Jump to content

Problem mase. Clio 2 1.5dci


Nerman

Recommended Posts

Pozdrav,

Ovako u zadnje vrijeme kad upalim zmigavac, stisnem kocnicu ili upalim sva 4 zmigavca mi u ritmu rada zmigavaca radi i pozicija. Molim pomoc gdje ocistir konektore, na samoj lampi ili negdje gdje je masa spojena za sasiju auta? Hvala na pomoci

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Najbolje počisti sve spojeve,ali pazi kod ove hladnoće jer izolacija na vodičima lako ispuca.

Link to comment
Share on other sites

Imao isti taj problem prije par godina. Problem je bio u pinu mase na konektoru fara. Ova masa ispod plastike u bunkeru je bila savršeno dobra.

Link to comment
Share on other sites

Hvala decki, budem to rijesio u garazi onda na toplom. [emoji4]

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Isti problem i kod mene, pali se i lampica stražnjih maglenki kad stisnem kočnicu. Po preporukama tu na forumu nabavio Kontakt sprej, prije cca 2 tjedna sve otvorio. Kontakti nisu vidno oksidirani, nema vode u svjetlima, malo ostrugao kontakte, nakon toga kontakt 60, pričekao par minuta, obrisao, isprao s WL, nakon toga 61, ocijedio i uštekao natrag. Lampica maglenki se prestala paliti, ali još uvijek stražnja pozicija lagano blinka u ritmu žmigavaca, ali skoro neprimjetno. Prije par dana se stanje opet vratilo na staro: lampica maglenki + pozicije opet malo rade sa žmigavcima. Mase na šasiji otraga ne izgledaju problematične. Preporuke što sad?

Medo, ti si stručnjak za elektroniku i kontakte, kako naći koji je problematičan i s čime tretirati?

Opisana receptura nije upalila, možda sam nešto krivo napravio. kontakt 61 je koliko sam skužio samo za zaštitu na kraju, smije li se to dobro napacati da uđe posvuda, neće neki kratki spoj napraviti?

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Problem je u pinu skroz sa strane. Koliko se sjećam crni je i nešto deblji od ostalih. To je pin od mase. Sve si dobro napravio, ali Kontakt 61 nije za vanjsku upotrebu.

Treba ti ovaj lubrikant za zaštitu:
https://www.ebay.com/itm/PERMATEX-Dielectric-Grease-Protects-Electrical-Connections-Ignition-Parts-81150/253444039775

Link to comment
Share on other sites

Clio je počeo sve više problema imati s kontaktima. Ova duga i vlažna zima mu nije baš odgovarala: konektori na gasu, ispod haube je već prije bilo problema s konektorima VT pumpe, u vratima prekidaju zvučnici i sad svjetla otraga. Mislim da bi sve te konektore trebao očistiti i zaštiti.

Znači za ove vanjske: 60,WL, pa ta mast. Ako sam dobro skužio, ta mast bi trebala hermetički zatvoriti konektor da pinovi nemaju zraka i ne oksidiraju opet.

Kako savjetuješ to primijeniti: unutra među kontake, utisnuti konektor pa onda sa stražnje strane gdje dolaze žice napuniti?

Što s konektorima ispod haube? Najradije bi sve prošao s tim.

Link to comment
Share on other sites

slicni simptomi sa svijetlima + paljenje zadnjeg brisaca na pritisak kocnice... ja sam na samom jacku serafcigerom malo stisnul lim, od tad nemam problema... zanimljivo da sam to morao napraviti na obije lampe u razmaku od par mjeseci

Link to comment
Share on other sites

Riješeno neki dan, ovaj zadnji pin na slici desno je od mase, vidi se da je deblja crna žica. Crna mrljica mi je izgleda promakla prvi put, sad sam je ostrugao dolje odvijačem, ponovio tretman kontakt sprejem dok ne dođe naručena dielektrična mast. Baš je trebalo ostrugati taj crni oksid da dobije kontakt, nema šanse da to skine ono malo spreja. Usput malo stisnuo kontakte da bolje nalegnu.

Nadam se da će se vidjeti slika poslana iz tapatalka, ako ne, uploadam poslije s kompa [emoji4] 3a573f5feebe74f10832bd3a98414ef1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vidi se dobro, a i drugi pinovi imaju manje crne točkice. Ako neće spray malo vodobrusnog papira

Link to comment
Share on other sites

Ma ide to još jednom na obradu kad dođe ta mast, sve čistim, bitno da nije više lightshow otraga kad žmigavci rade.

Link to comment
Share on other sites

Ono ti je oksidirani kontakt. Ja sam to sebi postrugao sa šmirglom 1000. Kasnije to okupaš u kontakt sprejevima, pričekaš pola dana da se osuši i staviš mast. Meni već godinama drži.

Ne moraš zapuniti cijeli konektor s time. Dovoljno je da je kontaktno mjesto masno.Zapuniš li konektor možda ga nečeš moći stisnuti do kraja.

I da, može na svječice. Dapače toplo preporučam. Stavio sam finu kuglicu te masti u kabel od svječice. Vlaga, suho, auto uvijek pali jednako. Usput lakše je nataknuti i skinuti kabel sa svječice, samo siđe.

