Jump to content

DPF / FAP - regeneracije, dpf off i ostalo...


Brainmind

Recommended Posts

Nekidan procitao na forum hr. Navodno pri regeneraciji komp popali sto vise trosila da bi se digla temp i okretaji, a jedan od tih je i grijac zadnje sajbe pa se po tome da skuziti.
Nemam sad kad guglati, ako imas vremena probaj ti


Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma to na onim starijim autima gdje prvi put se uveo dpf.. nema toga više. 5. Dizna to sad odrađuje a ler se ne pomakne.

Link to comment
Share on other sites

Moj m3 ima petu diznu pa svejedno pali grijanje šajbe. Euro 5 norma.
Meni je trebalo 5 godina da skužim kad ide u regeneraciju.

Na Kadjaru još nisam skužio, ali napravio sam tek parsto kilometara. Jedino primjećujem da skroz drugačije smrdi na auspuhu :D

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pali grijanje zadnjeg stakla i retrovizora.
Samo se spojis na žicu grijaca retrovizora i diodu zapiknes kod stakla na vratima na oblogu i znades kad se čisti

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za 1.5 dci to se zna, al za 1.6 pitam. Jer je drukciji to motor. Uzeo bi ja Kadjara s tim 1.5 motorom al cini mi se slab. Za 4x4 pogotovo. Gura on dustera al je duster laksi 200-250 kg sam.
Koliko ja znam,Kadjar i nema 4×4 sa 1.5 dci motorom...u toj verziji nikad nije ni bio dostupan.
Tako da ako želiš 4×4,moraš gledati od 1.6 na dalje.

Jer i ja sam gledao tako,pa skužio da nema 1.5dci sa 4×4...tako da sam izbacio 4×4 iz opcije i uzeo 1.5dci.
Link to comment
Share on other sites

To bi se relej cuo onda... Al to sve toliko klika da teško skužit. 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, macan said:

Ma to na onim starijim autima gdje prvi put se uveo dpf.. nema toga više. 5. Dizna to sad odrađuje a ler se ne pomakne.

najjače je kaj više nema pete dizne, od 2019. na dalje na dci ubrizgava se pisalina na dpf a peta dizna je povijest. 

vrši se postubrizgavanje nafte u cilindre kad su ispušni ventili otvoreni.. šteta kaj su to napraili, ali valjda radi dobro, jer ni noviji vag navodno se ne pati sa regeneracijama ko euro 5 a radi na istom sistemu...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pali grijanje zadnjeg stakla i retrovizora.
Samo se spojis na žicu grijaca retrovizora i diodu zapiknes kod stakla na vratima na oblogu i znades kad se čisti
Reko bi onaj Rus sa jubito "simple as that"

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma skuzit je tesko jedino ga mos uvatit ako drzis komp na trenutnoj potrosnji....Cujes malo reskiji zvuk i bolje prima gas... I da ler je 100rpm vise kad je ciscenje u tjeku... Samo je dobro sto Renault to odradi do kraja i na ler gasu... 

Link to comment
Share on other sites

Ma skuzit je tesko jedino ga mos uvatit ako drzis komp na trenutnoj potrosnji....Cujes malo reskiji zvuk i bolje prima gas... I da ler je 100rpm vise kad je ciscenje u tjeku... Samo je dobro sto Renault to odradi do kraja i na ler gasu... 
Bas sam htio pitat....jel uradi ako ga ostavim da radi u leru na mjestu?

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa radi i 2.0 TDI na ler gasu do kraja regeneraciju, ne bi rekao da je to samo na Renault tak. 

Link to comment
Share on other sites

Da ako nije apliciran post dizelgate fix. Nakon njega radi regeneraciju samo ako vozis konstantno oko 50 kn/h.
Govorim za euro 5 motor EA189..

Link to comment
Share on other sites

Da, nisam uzeo u obzir da ima ludaka koji bi si dali stavit taj fix! 🤣

Link to comment
Share on other sites

Ono što ste pisali za tempomat 100% točno na mome, ako ga upalim i stanem 10 minuta poslje i ugasim ga, odma piri ventilator... tako da je svakako tempomat triger za regeneraciju.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 29. 03. 2021. at 14:22, Flek said:

Ja vozim ovaj novi bluedci 115. Auto ima malo manje od 4 hiljade kilometara. Ja njega nikako da skužim kada radi regenraciju. Ventilator nikada nisam čuo da se upalio... A volio bi znati kada radi regenraciju!

Da se nadovežem na moj prethodni komentar. Čini mi se da sam ga jutros uhvatio da radi regeneraciju. Naime, vozio sam se od Dubrave do Prisavlja, Slavonskom, cca. 13 km. Na semaforu kod Vrbika primjetim da je ler gas malo veći a i mašina ima neku drugačiju rezonancu. Nije mogao biti čok jer nije više tako hladno a i da je nakon 13 kilometara bi se ugasio. Kada sam skrenuo na Prisavlje već je normalizirao ler gas a na nos sam mrvicu osjetio neki miris paljevine, nešto kao kada prvi put upališ neku novu grijalicu ili radijatore od grijanja nakon ljeta. 99% sam siguran da je to bila regenracija.

