dignu auto i prvo pregledaju ovjes i gume, ako nije ok, ne žele niti raditi špur što je ok po meni. Nakon probne vožnje veli mi lik da mu se čini da auto malo ide udesno, ali jako malo, ali da on ne vidi nikakav problem i da ga pregledam kod majstora. Ja fakat nisam skužio ništa da ide na stranu. Evo prije par tjedana vozim do posla cestama kojima inače ne idem (radovi) i skužim da clio vuče lagano udesno. Napravljen pregled kod majstora, veli da nema ništa lufta i da oni ne bi preventivno ništa mijenjali (a nije da i mene svrbi lova u džepu). Situacija je čudna, ako je lijepa ravna cesta, namjestim volan i auto ide ravno. Ako je cesta malo grbava, vuče udesno i moram ga svako malo vratiti natrag. To je jako malo i netko ne bi niti skužio, ali ja sam picajzla za takve stvari. Drugi auto na istoj cesti ide ravno tako da je definitivno nešto s cliom. Nisam skužio nikakvu promjenu na gas i bez njega, lupkanja niti čudnih zvukova nema nikakvih. Auto je bio i na registraciji u međuvremenu i niti tamo nisu ništa našli. Prošli tjedan mijenjan ležaj u zadnjem lijevom kotaču jer jer prozujao, opet meho pregledao sve i veli da ništa nema lufta, nažalost nismo išli na probu jer nisam imao vremena. Dakle, 3 mehaničara pregledaju auto i po njima nigdje nema lufta na ovjesu, a auto mi na neravnom ide udesno. Baš se lijepo vidi kako nakon puštanja volana isti ode malo udesno, vratim ga i opet skreće, ali samo na lošoj cesti. Na ravnoj ne mrda nigdje.

EDIT: U prilogu rezultati tadašnjeg podešavanja, možda se tu nešto vidi, ja ne kužim ovo sve

Što dalje raditi?

2017_geometrija_clio.jpg

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Meni lagano vuče ulijevo, a na ovjesu sve čvrsto. Seleni vilice. Stari su i kruti, a nisu popucali.

Na sljedećem servisu koji će biti uskoro mijenjam te selene, pa bi to trebalo biti to..

Link to comment
Share on other sites

Misliš da ti je to do selena vilice?

Veli moj špurista da se može dogoditi ako "seleni" malo omekane/otvrdnu neproporcionalno lijeva-desna strana. Samo bi se po njemu to trebalo događati više kad auto ubrzava pod gasom. Kod mene nema tog efekta.

 

Link to comment
Share on other sites

Tako su i meni mehaničari rekli. Točno su opisali što mi se događa. Kod mene se taj efekt poveća kad je ljeto.

Planiram uzeti nove vilice.

Link to comment
Share on other sites

Znači ako sam dobro skužio tebi bježi auto kad daš gas?

Tvoj ne reagira na neravnu cestu?

Što se još mijenja od ovjesa na cliu na većoj kilometraži, moj ima 230t km, da odradim sve odjednom?

Ide mi na živce svakih par mjeseci nešto mijenjati i onda opet špur podešavati.

Link to comment
Share on other sites

Meni nema nekog pravila. Kad vuče onda ne vuče jako. Nekad reagira na žljebove nekad ne.

Kad mi se nešto raspadne na ovjesu recimo kugla onda mijenjam sve (spone, kugle, krajnike). Dijelovi, ceh i špur izađu oko 1200kn i miran sam 5-6god. Sve super čvrsto i auto leži super. U protivnom svako malo nešto ode i svaki puta mehaničaru i na špur....

Link to comment
Share on other sites

150 tkm i oba krajnika su mijenjana na ovjesu, koliko ti medo imas km? Da si izmjenjao i spone i kugle.

Link to comment
Share on other sites

Meni nema nekog pravila. Kad vuče onda ne vuče jako. Nekad reagira na žljebove nekad ne.

Kad mi se nešto raspadne na ovjesu recimo kugla onda mijenjam sve (spone, kugle, krajnike). Dijelovi, ceh i špur izađu oko 1200kn i miran sam 5-6god. Sve super čvrsto i auto leži super. U protivnom svako malo nešto ode i svaki puta mehaničaru i na špur....

Imao isti problem, zamijenio sponu i krajnik, sad sve super :)

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

150 tkm i oba krajnika su mijenjana na ovjesu, koliko ti medo imas km? Da si izmjenjao i spone i kugle.

157tkm i dva puta sam mijenjao spone, kugle i krajnike. Vilice i selene nisam, još su tvornički. Ne penjem se na rinzole.

Link to comment
Share on other sites

Jel spona imala kakvog vidljivog lufta?

 

Nisam zagledao. Mehaničar zamjenio, ja se otišao provozati i sve super bilo. Vratio se, platio, dao mi stare dijelove i ja ih doma bacio.

Inače, auto imam 2.5 god, (clio 2, 1.5 dci, 2004.god) dosada na ovjesu zamjenio selene na vilicama, oba krajnika i jednu sponu. Napravio nekih 45 tis km.

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam zimski i ljetni set uredno rotiran svake sezone. Auto se slično ponaša na oba seta guma.

Belinići su rekli da su mi seleni na vilicama jako tvrdi i da ih svakako treba mijenjati. Javim rezultate kad zamijenim.

Link to comment
Share on other sites

Mijenjaš samo te selene? Ajde javi kad sve napraviš kako se auto ponaša i koliki je bio konačni ceh za to sve.

@Hans

Kod mene su nove gume od ljeta prošle godine i sličan problem.

Link to comment
Share on other sites

ako je auto ispravan onda gume a i obrati pažnju na cestu gdje si to isprobavao da nema nagib obično na širim gumama se puno više osjeti

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.