Jump to content

Clio ključ


matia03

Recommended Posts

Pozdrav društvo

Posijao buraz ključ, evo već tjedan dana nikako ga naći, i sad sam ostao na samo jednome. 

Zna li netko ako nabavim drugi ključ, dali ga mogu dati prekodirati?

Da li bi ovako nešto funkcioniralo (imobilizer i daljinsko) uz narezivanje i programiranje?

https://m.ebay.de/itm/1-Button-Remote-Key-Fob-433MHz-PCF7946-Chip-for-Renault-Twingo-Clio-Master-Kango/263560250741?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20180306143914%26meid%3D9d4fc3c2a4b948008525e0640309e9d7%26pid%3D100935%26rk%3D1%26rkt%3D12%26sd%3D173234006232%26itm%3D263560250741&_trksid=p2056116.c100935.m2460

Edited by matia03
Link to comment
Share on other sites

Ja kupio takav za Thaliu. Cip za imobilizer svaki bolji kljucar programira preko starog kljuca, ali dalhinsko bez clipa i znanja kako, ne ide

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znači jednostavnije mi je naći stari ključ :)

Zvao danas dečka u štarkelju, ključ se drugi naručuje preko broja šasije, kaže da će javiti točno cijenu kroz tjedan, ali da je kakvih 200-300kn kod njih. 

Link to comment
Share on other sites

Pa to i nije puno, ako jos i uparivanje ne platiš extra

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nisu mi pali oni na pamet. Bio sam kod jednog ključara, kao što je French napisao, može riješiti imobilizer, ali ne i daljinsko.

U štarkelju je ključ po narudžbi 1300kn, krivo sam napisao prvi put.

Link to comment
Share on other sites

Puno novaca, radije bi 2 kineska privjeska na kljucu s cipom od kljucara

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ključ nađen, pao iza kauča :hop::aua:

Zadnja ponuda iz štarkelja je bila 1000kn, uz osobnu i prometnu.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kako na Clio 2 prekopirati kod sa jednog ključa na drugi?
Bilo je negdje da se nešto stisne gumbić za zaključavanje na tabli ali ne mogu naći.
Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Clio opet veselo grabi cestom.

Dosta se toga dešavalo pa krenut ću redom.

Clio vozi sestra i poslije posla je došla doma i nakon 1.5h je pokušla pokrenuti motor ali je na tabli bio light show.

Zvala je mene i prvo sam rekao posudi struju. Ali šogi je čačkao i pokušavao upaliti auto. Kako nije uspio sa jednim ključem uzeo je drugi rezervni ali ni sa tim nije bilo uspjeha. Onda je posudio struju ali ništa, mrtav. Zove nekog "majstora" sa laptopom koji utvrđuje da on ne može pomoći.

Nakon 2 dana dolazim posuđujem struju ali na tabli show.

Onda vadim aku i stavljam veliki od Mercedesa i dobivam kontakt, zujanje pumpe i povremeno "tak" zvuk iz alnasera. Ali ni da bi zaverglao.

Nakon par dana dolazim ponovno i kontakt sprejom čistim svaki kontakt od brave, ECU, mase, UCH, osigugurača i releja. Nakon 5h rada potpisujem kapitulaciju, auto ide šlepom kod majstora.

Isti dan zove majstor i veli donesi rezervni ključ. Sutradan donesem ali i on mrtav. Odlazim i ostavljam majstora. Zove me i traži coode ključa. Srećom imamo sve papire od kad je auto izašao iz salona i u knjižici vozila nađe traženi coode. Zove me i kaže auto je popravljen ali treba novi akumulator. Isti nabavljam i dolazim do majstora.

Veli majstor da je aku imao 12.6V ali svega 15 A. Zbog čačkanja i mijenjanja ključa poništio je sve što je mogao. Veli da je ovo svojstveno za Japance i Opel ali za Renault nikako.

Znači zbog izbrisanog ključa nije htio ni verglati.

Cijena majstora je bila 150 kn, ostavio 200. Akumulator 400 kn.

Šlepanje džabe jer auto ima Euroherc Zona osiguranje. Potrošeno 550 kn, ostalo još za šlepanje 2450 kn.

Btw šogiju sam zabranio približavanje Cliu na manje od 5m, što zbog kenjanja po Cliu, što zbog čačkanja, a razumije se ko Marica u krivi. Bolje da se drži svog traktora (A4).

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Na japancu to još nisam doživio u ovih skromnih par mjeseci šarafljenja, ali jednom na onom Opel-Renol trafic/vivaro kombiju jesam. Ne znam tko ih izrađuje zapravo, ali ovaj je imao Opelov znak.

Promijenili set kvačila, vratili sve, neće upaliti. Vrti, ali neće. Kaze mi majstor da vidim preko dijagnostike, nema grešaka. Odspojimo aku na 5min, na sat, na 12h, opet ništa. Zove svoje kolege kompjuteraše, ključare, električare, nema nitko vremena doći pogledati, ali smo odradili sve što su savjetovali preko telefona. Spojimo ako i ostavimo ga preko vikenda, kao u ponedjeljak ćemo smisliti.

Dođemo u pon, kresne iz prve.
Pitam majstora, što je to bilo... Veli on - to su ti bili Renol i Opel.

Vjerujem kad ti se japanac na ovaj način zamjeri, da je još gore.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.