Jump to content

Škripanje


Turul1978

Recommended Posts

Imam neobičan problem na mom fluenceu... kod jako spore vožnje... ono... jedva da se kreće auto i ljuljuška se... čujem škripuckanje iz zdanjeg kraja....isto tako kada sjedam/izlazim iz auta...  kao da se opruga neka opušta-steže... podsjeća na onaj zvuk škripuckanja kada sa dizalicom dižeš auto pa čuješ zvukove opruge? ili šta ja znam čega... aj molim vas za ideje... što se to ... auto je 7,5 godina star 78 000km....

osobito se čuje kad idem sporo pa naglo zakočim... i kad se zadnji kraj malo propne i sjedne natrag...

Edited by Turul1978
Link to comment
Share on other sites

Rekao bih da je to dio osobnosti tog auta ili tzv šarm.

Kolega Zg Fluence je doktorirao sve te zvukove pa ce ti on vjerojatno najbolje znati reci.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno, tako je i meni bilo.Teško ćeš uočiti pukotinu,treba ga podići i onda pogledati.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno, tako je i meni bilo.Teško ćeš uočiti pukotinu,treba ga podići i onda pogledati.

to skupo?

Link to comment
Share on other sites

Jok, komad cca 500 kn a mijenja se u paru dakle 1000 kn + majstor

bio kod majstora. . Ne čuje se nazad već naprijed... kaže kugla ili na sponama glave/gumice... ili je tak nest spominjao ... 100-120kn... a ak je kugla onda malo skuplje

Link to comment
Share on other sites

Kugla nije više od 100 kn kod Lagerosa

A jel se može desiti neko s**nje u voznji? jel smijem ja voziti auto?

Link to comment
Share on other sites

Jok, komad cca 500 kn a mijenja se u paru dakle 1000 kn + majstor

Ja sam sad platio obje prednje 500 kn.Suplex.

Link to comment
Share on other sites

Sad već, kad se zagrijee auto, skripucka i kad okrećem volan .. miša mu poljubim. . Sekira me

Link to comment
Share on other sites

A malo uspori tj vozi sporije ako je u pitanju opruga jer kad pukne onda je gadno. Meni nije škripala samo pukla sreća ispred kuće zato dobro pogledaj. Pogledaj sve kugle krajnice spone selen blokove i one zadnje na mostu tj gdje se most drži za šasiju.n

Poslano sa mog VIVAX_Fly_V550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

To što škripi iza ima veze jedino za mehanizmom i oprugama vrata zadnjeg gepeka PROVJERENO. Različito se ponaša ovisno o vremenu i temperaturi. Kod mene je od prvog dana tako. Škripe papučice (gas, kuplung, kočnica). Pomiri se s tim jer je to loše napravljeno, izolirano. Da ne nabrajam. Prednje lupkanje ili neka vrsta zglobnog preskakanja kod motanja volana je takodjer normalna. Škripanje plasike također. Sve u svemu, kad zbrojiš, fluence je auto koji te vozi od točke a do točke b i pri tome ne pruža veliko zadovoljstvo ako uzmemo u obzir svu buku u autu kao i cvrčke. Jedina radost je potrošnja i motor. Tu nemaš što brinuti. Zaustavljao sam ljude u kvartu po parkinzima, koji voze fluence i uvijek isti odgovor...zadovoljni potrošnjom, a ostalim sitnicama se ne zamaraju. Auto je napravljen za široke mase i nije doživio očekivani uspjeh. Ne dijeli apsolutno ništa kvalitetno s meganom te generacije. Mehanikom možda, ali u principu, jeftiniji materijali, jeftinija plastika, štednja na glupostima. Jeftina kopija. Samo treba pogledati nekakve sitnice i doći ćeš sam do zaključka. Problem automobila od 4,6 metara je konstrukcijski slaba školjka koja se uvija kako joj se digne i prilikom toga dolazi do svakakvih zvukova. Potrudi se uživati koliko možeš. Ostalo zanemari. Ili raskopaj sve pa slaži ako imaš volje, mjesta, alata. Tješi me jedino to, što na žalost dijelim frustracije s kolegama koji voze skuplje modele megana i talismana iz 2017 godine. 

Link to comment
Share on other sites

To što škripi iza ima veze jedino za mehanizmom i oprugama vrata zadnjeg gepeka PROVJERENO. Različito se ponaša ovisno o vremenu i temperaturi. Kod mene je od prvog dana tako. Škripe papučice (gas, kuplung, kočnica). Pomiri se s tim jer je to loše napravljeno, izolirano. Da ne nabrajam. Prednje lupkanje ili neka vrsta zglobnog preskakanja kod motanja volana je takodjer normalna. Škripanje plasike također. Sve u svemu, kad zbrojiš, fluence je auto koji te vozi od točke a do točke b i pri tome ne pruža veliko zadovoljstvo ako uzmemo u obzir svu buku u autu kao i cvrčke. Jedina radost je potrošnja i motor. Tu nemaš što brinuti. Zaustavljao sam ljude u kvartu po parkinzima, koji voze fluence i uvijek isti odgovor...zadovoljni potrošnjom, a ostalim sitnicama se ne zamaraju. Auto je napravljen za široke mase i nije doživio očekivani uspjeh. Ne dijeli apsolutno ništa kvalitetno s meganom te generacije. Mehanikom možda, ali u principu, jeftiniji materijali, jeftinija plastika, štednja na glupostima. Jeftina kopija. Samo treba pogledati nekakve sitnice i doći ćeš sam do zaključka. Problem automobila od 4,6 metara je konstrukcijski slaba školjka koja se uvija kako joj se digne i prilikom toga dolazi do svakakvih zvukova. Potrudi se uživati koliko možeš. Ostalo zanemari. Ili raskopaj sve pa slaži ako imaš volje, mjesta, alata. Tješi me jedino to, što na žalost dijelim frustracije s kolegama koji voze skuplje modele megana i talismana iz 2017 godine. 

hvala za podjelu iskustava!! U bitnom sam jaaako zadovoljan autom . Pravi je užitak voziti ga. Spomenuti crvčki se samo povremeno ili jako rijetko javljaju a u zadnje vrijeme nikako. Prošli mjesec bio sa njim u DE... maltene u komadu odvozio bez problema 1000km sa velikim užitkom.  Moj je 1.6 16v.. dakle benzinac. Nisam bio zadovoljan  prevelikom potrošnjom pa sam ugradio plin. Kod Tomasa u Josipovcu. 7K kn sa atestom. BRC sustav . Ono cime nisam zadovoljan je da trosi ulje kad vozis iznad 140-150km/h... ispod te brzine ne trosi. Mada tako "ludo" gotovo nikada ne vozim... samo sam isprobavao... hehe... nisam ni u jednom trenutku požalio sto sam uzeo taj auto   pozdrav svim vozačima Fluenca

Link to comment
Share on other sites

Slabije u zadnje vrijeme listam cijeli forum jer nemam vremena ili me moj fluence ne muči previše pa sam za zakašnjenjem pročitao ovu temu. Naravno, uvjerenja sam kako je velika prednost tvog auta to što je benzinac, pa vibracije motora ne podražuju plastiku u autu. Općenito, benzinci su tiši i stabilniji. Uživaj i dalje u autu i puno sretnih km.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.