Jump to content

pucketanje graničnika vrata


lucky77

Recommended Posts

Znači da je brzi16v išao na manju unutarnju dimenziju ležaja koja je 5 mm i morao je skinuti 0.2 mm osovine. To je opcija koja mi se ne dopada.

Napravio sam danas 2 željezna valjčića kod tokara, idućih dana repariram stari original graničnik s clia i skidam dolje kupljeni zamjesnki Polcar jer ništa ne valja. Vrata se teško otvaraju, struže nešto itd. Treba vidjeti vidjeti da li će ti tokareni željezni možda hrđati. Tokar mi ih je odmah umackao u neku plavu mast (CFG Grasso Blu per Nautica), veli da je to za brodove i da se ne ispire toliko vodom. Ajde, nije da će biti vani na kiši.

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Epilog priče sa zamjenskim graničnikom.

Stari original renault repariran, zamijenjen samo jedan valjčić iako se i na drugome vide znaci trošenja. Vrata rade skoro kao nova. Tiho se čuje šum kad se otvaraju.

Ovaj zamjenski Polcar je užasno loše napravljen.

Opruga je prejaka, počela se savijati osovina:

Selection_2018_07_30_02.thumb.png.a8af86

Polugica koja klizi kroz valjčiće je loše obrađena i od nekog mekanog materijala. U kombinaciji s vrlo tvrdim metalnim valjčićima oštetila se za tih par otvaranja koliko je to bilo na autu:

Selection_2018_07_30_03.thumb.png.328cc5

Nakon par otvaranja/zatvaranja to je sve počelo škripati, cviliti kako su se vrata teško otvrala, bio sam se stvarno zabrinuo da se ne podrobi nešto.

Valjčice sam si ostavio. nisu oštećeni. Zanimljivo, onaj sa prve slike koji se teže vadi je 13.5mm promjera dok je onaj drugi 13 mm. Unutarnja rupa na oba je 5.4, a duljina 14.

Greška u tolerancijama u proizvodnji ili takav dizajn, tko će ga znati.

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Koliko ga ja poznam, vjerojatno hoće :)

To sam kupio prije točno godinu dana i tek nedugo ugradio.

Link to comment
Share on other sites

Takve informacije Anđelku zlata vrijede jer zna kako se postaviti prema tom proizvodu i da ga ne preporuča 

Link to comment
Share on other sites

U intercarsu granicnik za prednja vrata.. lijevo/desno pise da je isti OE renault 219 kn mpc...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Na dva različita auta sam servisirao pucketajuće graničnike istokarenim metalnim valjčićima. Sad mi se na oba vrata čluje lagano struganje, više kao tihi šum kako klizi polugica u graničniku. Ne znam do čega jer, možda jer je samo jedan valjčić promijenjen pa je sad jedan metalni, a stari drugi plastični. Podmazivanje nije problem, dobro je namazano sve.

Jel se i vama koji ste popravljali na taj način to događa?

Inače čujem kako šišmiš i svaka sitnica me smeta pa lako moguće da ne čuju svi to :)

Možda se ti novi metalni valjčići čuju ili je problem u onom preostalom plastičnom koji iako malo, ali ipak je načet.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Alen said:

Na dva različita auta sam servisirao pucketajuće graničnike istokarenim metalnim valjčićima. Sad mi se na oba vrata čluje lagano struganje, više kao tihi šum kako klizi polugica u graničniku. Ne znam do čega jer, možda jer je samo jedan valjčić promijenjen pa je sad jedan metalni, a stari drugi plastični. Podmazivanje nije problem, dobro je namazano sve.

Jel se i vama koji ste popravljali na taj način to događa?

Inače čujem kako šišmiš i svaka sitnica me smeta pa lako moguće da ne čuju svi to :)

Možda se ti novi metalni valjčići čuju ili je problem u onom preostalom plastičnom koji iako malo, ali ipak je načet.

život je kratak...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da oživim temu sa friškim informacijama.

