Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

Na svakom se može skužit da radi regeneraciju, a dizel i te kratke uzastopne relacije ne idu skupa odavno i puno prije nego je dpf uopće postajao.  Ako ne radiš barem 15 -20 km dnevno u komadu otvorenom cestom, dizel nema smisla. Ako radiš takve relacije, nećeš ima problema sa dpf-om. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nece korisnika opterećivat.... sve dok ne rikne... onda jbg...

Link to comment
Share on other sites

ponavljam, na svom bivsem peugeot partneru nisam NIKAKO skuzio kad je regeneracija, nicime. trudio sam se uhvatiti neku promjenu, posto sam izgooglao da taj rad ventilatora znaci upravo regeneracija prekinuta, pa da ne prekinem opet ubuduce, ali nisam nikad uspio

relacije koje su se vozile su dnevno 2x 150km bez gasenja, sve skupa jedno 6-6.5h rada motora

srecom uzeli su mi dobla novog bez dpf i presretan sam, samo toci vozi, bez ad blue, bez regeneracije i tih pizdarija...

Link to comment
Share on other sites

2019. vec ima adblue. Mozda se rak ponasa.
Buraz ima 1.5 dci 2015, uopce nezna za regeneraciju a vozi i po mjesec dana samo grad zagreb.
Znaci skroz novi dci je borba za voznju po gradu i dpf.
Dobro je znat, jer ovi bez pisaline nemaju uglavnom te probleme.
Dok je kod fauvea kontra, ovi s pisalinom nemaju problema sa dpf u gradu, a oni prije su imali.

Link to comment
Share on other sites

Stavis negdje led lampicu povezanu s grijacem zadnje sajbe.

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Taj adblue je samo dodatna glupost u cijeloj priči... šta da mi cvijeće ispada iz auspuha....

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ruske said:

srecom uzeli su mi dobla novog bez dpf i presretan sam, samo toci vozi, bez ad blue, bez regeneracije i tih pizdarija...

 

Kakav je to novi doblo bez dpf-a? Benzinac?

Edited by Lucky_ZG
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, macan said:

Taj adblue je samo dodatna glupost u cijeloj priči... šta da mi cvijeće ispada iz auspuha....

Imam tu pišalinu na C4. Auto je kraj 2015, a tank mu je zamijenjen početkom 2017 u opozivu. Pričao sam sa voditeljem Ark Mihelića i kaže mi čovijek da samo tank držim pun odnosno da ga ne puštam na rezervu i problema ne bi trebalo biti.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tak je sa svim tankovima. Drzi ga cim punijim.
Pisalina spusta NOx spojeve za nekoliko puta. Oni su stetni za ljudsko zdravlje.
Nikakvo ni cvijece ni drvece.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kad je malo AdBluea, hoće se skorit, pa onda to pokida AdBlue diznu.

Isto tako bi bilo dobro makar jednom tjedno otvorit AdBlue tank da se dekompresira. Neki čak buše rupicu na čepu, ali to nikako nije dobro jer prevelika izloženost zraku ga isto skori.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 27. 03. 2021. at 14:45, ivan.martinko said:

2019. vec ima adblue. Mozda se rak ponasa.
Buraz ima 1.5 dci 2015, uopce nezna za regeneraciju a vozi i po mjesec dana samo grad zagreb.
Znaci skroz novi dci je borba za voznju po gradu i dpf.
Dobro je znat, jer ovi bez pisaline nemaju uglavnom te probleme.
Dok je kod fauvea kontra, ovi s pisalinom nemaju problema sa dpf u gradu, a oni prije su imali.

Ja vozim ovaj novi bluedci 115. Auto ima malo manje od 4 hiljade kilometara. Ja njega nikako da skužim kada radi regenraciju. Ventilator nikada nisam čuo da se upalio... A volio bi znati kada radi regenraciju!

Link to comment
Share on other sites

To je napredak kad ne znas kad regenerira.
U pocecima dpf-ova pogotovo tdi si morao osluskivati i paziti da ne prekidas regeneracije jer bi se palile lampice i MORAO si nastaviti voziti. *ebo takav auto.

