Jump to content

Megane II 1,9 dci neće da upali


dazz

Recommended Posts

Pozdrav ljudi,

imam problem sa paljenjem auta. Prije otprilike tjedan dana nije htio upaliti (vergla ali neće da sastavi). Vidio sam da nema goriva u onoj pumpici (kruškici) i crijevima. Mislio sam da je plovak u tanku negdje zapeo pa sam ulio 25 litara dizela i probao pumpati "kruškicu". Ni nakon 15 minuta pumpanja nisam uspio na taj način dovesti gorivo u motor pa sam, po starinski, skinuo crijevo šta ide od bosch pumpe prema diznama i na usta povukao. Kad je gorivo došlo, auto je upalio isprve. Nakon toga sam vozio tjedan dana bez problema i jučer opet isti problem - neće da sastavi.

Jedan mehaničar mi je rekao da možda vraća gorivo nazad u rezervar, a drugi mi kaže da je vjerojatno otišla pumpa goriva u tanku. Je li netko od vas imao sličnih problema ili možda zna u čemu bi mogla biti stvar.

Drugi problem mi je, gledam pumpe goriva po webshopovima i nisam siguran koja je pumpa za koji model motora (benzin, dizel). Ako netko zna broj pumpe ili savjetovati koju uezti (ako je do pumpe), bio bih jako zahvalan.

Hvala na pomoći i pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Ako se gorivo vraća u rezervar onda je tu problem. Nađi uzrok i popravi.

El. pumpa u rezervaru rijetko da radi-neradi, ili radi ili ne. Ako si se vozio kako si rekao tjedan dana onda nije do nje.

Prvo napravi da se gorivo ne vraća. Očito negdje ima rupa kad pumpica ne može napraviti vakum i povući.

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti na odgovoru. Auto još nije bio u mehaničara pa neznam 100% dijagnozu. Raspitujem se da mogu okvirno u glavi složiti koliki će mi biti trošak. U zadnjih mjesec dana sam reparirao turbinu, mijenjao nosače motora i remenicu alternatora pa sam prilično financijski "iscijeđen" :)

Znači nema šanse da pumpa "trokira" ili malo radi, malo ne radi?

Inače, primijetio sam da mi auto u leru radi na nešto nižim okretajima nego inače, a i prilikom paljenja, kad upali, nakratko "štucne" kao da će se ugasiti, ali nastavio bi raditi normalno pa nisam previše obraćao pažnju. Taj štuc se dešavao odmah čim motor upali i doslovno je trajao samo djelić sekunde.

Hvala još jednom na pomoći

Link to comment
Share on other sites

Probaj za pocetak (ako vec neces kod mehanicara od straha) staviti nepovratni ventil prije filtera nafte, izmedu filtera i rucne pumpice. On je oko 50kn

Link to comment
Share on other sites

tvoje vozilo nema električnu pumpu goriva u rezervoaru,samo mehaničku i ona je sastavni dio pumpe visokog pritiska....

Link to comment
Share on other sites

Evo, bio sam u mehaničara, crijevo što vodi gorivo od visokotlačne pumpe prema injektorima je bilo napuklo i jedna gumica na priključku je malo puštala.

To je promijenjeno i sada pali više manje ok...kod prvog paljenja malo duže vergla, ali upali. Vidim da ima malo zraka u crijevu što vodi od one male pumpice prema filteru goriva pa se mislim da nije još negdje ostala nekakva rupica, napuklina ili još negdje brtva ne drži.

Link to comment
Share on other sites

kad upali pa kasnije malo stucne koda ce se ugasit al ne ugasi to je senzor raila(mozda bi ga tribalo ultrazvucno icistit ili nesto uglavnon moze jos dugo tako al isto nebi bilo lose provjerit sto je.pumpu u rezervoaru nema nego je ona na pvp.mjehurica u crijevima nebi smilo imat znaci negdi vuce bilo bi dobro izbjegavat na rezervi voziti jer teze vuce zbog zraka

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.