Jump to content

P: Kompresor 50l


josipp

Recommended Posts

Prodajem Villager kompresor 50l, kupljen u 8. mjesecu 2015. savršeno očuvan, prošlo ljeto promjenjeno ulje u njemu. Nije se baš naradio u te dve i pol godine, večinom za ispuhivanje po garaži, tu i tamo neki zračni alat. Meni je višak jer sam kupio 100l sa 3 cilindra :) ,  kontakt na PM ili 097 796 7007  cijena 800kn.

27846537_10214190879061265_1959768987_o.jpg

27835424_10214190878941262_956681551_o.jpg

27835710_10214190879181268_983825600_o.jpg

27835859_10214190879141267_885641640_o.jpg

27848542_10214190878981263_844911242_n.jpg

27786346_10214190879381273_466651580_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Taman tražim tako nešto.

Reci mi znaš li koliki je maksimalni radni tlak i koliki mu je protok zraka?

Link to comment
Share on other sites

Ovako kaže gugl. Inace se gasi tocno na 8 bara sto mu je i maximalni tlak, a ponovno se pali negdje na 5.5 bara. Mislim da bi se na tlacnoj sigurno dao nafrkat i malo preko 8 bara, pise da je boca testirana na 10 al mislim da ti za normalan rad netreba vise. 

Posjedujem odnjega sve papire i racun, a mislim da bi na tavanu naso i orginalnu kutiju. Garancije logicno nema, bila je 12mj.

OPIS
Uljno podmazivani kompresor s dva izlaza zapremnine 50 l. Maksimalni radni pritisak je 8 bara uz protok zraka od 206 l/min. Sigurnosna sklopka od preopterećenja.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Napon 230 V ~ 50 Hz
Snaga 1,5 kW / 2 KS
Tip motora Redni
Broj izlaza 2
Radni pritisak 8 bar
Protok zraka 206 l/min
Zapremina 50 l
Težina 32 kg

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

Ljudi najvažniji podatak za kompresor je koliki je izlazni protok (ne usisni), odnosno koliko zraka kompresor može isporučivati. pri određenom tlaku. Recimo ja imam Parksideov kompresor od 24L koji ima motor od 1.8kW, zapreminu 24L, usis 270l/min i izlazni protok zraka od 110 l/min pri 8 bar. Ovaj kompresor koji se prodaje ima usisni protok zraka od 206 l/minuti odnosno može isporučiti ispod 100 l/min. Na 8bar. Ne znam je li to dovoljno jer nakon što se potroši boca (recimo bojanje špricom) kompresor treba davati potrebnu količinu kontinuiranim radom. Ja sam testirao moj s špricom koju sam kupio na ejebu (HVLP) i na nekakvih 2-2,5bara (radni tlak šprice) nakon potrošenog spremnika kompresor uspjeva davati potreban protok ali je blizu granice. E sad ovaj je slabiji od mog, ali ima spremnik većeg kapaciteta što je manje bitno prilikom kontinuiranog rada sa zračnim alatom. Ono što definitivno nećeš moći koristiti s ovim kompresorom su zračni alati tipa brusilice, bušilice i sl. Ali bez problema ćeš moći koristiti za pumpanje guma i za pneumatski odvijač.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Borny slobodno se posluži.......ja sam ionako isplanirao svoje igračke za ovaj mjesec :bigl:

Gledam hercules 450/50/10 uzeti.

Link to comment
Share on other sites

Sad me ovaj faraon zbedirao...
 

@josipp : imaš li info koliki je izlazni protok?

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Znaci skroz dovoljno za bilo kakve kucanske poslove tako da borny nemas beda, ako te brine zbog zracnog pistolja on radi odlicno samo bus si morao nabaviti crijevo sa vecim unutarnjim promjerom jer logicno da kroz tanko i manje zraka prolazi. Lincos je idealan za ovaj kompresor posto mu je potrosnja 113l/min

IMG_20180207_085744.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne može imati toliki izlaz na 8Bara. Ima manje KW od mog i manji usisni kapacitet, to je vjerojatno protok na nekom drugom tlaku.