Danas otišo do mehaničara dogovoriti izmjenu ulja i filtera i naletio na jedan originalan renaultov graničnik još u vrečici koliko mi je poznato za Fluence

Ono šta me je iznenadilo i "šokiralo" je to da su valjčići na njemu metalni.

Koliko sam skužio postoje dvije verzije u ponudi. Obična i poboljšana. E ova sa metalnim valjčićima je "poboljšana"

Evo i slike

IMG_20190208_144619.thumb.jpg.0f1299e1221326f83a31877681797d73.jpgIMG_20190208_144615.thumb.jpg.c00e56cef465b5e8c130339d8347bc8a.jpg

IMG_20190208_144533.thumb.jpg.5ae1aa707931a6aa24f21efdbd370642.jpg

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ovaj od fluence pase na L3?

Kolko kosta novi?

 

Link to comment
Share on other sites

Neznam da li paše na lagunu? 

Čini mi se da su mi rekli oko 220kn, ali nemam pojma

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nakon što je tema zjapila prazna, ima li kakvih ažuriranja po pitanju ovoga?

@brzi16v da li još imaš megana i kako su ti se pokazali ležajevi?

Link to comment
Share on other sites

Da, imam megana, zeljezni je ok, kao i prvog dana, ajmo rec tu je kao i lezaj...mesingane sam provjerio kad sam ponovo vidio svojeg coupea i unatno su bili uatroseni od mesinga i vidljivi tragovi piljevine od mesinga

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja sam danas servisirao jedan graničnik onim valjčićem od vodilice za rolete 23mm iz Pevexa iz ove teme:

Mijenjan samo jedan valjčić, onaj koji vozi po "zubatom" dijelu poluge, drugi je obično u boljem stanju.

Dojmovi: plastika je dosta tvrda i žilava, ali opet nešto mekša nego original rolica. Skratio sam s 23mm na mjeru običnom pilom za željezo. Mekano je da, kod montaže sam ogrebao jedan valjčić, ali zanemario sam to i namontirao, Pucketanja naravno nestalo, ali čuje se tihi šum kako klizi graničnik, isto tako mi se čuje i s metalnima koje sam tokario. Možda su nešto sitno tiši ovi plastični. Vidjeti ću koliko će trajati. Ako ništa drugo, barem se neće potrošiti ona metalna poluga a što sumnjam da bi se moglo dogoditi s metalnima.

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

danas sam se zabavljao sa jednim graničnikom vrata za Megane 3 koji sam htio popraviti ali čekao sam dok ne naletim na neku bolju ideju.

vidim da je već bilo govora o ležajima pa sam se referirao na jedan post mislim na fb grupi..

izvadi se izglodani valjčić (uglavnom strada samo onaj koji skače preko bregova) osovinica se na neki način stanji sa 5.5mm na 5.0mm, ja sam koristio kombinaciju turpije i šmirgla jer takav tokarski stroj nemam.

na osovinu idu 3 ležaja dimenzije 5x13x4 mm, ja sam sa njemačkog ebaya naručio 6 komada za 10 $ iako iz kine ima i dosta jeftinija ali ne čeka mi se do božića. 

sa obje strane se naslažu male šajbice 5mm da se neutralizira luft i na sam prije stavljanje bolcne malo krajeve namazao epoksidnim ljepilom da neutralizira luft jer su rupe 5.5 mm, našpanao osovinu u stranu na koju ju špana feder druge role da se tam smjesti jer je u prirodnom položaju stisnuta. srednji ležaj podnosi najviše sile, no kako ovisno o autu, vratima itd zna biti i gore i dolje i u koso, trebali bi biti i ostala dva u pogonu. u hodu sam zaboravio umetnuti klizač prije pričvršćivanja pa sam ga malo skratio na bočnoj strani ali to ne utjeće na funkcionalnost.

druga varijanta je uzeti vijak M5 u kvaliteti i od njega "napraviti osovinicu"

evo par slika i link na ležaje.

https://www.ebay.com/itm/6-Ball-Bearing-695-Zz-5-x-13-X-4-MM/264782198353

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.