Jump to content

Laguna III "check injection systems" greška


josip_bj

Recommended Posts

Laguna III, 2.0 DCI, 110kw, 2008.godina! Prije 2 dana mi se auto ugasio na pola ceste, greska "chech injection systems", uspijem ga upaliti, podignem poklopac motora i vidim da od filtera goriva do motora, u crijevu od goriva ide jako malo goriva, a puno mjehurića sa zrakom! Nazovem majstora, kaže mi da mi se smrzlo gorivo u filteru, ali da filter ne moram mijenjat, jer filter ima senzor u sebi kad je za izmjenu, nego da nalijem aditiv protiv smrzavanja u rezervoar i da ostavim auto da radi, dok se led ne otopi! Sve sam tako napravio, led se otopio, auto jučer ujutro na -15 upali super! Danas ponovo ujutro ista priča, opet se zaledila nafta tj.voda, a ima 40 litara očito lošeg goriva još uvijek u rezervoaru! Ponovo sam ga ostavio da duuugo radi i ponovo se sve odledilo, ali što da dalje napravim, dali da mjenjam filter ili da čekam još dan dva dok temperatura ode u plus i vidim kako će se tada ponasati?!?! Unapred zahvaljujem svima koji su voljni pomoci! Do prije pola godine sam imao Lagunu II, pa ne znam još kako Laguna III funkcionira kod tog problema!!

Link to comment
Share on other sites

Kreni od osnovnih stvari - ispusti vodu iz filtera goriva, ako imaš pumpicu, napumpaj, odzrači...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dali mogu ispustiti vodu dok otvorim haubu, nekako, ili mora na dizalicu? Mislim, zbog mjesta oko filtera! Jer ja, ne znam na koji način to napraviti, jedino što znam je to da vidim pumpicu pa mogu napumpati i mogu pratiti dali ide gorivo u motor ili ponekad balončići od zraka! 

Link to comment
Share on other sites

Vijak za vodu je na L2 sa donje strane filtera, e sad, na L3... da ti budem iskren, ne znam... :/

Link to comment
Share on other sites

Vijak za vodu je na L2 sa donje strane filtera, e sad, na L3... da ti budem iskren, ne znam... :/

Isto je sa donje strane treba skinut onu zastitu od kotaca pa mozes doci do filtera

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima! Ovo sa vodom u filteru ću vidjeti kad nađem negdje slobodnog majstora, pa da skinemo kotač i zaštitu! Imao sam L2 skoro 6 godina i pojma nisam imao da postoji vijak za vodu na filteru, jer mijenjao sam ga pred svaku zimu! Sad mi malo glupo u 3.mj. mijenjati filter, ali ako će biti potrebno, izmijeniti ću ga! Javiti ću kroz neko vrijeme ishod,dok se time pozabavim!

Link to comment
Share on other sites

Pa ako ima vode u filteru onda ce se ona odvojit na dno filtera i mozes ju ispustit iako bi senzor trebao prije reagirat.. ali ako tocis na pumpi .. cisto sumnjam.... Taj sistem nema dobavnu pumpu u rezervoaru tako da vecinom ako dođe do zacepljenja dolaznog voda,ostane pumpica spljostena.. kao da si ju potisnuo a nije se vratila.. prije ti negdje izmedju visokotlacne pumpe i rezervara negdje pocne vuci "fals zrak" (spoj na filteru ili ris na cjevi) dolazi do mjehurića i pada tlak u pumpi i dolazi do greske motora!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.