Jump to content

Problem mase. Clio 2 1.5dci


Nerman

Recommended Posts

Ja sam nakon 14 g zamijenio jednu od štop svjetla, ali ne zato jer je pregorjela nego je stakleni balon malo pocrnio, a kad sm već imao sve raskopano, odmah zamijenio. Druga je još originalna :)

Link to comment
Share on other sites

Isti auto, iste žaruljice, isti problem. Originalne trajale 9god, a kupovne svakih pola godine-godinu isti taj problem.

Kupio Philips Ultinon LED za zadnji štop/poziciju. Za sada vrlo zadovoljan.

jebeno skupe, ali i vrijede

Link to comment
Share on other sites

Nije to do zarulje neg do kontakata. Te kaj su original bile godinama nitko ih nikad nije vadio je problem, a to sto ti sad krepavaju osramove svako malo je do kontakta. Godinama su tvornicke bile unutra i kontakti su oksidirali i krepale su. Sad stavis novu na oksidirani kontakt i krepa za 6 mjeseci. Ocistiti kontakte i bude i osramova drzala dugo. Vozim ovog mega 2 godine i cim sam ga kupio skidao sam zadnje farove da vidim kakvi su kontakti. Jedan je bio mali crn i sve sam ih pocistio, pospricao sa wd40 i vratio zarulje. Jos nijedna mi nije krepala u 2 godine i 25000 km.

Link to comment
Share on other sites

jebeno skupe, ali i vrijede

Složit ću se s rezervom jer ih nemam dovoljno dugo da to potvrdim. Ako bude ikakvih problema s njima forum će biti pravovremeno obaviješten ;)  Do tada svatko je pozvan da vidi kako to svijetli. Osobno sam oduševljen što se dvostruko bolje vidim na cesti, a manje smetam vozačima iza sebe kad stisnem kočnicu.

Nije to do zarulje neg do kontakata. Te kaj su original bile godinama nitko ih nikad nije vadio je problem, a to sto ti sad krepavaju osramove svako malo je do kontakta. Godinama su tvornicke bile unutra i kontakti su oksidirali i krepale su. Sad stavis novu na oksidirani kontakt i krepa za 6 mjeseci. Ocistiti kontakte i bude i osramova drzala dugo. Vozim ovog mega 2 godine i cim sam ga kupio skidao sam zadnje farove da vidim kakvi su kontakti. Jedan je bio mali crn i sve sam ih pocistio, pospricao sa wd40 i vratio zarulje. Jos nijedna mi nije krepala u 2 godine i 25000 km.

To ti nema smisla. Ako je kontakt loš onda će sve krepati. Jedino logično objašnjenje je to da su aftermarket žarulje poddimenzionirane i pregrijavaju se na oksidiranom kontaktu odnosno da prva ugradnja i aftermarket nisu iste žarulje iako su deklarirane da jesu. To bi se lako moglo provjeriti ako bi netko bio voljan ustupiti originalnu P21/5W žarulju na testiraje otpora. Moguće da i kontaktno mjesto nisu od istog materijala na samoj žarulji.

Kod mene je dodatni problem što sam doveo svoj električni sustav auta do te mjere da imam iznimno male padove napona na zadnjim farovima. Umjesto 21+5 watta imao sam 29+7 watta (14.3V na zadnjim lampama). To je 10W više, a 10W ekstra u onako malom pakiranju generira tolike temperature da se svašta može rastaliti. Neke slabe lemilice rade na 10ak watta.

Link to comment
Share on other sites

Nedugo sam punici na Saxou mijenjao zadnji far koji je bio puknut i dolazila je voda unutra, vozila je tako valjda već godinu-dvije ;)

Jedna od tih žarulja imala je iskrivljeni mliječnobijeli balon, a unutra je staklo kroz koje prolaze žice isto bilo rastaljeno. Začudo, još je svijetlila. Kontakti su bili užasno oksidirani. Da li je od lošeg kontakta ne znam, ali da se tako rastali moralo se jebački grijati.

 

Link to comment
Share on other sites

Med0 jesi možda isprobao Philips ili Bosch p21/5w žaruljice?
Ove rastaljene Osram sam uzeo u Tokiću 5kn/kom..
Danas sam vidio Philips i Bosch u Sparu, nešto su skuplje, 9-10kn/kom, možda su i kvalitetnije..  :nezna:
Meni su obe tvorničke trajale 12g...

Link to comment
Share on other sites

Onda u baoticu kupite "reno original" zarulje ak mislite da osram ili phillips ne valja.. (reno ne proizvodi zarulje, mislim da su HELLA)

jasno da je prva ugradnja uvijek top quality.

Ja iznosim samo svoje iskustvo. Kak meni ne krepavaju ni osram ni phillips zarulje a svjetla mi gore i ljeti i zimi? Nema bas puno smisla...

Link to comment
Share on other sites

Yup. Uzeo sam Philips i Bosch baš u Sparu. One se nisu rastalile, ali kontakt kao da je skupio neku spaljenu mast ispod sebe. Očistiš žarulju o papir, pa kontakt na žarulji izgleda kao prije i voziš dalje.

Ultinon LED sam uzeo jer ne želim više rastavljati far zbog tih žaruljica. Ne da mi se više eksperimentirati.

