Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

da se pridružim grupi nesretnika kojima vauvau svakih 200km radi regeneraciju.. 

prije kupnje probao sam auto i vozio ga malo brže i sve ok.. došo doma i par dana sve je bilo ok i onda skužim da mi radi na 1000 okr (točnije 975)

to je regeneracija. nakon kupnje, išao sam s likom napraviti prijenos, pa smo išli od slovenske granice gdje on živi do centra zg, ja vozio sve 5, onda sam drugi dan išao opet do njega po papire od prijenosa i neke sitnice jer živi na granici da malo razvozam i upoznam auto i tak, nije mi bilo teško, vozio sam od zagreba do slovenske granice i nazad i niš se nije ni regeneriralo ni palilo.. napravio u 2 dana 200km. lik je radio takve vožnje godinama, od granice otvorena cesta do zg i nazad..

ja sam počeo sa vožnjama po gradu jer je bio godišnji nemam kud ić, vratio se s mora itd..

uglavnom javlja mi se regeneracija 1 tjedno. ako ju prekinem par puta, upali se lampica i onda on radi nešto drugo, ne mogu shvatiti što, no sa upaljenom lampicom išao sam na benzinsku i spremao se na vožnju obilaznicom, prije toga sam se išao doma presvuć.. to je bilo prošli vikend. uštekam OBD2 i VAG DPF apk i pokazuje 91%

trebalo mi je oko 8km od benzinske do doma, malo zavoja zubrdo nizbrdo, no bez semafora.. cijelo vrijeme je svjetlila lampica i kad bih stao, radio je na leru na 1000okr.  i kad sam došao doma, preskinem se, vratim u auto, upalim, lampica se ugasila, okretaji na 750, priključim obd2 i pokazuje 37%.. on je odradio regeneraciju od pumpe do doma.. svašta.. ipak odo ja na voznju okolo, na oko 2200 okr držim na tempomatu, napravim 100km otvorene i dođem doma, sve ko prije.. nekoliko dana dana se vozikao po gradu i danas opet uključilo regeneraciju i sad sam ju zaustavio jer moram ić raditi.. došo sam na posao hehe..

lampica još ne svijetli (phase1), sad bumo vidli kaj bu dalje..

lik prije mene se uglavnom vozio po otvorenoj, kaže je se i njemu znala palit lampica ali samo zimi i ak je negdje zapeo u gužvi..

u dvojbama sam vaditi li dpf ili ga čistiti..

vađenje i tuning kod Muhe 1800kn..

ima firma koja čisti, kažu da je 95% ko nov.. 1200 kn ak ga skinem sam, 1800 ak ga oni skidaju sa auta..

http://www.pinjusic.hr/hr/usluge/servis-dpf-filtera/

Link to comment
Share on other sites

Wellcome to VAG.

Koliko sam ja upoznat, a nisam puno. Prije Diesel Gate afere regeneracija je bila svakih 400tinjak km. Sa novim softwareom, ili mapom je smanjenja na 200tinjak km. E sada zašto i kako neznam. Inače svi DPFovi se oko 500tnjak km regeneriraju. One priče vozi na 2000okretaja pa ćeš pokrenuti regeneraciju nemaju smisla. Ako kada treba pokrene, kada je kritično upali žutu lampu a crvenu kada je gotovo. Ono su samo preporuke da se bolje očistiti.

E sada, bez uvrede, kupio si auto koji uopće ne odgovara tvojim uvjetima vožnje. I sada ako hoćeš imati dpf i taj auto biti ćeš rob autu i svakih 200tinjak km ćeš ga voziti da se očisti filter. Ako nećeš ili ćeš iščupati dpf i remapirati auto (ne nužno dizati snagu nego reci autu da nema dpf) i čekati da u Hrvatskoj kažu da više ne možeš proći tehnički, a pri tome ako budeš išao u Njemačku računaj da ako te zaustave da ćeš ići na slepi van njemačke sa kaznom. Znam za jedan takav slučaj gdje su zaustavili auto koji nije imao dpf u Fuldi koja nema eko vinjetu i odvezli ga na tehnički gdje je ustanovljeno da ne zadovoljava ispušne norme koje je propisao proizvođač i dobio vlasnik i vozač kaznu + nesmije se voziti taj auto dok se ne složi na njemackim cestama. Vlasnik išao slepom do Austrije.

