Jump to content

Clio 2 1.5DCi - tupo udaranje u rupe


Connell

Recommended Posts

Evo ovako otkad sam kupio auto prosle godine u osmom mjesecu i sve do sad auto na svakoj bilo to mala ili velika rupa udara to je nak jako tup udarac kao da nesto odara o samo karoseriju automobila, najvise se cuje na lijevom tocku a na desno malo manje

Prvi servis kad sam ga kupio je bio samo  u vezi toga, odveo sam ga kod lokalnog majstora (ako netko zivi u Sl Brodu onaj u bukovlju) i zamjenio mi je spone krajnice selene onda sam promjenio set prednjih amortizera nosaca amortizera sve novo. . Pa sam skuzio da on to ne moze pomoc pa sam ga odveo u vidakovic ovlasteni servis tamo mi je promjenita manzeta letve volana, nekakvo ciscenje te sam na moj zahtjev promjenit na lijevom tocku lezaj amortizera...Jer sam citao da taj lezaj amortizera se dosta kvari u ovom modelu.. Kad sam promjenio lezaj amortizera prva 2 3 dana manje je udaralo ali nakon tjedan dana ista prica.. Vratio sam se tamo i pitao ih zasto se kvar ne moze uklonit te su zbunjeno odgovorili da se najvise radi o letvi volana ma da i oni sami ne znaju sta je u pitanju..I aj reko oke sve cu pristat samo da vise toliko ne udara jer me iritira ali kad sam cuo cijenu za repariranu ono preko 2000kn mal sam tu zapeo al sam opet prihvatio sad mene zanima jel ima ko problema ili je imao oko toga da ne idem sljedeci tjedan bez veze mjenjat letvu volana jer 2000 nije malo.

Ovo na slici sto pise da ne pali auto zbog imobilizatora to je riieseno te granicnik vrata mi pucao kad se vrata otvaraju

IMG_20180530_235647.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sta je ovo opruga krivo postavljena? Pa jel nije svejedno gore dolje, nemozes naopako staviti.. sta su to oni radili, okretali oprugu?

Link to comment
Share on other sites

Takvo tupo kloparanje je na mom autu uvijek bilo zbog lošeg krajnika ili kugle. Treba pajser i istrenirano oko da se to primjeti. Kad mi nešto ode na ovjesu onda zamijenim sve potrošne dijelove na upravljanju (kugle, krajnici, spone letve volana) jer obično u sljedećih godinu dana to sve malo po malo ode, a onda svaki puta na servis, pa optiku.... Ceh za sve odjednom je oko 1200kn s optikom i miran sam 5-6god. Auto je čvrst i leži izvrsno.

Nosače i ležajeve amortizera imam tvorničke, a na autu je 162.000km.

Link to comment
Share on other sites

Na mojem su ležajevi smortizera dobili lufta na 230t km. Ništa nije pucalo, lupalo, cvililo kako sam čuo na drugim autima. Samo mi je jedan dan nakon kupnje novih guma meho za špur pokazao da imaju malo lufta i rekao da to složim pa ćemo onda špur.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi na tvojem mjestu tražio mišljenje još kojeg majstora. Kod mene dosad kad je tsko lupalo bila je ili kugla ili krajnik spone volana. Najprije to provjeriti, s tek onda letvu koja je vjerojatno i najskuplja od navedenog. Letvi ti na cliu 2 ima barem 2 vrste, ako ne i više: TRW,SMI i još možda koji proizviđač, razlikuju se u promjeru i niti u ovlaštenom po broju šasije ne znaju koja je dok ne pogledaju ili izmjere.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi na tvojem mjestu tražio mišljenje još kojeg majstora. Kod mene dosad kad je tsko lupalo bila je ili kugla ili krajnik spone volana. Najprije to provjeriti, s tek onda letvu koja je vjerojatno i najskuplja od navedenog. Letvi ti na cliu 2 ima barem 2 vrste, ako ne i više: TRW,SMI i još možda koji proizviđač, razlikuju se u promjeru i niti u ovlaštenom po broju šasije ne znaju koja je dok ne pogledaju ili izmjere.

Narucen sam za sljedeci ponedeljak u ovlastenom, bit ce tamo tjedan dana dok se reparira u zagrebu...Jao ako opet dode s servisa i udara ima da se objesim, doslovno ulozio sam 5000kn sveukupno samo da bi to rijesio

Edited by Connell
Link to comment
Share on other sites

Meni je za staru makinu jos tam od 2008 pricali o toj piksi letve volana kak bi ju trebalo mjenjat i reparirat bla bla bla... meni se cuo samo mali tup kod preparkiravanja dok motas i ides prek neravnine, taman da iritira... auto je dogural istom letvom do prek 300k i jos uvijek ide. Tak da oprezno s tim, ne daj si uvalit neki glupi trosak. Dobro Medo veli, al ja bi radje mjenjal ono kaj je pronadjeno potrosno il spigano. Samo treba naci dobrog mestra. Puknuta opruga se zna jako dobro skriti, al vjerujem da tolko coravi mestri nisu. Vozis pilu i pol!! Sretno!

Link to comment
Share on other sites

Letva moze dobiti luft i lupkati i to lupka na svakom starijem autu. no to se da i reparirati. Definitivno kod drugog majstora. Moglo bi se dogoditi da i nakon promjene letve imas lupkanja.

