Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

Uopce necu u dubinu. Film je krivo postavljen i krece sa krivih temelja, a to su proizvodaci. Koji se samo uklapaju u norme koje propisuju u vrhu politike, na svjetskoj/europskoj razini.
Opce ne znam s koje strane su oni pristupili tom dokumentarcu a da nije sve vec bilo do sada jasno o Dieselgateu. Koju su novu informaciju dali.

Uostalom, ameri stisli VW na temelju 600 000 auta i maznuli ih sa 20 milijardi. Europljani sute i uzivaju sa preko 8 000 000 takvih vozila. Politicari dignu pragove da su ti auti odjedanput legalni 100% i bez laznog softwarea.

Ja mislim da ima barem pokoji puno bolji koncept za bazirati taj dokumentarac, ne taj, neki drugi. Da se ovih 500 000 + VW u USA ne unisti nego da ih VW proda, zavrsilo bi ih 400 000 na balkanu ali bi bili ovaj put legalni i Martinko bi opet mogao kupiti Yetija po jos boljoj cijeni, ali sa dobrim DPFom i nebi morao otvarati teme i raspitivati se tko ih skida i za koliko.

Mislim smjesno mi je malo to sve al dobro.

Ispada da par ljudi misli da su samosvjesni i obzirni a ne vide dalje od nosa. I po potrebi vergla kaj im odgovara.

Ja u svakom slucaju necu vise o ovoj temi, kao sto nisam ni do sada. Uostalom navukao sam se u zajebanciji.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nebude se ništ uništilo od tih auta u USA.. već imaju pripreme modifikacija  ispušnog sustava za države koje nemaju stroge ekološke norme i prodaju u iste (čitaj piljenje dpf-ova i blindiranje egr-a )

uostalom tak se dizeli već godinama modificiraju i kod nas.. iako postoje eko norme.

Link to comment
Share on other sites

shogo - pitam te jer na početku filma testiraju upravo VW-ove

Ja se slažem da su proizvođači iskoristili birokratske manjkavosti i to je, ajmo reći, legalno. Ni prvi niti zadnji put. Nije moralno, ali toga ionako nema u industriji.
Nadalje, štetnost. Osobno ne vjerujem da su današnji auti (dakle, čak i ovi uhvaćeni u aferi) TOLIKO štetni jer bismo svi umrli od raka. Znači, jučer je u dokumentarcu vidljivo da su neki auti uhvaćeni sa po 700-800 mg (propisano je 5-10 manje) NOx-a u vožnji, dakle, mjereno.
Pitanje je, koliko NOx-a imaju dizeli stari 20-30 godina, a naše ceste su prepune takvih.
Drugo pitanje je, ako je to zaista TOLIKO štetno, što je sa svim onim šoferima kamiona, autobusa, lokomotiva koji su danas u mirovini? Oni su vozili te drlje prije 30-40 godina koji su tada već vjv bili stari 10god, pa ti bi ljudi onda trebali imati rak u velikom postotku, a tako nešto nije zabilježeno.
Razlika je, naravno, živiš li u Rurskom bazenu ili nekoj pripizdini, to stoji.

ONO što je stvarno jadno u toj cijeloj priči jest da se svi prave doslovno mutavi.
Prvo naprave manjkave zakone, recimo, emisija se mjeri na valjcima, ne na cesti.
Potom bagra iz VW-a izračuna da im je jeftinije platiti kaznu i čak uz uvjet da plasiraju aute na američko tržiše, znajući da će ih ovi oderati.
A najveći šupci su ovi koji su I POSLIJE Dieselgatea nastavili s plasiranjem i čak proizvodnjom auta sa kompromitiranim softvareom (spomenuti su Renault i PSA, vjv ih ima još)
I to sve zbog profita.

Razumijem ja da je teško napraviti auto po baš svim propisima, ali onda me mani oznaka eco, green i slično na autima.

