Jump to content

Pokazivač razine goriva


magi_984

Recommended Posts

Pozdrav, vlasnik sam Renault Clia 3 iz 2009 1.2 16v, i imam problem sa kazaljkom pokazivača goriva. Kazaljka se kod punog rezervoara slabo pokazuje razinu i kao da je zakucana za vrh dok ne dođe do prve crtice odnosno 3/4 rezervoara a nakon toga rapidno dalje pada prema 0.

Evo recimo sad trenutno stoji na još uvijek iznad 3/4 napunjenosti a prešao skoro 260km isključivo gradske vožnje. Po putnom računalu potrošeno 25l odnosno negdje polovica rezervoara a to se slaže da je na polovici i po prosječnoj potrošnji di pređem oko 500km sa punim spremnikom a sad sam po kilometraži znači tu na polovici.

Što mu je dijagnoza i što će trebat tu radit? Stvar do kalibracije ili ću morat mijenjat šta?fe05199af16d26b4b6d175da81fe9189.jpgd6b8837d863c7567f708ac9002a343cf.jpg

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rekao naviknuti se na to. Slični je i kod mog starog na yarisu iz 2003. On prvi i jedini vlasnik. Prodje 200km da se ne makne i onda do rezerve još 50km isključivo gradske vožnje.

Link to comment
Share on other sites

Jesi punio do čepa ?

Da do čepa uvik punim

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako ga napunim do čepa treba oko 200 km da se kazaljka pomakne i sporo ide do 3/4.Zatim počinje oštrije padati iako je potrošnja ista.

Takav je oblik tanka da u početku nivo sporije a kasnije brže pada.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno zato sto pokazivac pokazuje da je rezervoar pun prije nego ga prestanes tankat, to jest pistolj klikne i onda ima ta odredena kolicina goriva "preko punog".

Link to comment
Share on other sites

Navikni se na to. Tako je i na mom Cliu iz 2012. 

"It's not a bug, it's a Renfault feature". Kao da imam rezervoar od 100 litara.. Idioti. 

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Probaj ne tociti do cepa, mozda se stabilizira. Inace je preporuka ne tociti do cepa zbog benzinskih para u rezervoaru, dakle treba ostaviti nesto slobodnog prostora. Jedino ak ides na neki dulji put pa znas da ces skresat puni tank kroz koji sat onda ga natoci do cepa, a inace za ovako kratke relacije po gradu nema potrebe.

Link to comment
Share on other sites

A ići će sad na redovni mali servis izmjene ulja u filtera pa će tad napravit i kalibracija pokazivača. Ja se nadam da će to riješit problem jer ok mogu ja vidit po putnom koliko je potrošio i javi on kad dođe na kraj spremnika ali je malo blesavo da ne pokazuje kako treba. Nije da sad to život znači ali ako se da sredit naravno.

A mogu probat i ovo da ne punim do kraja ako drugačije ne ide nikako. Uglavnom vidit ćemo kroz sljedećih mjesec dva kako ide kad kalibriram i vidim kako se ponaša

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To ti je nažalost normalno. I meni prvu četvrtinu nikako da krene a kad krene onda pada brže... od prvog dana... objašnjenje u Baotić servisu - to je zbog takvog oblika rezervoara...

meni je bitnije da znam koliko km sam prošao s rezervoarom... a to je 600-650 trenutnim rutama...

Malo se poigraj putnim kompom... on ti je fakat točan do bola... barem meni...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Jel ima netko ideju zašto se ovo događa? Auto napunjen do čepa. Kazaljka pokazuje pun tank. Voziš se i tipa potrošiš neku manju količinu goriva tipa 10-15L nakon tankanja do čepa. Vidiš kako se kazaljka normalno pomakla prema dolje (manje). Odeš dotankat tih 10-15L, upališ auto i kazaljka ti ostane na istom mjestu gdje je i bila. Dakle kao da nije registrirala, da se auto opet do čepa napunio i da treba pokazat pun tank. U tom slučaju počet će padat s mjesta gdje je ostala "zaglavljena" tek kad opet spiliš tih ulitih 10-15L. I ne, nema veze s pumpom goriva jel je nova i tako je na tom autu od kad je kupljen. Nema veze ni s tablom. 

Rješenje je sljedeće. Ako se to dogodi, onda ugasim auto. Podignem zadnje sjedalo, ištekam konektor na pumpi goriva, dam kontakt par puta bez paljenja auta s ištekanim konektorom, nanovo uštekam konektor i dam kontakt ili upalim auto. I kazaljka se zakuca na pun tank. Nije da to radim često, nego sam na moru tako dosipavao pa se to događa. E sad prije mi to nije predstavljao problem jer sam samo podigao poklopac i ištekao pumpu, ali sad imam malo više posla. Radio sam novi metalni poklopac da se pumpa može mjenjati kao u svakom normalnom autu, a ne skidati pola trapa, lonac i spuštat rezervoar jer je neki tenkre naprvio namjerno manji rupu tj. poklopac. Doduše mogao bih probati i na lakši način da otpojim tablu, a ne konektor na pumpi pa probam isti postupak. Sad mi je to lakše nego nekih 9 vijaka skidat s tog poklopca. Također ako se u tom trenutku spojite s klipom i on krene dijagnostikom kazljke pomicat, onda se sama odmah pri spajanju pomakne.

Mene samo zanima iz kojeg razloga kazaljka ne prepoznaje doljevanje goriva u tom nekom rasponu od 10-15L? No samo u slučaju kad je tank bio pun pa se ispraznilo ta kolicina goriva. To se neće desit ako jebio tipa na 3/4 ili na 1/2 tanka pa ideš dotočit. Ako netko ima ideju?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da imas laksi nacin udji u servise mode na putnom kompjuteru i on bi treba ponaknit kazaljke.... Znaci stisnes dugme od putnog kompa i onda das kontakt... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, macak said:

Mislim da imas laksi nacin udji u servise mode na kompjuzeru i on bi treba ponaknit kazaljke.... Znaci stisnes dugme od putnog kompa i onda das kontakt... 

Bilo na cliu 2, na cliu 3 nema toga. Ili ja nisam skontao ali mislim da nema te opcije.

Osim ako se to dogodi jel mu nakon iskakanja čepa ja ulijem još 5L pa ga zbunim time. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.