Jump to content

Kadjar


Mr. E

Recommended Posts

Skineš my renault HR na mobitel, ukucaš broj šasije i izbaci ti opremu. Jedino što je na jeziku za koje je tržište auto napravljen

Link to comment
Share on other sites

Skineš my renault HR na mobitel, ukucaš broj šasije i izbaci ti opremu. Jedino što je na jeziku za koje je tržište auto napravljen
To je aplikacija preko google play?

Dal ima netko u okolici Koprivnice da mi more nekaj izkodirati na Kadjaru?

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Posalji broj sasije
VF1RFE00X59672619

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Posalji broj sasije
Računaj na kebab čvape i par piva [emoji2]

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imam ovu grešku.
Zamijenio sam bateriju u kartici i dalje mi baca grešku.
Da li ima tko slično iskustvo, kaj bi trebalo napravit?7766611bc6b92324cb729c7f9e9ef2fb.jpg

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imam identično iskustvo na Megane-u (2004), ne znam kaj bi trebalo napraviti.

Pratim odgovore.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo piše u uputstvu nakon zamjene baterije:

... a zatim pritisnite četiri puta, u blizini vozila, na jedna od gumbi na kartici: prilikom slijedećeg pokretanja, poruka nestaje.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23. 06. 2018. at 18:00, hans said:

Mislim da radi i na Renaultu još 60 sekundi.

Što se samog Kadjara tiče on ima japanske fore oko te struje jer je sve kao na Nissan Qashqai.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Jeli japanske fore, ali na Qashqaiu od mog starog to radi normalno, auto je hands free, uđeš, stisneš start bez kočnice ili kvačila i stakla na prekidač rade, multimedija isto.

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Kod veče brzine, recimo iznad 80 ispod one plastične obloge na podovima lupaju, legnem ispod auta probam rukom skroz su labave, oni kao štifti uopče ne drže čvrsto, u lokeru su.
Da li se nekom to isto događa?
Kak da to riješim?

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

U potrazi sam za drugim autom i nekako sve više snimam Kadjara. 

S obzirom da je već 5 godina na tržištu isplivale su sve mane istoga, pa Vas molim za pomoć, svaki komentar dobrodođe.

Išao bi na manualca pod obavezno, e sad dizlo 110 il 130 (možda prije 130)?

Čitajući vidim da ima dosta toga od Quasqai-ja, a i sam Qasqai bi došao u obzir jer su praktički identična vozila, cijena je isto tu negdje...

Kakva su iskustva sa prvim modelima izbačenim 2015 godine?

Vidim da od 2018 godine idu i dci 115 i dci 150, kakvi su se oni pokazali? Mada mi oni cjenovno nisu baš prihvatljivi, ali ako naleti nešto dobro možda bi se nešto i dalo iskombinirati.

Pucajte i dajte preporuke svi koji ste se susreli s njima u radioni ili ste ih vozili privatno ili poslovno...

   

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

U potrazi sam za drugim autom i nekako sve više snimam Kadjara. 
S obzirom da je već 5 godina na tržištu isplivale su sve mane istoga, pa Vas molim za pomoć, svaki komentar dobrodođe.
Išao bi na manualca pod obavezno, e sad dizlo 110 il 130 (možda prije 130)?
Čitajući vidim da ima dosta toga od Quasqai-ja, a i sam Qasqai bi došao u obzir jer su praktički identična vozila, cijena je isto tu negdje...
Kakva su iskustva sa prvim modelima izbačenim 2015 godine?
Vidim da od 2018 godine idu i dci 115 i dci 150, kakvi su se oni pokazali? Mada mi oni cjenovno nisu baš prihvatljivi, ali ako naleti nešto dobro možda bi se nešto i dalo iskombinirati.
Pucajte i dajte preporuke svi koji ste se susreli s njima u radioni ili ste ih vozili privatno ili poslovno...
   
Senik te ne bi zanimao?
Meni se Senik više vidi, imal sam obadva, Kađar 12/2017g a Senik 2018g oba 1.5dci 110ps.
Moja preporuka Senik.

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jedino neznam koliko ti je bitna snaga.. kađar je 1500 kg... to je za 110ks... neznam... ako ti nije bitno...