Kada sam rekao da si kupio krivi motor za tvoje potrebe. Dizel sa DPF nije za vožnju po gradu nego za vanjsku vožnju. Ideja je da skupi čestice po gradu gdje ti je sasvim dovoljno 200-500km i onda na autoputu ili van grada gdje to neće puno štetiti ljudima spali.

Iskreno mislim da čišćenjem DPFa nećeš ništa dobiti, jel i dalje će raditi regeneraciju kako tebi ne odgovara, a opet što ćeš dobiti uklanjanjem? Po meni šuti i vozi i kada ti se pojavi lampica vrijeme je za izlet negdje gdje nema prometa. Napraviš 10tak km i onda još par km negdje u šumu i uživaš. I tako nazad...

Iskreno nemam ništa protiv dizela i protiv ekologije ali poznavajući svoju vožnju kupio sam hibrida jel znam po mjesec dana provesti u gradu i napraviti 500+km čiste gradske vožnje a opet znam nekada u tjedan dana napraviti 2000+km autoputa.

Link to comment
Share on other sites

a htio sam 4x4 kaj da uzmem, ladu nivu? heheeh..

je, baš je s**nje, no možda ovo čišćenje za 1200kn funkcionira.. baš izledi sav pepel van i onda je opet na nuli..

navodno vozači kamiona redovito furaju kamionske dpf-ove na to ispiranje, na nekim kamionima se čak DPF-ovi rastavljaju..

Link to comment
Share on other sites

Ciscenje DPF-a "izvana" u smislu ulijevanja pizdarija unutra i ispiranje je pišanje uz vjetar. Ne vrijedi 200 kn a ne 1200 kn.

Ako znamo kak DPF izgleda unutra, svakom je to jasno kao dan.

Jedino što bi uopće probao, je rezanje plašta i čišćenje/pjeskarenje suhim ledom.

O tako nečemu uopće ima smisla razmišljat, sve ostalo nula.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

a htio sam 4x4 kaj da uzmem, ladu nivu? heheeh..

je, baš je s**nje, no možda ovo čišćenje za 1200kn funkcionira.. baš izledi sav pepel van i onda je opet na nuli..

navodno vozači kamiona redovito furaju kamionske dpf-ove na to ispiranje, na nekim kamionima se čak DPF-ovi rastavljaju..

Neces nista napraviti. Ako je regeneracija tvog sada filtera svakih 200km možda dobijes svakih 250km. Nosiš na ciscenje kada ti se upali crvena lampica. Do tada vozi auto. I ako vidis žutu lampicu onda mu pomogni u regeneraciji a ostalo doslovce prst u uho i koliko traje.

On u teroji odradi regeneraciju i u leru, ali pitanje je koliko potpuno i koliko više troši i koliko će trajati. Tako da mozda će odraditi i na 3,4 km voznje ali koliko kvalitetno to neznas. 

A vidi već sam rekao subaru forester :) Mislim da I'ma Škoda Yeti 1.8tsi 4x4 Ali kod nas vjerojatno nema ih. I nije tema rasprave. Kupio si dizela sa DPFom i sada jelda treba malo prilagoditi vožnju onome što imaš...

Link to comment
Share on other sites

Moj dpf je gotov. 189000 km. Leti van. Vec dogovoreno s Muhom. Nemam izbora. Nemrem regenerirat to svakih 250 km. Cekat u autu pol sata da regeneracija zavrsi.

Po zimi veli Muha stalno bu ti svjetlilo jer se nebu lako zgrijal. A kaj se tice zakona i ekologije. Nebu to na tehnickom kod nas jos zazivilo.. 70% auta su dizeli. previse auta ima bez tih filtera tojest sa izvadjenim. U engleskoj su htjeli ove godine to progurati da nabave opremu i mjere na tehnickom ali je vlada odustala zbog mogucih socijalnih nemira... da kod nas to uvedu, pola dizela od 2005-2015. bi bilo neispravno.

Nastao bi kaos u drzavi. Zato se nebude isplatio unos starijeg od par godina a ovi ovdje budu nestali za 10 godina sa cesta ionako.. il u bosnu..

