Jump to content

Steering fault


Hrc555

Recommended Posts

Auto je Megane 2, 1.9 DCI iz 2005. Danas je vožen nakon cca tri tjedna. Unutar tih tri tjedna sam ga palio par puta ali nije bio vožen. Danas je vožen cca 20 km i na povratku u vožnji tj. na čekanju semafora se upalila greška "steering fault" i svjetli lampica STOP te žuta lampica auto u trokutu koji se kliže. Jedini je problem što je volan kao bez serva tj. mota se kao na Yugiću. Stao sam i ugasio auto te ga ponovo upalio i normalno se odvezao cca 2 km kad je "steering fault" stanje postalo trajno. Tražio sam malo po netu ali ne nalazim baš nešto. Auto se normalno upali ali odmah pali tu grešku pa bi akumulator trebao biti OK.

Našao sam i ovaj link na Njuškalu. Ima li tko kakve ideje prije plaćanja? Evo slike greške...

IMG_20180313_172303.jpg

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Izugbio sam kristalnnu kuglu tako da nemogu tocno pogoditi, ali vjerujem da dijagnostika bi rekla puno vise nego i moja kristalna kugla...

Edit: Moze biti od spoja pa do kompletno neispravnog servo sustava...

Edited by Domba
Link to comment
Share on other sites

Evo, ja gledao u salatu kristalku :hahahe: pa našao nešto tu na forumu... Nešto slično pišu i na "stranjskim" forumima samo je problem doći do tih osigurača jer se mora skinuti akumulator, postolje akumulatora i onda to sve nekako izvaditi. Budem to danas provjerio ako stignem.

Ako nisu osigurači, je li bolje poslati na reparaturu s linka u prvom postu (1 600 kuna) ili možda uzeti polovan taj stup sa servom za 500 kuna ako je ispravna cijena pa tražiti tko bi to promijenio. Koliko bi ta promjena uopće mogla koštati?

Smije li se auto voziti u takvom stanju do majstora? Može se voziti ali se volan prilično teško okreće.

Link to comment
Share on other sites

Jel znaš da isti pricu može jedan loš kontakt napraviti? Ili recimo neka živina ako odluči grickati žicu...

Moj savjet prije dijagnostike ne kupuj ništa.

Mislim da smiješ voziti, ali nemaš servo.

Link to comment
Share on other sites

možeš prvo pogledati osigurače, samo budi spreman na ogrebane ruke, jer ispod akumulatora je kutija sa osiguračima, ali unutar plastične kutije je još jedna kutija, bar je tak bilo kod mene, uglavnom dosta nezgodno za izvaditi. mene je zezala klima, kompresor se nije palio. sve sam to rašarafio i sve osigurače i releje izvadio i vratio nazad, pošpricao sve sa wd40 i odonda sve radi normalno.

Link to comment
Share on other sites

Problem je riješen. Našao sam dijegnostiku i pobrisao grešku pa je sve proradilo. Izgleda da je preslab akumulator prouzročio tu grešku. Malo mi je to sumnjivo zbog toga što se kvar desio usred vožnje kad se akumulator punio. Mjerio sam napon na akumulatoru nakon cca 5 km vožnje i bio je 12.8 V. Na dijagnostici je pokazao na hladno 11.85 V pa je vjerojatno problem u njemu.

Na slikama su kodovi grešaka i napon na akumulatoru.

Sad onaj divan dio o raznim "majstorima" i električarima. Bio kod jednog "genija" električara koji se trudio izgovoriti što više "pametnih" riječi koje ne zna izgovoriti. Pametovao da treba ostaviti auto na dijagnostici bar 7-8 dana, da je stup volana naprijed ispod blatobrana (u kabini je), da treba cijeli dan da ga se skine, da se treba kodirati, da taj servo radi 10 godina i onda crkne itd.

Moram "pohvaliti" i Mrzljaka u Sesvetama gdje su mi bahato kao i uvijek (stvarno ne znam zašto sam išao pitati kod tog genija) rekli da su imali prošli tjedan problema s time i da su morali promijeniti stup volana. Pitao sam ga hoće li to promijeniti jer mogu naći stup volana za 700 kuna pa je pametovao da za 700 kuna ne mogu naći ništa. Moram li reći da je cijelo vrijeme čačkao po nekom autu, hodao vamo tamo, zavlačio se u kabinu ispod volana i slično i na kraju prestao odgovarati na pitanja. 

Ukratko, svi su pametovali (pa i ovlašteni) da se mora ovo i ono, da stup volana košta cca 14 000 kuna i da izmjena traje 7-8 sati a sat je 280 kuna. Dijagnostika u jednom Renault servisu je 200 kuna, u drugom 300 kuna, treći ne zna reći koliko košta dijagnostika... je**m im sve, kao da sam trebao popraviti space shuttle a ne auto koji je valjda jedan od tri najčešća u hrvatistanu. 