Link to comment
Share on other sites

E jebiga onda, ovisi za kaj njemu treba kompresor, lakirat se moze bez problema sa njim kao i koristit zracni pistolj. E ak borny misli nekaj teze od toga radit onda nije za njega taj kompresor :)

Link to comment
Share on other sites

Villager VAT 50L ima 206L/min usis (1.5kW)

Villager VAT LE 50L ima 290L/min usis (2.2kW)

Villager VAT VE 50L ima 316L/min usis (2.2kW)

 

Podataka o isporuci zraka pri 8bar nema nigdje jer taj podatak (koji je najvažniji) proizvođači skrivaju kao zmija noge. Naravno da će moći koristiti pneumatski odvijač, ali ne znam hoće li mu biti dovoljan za HVLP špricu (za LVLP hoće, ali su one malo zastupljene na tržištu). Također će ga moći koristiti za pumpanje guma, pjeskarenje (?) i sl.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

E neznam sad kak koja sprica trosi, ja imam neku kinesku no name i polakirao dva zeljezna ormara za garazu bez problema i bez puno stajanja s tim da je radio cjelo vrijeme. Ak se bavi lakiranjem sa nekom profi spricom onda nikaj od ovoga :). Pjeskarit sa ovim mozes dok ne potrosis bocu pa sacekas da se ponovo napuni, ja sam neke manje stvari s njim odradio. Eh sad naravno da to nije to kak bi trebalo bit al da se moze uz malo nacekivanja da napuni, moze se :D

Link to comment
Share on other sites

MIslim da je ovo dovoljno dobar "hoby" kompresor.

 

Da neće biti sposoban odraditi posao kao u mehaničarskoj radioni to sigurno, ali da će se zamjena 4 kotača moći odraditi to sigurno hoće.

Teže poslove (pjeskarenje, farbanje) će teško odraditi ali uz pametno rukovanje može.

 

A borny, ti fino odi do josipp-a i vidi kako stroj radi. Ako te zadovoljava uzmeš, ako ne - hvala lijepo - i tražiš dalje

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, koga zanima dobrodoso je u moju garage pa da testiramo kaj koga zanima bez ikakve obaveze o kupnji :)

Link to comment
Share on other sites

Ako si ti mogao bojati ne vidim razlog da on ne bi mogao. Ja sam svog testirao na način da sam kontuirano držao uključenu špricu cca 10 min i uspjevao je davati točno onoliko protoka koliko je šprica trošila, ali na knap. Ovo su uvjeti koje on sigurno neće primjenjivati jer će imati prekid u bojanju, a što će mu biti dovoljno da kompresor napuni bocu.

Link to comment
Share on other sites

Taj podatak o izlaznom tlaku je za jednog hobistu toliko vazan kao i za normalnog vozaca koji si kupuje mali gradski auto koliko ima clio 1.5dci ili punto 1.3jdt od 0-100km/h.. bedastoca

 

 

Link to comment
Share on other sites

 ....ali da će se zamjena 4 kotača moći odraditi to sigurno hoće.

Kome treba kompresor za to osim vulkanizeru ?

ps . jedino teškoj ljenčugi hehe

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Taj podatak o izlaznom tlaku je za jednog hobistu toliko vazan kao i za normalnog vozaca koji si kupuje mali gradski auto koliko ima clio 1.5dci ili punto 1.3jdt od 0-100km/h.. bedastoca

 

 

Bitan je protok pri određenom tlaku, a ne tlak. Naravno da mu za pumpanje guma, pneumatski odvijač i sll. Nije bitan, ali za špricu mu je bitan jer se s njom kontinuirano radi. Isto tako mu je bitan za recimo zračnu štemalicu, ili zračnu bušilicu-brusilicu. Siguran sam da on neće koristiti taj tip alata, ali za bojanje, ili pjeskarenje bi ga mogao koristiti.

Link to comment
Share on other sites

Usrasmo čovjeku oglas :D

Zračnu bušilicu i brusilicu neću koristiti sigurno. Kompresor sam do sada koristio za pumpanje svega i svačega, bojanje, usisavanje, ispuhivanje. Pjeskario nisam i u skorije vrijeme neću sigurno ulaziti u to.
Trenutno imam Michelin 24l (vjerojatno rebrandirani Fiac ili nešto slično) koji na dovodu ima 200l ako sam dobro zapamtio. Još ga nisam stigao upariti sa Lincos odvijačem i to je plan za vikend odraditi. Od potencijalnog idućeg kompresora, osim veće boce, očekujem i bolji protok baš zbog farbanja felgi koje mi slijedi kroz godinu-dvije.
 

Link to comment
Share on other sites

Ma neka nije nista usrano, drago mi je da se polemizira i o necemu kaj nije renault :Dovakva dva ormara smo ofarbali bez problema, jednog stari drugog ja. Ak je to odradeno bez ikakvih problema onda vjerujem da ce felge bit jos lakse pospricat tak da nevidim probleme nigdje :) Kompresor je takav kakav je i sluzit ce za veliku vecinu hoby poslova. 

IMG_20171002_170358.jpg

Link to comment
Share on other sites

Za bojanje felgi slobodno možeš koristiti kompresor koji sada posjeduješ, ne treba ti bolji. Da bojaš kompletan aut trebao bi ti bolji kompresor, ovako bih ti preporučio da umjesto u bolji kompresor novce uložiš u bolju špricu i u pripremnu grupu za kompresor (separator vode, filter čestica i dr.).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.