Onda u baoticu kupite "reno original" zarulje ak mislite da osram ili phillips ne valja.. (reno ne proizvodi zarulje, mislim da su HELLA)

jasno da je prva ugradnja uvijek top quality.

Ja iznosim samo svoje iskustvo. Kak meni ne krepavaju ni osram ni phillips zarulje a svjetla mi gore i ljeti i zimi? Nema bas puno smisla...

Meni su Osram u originalu. Izmjeri si napon na žarulji zadnjeg fara pa javi. Ako je tipičnih 13.5V onda to objašnjava.

Link to comment
Share on other sites

daj slikaj te pozicije i štop ledice noću da vidim kak izgleda svjetlo..

Link to comment
Share on other sites

Probao sam ali ne ispada dobro na fotichu niti na mobu. Na fotki uopće ne izgleda kao uživo.

Link to comment
Share on other sites

u meganu original žaruljice u zadnjim štopovima, već 19 godina. U stvari bile bi :bigl: , nego sam za rikverc stavio led, a naranđaste od žmigavaca su se ogulile pa sam ih iz tog razloga zamijenio, inače i dalje bi svjetlile. Štop-pozicija mijenjane jer su lagano pocrnili baloni, ali i dalje ispravne

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Riješeno neki dan, ovaj zadnji pin na slici desno je od mase, vidi se da je deblja crna žica. Crna mrljica mi je izgleda promakla prvi put, sad sam je ostrugao dolje odvijačem, ponovio tretman kontakt sprejem dok ne dođe naručena dielektrična mast. Baš je trebalo ostrugati taj crni oksid da dobije kontakt, nema šanse da to skine ono malo spreja. Usput malo stisnuo kontakte da bolje nalegnu.

Nadam se da će se vidjeti slika poslana iz tapatalka, ako ne, uploadam poslije s kompa emoji4.png3a573f5feebe74f10832bd3a98414ef1.jpg

Evo da kvotam sam sebe :)

4 mjeseca nakon zahvata gdje  su kontakti mehanički očišćeni, okupani i neutralizirani u kontakt spreju te malo namazani dielektričnom masti opet počelo zafrkavati desno zadnje štop svjetlo., opet light show :roll:

Otvorio danas, isti onaj krajnji desni kontakt od mase sa slike gore. Crna fleka oksida na istom mjestu i lagana graba na kontaktu kako je pojeden.

Ostrugao sam ga nabrzinu tankim odvijačem do čistog, stavio još mrvicu masti i zatvorio, radi ok, do kad će nemam pojma.

Ne kužim otkud sad opet!?

Jbg pas ako se to još koji put dogodi, ima da zalemim sve.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne trebaš sve lemiti,samo premosti masu paralelno sa konektorom.Komad žice i dva spoja zaštićena termobužirom.

Žicu stavi dovoljno dugačku da možeš otpojiti konektor u slučaju potrebe.

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Isti problem je bio kod mene prije 2 godine. Problem ti je 99% u kontaktima na L konektoru koji se kači na ovaj bijeli. Pregledaj da nisu međusobno u spoju i lagano ih šarafcigerom našpanaj tak da love ove kontakte na bijelom konektoru. Obično se ti kontakti u L konektoru lagano zavinu prema gore nakon par skidanja i ne love cijelom površinom ove na bijelom konektoru.

Također sam bio u zabludi i čistio par puta kontakte na ovom bijelom konektoru i opet kroz par mjeseci isto. Čak sam i mijenjao ploče iz farova. Na kraju sam skužio da se cijeli sklop (crni L + pvaj bijeli konektor) dosta grije i skužio da gornji dio kontakta na masi nije lovio pripadajući kontakt na bijelom konektoru (donji pak je).

EDIT:
Evo, označio sam ti. Približi kontakte sredini i onda uštekaj konektor od fara.

1zeulpe.jpg

Edited by ThePornstar
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tak sam ja napravul na modusu na obije lampe iza i od tad nema problema

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Nedavno sam opet imao zahvat na cliu po pitanju tražnjih svjetala :)

Držalo do prije jedno mjesec dana, onda odjednom ne rade oba stražnja štop svjetla. Sve ostalo radi kako treba, masa u redu, pocinčani kontakti na svjetlu nisu pocrnili, plastika nigdje nije rastaljena. Ne rade lijevi i desni štop, ali gornji uredno radi. Dakle, nije problem u prekidaču. Nema light show ovaj put, znači nije niti masa. Skinem konektore i na oba je samo pin br. 5 (štop svjetlo) malo više razmaknut i kao da je malo tamniji od ostalih. Koja vjerojatnost da oba krepaju istovremeno :)

Očistim kontakte, radi. Tjedan dana poslije opet ne rade oba štop svjetla :) Onda sam se sjetio ove rasprave, moguće da ja tada u 2018. na kraju nisam napravio ovo stiskanje kontakata, valjda zaboravio jer su išli jako lagano dolje:) Ponovno skinuo farove, još jednom provjerio kontakte, na ovim crnim L konektorima koje je na slici dao @ThePornstar može se odignuti plastični poklopac i onda se ima direktan uvid u pinove i lako ih je malo stisnuti. Oni djeluju kao opruga, ali lagano je to, stvarno djeluje kao da se od par skidanja opusti. Malo stisnuo i sad su baš fino teško kliknuli konektori na mjesto. Štopovi odmah proradili. Valjda će sad držati neko vrijeme :)

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.