Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

Brainmind

Na 2.0 dCi moze da se skapira kada radi regeneraciju, na 1.5 gotovo pa nemoguce. Po dijagnostici, na mom Cliu poslednji put radjena regeneracija pre oko 4700 km :nezna::aua:

Vec sam pisao na nekoliko mesta da Renault ima ponajbolje resenje kada je DPF/FAP u pitanju i 1.5 motor. VW je do neke 2013, 2014 dosta brljavio sa DPF-om, svaki cas je radio regeneraciju, a to moze da se skapira jedino ako se gleda kazaljka obrtomera i trenutna potrosnja. E sad, kada je VW u pitanju, generalno nemci, ima jedan "catch". Kada je jako hladno, obicno ispod minus pet Celzijusa, onda oni dignu obrtaje na oko 1000 rpm u leru, pa se moze ciniti da radi regen. Jedino sto ce tada ukazati da li radi regen ili ne, je upravo trenutna potrosnja. Ako ne radi regen, sa tim obrtajima ona ce biti oko 0.8 l/h rada za dvolitrene dizele, a ako radi, onda je oko 2 l/h. Opel je to lepo resio, ako se zapusi DPF, ispise poruku da je pun i da treba nastaviti voznju..

Edited by mata73
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivan.martinko

    51

  • Alen

    16

  • Domba

    13

  • mata73

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1.9 dCi ga prati bez problema. 

Tebi su sad svi dizeli krivi nakon onog VWa. Valjda ti na benzincu idu ljubičice iz auspuha Gledao i ja onaj spomenuti dokumentarac, brdo gluposti, s tim su se valjda svi složili.

Vidis kako se misljenja mijenjaju kad nesto postane i tvoj problem...

Posted Images

Evo, otvaram topic da se Maxu ne zagađuje garaža s upisima o DPF. 

 

Dakle, 

Prijatelj je na Nissan Noteu 1.5 dci sa 90ks imao dosta problema s dpfom, svako malo je morao na prisilnu regenraciju u ovlašteni, srećom pa je auto imao garanciju. Sad kaže da je nešto bolje, a kako će biti dalje, ne znam.

Ja na Fiesti, PSA motor 1.4 TDCi skužim kad radi tako da je trenutna potrošnja u leru umjesto cca 0.5 l/h, odjednom 1,2l/h i radi mi ventilator naprijed kao kad klimu upališ. Regeneraciju odradi u mjestu, nema potrebe za vožnjom, samo je bitno da je motor upaljen. Radi ju svakih cca 500km.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Problemi na 1.5 dCi mogu biti kod vozila kojima je termostat u banani. Niska temperatura rashladne i onda ne pokrece regeneraciju, jer je i to jedan od uvjeta koji mora biti zadovoljen. Pa onda prljava dizna ili zacepljena od garezi itd. Onda kod novih Euro 6 motora ima problema s LP EGR-om. Do toga da problemi s kondenzacijom u intercooleru mogu dovesti do crkavanja anlasera/elektropokretaca kod niskih temperatura. Nikad vise onako dobrih K9K motora kao Euro 5 s jednim EGR-om i vodoravnim intercoolerom. Ovo sad je toliko nategnuto sve da je to katastrofa. Crkavaju poluosovine na 40 tkm. Pa je li ih prave od papira recikliranog bokte...

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Super za Renault i odlican dpf sistem... al smola da nema tu potrosnju u mjestu... tek od 20ak kmh :(... U pravilu znam kolko mi trosi pa kad bi u voznji trosil litru dvije vise, dalo bi se skuzit... al ko ce stalno gledat da je cesta super-ravna i da svako malo buljim u trenutnu potrosnju.

Link to post
Share on other sites

Na 2.0 dCi trenutna potrošnja ode 2L gore. Regeneracija traje točno 20min ako nema stajanja na semaforima i sl. Motor mora biti na radnoj temp i kad prepozna da je na otvorenoj cesti kreće u čišćenje. Natjeravanje neće skratiti sami tjek regeneracije. Okidač za regeneraciju često bude aktivacija tempomata jer prepozna otvorenu cestu. Mislim da do sada nisam fulao niti jednu. Istina prvih 6-7 mj nisam znao zašto je potrošnja veća i kad bi ugasio motor i ponovo ga pokrenuo bilo bi normalno. Ako je odrađena potpuna regeneracija 800-1000 km je mir.