Link to comment
Share on other sites

nebude se ništ uništilo od tih auta u USA.. već imaju pripreme modifikacija  ispušnog sustava za države koje nemaju stroge ekološke norme i prodaju u iste (čitaj piljenje dpf-ova i blindiranje egr-a )
uostalom tak se dizeli već godinama modificiraju i kod nas.. iako postoje eko norme.
O tome se i radi. Koje morbidno licemjerje naroda. Ameri imaju snagu i moc da im uzmu 20 milijardi i dalje kupuju iste folcike a neko drugi ce bit presretan da dobije te aute po jebenoj cijeni.
A za sve krivi proizvodaci koji zamisli me proizvode aute sa 300 KS i 50g/CO2 ili im jos tratincice ne izlaze iz auspuha.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

shogo - pitam te jer na početku filma testiraju upravo VW-ove

Ja se slažem da su proizvođači iskoristili birokratske manjkavosti i to je, ajmo reći, legalno. Ni prvi niti zadnji put. Nije moralno, ali toga ionako nema u industriji.
Nadalje, štetnost. Osobno ne vjerujem da su današnji auti (dakle, čak i ovi uhvaćeni u aferi) TOLIKO štetni jer bismo svi umrli od raka. Znači, jučer je u dokumentarcu vidljivo da su neki auti uhvaćeni sa po 700-800 mg (propisano je 5-10 manje) NOx-a u vožnji, dakle, mjereno.
Pitanje je, koliko NOx-a imaju dizeli stari 20-30 godina, a naše ceste su prepune takvih.
Drugo pitanje je, ako je to zaista TOLIKO štetno, što je sa svim onim šoferima kamiona, autobusa, lokomotiva koji su danas u mirovini? Oni su vozili te drlje prije 30-40 godina koji su tada već vjv bili stari 10god, pa ti bi ljudi onda trebali imati rak u velikom postotku, a tako nešto nije zabilježeno.
Razlika je, naravno, živiš li u Rurskom bazenu ili nekoj pripizdini, to stoji.
ONO što je stvarno jadno u toj cijeloj priči jest da se svi prave doslovno mutavi.
Prvo naprave manjkave zakone, recimo, emisija se mjeri na valjcima, ne na cesti.
Potom bagra iz VW-a izračuna da im je jeftinije platiti kaznu i čak uz uvjet da plasiraju aute na američko tržiše, znajući da će ih ovi oderati.
A najveći šupci su ovi koji su I POSLIJE Dieselgatea nastavili s plasiranjem i čak proizvodnjom auta sa kompromitiranim softvareom (spomenuti su Renault i PSA, vjv ih ima još)
I to sve zbog profita.

Razumijem ja da je teško napraviti auto po baš svim propisima, ali onda me mani oznaka eco, green i slično na autima.
Pa eto, spomenuo si sve dobro i postavio dobra pitanja. I to su teme i pitanja za dobar dokumentarac.
Zato meni ono sinoc nis ne znaci jer je za sve to bilo dovoljno otvoriti jedan od milion clanaka na temu dizelgejta od prije par godina i sve bi isto saznali.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Iskreno, nisam znao da postoji post-dieselgate afera, da ovi na čelu korporacija nisu toliko glupi.
Glupi mi se čini i birokrati što nisu propisali veće kazne za, ajmo reći, recidiviste.
Ako hoćeš konkretno, eto nisam znao da Kadjar iz 2017 (dakle, poslije dieselgate-a) emitira nekih 10-ak puta više NOx-a. Ovo sam naveo samo kao primjer, vjv ih ima hrpa.

Link to comment
Share on other sites

Pa radi se upravo o tome da svi znaju da je nemoguce to zadovoljiti. Svi su sve znali i prije. Godinama prije su znali da se testira u laboratorijskim uvjetima i nerealno. Da to stanje nema veze sa stanjem na cesti.
I da realno nemre biti drugacije.

