Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

Ne znam zasto bi trebala ic prilagodba za nesto sto nikad nije bilo nit legalno za radit. Nisu to dvotaktni motori, stare euro norme itd. koje su nekad bile standard.
A da su izvadeni dpf i egr problem samo ruralnih podrucja nije istina, vidam to svakodnevno i po ZG, a i cujem po pricama. To je situacija svih onih koji voze dizele u uvjetima za koje nisu namijenjeni tj. prikladni jer su isprva skrti tocit benzin, a kasnije skrti sredit to kako spada. 
Pa jel znas ti nekakav servis koji ima na lageru 1000 dpf filtera za razne marke raznih vozila? Osim ovlastenih ali mislim da ni oni nemaju nista a i cijene su im 2500€.. Servis koji je u stanju kvalitetno to sloziti, resetirati ash oil level na nulu, upogoniti egr koji je koju godinu bio van funkcije ili ga treba i zamijeniti. Ja neznam takav servis.
Ima realnijih problema u hrvatskoj.
Bas sad gledam na tv kak ljudi stavljaju zimske gume tek sad ili naruceni su 03.01.2019. Ono sto je stvarna opasnost u prometu a ne 1000 auta bez dpf u drzavici od uskoro manje od 3 milijuna ljudi ciji ce auti za par godina i tak biti vec stari i za dijelove ili slicno...
Masa rabljenih dizela u zadnjih par godina dosla je iz europe u nasu bijednu drzavu. I sad umjesto da vozis nekog pola 1.6 tdi iz 2013, bit ces prisiljen kupiti onoga iz 2003. koji je kao "ekoloski cist"..
Apsurd nad apsurdima..

Audi A4 quattro, regan u njemackoj, video je iz 2016. Jesmo li ekoloski osvjesteniji i od njemaca.. mos mislit..
A MOT se primjenjuje od 2015.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

i) Uređaj za spajanje na elektroničko sučelje vozila, OBD dijagnostički uređaj
Ovdje se ne radi o uobičajenom složenom OBD uređaju koji se koristi u servisnim radionicama, već o jednostavnom uređaju koji može dohvaćati standardizirane podatke o stanju sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova. Rok za početak korištenja tog uređaja je 1.1.2019. do kada će detaljnije o tim uređajima biti poslane u STP putem stručnih obavijesti.

 

https://www.cvh.hr/sluzbene-obavijesti/2018/iii09-broj-1455-012018/

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gledam danas dok sam mjenjao gume....auto je bio na stupnoj dizalici pa sam ga pregledao odozdola.

Auspuh cist ko suza..ni traga garezi i cadji.

Zato na altei iz 2007 koja nema dpf-a ...crn ko noc :D

Zato sam ju malo raspuhao do V.Kladuse i nazad :)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

Audi A4 quattro, regan u njemackoj, video je iz 2016.

 

audi FYI ima svedske tablice nikakve njemacke...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, ivan.martinko said:

Ako i do svega toga dodje, vjerojatno ce postojati period prilagodbe od 2-3 godine jer pola npr dalmacije i zagore a i zagorja i ostalih ruralnih podrucja ima to povadjeno i blindirano. Neki su vadili odmah nakon isteka garancije, nekima su majstori sugerirali a neki su uvezli aute izvana bez dpf, itd. Tak da rigorozniji bude pregled, al da ruse sve bez dpf odmah na prvu bez pitanja ili ikakve obavijesti u medijima, sumnjam. A samo jos 40 dana ima do tad. Nigdje nikakva sira javna obavijest. Dakle za red jesam al sumnjam da bu se poceo uvoditi 1.1...
Ljudi se voze na posao i rade, imaju djecu, ostarjele roditelje itd. Nemozes skinuti tablice sa 5000 auta u jednom danu zbog dpf-a i pretvoriti ljude odjednom u pjesake jer nemaju par 1000 € za popravak za koji do jucer nisu znali na im ne valja. A u zg nema ni postenog servisa za to. Ja sam zvao stasni za novi dpf veli lik da nisu prodali nikad nijedan, uglavnom su isli u garantnom roku. To bi bio udar na socijalu. I po ostatku europe nisam cuo da se rigorozno rusi aute zbog toga. Francuzi divljaju po cestama zbog cijena goriva. Bit ce tu jos svega.