Link to comment
Share on other sites

Meni se dogodilo na Cliu 1.5 dci da je tupo lupkanje izazivao sjeb*n desni (gornji) nosač motora ali sam to otkrio tek kad sam presložio kompletan prednji ovjes. Ne znam točnu kilometražu ali s obzirom na uvjete u kojima je vožen i kako je održavan ne čudim se. Bivši korisnik nikada nije digao haubu a kamoli se zavukao pod auto. Sve je imalo malo ili nimalo lufta: kugle, krajnici, spone, seleni, nosači i gumeni nosači balans štange, ležajevi i kape amortizera. Letvu nisam dirao ali je bila i ostala zdrava. Na nosač nitko od tri majstora uključujući i mene nije posumnjao dok nisam skužio da mi skače mjenjač pri dodavanju i oduzimanju gasa. onda smo zamjenili nosač i zvuk je nestao ali je na šasiji ostao trag gdje je žuljao kroz gumu. Na svakoj rupi je skočio i tupo udarao po šasiji.

Pajser u ruke i polako korak po korak. Ako ima lufta bilo gdje to bi svaki majstor trebao uočiti. To je egzaktna znanost. Nema tu pretpostavljanja.

Link to comment
Share on other sites

Na cliu 2 dci nosači su kronična bolest, nikad ne rade dobro. Promijenio sam hrpu zamjenskih i uvijek motor trza kod dodavanja i oduzimanja gasa. Trebalo bi oh valjda sve u kompletu zamijeniti tvorničkim Renault, ali to košta.

Link to comment
Share on other sites

Samo originalni nosači motora. Za sve ostalo je jako velika šansa da od prvog dana neće biti dobri.

Na starom R19 16V sam 2000kn platio sva tri originalna nosača. Nebo i zemlja razlika u odnosu na zamjenske.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene isto tupi udarci. Promijenih ležajeve amortizera, isto tupi udarci, ali slabije.

Nakon cca 1,5 god., opet ih išao mijenjati, od onda ništa više. Dotada je stanje bilo isto kao kad sam ih 1. put zamijenio.

Edit: Dali sam prvi put dobio škart dijelove, nemam pojma, ali mi se nije više vraćao auto na dizalicu :hop:

Edited by matia03
Link to comment
Share on other sites

Meni se dogodilo na Cliu 1.5 dci da je tupo lupkanje izazivao sjeb*n desni (gornji) nosač motora ali sam to otkrio tek kad sam presložio kompletan prednji ovjes. Ne znam točnu kilometražu ali s obzirom na uvjete u kojima je vožen i kako je održavan ne čudim se. Bivši korisnik nikada nije digao haubu a kamoli se zavukao pod auto. Sve je imalo malo ili nimalo lufta: kugle, krajnici, spone, seleni, nosači i gumeni nosači balans štange, ležajevi i kape amortizera. Letvu nisam dirao ali je bila i ostala zdrava. Na nosač nitko od tri majstora uključujući i mene nije posumnjao dok nisam skužio da mi skače mjenjač pri dodavanju i oduzimanju gasa. onda smo zamjenili nosač i zvuk je nestao ali je na šasiji ostao trag gdje je žuljao kroz gumu. Na svakoj rupi je skočio i tupo udarao po šasiji.

Pajser u ruke i polako korak po korak. Ako ima lufta bilo gdje to bi svaki majstor trebao uočiti. To je egzaktna znanost. Nema tu pretpostavljanja.

Promjenio sam nosace samo nisu original

Kod mene isto tupi udarci. Promijenih ležajeve amortizera, isto tupi udarci, ali slabije.

Nakon cca 1,5 god., opet ih išao mijenjati, od onda ništa više. Dotada je stanje bilo isto kao kad sam ih 1. put zamijenio.

Edit: Dali sam prvi put dobio škart dijelove, nemam pojma, ali mi se nije više vraćao auto na dizalicu :hop:

Takoder sam i promjenio original renaultov ležaj al i dalje ista stvar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Križ volana... !!! Od el servo motora do letve...  Kriz je s vanjske strane , iznad letve se vidi i pojede ga hrđa.. ako ga primiš u ruku i mrdaš kotačima (sitno) dok je na dizalici.. osjetiš luft na njemu.. hoce lupat užasno!

Link to comment
Share on other sites

Koliko je zeznuto promijeniti taj križ volana?

Pretpostavljam da nije niti jeftin. Da li je s time isto kao i sa letvom volana - samo reparirani?

Link to comment
Share on other sites

Ja mjenjao 2x ?? kupim polovni za 200 kn.. durao dvije godine i jbg opet prolupao.. onda kupio drugi za 300 kn i evo vozi vec preko 100000 km.. bez greske.. nije problem promjenit.. malo tjesno.. odserafis ga na letvi(na dizalici) i onda pod volanom na izlazu sa servo uređaja i sklopis ga jer je tako napravljen ( ide šipka u šipku ) da se moze stisnut kod sudara.. moras pazit da ne okreces volan kad ga skines jer mozes potrgat spiralu ispod volana, i oznacit kako je bio na kroneru  na izlazu iz serva jer ce ti volan krivo stajat ako profulas, a ne mozes skinut volan i promjenit mu polozaj kasnije jer ima samo jedan polozaj kako ga mozes stavit.. 

A cjena novog je 2100 kn ???? zato idem na polovne ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.