Kakav je 1.6 dci 130 ks iz 2016. po tom pitanju?
Zena hoce Kadjara a ja 4wd, jedino ima 1.6 dci.

Kakav je on s regeneracijama?
Znam da na 1.5 dci iz 2015, buraz uopce ne zna za dpf, makar vozi npr samo grad mjesec dana kratke relacije.

Link to comment
Share on other sites

Evo ja vozim 1.6 dci 130 zadnje dvije godine. Auto ima 108000 km. Ne znam za regeneraciju. Jednom sam samo primijetio da su uključeni grijaci zadnje šajbe, pa sam pomislio da možda radi regeneraciju. Dva puta tjedno imam relaciju od 30 km u jednom smjeru i kasnije toliko nazad. Ostalo sve kratke relacije. Kada mi je na servisu spojio auto na dijagnostiku kazalo je odlično stanje dpf-a, mislim da su bila 2 grama čađe. Iza je auspuh skroz bez čađe kada se prođe prstom. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Reno generalno nema problema sa dpf-om i regeneracijama. Ja sam generalno sa 1.5 dci prezadovoljan, okrenuli 125 tkm.. 

Link to comment
Share on other sites

2x mi se dogodilo da ostane upaljen ventilator, nikad prije tog nisam skuzio da radi regeneraciju. Niti po trenutnoj potrosnji...niti po vecim obrtajima u leru. Laguna 3 2.0dci....svaka otvorena cesta sam primjetio....po trenutnoj potrosnji. Ovog nemogu skuzit nikako.

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



2x mi se dogodilo da ostane upaljen ventilator,

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk




Može ostati raditi do 12 min nakon gašenja motora i to je normalno.



Sent from my DUB-LX1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1.9 dci 130ks megane 2012, 230k km... nikad znao za regeneraciju. Svega par puta je smrdilo po skurenome pa pretpostavljam da sam ga prekinul. Al nikad problema niti dima niti ventilatora.

Link to comment
Share on other sites

Moj svaki dan 40km u jednom potezu, nazad isto, ruta ista, G.Grad - Držićeva - Vukovarska - Radnička - Obilaznica - Rugvica i kontra, ne kužim ja te regeneracije, samo razdoblja kada mi se čini kao da je "čok" na on, mrvu jači ler gas

Za sve kratke relacije i gluposti je C1

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Da potvrdim kod mene dpf isto nikad problema cak i sa jako puno voznje po zg, nekad ne izadem na autocestu po mjesec i vise. Regenerira se kad se zadovolje uvijeti i ako se prekine ta regeneracija opet nikom nista, pokrene se ponovno. Regenerira se i po gradu i sa tim malim regeneracijama opet nema problem. Renault je to bolje odradio od bilo koje konkurencije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako vas bas zanima kada radi regeneraciju stavite neku lampicu koja ce se paliti kad i grijac zadnjeg stakla

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da potvrdim kod mene dpf isto nikad problema cak i sa jako puno voznje po zg, nekad ne izadem na autocestu po mjesec i vise. Regenerira se kad se zadovolje uvijeti i ako se prekine ta regeneracija opet nikom nista, pokrene se ponovno. Regenerira se i po gradu i sa tim malim regeneracijama opet nema problem. Renault je to bolje odradio od bilo koje konkurencije.
Za 1.5 dci to se zna, al za 1.6 pitam. Jer je drukciji to motor. Uzeo bi ja Kadjara s tim 1.5 motorom al cini mi se slab. Za 4x4 pogotovo. Gura on dustera al je duster laksi 200-250 kg sam.
Link to comment
Share on other sites

Ako vas bas zanima kada radi regeneraciju stavite neku lampicu koja ce se paliti kad i grijac zadnjeg stakla

Poslano sa mog koristećiTapatalk


A cek ne uoali se lampica na prekidacu kad ide regeneracija.
Link to comment
Share on other sites

Zašto bi se palio grijač stakala kod regeneracije pogotvo kod novijih renola?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.