Zasto misliš da bi trebao period prilagodbe? Pa xenone su odmah ubili. Naravno i ovo tako. Zna se što je ispravan auto i što treba imati i zna se da svaku preinaku treba homoligirati. Isto tako se zna da se preinaka na lošije ne može homoligirati. Dakle nije mi jasno što će prilagodba. Ako si kupio auto sa euro 5 ili više normom i prema tome je plaćena ona posebna naknada ili kako se već zove nemozes sada srozati normnu i tu još varati državu i na platiti im dovoljno. Ne znam da li ima još poreza ili naknada ili nečega na temelju euro normne, ali i tu ima nešto. Nije samo u DPFu i zagadivanju nego i u tim novcima koje državi trebaš ostaviti. Čak možda i više ima u novcima nego u okolišu.

Link to comment
Share on other sites

audi FYI ima svedske tablice nikakve njemacke...
A i to je eu.. znaci ista norma i isti zakoni..
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, ivan.martinko said:
11 hours ago, riceburner said:
audi FYI ima svedske tablice nikakve njemacke...

A i to je eu.. znaci ista norma i isti zakoni..

opet si neobrazovan i trolas ko obicno...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Egr kolko skuzio vraca plinove i nije dobar za motor. 

Sad gledam da plocicu stavim ili za 180 stupnjeva egr okrenut.

 

egr.jpg

IMG_2078.JPG

Link to comment
Share on other sites

To za dustera pitaš?

Riskiraš da ECU skuži da je EGR blindiran i upali lampicu. Što nije uopće problem, na usisu se mora vidjeti razlika u tlaku kad se egr otvori. Ovi tuneri koji chipaju aute ti imaju opcije i da se EGR isključi. Ako te već zanima, možda bi bila bolja varijanta.

Ako imaš noviji dci ( a vjerojatno imaš) onda imaš i 2 EGRa ?

 

Link to comment
Share on other sites

Na starim dci motorima mogao se rotirati/ blokirati EGR bez posljedica, clio tako vozim zadnjih 100tkm.
Na novijima ne znam, softverska opcija postoji, ali košta.
Noviji dci nisu toliko osjetljivi na egr kao stari, frend ima scenica 2 sa 260tkm i nikad nije diran niti čišćen egr.

Link to comment
Share on other sites

Ovo potvrdjujem, na Laguni iz 2007. 2.0dCi nisam imao nikakvih problema sa EGR-om do 265tkm. Onda je prodana.
CanClip nije pokazivao nikakve greske, uredno je pokazivao kako se EGR otvara i zatvara. Razmisljao sam da ga cistim/blokiram, ali kad sam vidio na dijagnostici da radi i vise nego dobro, nisam ga htio dirati.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Posto vozim VAG TDI da i ja napisem koju.Kupio sam auto sa 30tkm i sad imam 80tkm.Svakih 300km otprilike mi se odvija ciscenje DPF-a i to je tako od kad sam uzeo auto.Potrebni su mu neki uvjeti da krene sa ciscenjem.Voznja iznad 1600rpm,brzina iznad 70km/h,motor na radnoj temp i gorivo iznad rezerve.U slucaju da se regeneracija prekine(sto sam u pocecima izbjegavao,pa se vozao naokolo)prilikom sljedeceg starta motora odmah nastavlja sa istom i tako je narednih nekoliko puta.Ako se i tu prekardasi sa prekidanjem pali zutu lampicu(sto ja do sada sa normalnom upotrebom auta nisam uspio,iako znam imati dosta kratkih relacija)i onda se provozas da zavrsi.

Tako da one price o ciscenju jedan put u 10ak soma nisu istinite.

Za sad mi to ciscenje koje je dosta cesto ne predstavlja neki problem,ali sam se svejedno raspitivao o vadjenju dpf-a i egr-a.Konkretno mi je Muha rekao da je mapa 250e,ako ide gasenje dpf-a i egr-a onda je 300e i on ne skida dpf dole.To odradis sam ili kod decki u auto timu i to se dodatno naplacuje 100-150e.

Imam u planu to sve povadit van i remapirat Pola,ali se jos raspitujem i cekam sta ce biti nakon 1.1.

Kum mi je voditelj tehnickog i jos se tocno ne zna sta ce se moc sa tom njihovom dijagnostikom.Za sad su prosli neke obuke i dobili slike gdje se nalazi OBD konektor na svim vozilima.Kad dobijem neku konkretnu informaciju dopisat cu na forum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

uh, pola hrvatske neće vozit ako to zaživi...

Ili hoće, samo će se kontrolori obogatit :D

Link to comment
Share on other sites

Meni je sve ispravno,ali radi nekih buducih problema bi rijesio dvije muhe jednim udarcem.Ubiti to radim radi povecanja snage remapiranjem,ali ako na tehnickom bude problema odradit cu remap i ove eko pizdarije cu ostaviti gore.

