Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

Frendica imala budet za auto nekih 20k€ , gledala je stvarno svasta, od ono i20 novog do Kone, Golfa, A3, troc , tcros, ma sve, al ni u jednoj varijanti nije BMW gledala ni spominjala..

 

na kraju kupilia f30 2018 benzinca sa 30tkm

tak ce i  Ivan 💯%

 

 

a i ja kad mi žena da suglasnost, samo ne benzinca i ne krljavju trojku 😆

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Kupuje i [mention=17699]ivan.martinko[/mention] bembeja. Kuda ide ovaj svijet...
 
200.gif
Ma kakvi.
Ili VAG ili opet Renault..
Link to comment
Share on other sites

VAG - Zato se ti i oboružavaš unaprijed alatima za praćenje DPFa 🤣

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

mislim da vag dpf aplikacija ne radi na ea288.. ostale mogućnosti nisam probavao

ali gledam 1.6 dci, on nebi trebao imati znatnih problema sa filterom kao i 1.5 dci, ali uvijek postoji mogućnost.

c čim pratiti 1.6 dci?

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, ivan.martinko said:

čim pratiti 1.6 dci?

1.9 dCi ga prati bez problema. 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, ivan.martinko said:

mislim da vag dpf aplikacija ne radi na ea288.. ostale mogućnosti nisam probavao

ali gledam 1.6 dci, on nebi trebao imati znatnih problema sa filterom kao i 1.5 dci, ali uvijek postoji mogućnost.

c čim pratiti 1.6 dci?

Previše se opterećen mogućim problemima sa dpf-om. Kupuješ polovni auto, gledaj opće stanje auta, provjeri povijest i km, a ostalo će biti kako budeš imao sreće..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dakle prvu polovicu prošlog tjedna je auto bio jako malo vožen, možda svaki drugi dan po, za ove "kontrola emisija" uređaje smrtno loši đir od 2 - 3 km.

Primjetio sam kad sam išao na prvu dulju vožnju sa njim u prošli četvrtak da mu je prvi dio vožnje start stop bio nedostupan, tek nakon što sam prošao nekih 15ak km otvorene ceste, ponovno je "došao sebi"-ugasio se na raskrižju jedno. Pretpostavljam da razlog nedostupnosti isprva - nije imao kad odraditi paljenje čađe na kratkim rutama prije (konkertno ću ovo pratit kad uzmem neki obd adapter).

Iako sam do sad u "start stop - glupost" grupi, nekako mi se čini da sa DPF filterima itekako ima smisla, jer ako se vozimo po gradu, svako stajanje motor se gasi, dakle nema punjenja čađe u filter. Na vozaču je da malo u to ukombinira laganiju vožnju da se turbo ne šokira baš jako kad cirkulacija ulja prestane, i prihvatit sistem. Koliko sam shvatio, postoji cijela logika iza sistema - jednim dijelom mora uzet u obzir koliko je sigurno za motor i okolne dijelove da ga ugasi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A možda ti je jednostavno akumulator oslabio. Na Fordu prilikom kupnje nije radio jer mi je akumulator bio na izdisaju. Promjenom istog,radi bez greške. 

Link to comment
Share on other sites

Uzrok je najvjerojatnije djelomično ispražnjen akumulator. Motor ne bi trebao čađiti dok radi u leru i bez opterećenja, ako to radi onda je ozbiljno u banani.
Ja sam na svome davno isključio SS i preporodio se :)

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, dado_sk said:

A možda ti je jednostavno akumulator oslabio. Na Fordu prilikom kupnje nije radio jer mi je akumulator bio na izdisaju. Promjenom istog,radi bez greške. 

Vidiš nije mi uopće palo na pamet,a logično je skroz. Vrlo moguće da je to slučaj - sinoć sam primijetio u sumrak da unutarnje osvjetljenje na stropu malo jače svijetli kad dignem nogu s gasa - također nakon što sam to primijetio i sa sinom utvrdio da mi se ne pričinja, i glavna svjetla isto rade (1.6 dci kao ima "regenerativno kočenje", odnosno alternator u vožnji bpuni samo kad je pušten gas).

@filiplolicNe mislim sad na neku "vidljivu" čađu, već bez obzira koliko goriva spali,bez obzira pod punim opterećenjem ili na leru, te čestice koje DPF zadržava se proizvode u svakom slučaju.

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj si koji ti je aku. Mislim da je EFB. Imaš EFB i AGM. AGM je za hibride. Trebaš se raspitati kod prodavača. Uzmi u obzir da je i jedan i drugi duplo skuplji od običnog. AGM je skuplji od EFB. No,bez toga ne možeš tako da ne vrijedi živce gubiti. Mene je Varta 75 EFB izašla 690 ali s svim mogućim vezama i moljakanjem poznanika. Inače je oko 1000. 

Link to comment
Share on other sites



... Uzmi u obzir da je i jedan i drugi duplo skuplji od običnog. AGM je skuplji od EFB. No,bez toga ne možeš tako da ne vrijedi živce gubiti...


Ovaj dio ne razumijem. EFB/AGM akumulatori su za aute sa Start/Stop sustavima. Ali sta ako je SS softwerski iskljucen? Zasto onda ne ici na "obicni" akumator?

