Jump to content

Clio1.4,16V greška P0500, radi nemirno, zatrzava


IVAN02

Recommended Posts

Dragi forumaši, u vožnji sam primjetio da auto počme zatrzavati čim se doda gas pa zacukava izraženije kod brzine iznad 70kmh. U leru radi ko stara kanta, a dok je topal onda kratko vergla odmah primi i radi ko da če se ugasit pola minute dok si ne digne okretaje. Kod ubrzavanja dok je hladan motor na nižim brzinama isto zna zacukavat kod dodavanja gasa.

Očiščen je motorič gasa, nove su svječice, bobine su testirane, nov senzor temperature motora, nova lambda sonda, injektori izvađeni testirani i očiščeni ultrazvučno, kontakti na relejima u osiguračkoj kutiji detaljno očiščeni i provjereni.

Spojio sam ga na dijagnostiku i izbacio mi je ovu grešku, dok na tabli ne svijetli niti jedna kontrolka tipa ABS ili ona od motora. Ima netko kakvu ideju, otkuda da krenem... Svaka pomoč je dobrodošla!

Link to comment
Share on other sites

kod greske P0500 kaze da je to P0500 Senzor brzine vozila (VSS) – strujni krug neispravno radi

senzor se nalazi na mjenjacu evo i slike(zadnja slika) iz jednog oglasu na njuskalu

https://www.njuskalo.hr/autoelektrika-elektronika/senzor-brzine-renault-7700418919-pinjon-oglas-20004609 

izvuci ga i ocisti prvo kontakte pa probaj, ako ni onda nece ili kupi novi ili popravi ako se razumijes evo i link 

https://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=15434.0

 

Link to comment
Share on other sites

kod greske P0500 kaze da je to P0500 Senzor brzine vozila (VSS) – strujni krug neispravno radi

senzor se nalazi na mjenjacu evo i slike(zadnja slika) iz jednog oglasu na njuskalu

https://www.njuskalo.hr/autoelektrika-elektronika/senzor-brzine-renault-7700418919-pinjon-oglas-20004609 

izvuci ga i ocisti prvo kontakte pa probaj, ako ni onda nece ili kupi novi ili popravi ako se razumijes evo i link 

https://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=15434.0

Hvala na odgovoru! Nažalost moj clio nema taj pinjon senzor brzine nego si nju očitava preko ABS senzora. Brzina na km satu je konstantna bez ikakvih oscilacija u vožnji. ABS ne javlja nikakvu grešku i radi bez greške buduči da si preko njih očitava brzinu. Da bar ima taj senzor bio bi brzo gotov, nego kako se vidi auto ima niz problema, a komp javlja samu tu netipičnu grešku.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Senzor puža brzinomjera kad rikne takvi grozni simptomi... nevjerojatno..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne bi bilo loše spojit na bolju dijagnostiku. Ti generički OBD readeri znaju često fulati ili dati nepotpunu dijagnozu.

BTW, nisi valjda sve ovo nabrojeno mijenjao zbog ovog problema? :/

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je to bobina. To se nikad ne može testirati kak treba dok skroz ne Krepe. 

Link to comment
Share on other sites

Senzor puža brzinomjera kad rikne takvi grozni simptomi... nevjerojatno..

Auto nema puž brzinomjera, to je 2002 i brzinu očitava putem ABS-a.

Ne bi bilo loše spojit na bolju dijagnostiku. Ti generički OBD readeri znaju često fulati ili dati nepotpunu dijagnozu.

BTW, nisi valjda sve ovo nabrojeno mijenjao zbog ovog problema? :/

Nisam to sve mjenjao radi toga. To sam sve nabrojao radi toga jer i te stvari znaju zezat i ponekad stvarat slične simptome na tim motorima.

Mislim da ti je to bobina. To se nikad ne može testirati kak treba dok skroz ne Krepe. 

Bobine sam testirao tako da sam svaku pojedinačno zamjenio sa novom da vidim kako auto radi. Nije bilo promjene pa sam vratio stare.

Link to comment
Share on other sites

Stavi voltmetar u utičnicu za cigarete i gledaj napone dok se voziš. Možda ti alternator zeza ako je u kvaru ili nije dobro fiksiran za motor pa se trese i ne vrti dobro.

Odspoji žicu koja dolazi od alternatora na plus od akumulatora, dobro ju izoliraj da ne dotakne nešto metalno pod haubom i probaj se tako voziti. Pri takvoj vožnji ne koristi svjetla, auto radio i sl. da ne isprazniš akumulator više nego što je potrebno. Ako simptomi nestanu znaš gdje tražiti problem.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sa pyren aplikacijom prek laptopa uspio odlicno skenirati greske i naso mi je svasta sto torque nije uspio. A obican odb2 za 10$.

Naso sam gresku: neoriginalni alternator, jer je prosle godine zamijenjen regler na njemu, stavljen sa clia isto godiste isti motor valeo a bio je mislim beru il nesto slicno..i sve normalno puni napon uvijek ok i nema ekscesa ali njemu je to "neoriginalni alternator"..

Inace onboard comp ne javlja nikakve greske.

Ako hoces posaljem ti pyren na pm..

Link to comment
Share on other sites

Stavi voltmetar u utičnicu za cigarete i gledaj napone dok se voziš. Možda ti alternator zeza ako je u kvaru ili nije dobro fiksiran za motor pa se trese i ne vrti dobro.