A i znate kak to bude... sve je dobro dok si sam i nema klime, nedao Bog da netko drugi sjedne i klima upaljena...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

1.6 dCi potencijalno problematičan. 

Kakve probleme mogu očekivati sa 1.6 dci 130? 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Jedino neznam koliko ti je bitna snaga.. kađar je 1500 kg... to je za 110ks... neznam... ako ti nije bitno...

A i znate kak to bude... sve je dobro dok si sam i nema klime, nedao Bog da netko drugi sjedne i klima upaljena...

Ne treba te brinuti snaga 1.5 dci-a u Kadjaru. Ima mi ga frend i Kadjar ide bolje od mog megana 1.5 dci (isti motor). Oba auta imaju manual sa 6 brzina, ali Kadjarov mjenjač je kraći pa tu ima prednost. Sasvim solidno motoriziran auto. 1.6 dci 130 ima moj kum u qashqaiu, 2015. 90 tkm, do sad 0 problema sa motorom. Mislim da 1.5 i 1.6 dci imaju isti “energy” paket, a bitnija razlika u motorima je što 1.5 dci ima zupčasti remen, a 1.6 dci lanac. Da li 1.6 imaju problema sa lancem, ne bi znao..

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Kike said:

Senik te ne bi zanimao?
Meni se Senik više vidi, imal sam obadva, Kađar 12/2017g a Senik 2018g oba 1.5dci 110ps.
Moja preporuka Senik.

Poslano sa mog SM-A705FN koristeći Tapatalk
 

A neznam, kad vidim senica s onim gumama smrači mi se, jednostavno ih ne mogu probavit. Sad vozim senica 3 i kad bi birao izabrao bih trojku redizajn prije novog...

 

5 hours ago, direstraits said:

1.6 dCi potencijalno problematičan. 

Pucaj sve što znaš. Odmah sada odmah...

Što je sa 115 i 150?!?!

3 hours ago, macan said:

Jedino neznam koliko ti je bitna snaga.. kađar je 1500 kg... to je za 110ks... neznam... ako ti nije bitno...

A i znate kak to bude... sve je dobro dok si sam i nema klime, nedao Bog da netko drugi sjedne i klima upaljena...

I sjenik 3 nije daleko od tone i pol pa sasvim pristojno ide sa 1.5... Al svakako sam i ja mišljenja da snage nikad dosta za takav auto...

Nekako mi je 1.6 bio prvi izbor al me dire sad isplašio 🤷‍♂️...

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, moril said:

Kakve probleme mogu očekivati sa 1.6 dci 130? 

Turbopunjač, blok, lanac...

Link to comment
Share on other sites

Za lanac znam da je problematican. Sta se sa blokom desava? Jel se to odnosi na cjelu seriju motora ili ima neka godina proizvodnje i sl. Renault je jedva dogurao 1.9dci 130ks da bude skoro bezgresan i onda ga zamjeni za 1.6 dci i sve ispocetka, jos i gore. Izgleda da je 1.5d najbolji izbor nakon 20god proizvodnje valjda su ga ispeglali na max

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, direstraits said:

Turbopunjač, blok, lanac...

Onda valjda imaju opravdane razloge da ga mjenjaju sa 1.7 dci.

Kaj je reći za njega?

Relativno je malo (oko 2 godine) u pogonu pa neznam dal je pokazao još svoje pravo lice...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nema ništa posebno problema sa 1.6dci.. to je i potvrdio vlasnik renault servisa, slini tamo kod plastičnog kučišta di je lanac al ovo ostalo sve ok. Negdje se spominjala i brtva glave kao problem... Ovo ostalo... Pa evo sad mi nedavno bivšem šefu na 1.5 dci na 55000km riknula turbina... Npr.. 😁

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.5 dci je bio predobar, morali su malo ga pokvarit u zadnjoj generaciji😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

U toku obrada pairologije za Kadjara pa dok se to čeka skupljam kojekakve info.

Može malo iskustava vlasnika?
Na što pripaziti,mane?

S motorom sam upoznat,uzeo sam 1.5dCi,a to već imam na Laguni.

Gdje se može vidjeti popis opreme ugrađene u auto?
Radi se o Energy Bose verziji. Na My Renault je na francuskom,ne kužim ja to.

Bose ima woofer umjesto rezervnog kotača??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.