Jump to content

Clio II 1.6 ne pali/vergla


fico_97

Recommended Posts

Pozdrav, imam problem sa cliom 99' 1.6 8v rxe  automatic. kupio sam auto od prijatelja da mu pomognem. auto nije htio paliti, dovuko ga doma, nov akumulator stavio u auto vergla vergla i upali ali na kratko. Skuzio sam da bi upalio jedino kad bi se prilikom kontakta (uz ostale) upalile i dvije lampice jedna kao grijaci u dizela i pokraj toga lampica od temperature. jedino onda bi pumpa goriva odradila "zzz" i onda bi auto sastavio i upalio Nekad bi te lampice titrale kao da gube kontakt, a nekad nista prilikom kontakta i u tom slucaju auto bi verglal i nebi se cula pumpa kod kontakta i nebi upalio. pocistio sam senzor radilice al nema pomaka. Moja pretpostavka bi bila da negdje gubi masu samo neznam gdje posto mi je ovo prvi francuz pa mozda vi znate ta "kriticna" mjesta :)  E sad jos veca briga je da je auto prestal opce verglat.. citao sam po nekom stranom forumu i procitao sam tamo da se brika relej (spoje mase) u kutiji kraj akumulatora i da bi onda trebo verglat, tako sam i napravio i zaista auto onda vergla ali ne pali, dal to znaci da trebam novi ECU ili je vec neko imo ovakvu situaciju pa da me savjetuje? 

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sam napisat da se auto nece spojit na dijagnostiku preko obd-a .. 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se i ne možespojiti ako nije OBD 2 port, a mislim da kod tebe nije.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se Clio II ph1 spaja kao i Clio I preko XR25 protocola kojeg podržava Visa Uniscan PC software koji radi u MS-DOSu. Nisam ziher.

Provjeri ožićenje MAP senzora. To je senzor uboden u usisnu granu u koji idu tri žice (5V, signal i masa). Ako je na njemu nešto u prekidu auto neće upaliti i svjetlit će kvar elektronike. Ako kontakti na tom senzoru prekidaju onda će ta ista lampica treperiti u ritmu prekidanja.

Zaboravi na ECU. To ne rikava osim ako nisi najveći pehist na svijetu.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Zbog MAP senzora mi nebi opce dao da verglam? Jer kad brikam mase na onom releju kraj akumulatora onda vergla al ne sastavi.. 

U redu, pogledat cu sutra onda to pa javim rezultate. 

Link to comment
Share on other sites

Nema pomaka, testirao sam konektor map senzora ali nemam nikakvog napona koju god kombinaciju pinova probam.. osiguraci su svi okej

Link to comment
Share on other sites

Između dva pina od ona tri na MAPu moraš dobiti 5V napona u kontaktu između 5V i mase. Ako MAP senzor ne dobiva 5V onda neće raditi i prekid je negdje drugdje (ECU pin ili neki prespoj)

Link to comment
Share on other sites

Imam dva kljuca i kad dam kontakt zgasi se lampica od imobilizatora s kojim god kljucem probam, imam i jedan obican kljuc samo za tipa rezervoar(bez koda) i kad s njim probam onda blinka imobilizator tak da nije do toga.. al nemam napona na konektoru od map senzora

Link to comment
Share on other sites

Ma isprobavao danas sve moguce zice pregledo i sve, izgleda da ipak jesam takav pehista da mi crkne ecu. 

Link to comment
Share on other sites

Omski si provjerio žice i sve su dobre ?

Provjeri napon na konektoru od ECU ako možeš da budeš siguran.Probaj zavući žice u konektor i mjeri napon na tim žicama.

Link to comment
Share on other sites

Da, sa multimetrom sam mjerio.. probat cu jos taj konektor od ecua pogledat dal dobiva napon 

Link to comment
Share on other sites

Ecu dobiva napon, neznam vise sta da gledam sve smrdi ko da je komp riknul  :jez:

Link to comment
Share on other sites

Da probaš old school? Gorivo dolazi, svjećice bacaju iskru?

Link to comment
Share on other sites

Nema toga, ispocetka je nekad znao prilikom kontakta pumpu upalit ono standardno par sekundi i onda bi upalio(kad je sve bilo kak spada onda je i upalio one dvije lampice kod kontakta) al sad vise niti to, sad vise niti ne vergla! Zapalit cu ga..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Problem rjesen! Sve ovo se desavalo radi korodirane zice napajanja prema ECU-u, na izgled je zica izgledala okej, ali izgleda da je usla voda ili vlaga i zica je korodirala/ oksidirala (ne znam tocan izraz), ispod izolacije je onako zelena sva bila pa je nekad jedva davala kontakt a 99% slucaja nije.. ta zica promjenjena i auto pali i radi ko mina! :)) evo samo da javim rjesenje ako je mozda koga zanimalo :D 

Link to comment
Share on other sites

Omski si provjerio žice i sve su dobre ?

Trebao sam te dodatno savjetovati da cimaš žice prilikom ispitivanja a za to ti treba i pomoćnik.

Link to comment
Share on other sites

A da, sam sam bio pa je onda prakticki nemoguce cimat zice i verglat u isto vrijeme :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdrav,

 

Evo danas moj Clio 2- 1.2-16V postao nekretnina bez ikakovih ranijih simptoma.

Akumulator je pun i na 12.8 V

Kad se da kontakt sve lampice lagano tinjaju, pale se i gase (light show) i čuje se zvuk releja kod akumulatora. Relej brzo klikće. Isti sam skinuo, očistio, zamijenio sa drugim ali ništa.

Auto uopće ne vergla, ne radi apsolutno ništa. Radio je bio sam upalio i ugasio.

Kad sam čačkao oko releja na kratko sam uspio dobiti normalan kontakt i pumpa je počela zujati (normalno) ali na daljnje okretanje ključa mrtav.

Nekako sam mišljenja da bi mogao biti problem kao kod autora topica. U nastavku video.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ipak probaj upaliti preko kablova sa drugim aku.

Pa ako neće idi dalje sa traženjem greške.

Link to comment
Share on other sites

Probao preko kablova i nije išlo. Onda izvadio aku van i stavio novi iz Mercedesa i isto, ništa, mrtav načisto. Tako da nije do akumulatora. Morat ću sutra dovuć auto doma jer je 20-ak km od mene.
Gdje je uopće ECU na Cliu?

Link to comment
Share on other sites

Ecu je smjesten u motornom prostoru iza akumulatora. Pogledaj si sve mase, pocevsi od karoserija->minus na aku.

Anlaser ti ima jednu malu zensku stopicu. Ispod auta je dokucljiv. Izvadi je van, malo kontakt sprejom posricaj i pocisti muskog kontakta na anlaseru sa kojeg si ju skinio.

Kad si vec kod anlasera probaj ga potuckat lagano cekicem.

I provjeri si jack tj konektor od ecu(kompa).Mozda je oksidirao unutra, isto naspricat kontakt sprejom i LAGANO pocistit pipke sa plosnatim sarafcigerom(pazi da ih ne potrgas). Kak su kleme? Da nisu puknute pa nemaju dobru provodljivost.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kleme su uredu. Sutra ću ići do auta i vidjeti da li što mogu. Ako ne, šlepu sam rezervirao kao i majstora pa nek pogleda netko kom je to profesija.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.