PSA motori počnu raditi grublje, upale grijač stakla i retrovizora i čiste se aditivom tako da potrošnja ostaje ista. Prepozna se zbog reskog zvuka ,trzanja na dodavanje gasa i obavezno upaljenog ventilatora hladnjaka na 1 brzinu. Regeneraciju pokreću kad im se hoće pa tako nerjetko i na hladan motor, poluzagrijan ili u gradskoj vožnji. Najčešće rade 300-500 km od zadnje.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Brainmind

I Opel hoce pokrenuti regeneraciju kada nije zagrejan u potpunosti, sto je meni bilo potpuno zanimljivo (a po malo i suludo). govorim o aktivnoj regeneraciji.. inace, postoji pasivna regeneracija, nju sam upoznao na 2.0 dCi gde je Laguna podizala lagano potrosnju do 1 litra i spaljivala cestice u FAP-u bez da je zapocet proces aktivne regeneracije.

Nesto slicno sam primetio i kod Insignie, doduse, tek kada se ecu motora "navikao" na moj rezim upotrebe i stil voznje.

Inace, ima i Euro 5 1.5 sa 110 ks sa dva EGR-a.. Od sredine 2012 ima ga u meganeu..

Zanimljivo je recimo primetiti kako kod Fiata ili Alfe DPF "probijaju", pa i pored njih postoji garez u auspuhu..

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Sreća pa ne vozim roktalo. Od posla do doma imam oko 20 min vožnje i šta sad započne regeneraciju skoro kad sam stigao? Izać na cestu i još 20 min gubit vrijeme? Oprostite šefe što kasnim morao sam obaviti regeneraciju DPF-a. Ženo nisam bio u birtiji nego sam regenerirao DPF. Najnovija od bisernih isprika za svako kašnjenje. Bem ti dizlo

Edited by frenchkey
  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

mi smo bijedna država u kojoj je zbog skupoće goriva i općeg slabog standarda običaj kupiti dizel automobil, bilo novi za 250000kn ili sa 170000 km za 10000 eura bez obzira na to voziš li  dnevno relacije od 5 ili 500 km.

u normalnim državama ljudi za grad imaju benzince  koji se lakše ugriju i da, manje zagađuju jer se dizeli uopće ne ugriju za 10km s posla na posao.. dok dizel svoju prednost ima  na otvorenoj cesti. jasno da si vani obitelj može priuštiti nekoliko vozila, ovisno o namjeni.. tako stranac često ima mali auto za grad i veliki za autoput. kod nas dolaze dizeli sa puno km, koji su 90% radnog vijeka proveli na AC. to je ok, bolje 170000 km na AC neg u gradu..

svakom katalizatoru ili bilo kojem sustavu za pročišćavanje ispuha treba radna temperatura. jer zapravo se radi o ponovnom izgaranju već izgorenih čestica i plinova. u gradu, često se ta temperatura ne postigne. pogotovo zimi. zato svakog dizela treba redovito provozati po autocesti ili nekoj magistrali da se ta regeneracija dogodi tad kad treba i u najboljim uvjetima. a ne u gradu s posla na posao..

Link to post
Share on other sites
direstraits

Problem je što ljudi žive nečije tuđe živote. 

Treba im mali gradski auto oni kupe bmw 5 dizel biturbo. I onda krene seks kad treba servisirati dmf, dpf, turbo, dizne, pumpe itd. A račun u debelom minusu i kroz frižider promaha bije.

  • Upvote 4
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Bas.. I onda kad vide kolko to kosta onda se balkanski radi regeneracija fleksericom se odreze dolje i zavari se cijev i nema vise dpf i motor prodise samo oni oko njega disu teze al koga briga jel..

Link to post
Share on other sites

Čisto kao informacija. Prijatelj ima Fiat Doblo Maxi, 1.6 dizel od 100 i nešto konja. Sve mu je super na auto, prostrano, lijepo ide, ali već je 5-6 puta bio na servisu zbog DPF-a. Radio mu ga je na cesti normalno, ali začepljivao se konstantno. Šteta, jer sam mu ja čak preporučio isti jer sam čitao o super iskustvima. Mijenjali su mu i lambda sondu kao dio tog problema :(

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Pa dizlo i nije za tebe frenchkey.. Odnosno, nije za tvoj rezim upotrebe auta :)

pa nije da malo prelazim km. Ali nisu u komadu.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
ivan.martinko

nije baš on topic, ali je povezano, dobar video (nov) gdje mladi znanstvenik objašnjava kako je vw došao do dizelgejta i kao posljedično scenarij koji imamo u  cijeloj njemačkoj sad sa svim dizelima u budućnosti.

neznam jel i koja druga firma varala na ispuhu, ali evo zanimljivo je kakvi beskrupulozni gmazovi vode autoindustriju..