Odspoji žicu koja dolazi od alternatora na plus od akumulatora, dobro ju izoliraj da ne dotakne nešto metalno pod haubom i probaj se tako voziti. Pri takvoj vožnji ne koristi svjetla, auto radio i sl. da ne isprazniš akumulator više nego što je potrebno. Ako simptomi nestanu znaš gdje tražiti problem.

Alternator puni na 13,9V, Bosch je gore. Slušao sam ga i ne prozvodi nikakve zvukove, a i dobro je fiksiran za svoje ležište. 

Ja sam sa pyren aplikacijom prek laptopa uspio odlicno skenirati greske i naso mi je svasta sto torque nije uspio. A obican odb2 za 10$.

Naso sam gresku: neoriginalni alternator, jer je prosle godine zamijenjen regler na njemu, stavljen sa clia isto godiste isti motor valeo a bio je mislim beru il nesto slicno..i sve normalno puni napon uvijek ok i nema ekscesa ali njemu je to "neoriginalni alternator"..

Inace onboard comp ne javlja nikakve greske.

Ako hoces posaljem ti pyren na pm..

Može pošalji mi aplikaciju pa da vidimo! 

Link to comment
Share on other sites

Imas i mobilnu verziju (android)u onom folderu kaj sam ti linkao.

Al meni pc verzija na laptopu radi ok.

Link to comment
Share on other sites

Nisam jos stigao to isprobat nema se vremena ali uskoro cu to instalirat na laptop i probat.Hvala

Link to comment
Share on other sites

Evo obavljena dijagnostika pa je pokazao sljedeče greške:

DF002 Throttle potenciometer, track 1 Intermittent    

DF002 Throttle potenciometer, track 2 Intermittent,

DF024 Road speed sensor Intermittent.

Nakon brisanja greški i krače vožnje baca grešku na prednju lambda sondu za koju isto kaže da nije stalna nego povremena, a njene voltaže su u redu.

Majstor kaže da bi instalacija mogla biti problem, kako to provjeriti?

Link to comment
Share on other sites

Sve te stvari se nalaze negdje nisko što može značiti da je vlaga probila u konektore. Je li taj auto bio potopljen? :)

Prvo što bi provjerio je masa motora.

Link to comment
Share on other sites

Sve te stvari se nalaze negdje nisko što može značiti da je vlaga probila u konektore. Je li taj auto bio potopljen? :)

Prvo što bi provjerio je masa motora.

Konektori su provjereni- nemaju oksidacije, žice su ok. Masa motora je isto u redu jer sam sva mjesta gdje ide masa dobro očistio i provjerio konekciju na šasiju.

Kolko ja znam auto nije bio potopljen :piju:

Link to comment
Share on other sites

Bez industrijskog multimetra, te referentnih napona i otpora ne možeš ništa zaključiti. Treba izmjeriti pouzdanom opremom od strane nekog stručnog po mogućnosti elektroničara radije nego električara.

Link to comment
Share on other sites

Ivan.Martinko dali bi ti bio problem poslati meni tu aplikaciju

Ja sam sa pyren aplikacijom prek laptopa uspio odlicno skenirati greske i naso mi je svasta sto torque nije uspio. A obican odb2 za 10$.

Naso sam gresku: neoriginalni alternator, jer je prosle godine zamijenjen regler na njemu, stavljen sa clia isto godiste isti motor valeo a bio je mislim beru il nesto slicno..i sve normalno puni napon uvijek ok i nema ekscesa ali njemu je to "neoriginalni alternator"..

Inace onboard comp ne javlja nikakve greske.

Ako hoces posaljem ti pyren na pm..

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo obavljena dijagnostika pa je pokazao sljedeče greške:

DF002 Throttle potenciometer, track 1 Intermittent    

DF002 Throttle potenciometer, track 2 Intermittent,

DF024 Road speed sensor Intermittent.

Nakon brisanja greški i krače vožnje baca grešku na prednju lambda sondu za koju isto kaže da nije stalna nego povremena, a njene voltaže su u redu.

Majstor kaže da bi instalacija mogla biti problem, kako to provjeriti?

nesto tu s omjerom goriva i zraka ne valja jer cim ti njega upalis on tebi ne radi dobro ono sve zacukivanje na vecim brzinama su posljedice.

jesi vidio graficki u dijagramu na dijagnostici kako se ponasa lambda sonda? kako to mislis voltaže su u redu?

također na boljim dijagnostikama mozes provjeriti da li dode ili ne dode do paljenja smjese u cilindrima pa se i to da eliminirati.

koje je godiste tvoj clio 2?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Auto bio u ovlaštenom na njihovoj orginal dijagnostici. Ne vide nikakavu grešku-sve radi savršeno, sugeriraju stavljanje novog softvera u ECU motora. Nakon posjete u servisu javlja ove greške na Delphi dijagostici, pali kontrolke povremeno i baca auto u safe mod, greške:

IMG-8845fd.jpg

U međuvremenu dobio novi konektor na klapni gasa, provjerio instalaciju i našao na još jednom mjestu oštečene žice  koje vode u ECU kod akomulatora. Bio je bacao grešku i na stražnju lambda sondu koja isto radi optimalno.

Imam neki dojam da je zapravo stvarni problem ožičenje motora....

 Našpricam kontakte od ECU-a sa kontakt sprejom i par dana bude ok, a onda ponovno ista priča.....

Ako netko ima dijagram ožičenja koje ide na ECU ljepo molim da mi ga prosljedi ili da link.

Edited by IVAN02
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.