Jump to content

Kadjar


Mr. E

Recommended Posts

6 godina je zbog remena. Taj kompozit od kojeg je napravljen stari i iako se malo vozis otvrdne i tak.. moze puci.. osim toga tu je i pumpa vode koja hoce procuriti od starosti.
na vauvau je max 10 godina.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Pozdrav, zainteresirao sam se za Kadjar, nisam ga imao iskreno prilike voziti ali danima gledam slike, videa, cijene itd, najviše gledam nešto 2017. godište ili mlađe, 1,6 dCi, sa cca 100-150 tis km... Zanima me generalno ako možete pomoći koliko košta redovan servis/veliki servis i slično, na šta da obratim pažnju? Svaki savjet je dobro došao obzirom da do sada nisam vozio Renaulte nego Hyundai Accent te Citroene Xsaru; Elysee i C4.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Pozz,

4 godina uskoro, benzinac, nikakvih problema, topla preporuka, potrpaš obitelj, hrpu stvari i akcija ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Pozdrav. Zanima me vase iskustvo sa kadjarom 1.6dci i dpf filterom, recimo ja do posla imam cca 9km, dali ce se palit regeneracija i kolko ona traje? 

Link to comment
Share on other sites

Općenito sa na dizelima se dpf regenerira svakih 250-1000km. Ovisno o načinu vožnje, marke i slično. Neki prosjek je 400-500km i onda ide regeneracija. U velikoj većini slučajeva ne znaš da je regeneracija odrađena. Kada se lampica upali onda znači da je kritično. E sada ako imaš 9km do posla i 9 nazad znači da svakih 20-25 dana bi trebao 20-30 km u komadu napraviti da se odradi regeneracija.

I da postoje 3 vrste regeneracije.

1. Pasivna - sama toplina ispušnih plinova u normalnom radu dovoljno zagrije dpf da čađ izgori. Ovo je u slučajevima gdje je motor opterećen jako puna. Tipa autoput i dugi uspon. Ravno i vožnja po propisima, barem što sam ja vidio nije dovoljno.

2. Akrivna - ecu podesi parametre rada motora da sagori čađ. Moguće i dodaje ADblue, ili naftu na diznu na ispušnom sustavu.

3. Prisilna - preko dijagnostike se upali. U uputama stoji da jedan ili 2 aparata za gašenje požara moraju biti prisutna i spremna za upotrebu. Radi se u servisima.

Ukratko ako se vozis 90% samo na posao i nazad kada tada ćeš vjerovatno imati problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

AD blue služi samo za CO2.

Aktivna regeneracija preko 5-e dizne.

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Imam 1.6 dci kojeg uglavnom 2x tjedno vozim 35 km u jednom smjeru i kasnije opet nazad. Nisam do sada primjetio regeneraciju. Jednom mjesečno sam na autoputu. Negdje sam pročitao da prilikom regeneracije auto pali grijač zadnjeg stakla i retrovizora. Znao sam primijetiti nakon cca 20 km vožnje ujutro kad bude hladno da se retrovizori odjednom osuše od rose.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, mata73 said:

AD blue služi samo za CO2.

Aktivna regeneracija preko 5-e dizne.

Ok, ispričavam se, ne vozim na mazut. A što sam vozio tuđe mazutare samo sam jednom pisalinu sipao jel se upalila neka čudna žuta lampica.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, mata73 said:

AD blue služi samo za CO2.

Aktivna regeneracija preko 5-e dizne.

Cek, sta radi urea s CO2? Idem sad basmalo ucit kemiju :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

Cek, sta radi urea s CO2? Idem sad basmalo ucit kemiju :D

Hajd, vrijeme je da se educiraš 😂

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mata73 said:

AD blue služi samo za CO2.

Aktivna regeneracija preko 5-e dizne.

Adblue je za snižavanje koncentracija NOx 

Aktivna regeneracija uglavnom ide preko postubrizgavanja, petu diznu imaju stariji modeli. 

Lemme educate you 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

evo sta kaze google. 

image.png.6fe62b3f270737bf28e018fd4df3318f.png

ili za one koji i znaju citat :D

image.png.c3dfb8c34ce025640ffdd31c418b536d.png

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.