Jump to content

pucketanje graničnika vrata


lucky77
 Share

Recommended Posts

Za L3 je oko 30 evra bez PDV-a i marze.. Megane II ima totalno drugaciju varijantu, kod njega je granicnik u nivou sarke, i to donje, cini mi se i tu je vrlo komplikovano da se on promeni.. Moraju vrata da se steluju..

Link to comment
Share on other sites

i prije dvije godine za meg 2 je koštao 570 kn komad bez bojanja...jel itko rastavljao to čudo na meg 2,jel se da reparirat

Link to comment
Share on other sites

meni su zadnja lijeva vrata doslovno pucala prilikom otvaranja i zatvaranja,i vozačeva malo prilikom otvaranja. Grafitna mast rješila problem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

i prije dvije godine za meg 2 je koštao 570 kn komad bez bojanja...jel itko rastavljao to čudo na meg 2,jel se da reparirat

ovo i mene zanima, cekam odgovor iz britanije sto se tice cijene originalnog dijela. a za otvoriti neznam bas dal moze, ja sam probao dok je na autu i bez uspjeha. s**nje je sto je to sastavni dio sarke. jos ako je auto s 3vrata, a ne radi ti taj granicnik, (to bude nakon sto prestane da pucketa, tj znanto je slabiji) svu silu ce preuzimati granicnik na gornjoj sarci u krajnjem polozaju i eto ti veselja

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Materijala ima dosta i nadam se da neću nista preskociti.. Sami postupak traje cca 10-tak minuta, ali je ovdje detaljno opisano korak po korak...ovo vrijedi za vecinu graničnika, tu je opisano za megana III

 

######## OSNOVNI ALAT ########

 

post-11333-0-30732400-1424603203_thumb.j

 

post-11333-0-78624700-1424603212_thumb.j

 

#########  "SKIDANJE" tapecirunga vrata..   #########

 

Prilikom skidanja rukohvata treba obratit pažnju da ne pukne plastična lajsna rukohvata, prikazano je da se drži na 2 kopče, ostatak rukohvata sadrži 3 šarafa, dva T 20 i jedan T 27,... Nakon što se odšarafe šarafi,  ostatak rukohvata se nemora skidati dole nego ostaje normalno na tapecirungu bitno je samo šarafe odšarafiti......Isto tako šaraf na ručki za otvaranje vrata se skida ali ručka se neskida jer nema potrebe......Neskida se niti ona trokutasta plastika kod retrovizora...

 

post-11333-0-74041200-1424604260_thumb.j

 

post-11333-0-84493100-1424604274_thumb.j

 

post-11333-0-93789300-1424604293_thumb.j

 

post-11333-0-55121800-1424604316_thumb.j

 

Sada treba uhvatit dole tapecirung rukama i lagano ga vuci da se otkopčaju kopče unutar tapecirunga i naravno ne skinuti cijeli tapecirung nego samo odozdol povlačiti dok se dole po cjeloj dužini ne otvori  ajmo reć nekih 20 cm što je više nego dovoljno da se može unutra pristupiti rukom ..Na slici je prikazano mjesto gdje se na limu nalazi rupa ( vidi se odozdol ), koja je zaštićena spužvastim materijalom i potrebno ju je otvoriti skalperom ili nožem po rubu onoliko samo da može ruka proći, i onda možemo rukom odozdol kroz tapecirung i otvor na spužvastom materijalu ući skroz u samu unutrašnjost vrata...

 

post-11333-0-41775400-1424604919_thumb.j

 

iduci korak je skidanje gumene zaštite sa graničnika i odšarafljivanje samog graničnika

 

post-11333-0-03564800-1424605965_thumb.j

 

 

sada je graničnik odšarafljen tj ništa ga više ne drži, sada ga treba izvaditi, najlakše je legnuti na pod između praga i otvorenih vrata to govorim iz iskustva jer je prakticnije i usput  slika kako se vidi odozdol onih cca 20 cm otvrenog tapecirunga...

 

post-11333-0-41601500-1424607113_thumb.j

 

sada lijevom rukom idemo unutar tapecirunga i kroz rupu koju smo napravili na spuzvastom dijelu uđemo u unutrašnjost samih vrata, a desnom drzimo klizac graničnika i guramo ga u unutrasnjost vrata...iako taj dio nije vidljiv lijevom rukom se napipa graničnik koji pomičemo desnom rukom i polako ga izvucemo van kroz unutrasnjost vrata, spuzvasti otvor koji smo napravili i kroz tapecirung....sada je graničnik vani

 

post-11333-0-77177700-1424612897_thumb.j

 

 

 

######   RASTAVLJANE GRANIČNIKA  #####

 

post-11333-0-84495400-1424609412_thumb.j

 

ovako izgleda jedna otpuštena opruga

post-11333-0-84780800-1424607866_thumb.j

 

 

post-11333-0-48647100-1424609535_thumb.j

 

post-11333-0-46905600-1424609595_thumb.j

 

post-11333-0-11745300-1424609889_thumb.j

 

post-11333-0-09130200-1424610242_thumb.j

 

post-11333-0-05572200-1424610660_thumb.j

 

 

prilikom razgovora sa par tokara zaključak je da je teško naći takvu kvalitetnu čvrstu plastiku ponovno, pa je najbolje rješenje mesing, mene je koštala cijev cca dužine 20 cm oko 20 kn, tokar je napravio dva valjka (jedna za rezervu ) plaćeno također 20kn... ni slučajno ne uzimati bilo kakvu plastiku za tokarenje jer neće trajati dugo..mesinga ima u svakoj boljoj željezariji....

