Jump to content

Ručna kočnica


jopa_22

Recommended Posts

Dizajn neću ni komentirati od prvog dana mi nije sjela, ali ono gdje zapinje je što to čudo ništa ne drži. Promijenio sam pločice prije par mjeseci pa sam mislio malo dok se ne formiraju, a sad drže još slabije. Zategnuta sajla i to jeba...ki jedva nategnem do drugog zuba, al ništa to ne drži u Rijeci koja je sva u nekom brdu. Šta da provjerim a da po mogućnosti ne mijenjam diskove i pločice opet...pomagajte

Link to comment
Share on other sites

Rucna se nedoteze na sajli, najbolje namjestena sajla je kad ima mrvicu mrtvog hoda, sajla se podesava tako da ju dobijes da taman pocne povlaciti polugu na celjusti.

Mislim da tvoj problem i je u pretegnutoj salji ili neispravnoj celjusti.

Predpostavljam da tebi trenutno izgleda poluga celjusti ovako(posto si dotezao rucnu na sajli):

20180522_193323.thumb.jpg.cdd9331ecf4f46

A trebala bi izgledati ovako(znaci vracena do kraja):20180522_193306.thumb.jpg.ac46e488733b6dsagni se ispod auta pa vidi kakva je situacija.

Link to comment
Share on other sites

da to je standarni problem kod megane 2 :D 

ima mogućnost da se na čeljust stavi feder ali je to privremeno rješenje, ne znam da li si provjerio dal ti čeljusti normalno odvajaju? 

Kod mene primjer zacvikala zadnja desna čeljust i konstantno je zadnji desni kočio a ručna ništa, zamijenio i čeljust i sajlu i sad je ok, 

sajla nije skupa TRW sam ja uzeo mislim da je cca 200kn i možeš ju sam ugraditi, a čeljust se reparira  za 150kn 

Link to comment
Share on other sites

Istina ne spusta do kraja jedna celjust, ostane neka 3mm u zraku od granicnika, stavio feder al se nista nije promijenilo. A di to repariram za 150kn, ocito sam okruzen krivim ljudima, jer mi rabljene celjusti prodaju po 400+kn za komad a reparacija 300 po celjusti. Mislim nije da cu imat puno izbora ako se ovako nastavi.

Btw di se namjesta sajla osim na onom vijku na samoj rucki. Kad je ona namjestena tvornicki 2 i nesto cm na vijku onda ju odvucem do stropa prije nego hvata

Link to comment
Share on other sites

ja stavio nove ATE sajle prije 2 tjedna i isto tako kukca ne drži ta ručna. Probat ću na slijedećem servisu reparirati klješta pa ćemo vidjeti onda

 

Sajle sam ulovio na nekom ok popustu pa su bile 34€ obje 

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Prodjem ja cak i tehnicki sa svojom ocajnom rucnom, kupit cu nove sajle i vidjet dal ima pomaka mada sumnjam. Ima neko kakav kontakt za povoljnu reparaciju kljesta u rijeci? Na hondi sam reparirao sam pa ako je sistem slican a pretpostavljam da je i to dolazi u obzir. Dal je netko kupovao set za reparaciju i sta u njemu dodje?

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam ljubitelj rep seta iako košta ispod 200kn, nove trw su oko 900.

ako si malo sklon šarafanju i imas malo alata ili mozes posuditi negdje probaj..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma to mi je preveliko ulaganje za taj auto, dat za klješta 1800kn plus ugradnja mi pravo šašavo zvuči. Po testu na tehničkom nožna radi dobro, obe strane jednako koče i obe koče čvrsto, na ručnoj je odstupanje 25% lijeva desna i snaga kočenja je granična za prolaz...možda su ipak sajle...ići ću redom

Link to comment
Share on other sites

meni ne bloka u smislu da zaostaje, ne spušta do kraja odnosno ostane nekih pola cm od graničnika ali odvoji pločicu...ovaj na tehničkom je rekao da sajla ne valja...nije problem ni reparirat te čeljusti samo me zanima dal u setu od 150kn dolazi i klip ili dolaze samo gumice...i dal se uopće može rješit to zaostajanje reparacijom ili ne može

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kupio sam ja od Anđelka -Lagerosa komplet set za reparaciju stražnjih klješta s klipićima. Nisam ih još reparirao jer sam rastavio klješta ,očistio klizače ,ošmirglao dosjede ,nanovo namastio i sastavio s novim diskovima i pločicama. Nakon nekih 1000 km kako su se diskovi i pločice razradili ručna konačno radi perfektno. Naravno stavio sam lani po ljeti nove ATE sajle ,ali sama njihova promjena na stare diskove nije puno pomogla. Sad je praktički sve novo i klješta očiščena i podmazana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22. 05. 2018. at 19:29, kristijan1710 said:

Rucna se nedoteze na sajli, najbolje namjestena sajla je kad ima mrvicu mrtvog hoda, sajla se podesava tako da ju dobijes da taman pocne povlaciti polugu na celjusti.