Tocno imam osjecaj da su ovo jedino Ameri i mogli razje...
Iako, vratiti ce se i njima bumerang ako opce postoji mogucnost da netko to napravi i sa njihovim autima. Bilo u USA il van nje. I to ti je dokaz da je kasnije sve dogovoreno u rukavicama. Jer po dizelgejtu ispada da u realnim uvjetima Jetta zagaduje vise nego Dodge RAM sa cumminsom od 7 litara. Dakle sve je farsa na kvadrat. I ta birokratska govna i trebaju biti glavna tema, a ne proizvodac koji nemre zadovoljiti uvjete koji je neki tablicar odlucio postaviti.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, i nakon 2015. stalno se nižu NOx afere ko i afere sa svećenicima pedofilima i dalje nikom ništa. interesi korporacija suspregnuti sa političarima su jači od ičijeg zdravlja i ičije djece..

politika i ekonomija su prokleto gadne stvari..

sad vidiš koliko je moralan svijet. dno dna. nismo za drugo nego da se ugušimo u svom dreku.

Link to comment
Share on other sites

Pogledao sam dokumentarac, djeluje mi malo pristran, ajmo reci senzacionalisticki.

Mislim, budimo iskreni, sve se moze dovesti na zadovoljavajuce razine, i CO2, i NOx, ali onda cemo imati cijene vozila kao u Danskoj, pa ti plati novog Megana 40t €... da ne spominjem da ce u uzi krug grada smjesti samo vozila gradskog prijevoza, i vozila na struju...

Ista je stvar sa nuklearnim elektranama, to zraci, truje, ovo - ono, a sve to prestaje u onom trenutku kad se ukljuci punjac mobitela u struju, onda je sve nebitno, bitno da se mobitel napuni...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kažem ti da je to ekonomija prokleta.. ne radi se o tome da bude auto skuplji nego da tvrtka nema dovoljan profit. zakaj je fauve napravio kod tdi-ja tak da se dpf regenerira putem ubrizgavanja kroz glavne dizne umjesto da ima posebno diznu ispred dpf-a ko renault koja bi učinkovitije palila čađu? zbog profita. zašto rade tak male dpf-ove da unutra stane samo 160gr pepela i pun je, zbog profita.. da je veći dpf, da ima dve komore pa u isto vrijeme jedna radi regeneraciju a druga skuplja čađu, svašta su oni vjerojatno osmislili i vjerojatno postoje rješenja, ali kad bi ih ugradili, nebi imali takav profit.. kak su se fauve izvukli iz milijunskog skandala, tak da su nastavili istom šprancom, dodali adblue koji je prepolovio nox na pola ali i dalje ima 4x više od normale..

postoje veliki sukobi interesa i sad većina kaže a kako je tako je, a da netko ima dijete koje je obolilo od karcinoma onda bi bio revoltiran ovakvim prevarama..

ova europa je usrano govno.. zašto uopće donose norme koje je nemoguće ispuniti? kome je to u ineresu? nikome, a ipak se sve homologira i dalje manipulira sa rezultatima ispitivanja jer koga briga za tamo neki plin. kad bi se lažirali testovi ispitivanja čvrstoće ili tvrdoće materijala, modula elastičnosti ili žilavosti od kojih se radi motor ili ovjes i kočnice pa da imaš redovno pucanje poluosovine ili slične teže kvarove na autu to bi bio skandal.  opruge na amortizerima su jedan primjer lažiranog ispitivanja ali koga briga za tamo neku oprugu koja pukne i razreže gumu?  sve dok netko ne pogine jer mu je opruga pukla na 130 na sat i razrezala gumu, sletio s ceste i poginulo 4 ljudi. i to bi se zataškalo..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Danas sam uspio lijepo popratiti 1.5 dci dok radi regeneraciju :)

