Jump to content

Megane 2 ugradnja maglenki


ivan.martinko

Recommended Posts

moj meg2 nema prednje maglenke al ih mogu dobiti za siću.. jel zna netko jel postoji instalacija tojest žice na koje da ih spojim. zadnju maglenku imam i prekidač u kabini, sve normalno. 

maglenka-citroen-dacia-ford-3dafcb9b2f6de6b998f3a8aba9ca62ca.jpeg

Link to comment
Share on other sites

A ja imam na rucici kak palim zadnju maglenku prema natrag tak za prednju moram okrenuti prema napred.

Vidi jel uopce mozes rucicu tak prema napred okrenuti, pa bi se mozda moglo preko elektronike to ukljuciti.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Onda trebaš drugu ručicu ili improvizirati poseban prekidač za maglenke.

Link to comment
Share on other sites

ma mislio sad da je jednostavno, al ovak mi se neda zezat s tim.. ionak maglenke nisam nikad koristio.. kad je sumaglica nisu mi trebale, a kad je prava magla, ne pomažu nikakve, mogo bi na neki prekidač eventualno staviti..

Link to comment
Share on other sites

Mozes spojiti da ti se prednje pale s zadnjima. Znam da nije bas neka sreca al..

A sta se tice da ti nisu pomagale. Pa maglenke u jakoj magli se koristi uz pozicije. I da vidim kolko progledas u daljinu.. Ako ostanu kratka nisi nista napravio.. Procam iz iskustva gde aam imao vidljivost od 50m s maglenkama a na kratkima mozda 5m u kombinaciji kratka plus maglenke mozda 4

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aha prokopam po zicama i nadjem koja je plus od zadnje maglenke i paralelno spojim na prednje lampe i masu na sasiju.. pa kad je magla treba i zadnje i prednje.. samo odakle uzet zicu, od kutije sa osiguracima najbolje?

Link to comment
Share on other sites

valjda je instalacija dovoljno jaka da ne izgori na dvije halogenke..

Link to comment
Share on other sites

dodas relej, to nije problem :) on vjerojatno misli jer ljudi pale maglenke i po suncu i cistom vremenu pa da ne svjetli iza nepotrebno... sto je samo kod nas dozvoljeno.. vani upali maglenke dok nije smanjena vidljivost pa ces se ceskat

Link to comment
Share on other sites

a zasto ?

Tehnički je moguće i izvedivo ali često je nepotrebno da istovremeno rade prednje i stražnja maglenka.Stražnja pogotovo u koloni ili ako netko vozi iza tebe smeta,zato su i proizvođači vozila napravili odvojeno on/off maglenki.

Link to comment
Share on other sites

pa ako je netko iza mene onda ću ih ugasiti.. nisam debil neki.

lakše i tako palit gasit nego biti skroz bez maglenki ko sada..

Link to comment
Share on other sites

Zar nisu svi megani 2 imali prednje maglenke bez obzira na opremu? Nagledo sam se dosta dvojiki i ne sjecam se da sam video nekog bez maglenki.

Link to comment
Share on other sites

Tehnički je moguće i izvedivo ali često je nepotrebno da istovremeno rade prednje i stražnja maglenka.Stražnja pogotovo u koloni ili ako netko vozi iza tebe smeta,zato su i proizvođači vozila napravili odvojeno on/off maglenki.

istina al kad si u koloni ti nije tolko bitno ni ispred.

Zar nisu svi megani 2 imali prednje maglenke bez obzira na opremu? Nagledo sam se dosta dvojiki i ne sjecam se da sam video nekog bez maglenki.

ne bi vjerovao al ne :D naravno za HR trziste..

Link to comment
Share on other sites

Od 2008 u vrijeme pocetka i rane faze recesije na dalje kupnja novih auta je znatno stagnirala. Cak i stala. Samo su firme kupovale nove aute. Mnoge autokuce su propalo. Vecina auta tih godista su uvozi izvana a ovo malo sto je kupljeno ovdje bilo je zapravo baznih modela. Sjecam se da je nekoliko poznanika ipak kupilo nove aute ali basic, bez neke jake opreme jer dati 150000 + kn za novi auto rijetko tko iz srednje klase je htio odvojiti. Obaj moj meg kupila je neka znanstvenica sa instituta rudjer boskovic i iako si je mogla priustiti mozda i jaci model, zbog krize i neizvjesnosti kupila ne prakticki najjeftinjji. Nije doduse bio bas totalka najgoliji ali jednu stepenicu iznad. Mislim da je kostao 90000 kn tak nesto. A cvala je prodaja uvoznih rabljenih iako nismo bili u eu. Kasnije ispada da je vecina auta stara od 8-13 godina uvoz a rijetki su kupljeni u hr..

Zato vidjamo aute stare 10 godina sa super opremom i gomilom km iza sebe.

Link to comment
Share on other sites

 ljudi pale maglenke i po suncu i cistom vremenu pa da ne svjetli iza nepotrebno... sto je samo kod nas dozvoljeno.. vani upali maglenke dok nije smanjena vidljivost pa ces se ceskat

what? kod nas je dozvoljeno paliti maglenke kad god hoćeš? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Po zakonu su da.. Mozes kad god zelis

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisam znao da je zakonski dozvoljeno.. evo do sad sam cijeli život mislio kako je (logički) zabranjeno ako nije smanjena vidljivost ..

i kad bolje promislim, da je zabranjeno, brzo bi se popunio proračun s obzirom koliko se njih vozi sa maglenkama ..

Link to comment
Share on other sites

Samo prednje. Za straznje ako nisu uvjeti smanjene vidljivosti 300 kn kazna.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa ako je netko iza mene onda ću ih ugasiti.. nisam debil neki.

lakše i tako palit gasit nego biti skroz bez maglenki ko sada..

Naravno,ali u tvom slučaju gasiš i prednje maglenke koje ti trebaju.

Zar nisu svi megani 2 imali prednje maglenke bez obzira na opremu? Nagledo sam se dosta dvojiki i ne sjecam se da sam video nekog bez maglenki.

Ne,početna oprema nije imala maglenke,radio,klimu,nastavi niz....

istina al kad si u koloni ti nije tolko bitno ni ispred.

Ako si prvi u koloni bitno ti je da prednje maglenke rade a da stražnju ugasiš.

Zato su prekidači odvojeni.

Samo prednje. Za straznje ako nisu uvjeti smanjene vidljivosti 300 kn kazna.

 

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

 

 

Još jedan dokaz zašto je dobro da su prekidači za prednje i stražnju maglenku odvojeni

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Ma nist bitno. Koristit cu ih 3x godisnje ak me zapadne put po zimi na more i slicno.. gasim i zadnju maglenku ak njje bas gusta magla. Pa nisam idiot.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.