Link to post
Share on other sites
  • mata73 pinned this tema
  • mata73 featured i unfeatured this tema
ivan.martinko

Tvornice su i na prvoj slicici. To je neizbjezno..

Link to post
Share on other sites

ima tu jako puno stiva, nazalost (osobno mislim) i jako puno lobija.. a velika vecina nas bude ziva svjedocila sto ce se dogoditi u sljedecih 10-15 godina.. ja sebe svrstavam u skeptike EV, nemam nista protiv njih, dapace, vozio sam ih, i super cool feeling, ali ono sto me smeta jest sto svi misle da ce se time rijesit problem air pollutiona.. svi mi skupa premecemo iz supljeg u prazno a mislim da veliki igraci malo rade na tome da ocuvaju okolis na nacin koji se prezentiraju prema "malom covijeku"

evo malo o cistim EV
https://medium.com/@globalmillenial/are-teslas-really-as-green-as-we-think-36df3bc32520

https://www.wired.com/2016/03/teslas-electric-cars-might-not-green-think/

tko zeli ce odvojit vremena procitati..

i tek sad kad sam napisao post sam skuzio da je topic vezan uz DPF.. htio sam se povezat na gore ovu slikicu koja naravno metaforicki prikazuje drugu stranu medalje.. nije bas sve i tako kako je na fotki, ali nije ni daleko..

a sto se dizela i DPF-a tice, iskreno mi je zao da sada veliki igraci gase dizele u gradovima, samo da bi se EV dao vjetar u ledja (to ja tako gledam)..

ako sam pretjerao s postom, probat cu nac ili otvorit topic o EV pa prebacit svoj post tamo ;)

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Jasno da ni elektricni auto nije kobila ozdrijebila i da pase travu i ide. Radi se o zagadjenju u gradovima i trovanju ljudi. Zato ide dizel baj baj iz gradova. Kratko i jasno. Nije dizel los i ne treba ga prestat proizvodit. Al u gradovima zapravo nesmiju ni voziti auti. U nekim gradovima vec je tako. Samo bicikli, pjesaci itd. Zabrane krecu od centra pa prema van..

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Trebalo bi zabranit voziti u centrima velikih gradova generalno, forsirati javni prijevoz i carpool. Uvest sankcije i kazne za one koji ne postuju te zakone i pravila. Ove zakulisne igre i prezentacija u medijima su jedna velika pizdarija. Ak su problem centri gradova i kad bi se ozbiljno pristupilo tom problemu i prepolovio broj vozila koja prometuju po gradu, problem zagadjenja bio bi rjesen. 

  • Upvote 3
Link to post
Share on other sites

nazalost nebi jer nebi vjerovali koliko auti zagadjuju manje od tvornica.... da bi bilo malo cisce, svakako bi, ali kad bi se u centrima gradova i zabranio promat, a nadam se da bude, vidjet ce te da razlika nece bit velika :/

Link to post
Share on other sites

Stvar je jednostavna, elektrana zagadjuje negdje daleko van mjesta gdje ima ljudi, a auto zagaduje tamo gdje je.

Neznam jel netko od vas bio u velikim gradovima skoro. Ili pak gradovima koji su zagadeni? Ja sam konkretno 3,4 noci u Frankfurtu. Stvar je sto jako osjeti kako smrdi u Frankfurtu, i onda kada izadjem iz Vlaka u Fuldi cist zrak, totalno drugacije... A da ne pricam kada sam bio u Stuttgartu... I da kako radim na 9. katu bas se lijepo vidi po suncanom danu gdje je smog i kako je taminije...

Frankfurt ima oko 750 000 stanovika i 150 000 dodje raditi u Frankfurt, dok recimo kod nneke elektrane sigurno nema 1000 ljudi blizu...

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Stvar je jednostavna, elektrana zagadjuje negdje daleko van mjesta gdje ima ljudi, a auto zagaduje tamo gdje je.

Neznam jel netko od vas bio u velikim gradovima skoro. Ili pak gradovima koji su zagadeni? Ja sam konkretno 3,4 noci u Frankfurtu. Stvar je sto jako osjeti kako smrdi u Frankfurtu

Konacno netko tko razmislja mozgom a ne novcanikom..

Link to post
Share on other sites

i vjetrovi jako puno utjecu na air pollution i sto sve donese iz onih mjesta gdje su elektrane, tvornice i slicno.. ugrubo uzmite radijus od 500km+

ne branim aute da se razumijemo, ni dizele ni benzince, vec pricam iz prve ruke iz zagadjenog zraka di trenutno zivim.. 

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..