Dado pitanje nije tebi upuceno, vec opcenito.
Link to comment
Share on other sites

Jer je alternator prilagođen za S/S, a s njim su i struje punjenja puno veće nego kod običnog akumulatora, neće obični akumulator dugo izdržati jer nije napravljen za tako velike struje...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dado_sk said:

Pogledaj si koji ti je aku. Mislim da je EFB. Imaš EFB i AGM. AGM je za hibride. Trebaš se raspitati kod prodavača. Uzmi u obzir da je i jedan i drugi duplo skuplji od običnog. AGM je skuplji od EFB. No,bez toga ne možeš tako da ne vrijedi živce gubiti. Mene je Varta 75 EFB izašla 690 ali s svim mogućim vezama i moljakanjem poznanika. Inače je oko 1000. 

Sad na autu imam "motrio", spomenuo sam ga u temi Naši akumulatori. Nema baš puno linkova sa specifikacijama njegovim, evo jedan od rijetkih od susjeda Mađara.

http://m.nonstoptrade.hu/products/motrio-renault-vrla-agm-8671017820-12v-70ah-760a-jobb-auto-akkumulator/

 

Cijene novih sam se raspitivao u berenu, vidio da nije bajno ni malo.

Za prošli auto exide premium 77ah sa 3 god garancije platio sam 680 kn sa dostavom, za usporedbu, AGM exide gotovo duplo više košta(kad se makne dostava od nekih 40kn iz računice tog običnog), i kraću garanciju daju.

Svratit ću uskoro kako stignem u beren da se ispita.

Edited by Domagoj84
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, vip3141 said:

Ovaj dio ne razumijem. EFB/AGM akumulatori su za aute sa Start/Stop sustavima. Ali sta ako je SS softwerski iskljucen? Zasto onda ne ici na "obicni" akumator?

Nema razlike da li je softverski ugašen tj. onemogućen start/stop, ili ga manualno gasiš nakon startanja motora. U nižoj i srednjoj klasi vozila može se koristiti i "običan" akumulator, samo treba paziti da to start/stop sr*nje bude ugašeno i sve će biti ok. Ukoliko u jamstvenom roku budeš imao opravdanu reklamaciju, serviser ima pravo odbiti zamjenu akumulatora jer je u vozilu korišten neodgovarajući akumulator.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Žena od frenda ( žive odvojeno ali su supružnici. Čudno malo,znam,ali su sretni ), kupila za focus obični akumulator a ima start stop. Za sad radi bez problema. Ima pola godine. Šta ja znam. Ja nisam htio kemijati. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 11. 10. 2021. at 15:55, dado_sk said:

Žena od frenda ( žive odvojeno ali su supružnici. Čudno malo,znam,ali su sretni ), kupila za focus obični akumulator a ima start stop. Za sad radi bez problema. Ima pola godine. Šta ja znam. Ja nisam htio kemijati. 

Ima već neko vrime, došao lik, doveza Mini Cooper S 2011.g. na izmjenu. Ajmo nać' di je akumulator. Još jedan od onih auta kojeg su sklopili do kraja, pa se inženjeri sjetili jebate zaboravili smo di ćemo stavit akumulator. Ugurali ga ispod šajbe. Morat ću upisat yoga tečaj. Unutra AGM prva ugradnja star koliko i auto. Kaže lik, ugašen je start/stop ja bi stavija obični. Može, rođeni, al' bez jamstva. I tako i bi.

Link to comment
Share on other sites

Ja na žalost mogu ugasiti samo kad upalim auto. Čim ugasi opet moram kod novog paljenja deaktivirati

Link to comment
Share on other sites

Ja bi ga isto ugasio trajno al ne znam jel se to na Opelu može. Ima netko ideju?

Link to comment
Share on other sites

Kod bavarca je izi-pizi. Kupis software za 20-30€ i obd dongle za jos tolko i konfiguriras kaj got ti je volja. Ima par vrsti softwarea za nabavit, svaki more nekaj. Bimmer code, bimmer tool, bimmer link. Super stvarcice za podesit sve po zelji. Izmedju ostalo SS na off.[emoji1360]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zbog SS sam i nabavio sve te điđe da ga ubijem, a sve ostalo što možeš napraviti je bonus.
Inače volim svijetlo i razne izvore svijetlosti pa se najčešće igram sa raznim konfiguracijama kod prilaska autu i otključavanja.

Btw da malo diskutiramo o DPF-u ?
Jučer vidio novi Captur dimio ko lokomotiva.
Danas službeni Citroen nakon par uzastopnih stiskanja pokrenuo regeneraciju.
Taman se naparkirao na rikverc kod nekog zida a smrdi ko kuga.

Link to comment
Share on other sites

Do sad samo jednom uspio prekinut regeneraciju. Inace ju radi svakih 400-700 km i traje samo par minuta. Imam dosta otvorene ceste i malo gradske voznje pa kod mene funkcionira super.

Megane 1.9 dci 130 je to radil takodjer u hodu. U tih 4-5 godina sam ga mozda 5 puta uspel prekinut pa je smrdilo u garazi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.