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Samo ću još jednom reći, razmisli dobro. DPF ti nije gotov. 250km je normalno da i novi se regerira. Poeni bacas za sada pare. Vozi dalje ovako a kada bude češća regeneracija onda razmisli o skidanju, ovako ćeš izvaliti novce da se ne regenerira dpf i da vozis cadavog dizela.

i još pitanje. Nisi u drugim temama bio jako protiv skidanja DPFa?

Link to comment
Share on other sites

Vozi tako jos neko vrijeme i cuvaj pare, uvijek ga mozes izvaditi. Do tada ces skupiti i vise iskustva.

Ja bih cekao da vidim kako se ponasati EGR i koliliko ce on izdrzati, pa tek onda sve u komadu odradio - ako si se vec odlucio na to.

250km se po meni ne cini toliko lose, bar nebi bilo u mojim uvjetima koristenja auta.

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa moraju ga fizicki ukloniti, jer ako ga samo software-ski deaktiviraju, zastopat ce se u roku odmah. Samo bi se punio cadjom, a nikada ju nebi mogao spaliti/izbaciti.

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tvoj odgovor nema veze sa mojim pitanjem, ne treba mi objasnjenje zasto se uklanja dpf nakon deaktivacije, samo me zanima tocno sto je uključeno u cijenu. Pokvarenog telefona se svi vole igrati i cesto uklanjanje dpf-a može biti uklanjanje samo iz ECU-a, a za skidanje snađi se sam.

Link to comment
Share on other sites

Vozi tako jos neko vrijeme i cuvaj pare, uvijek ga mozes izvaditi. Do tada ces skupiti i vise iskustva.

 

EGR novi je stavljen prije godinu dana.. lik prije mene je vozio samo otvorenu cestu, zagreb zaprešić, tojest još iza 15km tak svaki dan, malo po gradu itd..

da, nebih imao problema sa dpf da sam kupio renoov dci, ali ovo je stvarno zamorno.. 200-250km do zapunjenja.. kaže muha ja je taj dpf 90% gotov. da dok je bio nov radio je regeneraciju svakih 10000km.. pa onda nakon 50000km svakih 5000km, pa na 100000 km svakih 2000, na 150000kn svakih 1000km, a kad je pri kraju počne ispod 500km, još je vag "updejtao softver" prošle godine da udovolji normama nakon skandala dizelgejt 2015. i sad su skratili upola razmake između regeneracija i sad radi svakih 200-250km regeneraciju.. Muha kaže ono može se voziti dok ne počne raditi regeneraciju svakih 100km onda se skida... ili skida i isključuje ili stavlja novi ili samo uložak.. rekalibracija softvera i onda bi trebalo ići još dosta..

a nisam generalno za micanje, postoji zamjenski cijeli lonac za 6500kn  https://www.silux.hr/proizvodi/motor/ispusni-sustavi/dpf-filter/240614/dpf-filter-skoda-superb-08?car=400702

nije sad neznam pola vrijednosti auta..

postoji samo uložak koji se zamjeni, odreže se lonac, izvadi se i stavi novi, za 3500kn, proizvođač saint gobain  http://auto-mihelcic.hr/katalizatori-reparatura-dpf-filteri.html

 

Tvoj odgovor nema veze sa mojim pitanjem, ne treba mi objasnjenje zasto se uklanja dpf nakon deaktivacije, samo me zanima tocno sto je uključeno u cijenu. Pokvarenog telefona se svi vole igrati i cesto uklanjanje dpf-a može biti uklanjanje samo iz ECU-a, a za skidanje snađi se sam.

ako ga isključiš u softveru, isključuju se svi senzori vezani uz dpf.. on se štopa čađom dok se auto ne ugasi. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eto opet, pisem očito krivim jezikom. 1800kn za drugu mapu i skidanje dpf-a je malo, provjeri dobro s njim sta placas, uklanjanje dpf-a, izbijanje ili ništa

Link to comment
Share on other sites

Muha je bio član FSB racing tima, zna kaj radi.. možda ga i znaš.. radi u garaži valjda bez pedeveja zato je jeftiniji.. https://www.facebook.com/damir.muha.9

https://www.fer.unizg.hr/damir.muha

a neš ti posla skinut lonac otvoriti fleksom,  izvadit sito, zavariti i pola sata programiranja na laptopu.. 3 sata posla 1800kn.. jel to nije dovoljno?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Znam ga, znam dobro i zašto vise ne radi nista za formulu i zasto decki sad rade sami na formuli taj posao koji je on radio.