Sa dpf-om se dizem sa 90ks 230nm na 115ks i 300nm,bez dpf-a bi to islo jos malo vislje.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam to mislio raditi na skodi yeti 2.0 tdi ali sam odustao. Nisam znao kako ce se obavljati ekotest iducih godina a i mucila bi me savjest, znam to, da imam i vozim nesto sto je zabranjeno na autu. Neznam, takav sam. Zato sam prodao tdi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ovih sam se dana dosta bavio ekologijom kod auta, među ostalom i na frendovom autu, i baš njemu objašnjavam kako je Renol najbolje riješio regeneraciju na DPG-ovima. A onda je jučer bio dokumentarac na HRTu1 koji mi je došao kao šaka u oko. Dakle, skužio sam zašto se "regeneracija" "najbolje" "obavlja" na renolima. 

IMG_20190306_215454.thumb.jpg.5092ce9f7621721eabd27c1e0811d303.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, ne radi uopce.. strava.. ja sam linkao cijeli film u podforumu chat..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovih sam se dana dosta bavio ekologijom kod auta, među ostalom i na frendovom autu, i baš njemu objašnjavam kako je Renol najbolje riješio regeneraciju na DPG-ovima. A onda je jučer bio dokumentarac na HRTu1 koji mi je došao kao šaka u oko. Dakle, skužio sam zašto se "regeneracija" "najbolje" "obavlja" na renolima. 
IMG_20190306_215454.thumb.jpg.5092ce9f7621721eabd27c1e0811d303.jpg
Užas, kak bus sad frendu na oči. XD
Nadam se da nije i on gledao tu strahotu na HRTu sinoc. XD

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mario, za dobar humor nikada nisi mario.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Film je pristran, i nikako znanastven i jako senzacionalistički, ej...stručnjak iz Nemačke mjeri Kađara, pa šta nisi mamu ti uzeo folciku??a ne

Istina je da svi muljaju, homologacija je zadovoljena, je, tko je kriv...korumpirane vlade koje baš boli kiki za nas i našu djecu. Ne budem više, nema baš smisla

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Mario, za dobar humor nikada nisi mario.

Nisam se trudio biti humoristocan. Ovo napisano ti ima jedan drugi naziv. No nebitno. U svakom slucaju dobar kompliment od tebe. Da se nama humori il ista drugo podudara, zapitao bi se. default_smilie2.gif
Film je pristran, i nikako znanastven i jako senzacionalistički, ej...stručnjak iz Nemačke mjeri Kađara, pa šta nisi mamu ti uzeo folciku??a ne

Istina je da svi muljaju, homologacija je zadovoljena, je, tko je kriv...korumpirane vlade koje baš boli kiki za nas i našu djecu. Ne budem više, nema baš smisla

Film je smjeh. Ja to nemrem nazvat dokumentarcem. Tu nije spomenuto ni 1% iceg bitnog i relevantnog.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ajde nam ti onda napiši nešto relevantno, ako već novinari nisu iskopali ništa relevantno.. ili predloži bolji dokumentarac, jer ovaj je potresan..

ako nađeš neki bolji, ja volim pogledati sve vezano za tehnologiju, ekologiju itd..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, shogo said:

Film je pristran, i nikako znanastven i jako senzacionalistički, ej...stručnjak iz Nemačke mjeri Kađara, pa šta nisi mamu ti uzeo folciku??a ne

Istina je da svi muljaju, homologacija je zadovoljena, je, tko je kriv...korumpirane vlade koje baš boli kiki za nas i našu djecu. Ne budem više, nema baš smisla

Jesi ti pogledao film?

10 minutes ago, mario #8 said:

Nisam se trudio biti humoristocan. Ovo napisano ti ima jedan drugi naziv. No nebitno. U svakom slucaju dobar kompliment od tebe. Da se nama humori il ista drugo podudara, zapitao bi se. default_smilie2.gifFilm je smjeh. Ja to nemrem nazvat dokumentarcem. Tu nije spomenuto ni 1% iceg bitnog i relevantnog.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Što je po tebi bitno i relevantno ako nije 5-10x puta veća emisija štetnih čestica od onoga dopuštenoga?
p.s. podudara nam se auto koji ti voziš, a ja sam vozio, jesi se zapitao, stručnjače za filmove?

BTW, onu tablicu (vidljivu u mom screenshotu, gdje ženska tvrdi da je 3 od 5 najgorih Renol) su napravili Francuzi, jelte...

Link to comment
Share on other sites

Ma jesam Filipe, daj ne budi babica, pa sve je jasno, i više nego jasno.Ja sam sinoć i stavio obavijest kada je film trajao...

Štetne čestice ovaj put zaobilazim čim sretnem prvu...I onda se ujutro vozim iza Octavie, i pitam se da li se gušim ili sanjam

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.