Mislim da tvoj problem i je u pretegnutoj salji ili neispravnoj celjusti.

Predpostavljam da tebi trenutno izgleda poluga celjusti ovako(posto si dotezao rucnu na sajli):

20180522_193323.thumb.jpg.cdd9331ecf4f46

A trebala bi izgledati ovako(znaci vracena do kraja):20180522_193306.thumb.jpg.ac46e488733b6dsagni se ispod auta pa vidi kakva je situacija.

Buđav quote, ali hajde. Svi problemi sa stražnjim čeljustima dolaze ispod ovog vijka koji drži mehanizam ručne. Ta gumica ispod vijka popusti i to sve zahrđa. Ako se kod reparacije ne promijeni  ta gumica i ne očisti osovina, ništa nije napravljeno. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam razmaknuo tu gumicu i unutra naspricavao silikonskog spreja i tak razradjivao. Pumpao van klip i vracao ga, potezao rucnu i pustao.. stavio opruge. Samo jedna strana je blokala i to malo. I tak se zezao dvaput po sat vremena. Sad je sve ok. Celjust je zablokala od stajanja.. auto nije bio vozen pol godine kad sam ga kupio..

Link to comment
Share on other sites

Evo na zalost imam iskustva sa rastavljanjem ovog sistema na slicnom tipu celjusti.

Mora se promijeniti komplet svih gumica kad se raparira. Kad se sve zamijeni i napravi kako treba mehanizam rucne vraca toliko jako da uopce nije potrebna dodatna opruga koju sam mislio montirati, ali na ovim klijestima koja imam ja ne dolazi sa time. Bitno da nije jako ostetilo osovinu za rucnu. Kako kaze direstraits gumica popusti i gotovo onda, ulazi kroz nju sva vlaga i sol i onda izjede i aluminij i osovinu od mehanizma rucne. 

Kad se rastavlja problem je skinuti seger koji se nalazi dosta duboko u celjustima, a obicna klijesta ne prolaze do njega pa treba nabavit specijalna klijesta koja su pod kutom od 90 i duzine onih pipaka moraju biti barem 5cm da se stigne skinuti seger da bi se skinulo komplet mehanizam. Evo ako se zeli jos tko upustiti u taj zahvat. 

Screenshot_20190304-225611.png

Screenshot_20190304-225603.png

Screenshot_20190304-225505.png

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Na 225 postoji procedura nakon izmene plocica .  Prvo se vrate klipovi do kraja -stave nove plocice i rucnom korcicom se nekolko puta  zategne mehanizam tako da klipovi odrade 2-3 puta .. Na kraju kad klipovi izadju sledi pedala .  Moja klesta su ATE

Edited by Vladimir
Link to comment
Share on other sites

Vladimir 225 je najprije imao ate sistem na zadnjim kocnicama, kasnije mislim da su isto isli na trw-lucas. 

Evo kakva seger klijesta se mora imat, bez ovog se ne upustajte u tu igru. 

_20190207_161013.thumb.JPG.ecdbe43920c304b6e8d68ccfa946a41c.JPG105586294_MGFRearBrakeStep7Sept2012005a.thumb.jpg.41eea8c17922751e9ccf80a03daa3f0f.jpg

Cijena zadnjih klijesta u ovlastenome za clio 197 je 2000 po komadu nove ili cca 1300 za tvornicki reparirane. Kad sam vec imao par setova za reparaturu kod kuce probao sam sve sredit i zamijenit i podmazat kako treba. Vidit cu sad kroz neko vrijeme kako ce biti, za sad rade odlicno, kao nove. Za par dana je i teh. Pregled pa cu odmah vidit stanje na valjcima. Stanje nozne i rucne. 

Link to comment
Share on other sites

zar ne idu i ravna seger kliješta, ona su dovoljno duga?

Link to comment
Share on other sites

Naravno, moraju moc ic.
U biti je glavno za olaksat kakva trebaju tj kakav je zeger, unutarnji il vanjski. Ovdje je rijec o unutarnjem ako se ne varam.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.