On osobno ti sigurno nece ukloniti dpf.

Link to comment
Share on other sites

daj mi onda na PM neke detalje jer ipak smo kolege..

a mislim da možda ima kompu koji radi s njim, jer za skinut taj dpf sa auta je malo teže, najčešće trebaju dvojica jedan drži drugi vadi itd.. 

mislim na VW forumu je uvažen član i tunirao valjda pola auta tamo.. ako nezna izvaditi filter onda k vragu, pa ja ga znam izvaditi.. hehee.. 

da se samo isključi u softveru mislim da bi za 50km auto se ugasio i izbacio sve errore..

ima na youtube tutorial..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ako je stvarno tako loša situacija, na tvojem mjestu ja bi to izvadio van i premapirao da se iskljuci dpf. Nakon par godina, ako se zakonodavac sjeti da se to kontrolira, onda kupiš drugi.

Samo pazi da ne ideš okolo po EU.

Link to comment
Share on other sites

da, nebih imao problema sa dpf da sam kupio renoov dci, ali ovo je stvarno zamorno.. 200-250km do zapunjenja.. kaže muha ja je taj dpf 90% gotov. da dok je bio nov radio je regeneraciju svakih 10000km.. pa onda nakon 50000km svakih 5000km, pa na 100000 km svakih 2000, na 150000kn svakih 1000km, a kad je pri kraju počne ispod 500km, još je vag "updejtao softver" prošle godine da udovolji normama nakon skandala dizelgejt 2015. i sad su skratili upola razmake između regeneracija i sad radi svakih 200-250km regeneraciju.. Muha kaže ono može se voziti dok ne počne raditi regeneraciju svakih 100km onda se skida... ili skida i isključuje ili stavlja novi ili samo uložak.. rekalibracija softvera i onda bi trebalo ići još dosta..

Ovo je prica za malu djecu. Projvereno na novom VAGu, nov, dakle auto manje od 1000km i svakih 200-300km radi regeneraciju. To je normalno. BMW sluzbeni, Mercedes sluzbeni rade svakih 400tinjak km... Kod merca sam najbolje skontao jel ima glupi start stop sustav koji ga gasi cim prismrdis stajanju a kada je regeneracija u pitanju nece ga ugasiti. Tako da prica svakih 10k km je stvarno previse.

Stavi pare sa strane i pokrij minuse i vozi i ne brini dok ne upali zutu lampicu. Kada upali zutu lampicu provozaj ga 20-30km i to je to. Istina DPF zna biti zamoram, ali vozi auto nemoj biti rob autu, neka on bude tebi.

Lako za mjesec ili 2 ili 3 odradis, nemoj trositi lovu na nesto sto radi i to bzvz slagati.

Link to comment
Share on other sites

 

 

@Domba

ma ne, nisam ni mislio sad, ali prije zime moram nešto osmisliti jer mi se kroz grad nikad neće zagrijati ni regenerirati kuzis..

Link to comment
Share on other sites

Ajde kreni voziti po zimi a ces vidjeti situaciju... Nemoj zuriti bzvz naprijed...

Link to comment
Share on other sites

pa to i mislim.. kad zahladi, obično simptomi regeneracije postaju učestaliji i do onda budem donio odluku kako i što sa DPF-om..

Link to comment
Share on other sites

Regeneracija ti je nešto što mora odraditi. Veći problem ti je žuta lampica koja se meni smjela pojavljivati. Rekao bih da je regeneracija isto što i čok kod karburatora dakle kada su uvijeti mora biti uključena. Tako da pusti se regeneracija i vozi.

Link to comment
Share on other sites

i još pitanje. Nisi u drugim temama bio jako protiv skidanja DPFa?

Vidis kako se misljenja mijenjaju kad nesto postane i tvoj problem...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.