Ako ju je zaista započeo i završio u tih 13 kilometara meni je to ok. Ovo kaj se povećao ler gas me navodi na potvrdu one teze da ovi novi bluedci motori nemaju petu dizu. Vidjet ćemo kroz godine kak bu se to pokazalo. Za sada se u ova 3 mjeseca koliko imam kola razina ulja nije digla.

P.S. Vidim raspisali se mi o DPF-u, možda da nastavimo u adekvatnoj temi?!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja nikako nisam do sad skuzio...jer vecinom vozim relacije od 8km i gasim [emoji2357][emoji2357][emoji87]
U petak cu potegnut VZ-BUZIN.....malo cu ja to potjerat...vjerojatno ce onda odradit [emoji2369][emoji2369]

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na autoputu su idelani uvjeti za pasivnu regenraciju, stoga nema potrebe za aktivnom pa možda opet nećeš ni skužiti...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja cu sad provalit pa kak bude... jedan iz ovlaštenog servisa mi je rekao (ako laže on lažem i ja) da uopće ne postoji pasivna regeneracija, da se pražnjenje dpf može odradit samo zagrijavanjem na određenoj temeperaturi i tu se uvijek govori o dodatnoj pomoći sagorjevanja, vožnja na autocesti samo širi raspon između regeneracija i nemože dignut temperaturu dpf na 500 cca stupnjeva... i da inače te brije treba ga otići ispuhat ništa ne vrede ako auto nije u tome "modu" pražnjenja... 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Možda čovjek (pa samim time i ti) nije lagao jer je tvrdnju iznio za neki model motora koji su inženjeri složili da radi isključivo na principu aktivne regenracije.

Evo u članku sa sljedećeg linka se navodi da PSA dizeli sa adititovom rade isključivo u aktivnom modu regeneracije. 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0926860X15301939 

Gore spomenuti članak spominje i termin pasivne regeneracije a i internet je pun informacija o tome. 

U svakom slučaju, DPF je kompleksan sustav i ima ih različitih a ja ne znam 100% kako je to složeno kod Renolčeka ali bitno je da šljaka i ne zeza.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako, cadja u DPF-u ce sigurno gorjeti na 600' C. Vjerovatno i na manje (ima ljudi ovdje koji ti mogu dati tocnije brojke). Ako ti tu ili neku mozda malo manju temperaturu uspijes postici voznjom, cadja gori sama od sebe = pasivna regeneracija. Imas za kupiti Liqui Moly aditiva za gorivo koji snizavaju temperaturu izgaranja cadje.

Ako imas dijagnostiku, mozes pratiti temperaturu senzora na DPF-u.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam što si htio reći sa ovim upisom. Da pasivna regeneracija ne postoji ili da sa dijagnostikom i aditivom možeš doći do saznanja da li radi jednu ili drugu vrstu regeneracije?  

Dijagnostiku za sada nemam a aditive ne planiram trpati u njega dok god on radi.

Realno, baš me briga jer radi aktivnu, pasivnu ili neku treću vrstu regeneracije. Ako i kad počne seruckat onda ću se više posvetiti tome. Ja sam kupio njega a ne on mene! 😋

Link to comment
Share on other sites

Pa baš to govorim ta teorija bi bila dokaziva ako vidiš da se sooth postotak smanjuje a nije ukljucena regeneracija. Demistifikacija odma kod nekog tko ima dijagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

pasivna regeneracija je jednostavno proces u kojem imaš dugotrajno dovoljno visoku temperaturu da se čađa koja nastaje tijekom vožnje se ne skuplja na dpf-u nego izgara zajedno sa svim ostalim i ide van. to ne znači da će se dpf skroz pročistiti ako budeš vozio 100km u komadu na 3000 okretaja.

samo znači da se čađa neće gomilati čekajući aktivnu. aktivna će se upaliti negdje gdje buš u gužvi kreni stani.

Link to comment
Share on other sites

Tocno tak, ja sam uvijek poludio kad bi sa Skodom došao s puta od nor 350km autoputa i gaženja preko 3000okr i onda on počne čišćenje pred kućom.  Dakle, nis nije obavio po putu nego baš sve kora u gradu. A na Skodi se jako dimilo i smrdilo, okretaji na 1000 i potrošnja trenutna na 1.3L. Insignia čak digne trenutnu na 1.8 ali ne smrdi toliko.

Link to comment
Share on other sites

Da, vag EA189 je skupljao cadju po putu i palio aktivnu. Pasivnu si mogao postici tek voznjom iznad 3000 okretaja.
Ovi noviji vagovi rade slicno ko renoi..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.