Preuzeo auto od supruge nakon što je vožen po nekim kraćim turama, uštekam ujutro ELM i Torque dok sam išao na posao i vidim da je čađa (soot) procijenjena na oko 20g. Temp vani nešto manje od 10°C. Ova očitanja na slici: combustion mode je inače 1,  a dok radi regen prebaci na 3. Temp. upstream of particle filter je u normalnoj vožnji sad za hladnijih dana oko 300 °C, obično manje ako se ne gazi auto. Ovaj particle filter pressure diff. je valjda razlika tlaka prije/poslije DPFa, ali iz toga ništa pametno skužiti jer naravno varira jako s davanjem gasa. Cesta van grada, lagano krstarenje, cca desetak minuta kasnije kad je temp antifriza došla oko 75, skužio sam da je krenuo: comb. mode prebacio se na 3 i počeo dizati temp prije DPFa. Da nisam gledao mobač na šajbi ispred nosa ne bi niti skužio, potrošnju nisam gledao ovaj put, tu se vidi, ali jedino u leru. Stao na parking ispred trgovačkog centra da uključim screen recorder i otuda kreće video, fali možda minuta na početku. Uopće ga ne muči što ja stojim na parkingu, diže on temp na ispuhu preko 500°C bez beda. Nakon toga lagana vožnja, samo jednom stigao stisnuti preko 100 km/hm, po putu bilo i zaustavljanja, kružnih tokova, vožnje iza kamiona, sve normalno, nikakvo posebno naganjanje. Da sam bio i u gradskoj gužvi, vjerojatno ne bi bilo nikakve razlike.

 

Link to comment
Share on other sites

Reno je sam priznao da dci usporava ili potpuno prekida regeneraciju kad si u kreni stani voznji..
Cak fauve to ne radi. Zato cesto ima problema. Ispada da je reno ispao veci prevarant ali vauvau su uhvatili..
Ljudi se voze naizgled bezbrizno a okolo siju dusicne okside uvjereni da njihov najnoviji dci radi savrseno.
Ali daleko od toga. Ostaje ti samo tvoje zadovoljstvo. Realno ti je auto u gradskoj voznji trovač svega živog pored ceg prodje. Zalosno, ali je tako.

Link to comment
Share on other sites

Tebi su sad svi dizeli krivi nakon onog VWa. Valjda ti na benzincu idu ljubičice iz auspuha [emoji4]
Gledao i ja onaj spomenuti dokumentarac, brdo gluposti, s tim su se valjda svi složili.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Prigodna tema, zna netko radionu di rade čišćenje DPFa kod nas , fizicki da izvade dipoauspuha di je DPF i prociste ga  tekucinom?

 

Moj se poceo cesto regenerirati, doduse skoro sve mi je gradska voznja, al opet . Vjerujem da je dosta zapunjen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

Prigodna tema, zna netko radionu di rade čišćenje DPFa kod nas , fizicki da izvade dipoauspuha di je DPF i prociste ga  tekucinom?

 

Moj se poceo cesto regenerirati, doduse skoro sve mi je gradska voznja, al opet . Vjerujem da je dosta zapunjen.

 

 

Hrvoje, danas kad sam dolazio na posao sam vidio neki kombi sa natpisom noncarbon.eu...

 

http://noncarbon.eu/noncarbon/ciscenje-dpf-filtera-cestica/

 

 

Link to comment
Share on other sites

Prvo bi trebalo vidjeti koliko je pun, zašto se često regenerira. Možda je neki drugi problem. Na dijagnostiku s autom kod nekoga tko zna što radi.

Link to comment
Share on other sites

Kak to mislis, pa koji bi bio razlog brzog zapunjenja DPFa nego taj da je star i dobrano začađen i ne stigne se obicnom regenracijom od 500 il kolko stupnjeva vise ocistiti kao sto je mogao 2006e kad je bio nov?

Da se razumijemo, mislim da je DPF super rijesen na REnaultu, al naravno da ne traje vjecno.

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, dkolar said:

Hrvoje, danas kad sam dolazio na posao sam vidio neki kombi sa natpisom noncarbon.eu...

 

http://noncarbon.eu/noncarbon/ciscenje-dpf-filtera-cestica/

 

 

Na ovoj stranici čim ju otvoris nađeš 3 netočna navoda:

DPF koriste svi dizel motori od 2003 – 2004 godine.

FAP koriste dizel motori PSA grupacije (Citroen, Peugeot) uz dodatak aditiva

Noviji benzinci isto tako imaju ugrađene DPF filtere.

