Jump to content

Molim procjenu za Megane 2 redizajn 2006,1.9 dci 96kW


sweeth

Recommended Posts

Pozdrav svima,

uskoro ću prodavati auto pa me zanima što forum misli koliko bi mogao dobiti za njega.

Auto je Megane 2, redizajn, 5 vrata, godište je 2006. Motor je 1.9 dci 96 kW i trenutno je 218 000 km na satu.

Ima 6 brzina, automatska svijetla, senzor za kišu, alu felge, ručnu klimu i središnji naslon za ruku. Nema senzore za parking ni tempomat, a radio je  neki iz Špara s Aux i USB.

 

megane.jpg

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na informacije koje si ponudio auto vrijedi 500€..kuzis? 

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj po oglasnicima slične pa po tome formiraj cijenu.Na početku nešto veću pa ako nitko ne zove lagano spuštaj po 50-100 eur.

Link to comment
Share on other sites

Po oglasnicima ima samo 1.5 motor i cijene se krecu od 3000€ do 4500€. Laci ne razumijem odgovor, mozes malo objasniti?

Link to comment
Share on other sites

Kako ti netko može reći koliko ćeš dobiti? Stavi cijenu pa vidi. Dosta je to km. Oprema nije bog zna kakva. Stavi pa vidi

Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim kakvo proricanje cijene ocekujes na osnovu jedne "umjetnicke" slike i 0(nula) korisnih informacija o stanju auta, tvom odrzavanju auta, prijasnjim vlasnicima, stanju guma, potrosnji goriva, potrosnji ulja, koliko puta je bio razbijen..

Mora ti biti jasno da je 1.5 bolji nego 1.9.. Ja sam za svog meg2 ph1 coupe 1.9 sa puno boljom opremom, slicnim kilometrima, dobrim gumama, sa jako malo potrebnih ulaganja i registracijom za skoro cijelu godinu dobio 20000kn, pocetkom prosle godine.

Link to comment
Share on other sites

..

Mora ti biti jasno da je 1.5 bolji nego 1.9..

Ne znam u kom smislu mislis bolji. Ako mislis na brzinu prodaje, verovatno jeste.. A ako mislis na motor kao motor (1.9 sa 130 ks i bilo koji 1.5), 1.5 nema sta da trazi u tom poredjenju, inferioriniji u svakom smislu u odnosu na 1.9 130 ks.  

Link to comment
Share on other sites

U smislu trajnosti, performanse su def na strani 1.9.

Nekoliko desetaka auta( i kombija,renoa i opela) sa tim 130 i "starijim" 120 i slabiji, mi je proslo kroz ruke, neki su i ostali kod svojih vlasnika pa ih srecem opet i mozda 5-6-7motora od njih 40-50 nije imalo havariju(ok vecina ih se mogla izbjeci ali necemo sad ulaziti u to) dok je kod 1.5 u meg2 potpuno obrnuta slika. Barem iz moje perspektive. Isto takvo iskustvo imam sa recimo golf5 1.9vs2.0, 2.0tdi je za mene s**nje kao i renaultov 1.9dci.

A imao sam meg2 1.9 pred god dana prodao i L2 1.9 prodao prosli mjesec..ostala mi samo L2 1.9 di sam motor radio kompletnu generalnu i vozi je moj stari, nije za prodaju :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Hvala na svakom komentaru. Nisam ocekivao procjenu tocno u kn, vec misljenje koliko otprilike mogu traziti. Sto se tice stanja, ima koju ogrebotinu s parkinga, registracija je do kraja 11.mj i nisam ga lupao. Ne znam sto tocno treba pisati za auto, ja ga sad vozim i ide odlicno, upalio je svaki put iz prve ove zime i potrosnja je dobra (zadnje je 4,9l na putu od oko 900km, vecinom autoput). Kod majstora ide svakih 12 000km i do sad nije bilo vecih troskova (grijaci, ciscenje EGR, diskovi i plocice, akumulator, anlaser, sajla rucne u zadnje 3 god koliko ga vozim)

auto ima 12 godina i nije bas za ocekivati da je ko nov. Pitam ovdje na forumu za misljenje jer je prevelik raspon cijena na njuskalu, pa je svaki komentar i iskustvo dobrodoslo

Link to comment
Share on other sites

Pa vidi, 1.9 120 i 130 ks su poprilicno razliciti. Ne znam zasto i kako, nisam video varijantu od 120 ks da je suva, da ne balavi ulje. Za razliku od nje, varijanta od 130 ks, nisam video balavu. Ocigledno ima neka razlika, ne samo u sistemu ubrizgavanja.

Izmedju 1.5 i 1.9 sa 130 ks, uvek bih izabrao potonji. Pogotovo u meganeu 2 sa nesretnim delphijem. 

Link to comment
Share on other sites

A zakaj ima tak malo renoivih 2.0 dci sa 16v? Nisu se bas proslavili ili kaj?

Mislim fiatov 1.9 jtd sa 16v je bio revolucija u svoje doba isao je u masu auta, dok je sad downgradean na 1.6 16v sa 120 ks i odlican je u svim recenzijama. Zasto se reno i ostali drze 8v ko majke?

