Jump to content

Automatski brisaci - kako ih iskljuciti


mbubnjaric

Recommended Posts

Zna netko kako iskljuciti automatsko ukljucivanje brisaca?

Naime u ove zimske dane rade prilicno konfuzno i stihijski.

Ja bih radije presao na rucno odabiranje intervala. :)

Link to comment
Share on other sites

iskreno, zaboravio sam.. ako je rijec o laguni 3 s profilne vjerujem i da je drukcije nego na scenicu 2 iz 2004.. probaj nac na youtube, sigurno ima ;)

Link to comment
Share on other sites

Zna netko kako iskljuciti automatsko ukljucivanje brisaca?

Naime u ove zimske dane rade prilicno konfuzno i stihijski.

Ja bih radije presao na rucno odabiranje intervala. :)

pa imaš položaj ručice za automatski rad

a imaš i položaj gdje sam biraš brzinu intervala koju podešavaš rotacijom ručice

tak je bar na mojoj L3

Link to comment
Share on other sites

Nope. Imaš auto, stalno 1, stalno 2 (ne znam jel ima i stalno 3).

Onaj "rad s pauzom" je zamijenjen sa auto (senzor), a ručni odabir brzine intervala ne radi, tj. nema efekta. L3 Ph1

Link to comment
Share on other sites

Ako ima senzor, nema mogucnost intervala. Polozaji su Off, Auto (senzor), prva i druga brzina. Osetljivost senzora se podesava preko rucice - od 1 do 4 kapljice, polozaj 1 znaci najmanju osetljivost senzora za kisu.

Kod menjanih soferki obicno taj senzor "pobrljavi".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

Od prije tjedan-dva automatski način rada brisača ne radi mi kako treba. Bez obzira na vrlo slabu kišu s par kapljica, brisači odrade jedamput sporo, potom malo brže i počnu raditi nekom srednjom brzinom, što je prebrzo za tako malo vode pa brisači gule i preskaču po staklu. To je na oznaci najmanje kapljice na kotačiću, a pomicanjem prema većoj kapljici događa se slična stvar, samo gora jer ne završi na srednjoj, nego najvišoj brzini.

Ima li lijeka za ovu pojavu? Neko kalibriranje senzora?

Ili bi se morao mijenjati senzor (a pitanje je koliko to košta)?

Neki su gore spominjali da se automatski način rada može isključiti u servisu (tj. da taj položaj postane najsporiji rad brisača). Je li tko probao i koliko ga je koštalo?

 

Link to comment
Share on other sites

možeš isključiti dijagnostikom i onda ručno određuješ intervale s onim kapljicama. Ili probaj kalibrirati, novi software ako ima. Jeli šajba originalna?

Link to comment
Share on other sites

vidi li se izvana da je ljepilo popustilo? Ni ja nisam zadovoljan s time na Scenicu. Šajba je original, nije senzor prenošen na novu

Link to comment
Share on other sites

Ma meni isti k... čim je šajba mjenjana ode sve u k... malo rade dobro malo ne rade

Link to comment
Share on other sites

Staklo je originalno, ali moguće da je popustilo ljepilo, pogledat ću vidi li se što. Budući da nemam dijagnostički uređaj, ne gine mi odlazak u servis (ne nužno ovlašteni), bilo da se odlijepi senzor i stavi novo ljepilo, bilo da mi se softverski prebaci na ručni način rada. Znam da kod promjene stakla zna s tim biti problema pa nekako nisam presiguran u uspješnost postupka zamjene ljepila... Vidjet ćemo.

Link to comment
Share on other sites

Vizualno sve izgleda normalno, ne vidi se nikakvo odljepljivanje. Kad uhvatim vremena (a pitanje je kad će to biti) otići ću do servisa da vidim što kažu pa odlučiti. Možda je do ljepila, ali se vizualno ne kuži, možda je senzor otišao, tko zna.

 

Link to comment
Share on other sites

Senzor je u gelu, ne u ljepilu.
Ako se gel zamuti ili uđe zrak nastaju problemi, mada nije isključeno da senzor ode.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.