Jump to content

Megane 2 motor brisača


bob the biker

Recommended Posts

Saga ide dalje...
Preksinoć kiša ko iz kabla, ujutro žena krenula na posao, brisači rade i nakon 3 km ne rade.
Odveo joj Megana, uzeo Scenica i piči doma. Magistrala, više od 80 km/h i Turtle Wax repelent radi svoje, brisači ne trebaju. Zadnjih 500m do doma sporija vožnja, kapi ne bježe dobro sa stakla, ali stigao bez većih problema.
Jutros opet probam, stanje isto.
Kad je ručka na upaljeno u kutiji s osiguračima u motornom prostoru čuje se klikanje nekog releja svakih nekoliko sekundi, ali brisači ni makac.
Skinuo svu plastiku ispod šajbe, također i ruke brisača te izvadio motorić i škare vani, iskopčao utičnicu (na slici).
Crna žica je masa i mase ima. Žica do crne daje 0,5 V bez obzira na položaj ručke u kabini, a ostale dvije nula, zero, 0.
Ispitao još i motorić direktno na 12V s akumulatora i obje brzine rade.
Dakle iz nekog razloga struja ne dolazi do motorića. Mrdao, savijao, uvijao kabel s utičnicom, promjene nema. Utičnice čiste i bez oksidacije.
Malo podmazao škare, nešto bacio u kljun i odlučio sve vratiti natrag. Prošlo možda sat vremena od rastavljanja.
Pošto je padala kiša, a garaže nemam upalio auto i onako bez plastike i brisača otišao u obližnju samoposlužnu praonicu da ne šarafam pod kišobranom.
Naravno, unatoč kiši bila su 2 pacijenta na pranju.
Anyway, sve sklopio, sjeo u auto, upalio ga i...
...i govno proradilo! A taman krenuo k meštru na dijagnostiku.
Putem sve radi, sve brzine, automatika, pranje stakla, sve sam isprobao.
Lik veli dođi kad ne budu radili.
Sve vise sumnjam u UCH ili BSI ili kako god se to s**nje zove. A tu bez dobrog dijagnostičara i elektroničara kruha nema.

Dodatak: bio kod elektronicara koji mi je prije 3 godine radio display u Scenicu.
Veli da iz njegovog iskustva misli da je ipak motorić u pitanju, jer da nikada nije imao UCH na popravku zbog tog problema. Vjerojatno pocne gubiti kontakt na četkicama i da na scenicima to dosta ide.
Imam ponudu za polovni, 200kn,mozda ga uzmem pa sto bude

2b7a3b411024c949aabd323e3c67c05d.jpg591e3c70c21202f7248d4274e2af8bba.jpg224b94ab4ff070ec2e4e72926aaa5253.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk





Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

pocne gubiti kontakt na četkicama i da na scenicima to dosta ide.

I na ostalim motorima brisača istog proizvođača. 

Link to comment
Share on other sites

jeli itko to rastavljao, da li se promijeniti četkice ili je problem ?

Btw ispale mi nekakve dvije klipse, kvačice, ne znam kako bih nazvao u koje se zatakne jedan lim ispod brisača, izgledaju slično ovome sa slike. Lim ima na kraju U prorez i samo se zatakne na ovo, a na drugoj strani ga drže dva vijka.

 

image.png

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran da baš tako izgledaju. Ovo je najbliže što sam našao na netu. Gornji dio je ovako kao dva tanjura da lim prođe, ali nisam siguran za donji dio, nekako su lako ispale. Znaš možda kako u originalu to izgleda?

 

Inače motor izgleda ovako, nema onog poklopca i limića za kontakte kao na megane 2:

s-l1600.jpg

https://www.ebay.co.uk/itm/WINDSCREEN-WIPER-MOTOR-FRONT-FITS-RENAULT-SCENIC-II-GRAND-SCENIC-II-7701056003/174365439469?fits=Car+Make%3ARenault&hash=item2898fd75ed:g:loEAAOSwOrZfHoqD

Link to comment
Share on other sites

to ti je kad se mijenja filter zraka, da se skine lim

bilo koji cep tocnog promjera i relativno tocne visine ti ide, ima toga di ces

Link to comment
Share on other sites

Da, da, vjerojatno sam ga ja zgulio pri izmjeni filtera.
Ali nije samo čep, ima "vrat" za koji se zatakne lim

Poslano sa mog koristećiTapatalk





Link to comment
Share on other sites

u moru videa na temu brisača dosta mi je pomogao ovaj sa linka dolje, mada je poprilično dugačak, na mjesta dosadan. Toliko je dug da sam ga gledao 3 put na prskoke i jednom od početka do kraja. Naravno to je bilo nakon ova 3 puta. 