Jel ima kakve prednosti 16v dizel ili talijani rade to bezveze?

Link to comment
Share on other sites

sweeth, svakako napisi jos koji si vlasnik, i kad si radio veliki servis, kakve su gume, da li imas jos set zimskih, poslikaj detaljnije auto, ostecenja pa cemo ti znat preciznije rec kolko bi mogo trazit.. svakako uvijek krense s vecom cijenom pa onda lako spustis..
evo bas sam bacio oko na njuskalo, filter 2005-2007godine i preko 85kw jer 1.5dci ima kolko hoces.. izbacilo mi svega tri modela, 3600-3800eur.. nisam citao detalje ali primejrak koji mi se cini da je od vlasnika a ne prodavateljske kuce  je iz 2005god s 184k km i trazi 3650eur.. pa eto 3600-3700 bi bila neka cijena koju bi mogao za pocetak stavit pa ces vidjet kako ce se stvari odvijat.. mozes cak i 3900 probat, kao sto rekoh, lako spustis ;)
napises u opisu da cijena nije fiksna ili da se oko cijene moze dogovoriti ako je kupac ozbiljan.. ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Veliki servis se radio oko 140-150tkm od prijasnjeg vlasnika. Gume imam samo jedne, prosle su 60tkm. Nema nekih ostecenja, vec manje ogrebotine. 

Hvala na odgovorima. Ja mislio optimisticno staviti 3999, biti zadovoljan s 3500, a prodat najnize za 3000. 

Stavio sam na njuskalo 2006-2007 i vise od 90kw pa nisam nasao nijedan, samo 1.5, pa nisam znao sta da mislim. Prije mj-2 sam vidio 1.9 s 230tkm za 4750€, sto mi se cinilo poprilicno puno, pa bolje da pitam za misljenje vise ljudi

Link to comment
Share on other sites

obzirom da novog vlasnika ocekuje (vrlo vjerojatno) investijaca za nove gume a relativno brzo i veliki servis te za pol godine i registracija, ne znam.. probaj, ako se kroz mj dana nitko ne javi skidaj, ali eto, imas sada barem otprilike okvirno ideju ;)
nema ih puno s 1.9 130ks, ovi koje sam ja nasao su 120ks ;)
racunaj da su gume cca 250-300eur, plus mozd amali serivs?? i tako, nakupi se toga a vrijeme leti :)

Link to comment
Share on other sites

Oko 4 mozes traziti, a za koliko ces prodati ovisi o tome kakav je auto zaistai  kakav si ti prodavac.

Ljudi ti vole vise 1.5 jer su culi da trosi tri mjerce dizela, ovo za dizne i pumpu ne cuju toliko

 

Link to comment
Share on other sites

Cinjenica je da ph2 nema tih problema sa 1.5 dci. Manje trosi, jeftinija registracija.

I sigurno je u rangu sa 1.9 sto se tice izdrzljivosti i pouzdanosti. Vjerojatno su to razlozi zasto ih ima vise. A o uvozu i davanjima da ne pricamo

Link to comment
Share on other sites

oooooooo kompa moj nisam za jednog 78kw cuo da se rasipo..manje ih ima al odu i oni.

ovo si u pravu za davanja, ne isplati se svercerima uvazat 1.9 ni u kojoj inacici.

Link to comment
Share on other sites

Rasipao se zbog servisnih intervala, koji su u startu bili predugacki. Od tuda krecu problemi sa letecim lezajevima. A onda i sa rasipanjem motora

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je servisni interval 15tkm. Pola km napravim u gradu, pola na otvorenoj cesti pa radim servis u prosjeku na 10-12tkm. Vozim auto kod Dolenčića u gajnicama jer sam ovdje citao da je dobar, iako mi je on dosta daleko. Ne znam za 1.5 ali meni se moj 1.9 jako dopada kako dobro ide. Planiram kupiti 1.6 dci 2014 karavan jer sam zadovoljan s Meganom, ali mi je malo zao jer nece povući tako dobro ko ovaj 1.9 koji sad imam. Preticanja odradim lako i brzo, a na autocesti bez problema ide brzo kad treba (iako ga vecinu vremena drzim na 120-140)

Link to comment
Share on other sites

baš, nedavno u fazi kad sam gledao uzeti rabljenog renola meg3 našao sam jednoga 2012. 1,9 sa 130ks i bez obzira kaj nema neku full opremu, radije bi uzeo njega nego neki 1.5 sa 90 - 110 ks sa žeščom opremom jer ne gledam na 3 kapi goriva. čak bih uložio koju kunu u remap pa ga digao na 150ks gdje može ić bez problema. ak je već dizel da je stroj a ne mlinčić..

ali gotova je era velikih dizela, sad su najveći 1.6 ili slično.. nabrijani koliko mogu biti da zadovolje neke eko norme ali oduvijek je bilo da dizel ima veći obujam od benzinca za istu snagu. sad rade benzince 1000ccm sa 110ks i dizele 1.4 sa 110ks.. jednostavno tak ide budućnost.. nabrijani mlinci i dok ide ide.. 150000km bu išo i onda koga briga dalje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.