IMG_20180317_200023.jpg

IMG_20180317_194453.jpg

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Oce to od slabog akumulatora. Tak je meni svako malo palio nekakva cuda, uzeo novi aku i sad je vec vise od pola godine mir. Gdje si na kraju rjesio problem?

Link to comment
Share on other sites

Riješio problem u kućnoj radinosti. Nabavio dijagnostiku i riješio sve sam. Kakvih sam se sve budalaština naslušao od strane takozvanih majstora to stvarno nije normalno. Onda se čude kad ih ljudi ne vole. A tek šou kad im kažem da znam što bi moglo biti, da znam koji su osigurači zaduženi za taj stup volana, gdje se nalaze osigurači, da je malo više posla da se dođe do njih. Taj žar u njihovim očima ili bolje rečeno bijes kad vide da nisam ovca za striženje i da im neću ostaviti auto tjedan dana da oni kakti vide što je s autom. Taj "boli me ku**c" odjeb i pristup po ovlaštenim servisima gdje bi na sam moj početak rečenice, a kamoli na detaljan opis problema s porukom sustava, trebali znati što je s autom umjesto da me odjebu po kratkom postupku. 

Još je bolje što zbog malo praznijeg akumulatora možeš ostati negdje u tropizdimateriniji bez volana i to usred vožnje dok se akumulator puni ili ti otkaže volan usred neke serpentine iako je volan sasvim ispravan.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Kolko auto ima km?

Inace ti mehanicari znaju bit dosta neugodni pogotovo kad vide da te ne mogu preveslat sam tak. Bilo bi dobro kad bi imo nekog svog mehanicara od povjerenja, a ne da lutas okolo jer onda u vecini slucajeva naletis na takve krkane.

Potpuno se slazem sa tobom, ta elektronika je zivi ocaj, cim malo padne napon ili ga nesto zasmeta odma izvodi cuda, da ti se to desilo u nekom zavoju mogo si poginut sam tak...

Link to comment
Share on other sites

zasto ti je i ESP ugasen, to si sam ili je auto ugasio ? Jer meni ga je moj megane prisilno ugasio kad sam promjenio akumulator , stari se ispraznio skroz, i kad sam stavio novi dok nisam prosao par metara je svijetlilo to je je ESP iskljucen.

tak dato, skupa sa steering faultom , ima veze sa strujom, samo nisam siguran da je zbog ovih 11.85 napona.

Link to comment
Share on other sites

moguće, ja sam stao u puli i sve mi se pogasilo makar aku nije imao jak pad napona, malo ispod 11.. 11.9 tak nešto. sve se zgasilo, sve lampice, sve. mrtav auto. stavio novi pali i gas.. 

Link to comment
Share on other sites

zasto ti je i ESP ugasen, to si sam ili je auto ugasio ? Jer meni ga je moj megane prisilno ugasio kad sam promjenio akumulator , stari se ispraznio skroz, i kad sam stavio novi dok nisam prosao par metara je svijetlilo to je je ESP iskljucen.

tak dato, skupa sa steering faultom , ima veze sa strujom, samo nisam siguran da je zbog ovih 11.85 napona.

Kada je auto bio normalno upaljen onda se cca dvije sekunde nakon steering fault greške upalila ta žuta lampica. Ne sjećam se više je li se ta lampica ugasila nakon što sam ga malo provozao dok je bila upaljena ta greška.

Par dana zaredom sam mjerio napon na akumulatoru nakon što nije bio upaljen cijelimdan i varira od 12.12 V - 12.29 V.

 

moguće, ja sam stao u puli i sve mi se pogasilo makar aku nije imao jak pad napona, malo ispod 11.. 11.9 tak nešto. sve se zgasilo, sve lampice, sve. mrtav auto. stavio novi pali i gas.. 

Sad ispada po ovim zadnjim mjerenjima da je akumulator ispravan. Zanimljivo je, sjetio se neki dan, da mi je u vožnji bio upaljen radio koji se samo ugasio sam od sebe i mogao sam upaliti radio na on/off tipku norđalno nakon toga. Za 10ak kilometara se pojavila steering fault greška koja je prestala svijetliti nakon gašenja auta da bi cca kilometar nakon toga bila upaljena stalno. Sad se više ta greška ne pojavljuje  par dana nakon brisanja greške. Auto ima cca 150 000 km mislim.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

mislim da ti on mora danima držati 12.4 ili više da bi vidio jel pun. ne sjećam se točno ali ima negdje tablica o naponu i stanju napunjenosti akumulatora ugrubo. sa 12.1 ili 12.2V on ima još samo 50% kapaciteta.. znači da je pri kraju..

 

našao sam samo ovaj citat sad na brzinu:

When a battery reads only 12 volts under the above conditions, it’s almost fully depleted. Actually, if a battery’s resting voltage is only 12.0 to 12.1 it means only 20 to 25% of its useful energy remains. It’s either a goner or it has been deep cycled, and a battery can only be deep-cycled a limited number of times before it is indeed dead.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.