Ništa, idem mjeriti otpore na žicama...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daljni razvoj situacije;
nabavio polovni motor sa Scenica 2006., nisam ga mogao isprobati na licu mjesta, pa mi ga čovjek dao na povjerenje, platit ću ako bude OK. Nije samo motor već i kompletno polužje pa je samo bilo P&P. Usput sam skinuo i keder uz plastike od brisača koji je bolji od ovog mog krpljenog i sva 4 trokuta na kutovima šajbi koji su isto tako loši, ali bolji od moja dva.
Brisači rade, samo mi se malo čuje neki hum na većoj brzini, a čak mi se čini da i nije nešto brža od prve. Vidit ćemo kad počne kiša...
Btw, nisam odolio da ne slikam ulaznu rupu ventilatora. Sad mi je jasno zašto se voda iz kade ispod brisača tako lako prelije u kabinu.

a304006c204630d59f1d2f8ebd3067ca.jpg53668f8a85da98c1f01a906123c160a0.jpga86f86c589e2447c1e3e90bc0c79ada8.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bome si ga rastvorio! 

Lako moguće da je problem u četkicama na elektromotoru brisača. Takve nekakve simptome imaju elektromotori kojima su četkice na izdisaju. Malo rade, pa malo ne, a ako ih pokreneš rukom onda prorade. 

Svakako rastavi stari motor pa vidi mogu li se četkice zamijeniti. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To ti je dobra ideja, baš ću provat. Nisam našao na netu da je netko to radio na valeo motoriću, ali snaći ću se

 

Link to comment
Share on other sites

Nemaš šta izgubiti. Ionako nije dobar. 

Ali prije otvaranja uvjeri se da si stvarno riješio problem zamjenom elektromotora. 

Link to comment
Share on other sites

a jbg, ovaj će me doći 200 kn s još par sitnica što sam pokupio sa sjenika polovnog. Novi Valeo kod Anđelka je 900 kn

Link to comment
Share on other sites

Za probu i uklanjanje jedne varijable iz jednadžbe, meni se to ne čini tako puno novaca. 

Ali, nisam uvijek mjerodavan. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stavio novi motorić s polužjem i izgledalo je sve super.
Danas tek na kiši primjetio da druga brzina nije ništa brža od prve, čak i malko sporija reklo bi se. U momentu paljenja druge brzine na stotinku sek. zastane prije nego počne brisati.
Misterija se nastavlja...

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

a velika misterija ako "novi" motor radi normalno a sporiji je od starog

ili motor ne valja ili osovine poluga blokiraju

Link to comment
Share on other sites

Normalno radi u sporoj brzini, nista ne zapinje.
U vecoj brzini cije se neki sum iz motorica i vrti jednako ili cak sporije.
Zna netko jeli ovo sistem s 3 cetkice ili drugacije odreduje brzinu vrtnje?

Nađoh nesto na ruskom forumu:

Wiper motor has three modes of operation, they are included with the right steering column switch. Intermittent mode is provided by an electronic relay K2 type installed in mounting block... This relay also activates the low speed of the wiper motor when the windshield washer is activated.

When the geared motor is operating at low speed in a constant mode, the supply voltage is applied to diametrically opposite brushes. When operating the geared motor on maximum speed The "+" supply is supplied to the side brush. To relieve the ignition switch contacts, the electric motor is connected through an additional KB relay in the mounting block.

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Posto ovo nije tema o naj guzici i svemu ostalom sto autoforum čini zanimljivim, morao sam sam krenuti u rastavljanje motorica brisaca.
Skinuo 2 vijka i jedva skinuo ovu čašicu sa statorom, diht masa je dobro drzala. Unutra saka crne prasine od potrosenih cetkica.
Nakon pranja brake cleanerom i ciscenja komutatora vrlo tankim odvijacem, rastavljanje je stalo.
Rotor se neda izvaditi, a bojim se bez toga tesko da cu promijeniti cetkice.
Ispod ove crne plastike jos je jedan vijak da bi se doslo do getribe. A tu crnu plastiku ne mogu iscupati bez sjekire
9fea08802f5bdd4758776d3e8359892a.jpge04533b6c9b06239e6bcf2f78332aead.jpg2501f0095c16680eb789c2a5f0bc81a0.jpgec02c90caf33a1ea16b2b1fb2ab7d882.jpgbe52e085f9e2fef457fbb42e6a22e85c.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

složeno tako da nema popravka.. Stojno upresani komadi.

 

A da pobruskaš ove zakovice koje drže plastiku

ec02c90caf33a1ea16b2b1fb2ab7d882.thumb.jpg.15d51c77d5e023f8d881c27d0bcc25b2.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

To cak i nije problem, odize se kacavidom. Problem je ovaj ulaz prema cetkicama. Gore je neka kao guma, diht masa? Tu vjerojatno ulaze kablovi prema cetkicama. 6fc4a9c7662307b230240e67a75e56a7.jpg36d87bf30596bc8a590e1a9471d23a49.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je neka smola tipa epoksid.

Možeš lagano mikrobrusilicom probati skinuti to. 

Vrlo vjerojatno kad se to skine da će se plastika lako skinuti. 

Link to comment
Share on other sites

Skida se obicni odvijacem, skalpelom, gumenasto je. Ne znam sto staviti umjesto toga ako operacija uspije?

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.