Link to comment
Share on other sites

Ono ti je oksidirani kontakt. Ja sam to sebi postrugao sa šmirglom 1000. Kasnije to okupaš u kontakt sprejevima, pričekaš pola dana da se osuši i staviš mast. Meni već godinama drži.

Ne moraš zapuniti cijeli konektor s time. Dovoljno je da je kontaktno mjesto masno.Zapuniš li konektor možda ga nečeš moći stisnuti do kraja.

I da, može na svječice. Dapače toplo preporučam. Stavio sam finu kuglicu te masti u kabel od svječice. Vlaga, suho, auto uvijek pali jednako. Usput lakše je nataknuti i skinuti kabel sa svječice, samo siđe.

Pola dana :jez:  To onda moram za vikend planirati.

Koliko dugo ti to kupaš u kojem spreju kad rješavaš takve slučajeve? Imam još problematičnih mjesta na cliu.

Niti ne mogu zapuniti cijeli konektor, nema toga dovoljno, tubica je 9g :)

Što se tiče svjećica, za twingo sam pred par mjeseci kupovao nove kablove (Beru) i već je bila u svakoj lulici kuglica masti :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Tvrdokorne okside skidam s mješavinom octa i soli. Skine hrđu čak sa šarafa za kotače u roku 10-15min. Nakon toga obavezno okupati u sodi bikarboni. Hvatam to s latex rukavicama jer otopljeni oksidi se hvataju za kožu i smrde po metalnim strugotinama. Teško ih je oprati s kože.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Danas slučajno skužio da mi radi ne desno stop svjetlo..
Otvorim far da pogledam i uočim da mi se kompletno rastalio kontakt na žauruljici.
Pogledo istu žaruljicu na lijevoj lampi i tamo se čisto malo rastatilo kontakt, jedva primjetno.
Žaruljice su Osram, kupljenje u Tokiću prije godinu dana, tada sam i čistio sve kontakte, ovo sam danas našao.
 

IMG_20180411_165950.jpg

IMG_20180411_133802.jpg

IMG_20180411_133326_HDR.jpg

Edited by Ico_Zg
Link to comment
Share on other sites

ti kontakti su pocinčani i s vremenom cink otpadne, stvori se oksid, nema super kontakt grije se pa otopi kositar na žarulji.. 

počisti te kontakte i malo ih naulji, ili sa wd 40 itd.. 

Link to comment
Share on other sites

Nekako sam vjerovao da je to aluminij ili slična legura, kad vec nemaju para za bakar

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

da pitam ovdje jer je tema aktivna.. pitao sam u motorima al tko to cita :tup: 

meni se desava na motoru da kad upalim zmigavac mi oduzme napon u zaruljici sto osvjetljava brzinomjer i pale mi se obje zaruljice za oba zmigavca.. znaci dam zmigavac i kad se on upali, onda oduzme struju kad se ugasi, vrati struju.. akumultar nije novi ali najnormlanije pali na alnaser, nema problema s njim.. gdje da pocnem trazit problem?

Link to comment
Share on other sites

nisam imoa jos vremena puno se posvetit, sutra idem mjenjat kuplung pa cu se pozabavit i time.. ali reko ako tko ima kakvu ideju mozda.. otvorio sam kuciste gdje se pale gase zmigavci i duga svijetla i sve je u redu.. hrdjavo ali izgleda dobro :)

sam od sebe nakon par dana stajanja je odlucio mi dat muke.. 

Link to comment
Share on other sites

Isti problem i kod mene, pali se i lampica stražnjih maglenki kad stisnem kočnicu. Po preporukama tu na forumu nabavio Kontakt sprej, prije cca 2 tjedna sve otvorio. Kontakti nisu vidno oksidirani, nema vode u svjetlima, malo ostrugao kontakte, nakon toga kontakt 60, pričekao par minuta, obrisao, isprao s WL, nakon toga 61, ocijedio i uštekao natrag. Lampica maglenki se prestala paliti, ali još uvijek stražnja pozicija lagano blinka u ritmu žmigavaca, ali skoro neprimjetno. Prije par dana se stanje opet vratilo na staro: lampica maglenki + pozicije opet malo rade sa žmigavcima. Mase na šasiji otraga ne izgledaju problematične. Preporuke što sad?

Medo, ti si stručnjak za elektroniku i kontakte, kako naći koji je problematičan i s čime tretirati?

Opisana receptura nije upalila, možda sam nešto krivo napravio. kontakt 61 je koliko sam skužio samo za zaštitu na kraju, smije li se to dobro napacati da uđe posvuda, neće neki kratki spoj napraviti?

probaj stavit deblju žicu mase od fara do šarafa na spoju sa karoserijom

Link to comment
Share on other sites

Danas slučajno skužio da mi radi ne desno stop svjetlo..
Otvorim far da pogledam i uočim da mi se kompletno rastalio kontakt na žauruljici.
Pogledo istu žaruljicu na lijevoj lampi i tamo se čisto malo rastatilo kontakt, jedva primjetno.
Žaruljice su Osram, kupljenje u Tokiću prije godinu dana, tada sam i čistio sve kontakte, ovo sam danas našao.

Isti auto, iste žaruljice, isti problem. Originalne trajale 9god, a kupovne svakih pola godine-godinu isti taj problem.

Kupio Philips Ultinon LED za zadnji štop/poziciju. Za sada vrlo zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.