Jump to content

Ventilacijski tunel clio 2 storia


CRN11

Recommended Posts

Ventilacijski tunel koji krece od lijeve strane gledano s prednje strane auta, te zavrsava na sredini i naravno spusta se prema dolje kako bi zavrsio u kabini.

Ako ikad itko bude morao mijenjati isparivac mozda mu ovo dobro dođe, ja sam bio zaveden od strane "strucnjaka" da mi curi na isparivacu pa sam se poigrao skidanjem, a nisam trebao.

Idemo redom ventilator se nalazi skroz lijevo i ucvrscen je sa dva vijka kljuc 5,5.

Nakon njega u nizu slijedi filter kabine sa svojim poklopcem i dva vijka kljuc isti.

Nadalje iza filtera je isparivac koji stalno gledate kad se mijenja filter kabine.

Nakon isparivaca zavrsava prvi dio ventilacijskog tunela koji je uboden u drugi koji se spusta u kabinu vozila.

Da bi rastavili tunel morate skinuti oba brisaca, oplate ispod brisaca, oplatu od zeljeza na strani motora više lijevo kao sto je pozicioniran ventilacijski box.

Desni dio ventilacijkog boxa drze dva vijka u "podu" i jasno se vide, isto tako lijevi dio boxa se drzi jednim vijkom u podu i najgori dio sa dva vijka iza pretinca kod suvozaca koja morate napipati tako da zavucete ruku iza pretinca i pod kutem ravnim frakturi zgloba odsarafite ta dva vijka. Ako imate izolaciju tim gore, ja je nemam jer sam je izvadio.

Nakon sto ste oslobodili lijevi i desni dio ventilacijskog tunela kljucem 10, potrebno je odspojiti isparivac od cijevi jednim vijkom na ventilu, kljuc 10, malo pomaknuti desni dio boxa prema posudi za tekucinu stakla, odspojiti kablove ventilatora te izvuci lijevi dio boxa skupa sa ventilatorom i isparivacem van. 

Cijeli lijevi dio boxa je u dva dijela, gornji i donji koji je u krug zasarafljen vijcima kljuc 5,5.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Mi kad smo barili, frendovima smo morali opisivati kak je mala izgledala, vi klinci ste naucili samo slike šerat i lajkat sunce ti poljubim :D 

I na kraju sam našao majstora koji mi je falio, ustupio mi je dio garaže da si to vratim natrag i brzo smo si kliknuli, garaza i biznis su mu na svjetskom nivou, sve na svom mjestu, uredno, pošten, ugodan, za šalu, a prvi put smo se vidjeli u zivotu.

Pristup otkrivanju greške u sustavu je onakav kakav bi trebao biti, a i vidi se da je elektricar i klimaš. Naime greška je bili na jednom spoju gumica, odlicno po mene. Pokazao mi je sta i kako gledati. Inace bi fasovao.

Link to comment
Share on other sites

Jel taj dio inače problem na Clio 2?

Ako je napiši da znamo gdje tražiti problem.

Link to comment
Share on other sites

Mali je problem bio, okrugla gumena brtva na spoju hladnjaka klime na prednjoj strani auta i cijevi. Osim tih smo zamijenili i one koje idu na ventil od isparivaca jer sam ga ionako morao odspojiti pri vracanju box-a. 

Gle u 6-toj godini mi je istrunuo prednji hladnjak, tad smo to skupa sa sušionim filterom zamjenili, ja i Živac i napunili. 4 godine kasnije ove zime je prestala raditi i danas se otkrilo što. Hladnjak mi izgleda jako dobro jer imam onu rupicastu zaštitu koju sam si slozio.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Prvi put u firmi koja radi sa klimama kad mi je probilo na hladnjaku, spoje na onaj hebeni uredjaj i koliko se sjecam rade na principu kako i taj uredjaj radi, vakumira, puni, tlacna proba i dodji za koji dan da se vidi boja. To naplati  masno u to vrijeme.

Odhebem ih u glavi preko Živca uzmemo materijal i preko njegove ekipe napunimo i naplate vrlo pošteno, a ne lihvarski.

Danas dolazim do nove spoznaje, tip napravi tlacnu probu cinimi se dušikom iz one bocurine i gleda na manometre, pada, znaci pusta. Tekucinom predjemo sve spojeve i krenu baloncici koji govore sve, promijenimo brtve, opet tlak i cekamo 20 min, ne mrda.

Nakon toga punjenje vrlo brzo. Kod ovih ostalih osim kod Živac ekipe to drkanje traje sat vremena, da bi ti rekli, bravo evo vama je sustav u ku.cu.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Istina rijetki dušikom rade tlačnu probu na klimi.

Bolje drukat plin 3x da stranka plati.

Link to comment
Share on other sites

Kaj ti mislis zasto sam ja cekao od zime do sad, zato kaj mi to nikako nije islo u glavu da to tako skupo mora biti, skupo u smislu bacanja love u vjetar. Tip radi i kompresore koliko sam vidio, paralelno dok smo bili u radioni. Pošten klimaš.

Link to comment
Share on other sites

Crn11 hvala na trudu da objasniš kako i što, naravno uz koju fotku bilo bi puno jasnije. Također u autoterminologiji je lijeva strana strana od volana tj. vozača, a nije ona koju gledaš ispred auta. Dakle ventilacijski tunel kreće do desne strane, a ne od lijeve, itd. Npr kad naručuješ lijevi far, lijevi blatobran podrazumijeva se da su to dijelovi na vozačkoj strani. Po tvom bi to bilo gledano sprijeda desni far desni blatobran... No sve u svemu post je vrlo koristan nekome tko će imati problema s sličnim kvarom

Link to comment
Share on other sites

Je, to si u pravu, al isao sam pristupom patnika, pred kojim je posao. Naime prije pola godine sam se vratio na glupi telefon i ne mislim se vracati na pametni, a nisam nosio fotoaparat kada sam radio. Onaj tko je sklon šarafanju ce mu uz tekst mozda biti lakse, jer posjeduje tehnicku inteligenciju i znat ce gdje tražiti pojedine šarafe.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.