Jump to content

Druga lambda clio 1.2 8v


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

Pozdrav. Prije nekih 3 godine, naletio sam na granu i iscupao zice iz konektora druge lambda sonde. Vratio sam zice natrag i sve je bilo ok, no nakon par dana upalila se lampica motora. Kolega spojio delphie diagnostiku.. I kaze... Problem sa lambdom. Legne ispod. . Kao krivo sam spojio.. Prespoji i kaze da moram u renault da mi sa njihovom diagnozom ugase lampicu. Odem, ugase mi i vele sonda je ok. Odem, upali se lampica nakon 500m. Vratim  se, veli mi.. Potrgan konektor. 

Gubi spoj. Nabavim konektor sa 4 zice, odrezem stari.. I spojim.novi. Odem natrag, resetiraju gresku, sonda veli ok. 36h kasnije, upali se lampa. Veli renault.. Nova sonda. 300kn kasnije.. Bosch usarafljen. Diagnoza kaze nema kvarova, lampicu ne moze ugasiti, pise na ekranu stanje neobjasnjeno. Otpor sonde je 0 dok radi. Veli majstor da je mozda krivo spojeno. Iz racunala izlazi bijela, zelena, siva i tamnosiva. Sonda ima 2 bijele, sivu i crnu.  Ja mislim da su dvije sive na autu grijac i to spajam na 2 bijele na sondi, zelena je masa i ide na sivu od sonde, a bijela na autu je signal i ide na crnu od sonde. Jel tocno? Ako je tako, onda je sad spojeno krivo. 

IMG_20180407_114930382.jpg

Link to comment
Share on other sites

Druga opcija je da je bijela i svijetlo siva grijac, zelena masa, a tamnosiva signal. Nije problem ispitati sondu, ali ne znam kako ispitati kabel iz računala? 

Link to comment
Share on other sites

Skineš konektor s ECU, nađeš multimetrom na kojem pinu je koja žica i dalje ti treba el. shema pinova na ecu.

Link to comment
Share on other sites

Izvukao sam zice. Zelena, crna, ljubicasta i bijela. Nasao ecu diagram, kaze za lower oxygen sensor su 65 ("-" signal heater), 44 (signal),  76 (massa) .

Veli 76 ljubicasta, 65 crna, 44 bijela. Zelena nema oznake u pin diagramu. 

 

Dakle

76 - "Massa" lower oxygen sensor

44 - signal lower oxygen sensor 

65 - "-" control signal to the heater element of the lower oxygen sensor

Na lambdi imam dvije bijele, crnu i sivu. Izmedju bijelih je 3.5kohm otpora. Ostale nemaju veze s otporom, a ne mogu sad grijati. Dakle bijele su grijac. Sivo bi morala biti masa, a crno povratni signal. Jel onda spajam ljubicastu na sivu, bijelu na crnu, a crnu i zelenu na dvije bijele? 

Link to comment
Share on other sites

Spojio sam kao gore napisano, i jučer se lampica motora ugasila. Radi kad okrenem kontakt i ugasi se kad se motor upali. Woo hoo. Nadam se da ce tako i ostati

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo opet ja. Upalila mi se ponovno lampica. Nakon 3 mjeseca urednog rada. Kupio najskuplju bosch sondu. Spojili se na delphi i kaze nema kodova gresaka. Kad upalimo auto.. Sonda na motoru radi tako da se izlazni napon stalno mijenja, a sonda na ispusnoj grani stoji na neki 538mV.. Tako nesto. Vrijednost je fiksna. Veli majstor da so da ne radi. E sad, prodavatelj kaze da nema garancije na sondu, ali sumnja da je crkla sama po sebi. Sto bi mogao biti uzrok kvara nakon 3 mjeseca rada? Zice su bile spojene luster klemom, no nisam dosad imao problema sa vlagom. Sad je cvrsti spoj u termo buziru. Idem krajem mjeseca na renault dijagnozu, iako ne znam sto očekivati. Ima tko ideju? Moguce da ECU divlja? 

Edited by ChILd_ReBoRn
Link to comment
Share on other sites

Menjaj majstora. Lambda prije cat mora stalno varirat izmedju neke maks i min crijednisti a iza bude ravna crta nekog napona.. ...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hm.. Dakle sonda je ispravna.. Zasto mi onda svijetli engine check lampa?? A ne javlja nikakvu grešku  

Da... Oko 0,6V stalni napon je u redu,  Hvala. 

Link to comment
Share on other sites

Ako delphi ne nađe grešku onda ćeš morati na nešto bolje ići, tipa Clip

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.