Jump to content

Mišljenja/iskustva za Renault Espace/Grand Espace model 2002-2006?


Alpina

Recommended Posts

Poštovani poznavatelji modela iz naslova molio bih vas ako imate iskustva ili mišljenja o ovom modelu, zanima me dizelski pogon. Treba mi auto za posao, obitelj i vuču trailera.

Koliko je takav model kvalitetan i na što paziti prilikom kupovine? Koje su mu skrivene mane itd?

Hvala ekipa na odgovorima

Link to comment
Share on other sites

Mislim da do 2006. nije bilo 2.0 dci.

Od tih godina je najbolji izbor 1.9 dci.

2.0 t je odlican motor, ali u Espaceu trosi kao manji tanker

Link to comment
Share on other sites

Moj je ph2. 

Namjerno nisam htio ph1 (do 2006) zato što Renault na ph1 uvijek ima hrpu glavobolja.

Tih godina je bio 1.9dci, 2.2dci i mislim 3.0 dci (bisam siguran za ovaj 3.0dci) ibenzinac 2.0T i 3.0 V6.

1.9 dci 130 ks je nekako najbolji izbor.  Ostali nisu neka sreća.

Eventualno 2.0T i ubaciti plin. Jer taj motor je najbolji 

Prednost ph1 je što je sad već u godinama i ima ih dosta za dijelove po oglasima. Ph2 ima puno manje.

Drugo neznam šta bi više rekao. Ko i svaki auto star 12 do 16 godina

Link to comment
Share on other sites

 

Znaju im zadnji.mostovi biti loši i.onda počne trošiti gume ko sumanut. I to po unutarnjem.rubu . Ionako je težak i velik pa troši gume brže nego recimo scenic. Zato baci oko na gume kad budeš gledao auto. Nem neke.pomoći osim nabavke drugog boljeg mosta.

Ako.je sa mostom sve uredu preporuka je uvijek voziti ssa gumama napumpanima na max,a za autoput ili kad je nakrcan dignuti tlak za 0.2 bara

Mjenjači su isti kao i na laguni 2. Ja nemam neku informaciju da su odlazili. Automatiku neznam ali znam da.mi.je Hans reko da automatiku izbjegavam.

I kočnice mu nisu predviđene za uzastopna jača krvnička kočenja. Npr sa 180 - 200 na 100 na autoputu. Odraditi će on to kako treba ali netreba se čuditi ako se nakon uzastopnih takvih kočenja diskovi izvitopere.

Unutrašnjost klasična renaultovska. Pokoji cvrkut ili vibrirajući zvuk nisu nikakvo iznenađenje

Ja sam.sa svojim.zadovoljan. 

Otišao mi je kompresor klime (stavljen novi) i električna ručna me je zezala, ali sam ju uspio riješiti bezazleno. Moglo je biti jako skupo. Treba njuškati riješenje problema a ne odma kupovati dijelove. Znaju ovi neki posebniji dijelovi biti skupi.

Nije bilo nekih većih problema.

Link to comment
Share on other sites

Izbegavaj 1.9 sa 120 ks. Turbina strada na tim motorima u Espaceu neverovatno brzinom. Premalo konja, veliki auto, a zahtevi vozaca obicno preveliki.

 

Link to comment
Share on other sites

Taman sam htio napisati da je auto prevelik i pretežak za bilo kakvu jurnjavu. Čak i 2.0 dci sa 172ks nije trkač.

Mogu onda zamisliti.kako se muče ovi manji motori.

Osobno nisam zahtjevan oko auta i nepatim da sve mora biti 110%.

Meni je bitno da je mehanički utegnut i da se bezbrižno vozimo. Kozmetika me nebrine previše dok ne počne jako smetati i živcirati.

 

Link to comment
Share on other sites

Obzirom da nisi napisao godiste koje ti je interesantno probaj izbjeci 2.2 dci. Moji svi problemi bili su vezani

uz motor i agregate, sa ostalim nisam imao problema. Naletis li na 2.0T neces pogrijesit ako ga uzmes (trenutno

ga imam u laguni + plin i pokazala se kao odlicna kombinacija). 

ah sad vidim da je u igri 2002-2006 (sorry) 

 

Link to comment
Share on other sites

Bojim se mata da 2.0dci neće naći u modelu do 2006 godine.

Mislim da su ovdje svi motori koji su se ugrađivali u espace od 2002 do 2014

Screenshot_2018-06-29-22-21-13-850.thumb

Link to comment
Share on other sites

Dakle u Espace 2002-2006 su išli 1.9 dCi sa 120ks, 2.2 dCi i 3.0 dCi. Koji od ta 3 su najzahvalniji? Napominjem da mi jurnjava nije bitna vukao bi trajler do 100 km/h plafon i obiteljske lagane vožnje. 

Link to comment
Share on other sites

2.2 dci je već jako često spominjan kao vrlo problematičan motor sa puno potencijalnih problema. Iako kolega usrmaatre vrlo oštro pokušava demantirati tu činjenicu sa svojom lagunom s tim motorom koja je napravila hrpu kilometara bez problema. Samo kolega taj motor održava kako treba (možda malo i više od urednog servisiranja) i zato mu se to vrača. Svi oni koji su održavali taj motor po Renaultovoj preporuci (30tkm servis izmjene ulja) su mu napravili jako puno štete i nisu uštedili ništa.