 

post-11333-0-98620900-1424610939_thumb.j

 

post-11333-0-86924600-1424610962_thumb.j

 

sada treba staviti valjak od mesinga i staviti osovinu ponovo i opet vratit zaštitni osigurač..zatim treba ponovo vratiti i opruge opet na isti način kako su i skidane dole, prvo jednu stranu pa drugu i pripazit da na kraju nakon sastavljanja,  obadvije opruge moraju imati jednako na sebi osovine da ne iskoči opruga slučajno ili se iskrene.. zatim sve dalje ide lagano nazad , kako smo skidali tako i vraćamo....

 

NAPOMENA : spužvastu zaštitu unutar lima koju sam rezao sam opet zaštitio sa jakom Pattex trakom....Isto tako nebi bilo loše prije skidanja kupiti nove kopče tapecirunga, meni je pukla jedna kopča... kopče sam naručio sa e baya, 10 komada cca 35 kn...  osvjetljenje na tapecirungu se isto niste ne skida niti dira, nediraju se niti tipke podizača prozora niti bilo kakvi konektori unutar tapecirunga..

 

SLIKA KOPČI

 

post-11333-0-41267300-1424611496_thumb.j

 

i za kraj nakon sastavljanja, čemu je svjedočio i kolega marrky112, trebalo je napraviti test koja su vrata tiša, lijeva sa popravljanim graničnikom ili desna sa orginalnim......i bas taj tren su kvrcnula i suvozačeva :D :D tako da će i ona izgleda u zamjenu čim kvrckanje postane kontinuirano..

 

 

ako neko ima kakva pitanja slobodno....

 

toliko od mene...

Edited by brzi16v
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

zadnja slika pokazuje poziciju u koju treba stavit klizač nakon sto promjenimo valjak a prije nego li stavimo oprugu, jer na taj način imamo najduže tijelo klizača i to nam omogućava da lagano kasnije namontiramo graničnik jer u suprotnom ako klizač nije max izvucen nego recimo na pola tada gotovo trebamo zatvoriti vrat da bi usarafili klizač graničnika na stup, a sa zatvorenim vratima to nije moguće..

Link to comment
Share on other sites

Pažljivo sa osmom slikom, to se lagano skalperom zareže okolo i kasnije se vrati i pritisne lipo okolo prstom jer je samolijepljivo nisu potrebne nikakve duck tape i slicno ako ne puknete ovaj pokrov

Link to comment
Share on other sites

Treba podmazat samo osovinu na kojoj se vrti, ovo izvana i po brijegovima granicnika ne podmazivati

Link to comment
Share on other sites

I ja sam krenuo na rubu odljepljivat tu spuzvastu traku i pukla je..nista nigje nije podmazivano osim osovinice koja ide kroz valjak..kazem svaka bolja zeljezarija ima mesing u cjevima po 3 m i reze se po potrebi..od ove moje cjevi se napravi 10 tak granicnika..

Link to comment
Share on other sites

Pa upravo zbog ovog trošenja tih plastičnih valjčića , unapređene verzije OEM graničnika imaju metalne valjčiće.

Link to comment
Share on other sites

I ja sam krenuo na rubu odljepljivat tu spuzvastu traku i pukla je..nista nigje nije podmazivano osim osovinice koja ide kroz valjak..kazem svaka bolja zeljezarija ima mesing u cjevima po 3 m i reze se po potrebi..od ove moje cjevi se napravi 10 tak granicnika..

znači kupio si odmah promjer koji tebi odgovara i probušio rupu 5mm ili je to ipak tokar doveo na mjeru?

Link to comment
Share on other sites

Ne oko 14,3 treba bit ja san uzeo sirine 18..imas na slikama i sve je odradio tokar

Link to comment
Share on other sites

Mjenjao ga i na starom i na ovom,stavili mi novi, s metalnim kotačićem, još uvijek naganjam servis da mi ga promjene u garanciji jer sad više ne kvrcka nego zuji, šta reći, hvala bogu pa im nisam platio to, niti neću dok ne zamjene.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

@ therrlu : ako nije problem da ovdje stavis video da snimis to zujanje...ja vjerujem da zavisi od kojeg se materijala radi valjčić...

 

čak mi je padalo na pamet mogućnost najfinije obrade samog klizača (šmirglom) "ako bi islo i kad bi islo" do stupnja da bude kao staklo da ima sto manje trenja između materijala...to prepustam nekom ing.renault team-a u skoroj buducnosti..

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

Budem sutra snimio, samo znam da vecinom to zuji dok pada kisa, valjda dok voda dode na kotacic ili nesto, a dok je suho,nema zvuka, pa mi bas najjasnije kako i sta, ali provjeravali su sami i do granicnika je.

Link to comment
Share on other sites

Jedino da zuji dok se valjčić vrti po osovinici kad se vrata otvaraju...ako imaš volje probaj kapnut koju kap nekog maziva direktno na osovinicu....jesu ti na tome novom graničniku oba metalna valjčića?

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Nista,probao,ne pomaze, obadva su metalna.

Cini mi se da je defektni granicnik,jer se to dogodilo odmah nakon sta sam auto preuzeo i otisao ga oprati.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

meni kad je otišlo nije zujalo nego je pošteno lupalo svaki put pri otvaranju i zatvaranju, po jedan udarac,
a triba zarezat okolo skalperom to di je zalipljeno ne čupat, kasnije se samo vrati

Link to comment
Share on other sites

  • frenchkey featured and unfeatured this topic
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.