Turul1978 7 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Evo mene opet.Dešava mi se to da ujutro neće upaliti na, kako se ono kaže, "na zub".Motor je 1.6 16v, 75 000 km... 7.5 godina starosti... kad je ovako malkoc hladnije kao danas (-1) ili oko te temperature... neće da se upali od prve... nego od druge... neki dan tek od trećeg puta... također sam primjetio da mu je obrtomjer "nemiran" malkoc ko da drhti...Nije mi to normalno... Šta mu je koji vrag? Na servisu (u ovlaštenom) prije dva-tri tjedna promijenili sve filtere, ulje, svjećice..... rekao mi je lik u servisu da na dijagnostici ne pokazuje ništa... akumulator ispitan i OK je...Pomagajte... Link to post Share on other sites
MeganC2 3 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Možda te muči senzor radilice ? ja imam motor ko i ti, samo stariji model iz 2002-e. Frend ima isti motor, ali u Meganu iz 2003 i njemu isto tako nije htio palit i problem je bio u senzoru radilice. Al kazem, nisam stručan pa nemoj to odmah shvatit kao doslovno. Link to post Share on other sites
Turul1978 7 Posted March 19, 2018 Author Share Posted March 19, 2018 (edited) Možda te muči senzor radilice ? ja imam motor ko i ti, samo stariji model iz 2002-e. Frend ima isti motor, ali u Meganu iz 2003 i njemu isto tako nije htio palit i problem je bio u senzoru radilice. Al kazem, nisam stručan pa nemoj to odmah shvatit kao naručim se na servis Edited March 19, 2018 by Turul1978 Link to post Share on other sites
frenchkey 4346 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Imas li plin? Šlapatalk Link to post Share on other sites
Turul1978 7 Posted March 19, 2018 Author Share Posted March 19, 2018 Imas li plin? Šlapatalk nne Link to post Share on other sites
frenchkey 4346 Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 senzor radilice ili evaporation carchoal canister ili nešto s dobavom goriva Link to post Share on other sites
Turul1978 7 Posted March 19, 2018 Author Share Posted March 19, 2018 senzor radilice ili evaporation carchoal canister ili nešto s dobavom goriva evo danas popodne... odlazim š posla. . Sjednem u auto... i neobično dugo je zujalo.... onaj zvuk kad povlači gorivo ili što god .. ali se upalilo na prvu .... i nadalje obrtomkmjer "drhti" ... nije stabilno... Link to post Share on other sites
Turul1978 7 Posted March 29, 2018 Author Share Posted March 29, 2018 evo da izvjestim..... otjerao auto u servis... prije nego sam ga otjerao u servis morao sam tenkirati... do tada sam tenkirao na INA-i.... međutim, tom prilikom mi se na putu našao Crodux... ja natenkirao 40 litara... i kako sam rekao.. otjeram u servis... vele mi da treba update softvera... nakon dva dana me zovu da dođem po auto... vele ...software ne treba ažurirati jer je aktualan... međutim, da auto "pali ko mina"... unatoč tome što je tamo stajao na dvorištu... na minus 2 minus 3 stupnjeva... (kod mene je u garaži).... i od tada zbilja pali ko zmaj... i sad mi je za zaključiti da je bilo do goriva.... nevjerojatno.... 1 Link to post Share on other sites
ivan.martinko 1439 Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Imam frenda koji radi u ini 20 godina. Prvo na pumpi a kak je inzinjer tak je napredovao. Uvijek mi je rekao tankaj samo na visokofrekventnim pumpama koje imaju veliki promet. Kad pogledas i tifon i lukoil i crodux i petrol imaju samo na frekventnim mjestima pumpe. Kod mene ina u svim autima oduvijek jer u centru ni sa posla do doma imam samo inu. Al to su visokofrekventne pumpe, langov koji se trenutno renovira, miramarska i ksaver. Na neku malu lokalnu inu i mene bi bilo strah jer ak toci 20 auta dnevno. hmm . Ak me negdje na putu ulovi rezerva, gledam crodux, inu i slicno. Nikad nist.. 2 Link to post Share on other sites
Recommended Posts