 

3.0 dci je imao dosta problema sa pregrijavanjem i loše riješenim sustavom hlađenja motora. Kasnije su to navodno riješili ali neznam ako ni od kojeg godišta.

 

Ispada da je taj 1.9 dci najbolji izbor, ali evo kolega Brainmind kaže da su im odlazile turbine radi preopterećenja.

 

Nažalost svi ti motori su već u godinama i s kilometrima na grbači.

Sretno u potrazi.

Ja sam svog tražio dobre 2 godine. I nakraju nisam usio naći auto koje je trebao zadovoljiti sve moje želje i kompromisi su se morali dogoditi. 

Jedan od njih je poveća kilometraža (svog sam uzeo sa 171tkm) i crna boja koju sam žarko želio izbjeći. 

Ali na primjerku koji sam uzeo kilometraža se nije vidila po stanju interijera i eksterijera, servisna povijest mi je bila poznata i cijena je bila prihvatljiva za mene u tom trenutku.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kak da znam pregledat taj 1.9 dCi kad ga budem kupovao? Da eventualno izbjegenm da mi turbo ode ili neš drugo? Na kaj obratiti pozornost?

Ak bi pazil na cesti s tim 1.9 dakle bez forsiranja mislite da bi bil dugovječan?

Link to comment
Share on other sites

uzmi 3.5 v6 cim noviji jer im je cijena bagatela, ako rega nije problem, ja se nadam kroz skorije vreme jednog ubost, identicna namjena, obiteljska putovanja i trailer za jet ili camac...

Link to comment
Share on other sites

uzmi 3.5 v6 cim noviji jer im je cijena bagatela, ako rega nije problem, ja se nadam kroz skorije vreme jednog ubost, identicna namjena, obiteljska putovanja i trailer za jet ili camac...

I ubacis plin i miran.

 

Link to comment
Share on other sites

Kak da znam pregledat taj 1.9 dCi kad ga budem kupovao? Da eventualno izbjegenm da mi turbo ode ili neš drugo? Na kaj obratiti pozornost?

Ak bi pazil na cesti s tim 1.9 dakle bez forsiranja mislite da bi bil dugovječan?

Od te tri ponudjene varijante, mislim da je 1.9 najbolja (najmanje losa). Pregledaj ga kao i svaki drugi motor, turbo ako mozes skini crevo pa vidi ima li lufta u osovinici. Bio bi dugovecan, ali nisam siguran da li bi sa uspehom mogao da vuce prikolicu vece kilaze. U svakom slucaju, ako ikako mozes, podigni malo stepenicu i uzmi 2.0 dCi. 

Nije problem u tvojoj voznji, vec kako su ga vozili oni pre tebe, obicno je takav auto imao do sada nekoliko vlasnika. 

Link to comment
Share on other sites

Ja znam za dvije lagune s 1.9@120. Obje su musicave i zveknula turbina izmedju 100 i 200 tis km. S druge strane pak nije takva greda dat 7000 kn i sve kak spada poslozit pa si opet miran 3-4 godine :D

 

Link to comment
Share on other sites

Espace IV od 2002 do 2006 su postali jako jeftini i samim tim nije neki problem nabave, ali treba se pripremiti da će biti problema.

Ipak su to auto koji su sad 12 do 16 godina starosti. Ako su i održavani kako treba i paženi i maženi treba biti svjestan da su se vrata otvorila 100000 puta do sad i prozor podignuo/spustio barem 50000 puta....i da su plastike već jako ostarile.

Ne odgovaram te od kupnje ( i sam imam jednog sa 11 godina na grbači) ali treba biti svjestan potencijalnih sitnih problema koji će te izluditi. Ja jesam i spreman sam na mušice.

Jedan moj poznanik je prilikom kvara alternatora na 2.2dci motoru rekao: "veći auto za manje novaca ja ne mogu voziti, a treba mi".

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam 3.0 dci i mogu reci da je za tu tesku kutiju cak i taj motor mozda preslab, pogotovo ak se jos prikolica vuce. Stalno sam imao osjecaj da se muci..

Link to comment
Share on other sites

Znam da ovo nije VW forum ali stalno me jedno pitanje proganja a to je dali ubaciti u razmišljanje Sharan 1.9 TDI 131KS Pumpadiza motor. Godište oko 2004....

Dali je taj motor pouzdaniji ako je neko nešto načuo ili zna? 

Link to comment
Share on other sites

Generalno mozda ipak bolji izbor ako su auti pribliznog stanja.

A vjerujem i jeftinija eksploatacija. Ne vjerujem nego sigurno. Pogotovo u slucaju nekog veceg nenadanog kvara.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ga gledao (šarana) kad sam tražio ovakav auto ali su cijenom bili puno skuplji od Espacea i meni osobno su bili jako "goli" opremom i izgledom u unutrašnjosti.

Još sam gledao Citroen C8, Fiat Ulysee, Peugeot 806 (ustavri isti auto sa drugim detaljima) 

 

Link to comment
Share on other sites

Znam da ovo nije VW forum ali stalno me jedno pitanje proganja a to je dali ubaciti u razmišljanje Sharan 1.9 TDI 131KS Pumpadiza motor. Godište oko 2004....

Dali je taj motor pouzdaniji ako je neko nešto načuo ili zna? 

Taj motor ti je najizdrzljiviji od vw bioj ovdje na, forumu polo sa tim motorom.Dignutim na preko 200ks u serijai.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.