 

Dakle sve krivo, mogli su se malo potrudit oko weba.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

Kak to mislis, pa koji bi bio razlog brzog zapunjenja DPFa nego taj da je star i dobrano začađen i ne stigne se obicnom regenracijom od 500 il kolko stupnjeva vise ocistiti kao sto je mogao 2006e kad je bio nov?

Da se razumijemo, mislim da je DPF super rijesen na REnaultu, al naravno da ne traje vjecno.

 

EGR, turbina, injektori,....

A što ima 1.9 dci iz 2006 uopće DPF?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 26. 03. 2019. at 18:26, Alen said:

Danas sam uspio lijepo popratiti 1.5 dci dok radi regeneraciju :)

Preuzeo auto od supruge nakon što je vožen po nekim kraćim turama, uštekam ujutro ELM i Torque dok sam išao na posao i vidim da je čađa (soot) procijenjena na oko 20g. Temp vani nešto manje od 10°C. Ova očitanja na slici: combustion mode je inače 1,  a dok radi regen prebaci na 3. Temp. upstream of particle filter je u normalnoj vožnji sad za hladnijih dana oko 300 °C, obično manje ako se ne gazi auto. Ovaj particle filter pressure diff. je valjda razlika tlaka prije/poslije DPFa, ali iz toga ništa pametno skužiti jer naravno varira jako s davanjem gasa. Cesta van grada, lagano krstarenje, cca desetak minuta kasnije kad je temp antifriza došla oko 75, skužio sam da je krenuo: comb. mode prebacio se na 3 i počeo dizati temp prije DPFa. Da nisam gledao mobač na šajbi ispred nosa ne bi niti skužio, potrošnju nisam gledao ovaj put, tu se vidi, ali jedino u leru. Stao na parking ispred trgovačkog centra da uključim screen recorder i otuda kreće video, fali možda minuta na početku. Uopće ga ne muči što ja stojim na parkingu, diže on temp na ispuhu preko 500°C bez beda. Nakon toga lagana vožnja, samo jednom stigao stisnuti preko 100 km/hm, po putu bilo i zaustavljanja, kružnih tokova, vožnje iza kamiona, sve normalno, nikakvo posebno naganjanje. Da sam bio i u gradskoj gužvi, vjerojatno ne bi bilo nikakve razlike.

 

Kako da napravim ovakav custom PID? Želim dobiti te informacije o čađi u dpfu, a na netu ne pronalazim previše korisne informacije.

Btw, kako dobiti informaciju o čađi iz pyclipa? Znam da se može jer sam tu informaciju dobio nakon što mi je grešku izbacio pa sam kliknio na grešku i dobio traženi podatak, a sad kad nemam grešku ne mogu tu informaciju nigdje pronaći

Link to comment
Share on other sites

U pyren imaš opciju da ti napravi PIDove za import u Torque. Više CSV datoteka, za svaki ECU blok posebno.

Gdje je točno parametar iz kojeg očitaš količinu čađe, ovisi o motoru, zna biti malo sakriven. Npr. kod mene je pod Injection--> System parameters --> Airbag --> Firing :)

Prođi sve izbornike od injection i trebao bi naći.

Link to comment
Share on other sites

Hvala, našao na istom mjestu. Više puta sam prešao sve izbornike, ali sam eliminirao one za koje sam mislio da sigurno nisu, airbag je bio jedan od njih :)

Ali i dalje ne znam kako napraviti PIDove. Ja koristim pyclip. Može li se iz njega?

Link to comment
Share on other sites

Ne koristim pyclip, ali mislim da ne. Skripta od pyrena nije unutar glavnog programa nego se zasebno pokreće. Stavi pyren.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

neznam ti proizvodaci, tesko im staviti zaruljicu ili natpis na BC regeneration in progress...

skurio sam dpf na bivsem sluzbenom, upravo takvim sljedom dogadaja, gasenje i ventilator 10tak min...

nicime se nije skuzilo da radi regeneraciju, ni povecani okretaji, ni potrosnja, ni zvuk, ni dim...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.