Jump to content

Mišljenja/iskustva za Renault Espace/Grand Espace model 2002-2006?


Alpina

Recommended Posts

Izdrzljiv motor. Moj prijatelj ima u firmi Ibizu sa tim motorom, voze svi njegovi radnici, vozio i ja nekoliko puta. Imao oko 600.000 km trenutno, originalne dizne i turbine, jos je i cipovan. 

Link to comment
Share on other sites

Drago mi je čuti da to mislite za Sharan s tim motorom iako je meni Espace mnogo ljepši ali u pitanju je posao i izdržljivost pa razmišljam o više opcija. Hvala na iskrenim savjetima.

Vjerujem da Espace ima bolje zaštićen lim od korozije ili se varam...

Link to comment
Share on other sites

Na mom Espaceu nema tragova ruzine. Barem ju nisam uočio do sad.

Jedino zadnji most ima površinsku ruzinu, što se spremam sanirati u kućnoj radinosti.

 

Ako povučem paralelu sa Lagunom 2 onda im je antikorozivna odlična.

Na laguni je žena očešala dio zadnjeg desnog blatobrana, između vrata i kola, do samog lima. 

Ničim nisam to premazao i nakon tri godine situacija je bila ista kao i kad je ogrebano.

Auto je tako prodan dalje.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Evo da dignem malo temu iz mrtvih,imam trenutno Peugeot 607 2.2hdi i sad bi isao na Espace o kojemu se tu raspravlja pa jel ima jos kojih stvari na sta pripaziti osim tu navedenih?

 

Opcija mi je i Scenic II posto su vidim vise manje istih cijena i godista

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je rečeno ono najbitnije...svakako dobro pogledati auto prije kupnje.....stari su to auti već i shodno tome potrošeni....

Ja ti mogu napomenuti da sam u međuvremenu opet imao problema sa elektornskom ručnom. Problem sam riješio zamjenom sajli koje sam kupio preko majstora od proizvođača sajli jer se same sajle nemogu kupiti kao rezervni dio. Ni original ni zamjenske. Renault prodaje samo kompletan mehanizam, a zamjenski nisam uspio nači. Original mehanizam je poprilično skup cca 4500kn

Link to comment
Share on other sites

Hvala puno na odgovoru. Ma igrao bi meni mozda i Peugeot 807 ili tako nesto ali su mi scenic i espace najvise zapeli za oko. Ma svjestan sam da su to stari auti. Svjestan sam koliko star auto gledam i sta se moze očekivati :)
A za ručnu sam cuo da svako malo rade probleme

Poslano sa mog M5 Note koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da sam riješio problem promjenom sajli.....za sad mi se čini da auto ravnomjerno otpušta ručnu. 

Meni je auto super, velik, udoban, prostran, velika mogućnost korištenja i razmještaja unutra, dovoljno snage za lakša preticanje. Potrošnja vrlo prihvatljivih 7.8l/100km.  

Družimo se 2,5 godine i 50tak tisuća km.

Kroz to vrijeme sam promjenio kompresor klime, sajle ručne, kućište termostat i amortizere i opruge. Ovo zadnje je bilo i financijski najbolnije, ali sad je to totalno drugi auto.

7 ljudi i kofer na krovu ne osjeti, 5 ljudi i prikolicu ne osjeti, najveći problem je naći parking za njega. 

Ako te još štogod zanima pitaj.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

U firmi gazda ima Espacea sa 7 sjedala, 2,0 dci 110 kw. Prljavije i zapuštenije auto davno nisam vidio. Teretna raga za sve, samo počupa siceve. Napuhnuti kutovi cockpita, izvitoperen poklopac radia pa se ne može ni otvoriti, ne rade neki podizači, ouknut zadnji branik, jedno 10 poruka o neispravnosti koječega bode oči na tabli... Ali ide i vuče fantastično

Link to comment
Share on other sites

To je zsnemareno vozilo, a ne loš auto.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naravno. Služi za posao, kao neki dostavnjak, na žalost

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Da ne otvaram novu temu

Kao sto sam rekao u predstavljanju planiram kupiti espace-a, tj. vrlo vjerojatnije grand espace-a. E, sad. Ako ne moram, ne bih 2.0 dci. Tj., ako bih i morao, koji je bolji? 150 ili 175 ks?

Ja bih 3.0 dci. Phase 1 ocito ne, ali kaj je s phase 2? Malo su bolji, ali je to jos uvijek grozno ili?

I je li gore to ili 3.5 v6 sa 200 000 km (uvijek upitnih) pa da se ugradi plin?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Kao jedini aktivniji vozač Espacea na forumu ne mogu ti previše pomoći u tvojoj nedoumici.

Te velike motore nisam ni gledao kad sam tražio svog. Gledao sam 2,0T (benzinac) i 2,0 dci (127kw). i gledao sam isključio Ph2 espacea (od polovice 2006)

Definitvno na Ph2 je puno mušica otklonjeno i nemam nekih strašnih problema sa autom (uzevši u obzir da je to sad 13 godina star auto). Problema ima kao i na svakom Renaultu, za druge marke neću komentirati jer ih nisam vozio pa bi bilo smiješno prepričavati tuđe priče. Uglavnom se problemi svode na struju koju otklanjam u vlastitom angažmanu jer se majstori i ne žele uhvatiti takvih kvarova.

Kod mene je 2,0dci motor (127kw), kratki i za nas pet ( i ja imam troje djece) je sasvim dovoljan. Mali problem nastaje ako se vozi 7 ljudi onda nema previše mjesta iza za stvari. Manji ruksaci, torbe, stvari iz dućana ili torbe za dječje treninge idu, ali velike putne torbe možeš zaboraviti,  Često vozim kombinaciju 7 sjedala jer vozam svoju i tuđu djecu na trening u Šibenik. 

Ovaj motor jako dobro nosi ovoliki auto pun djece i stvari. Zaboravi na neko jurcanje jer ovjes nije namjenjen tome, a i kod brzina preko 150 okretaji odu dosta visoko i onda to baš nije neka udobna vožnja. Autoput do 150km/h idealno okruženje za ovaj auto. 

U 3ipo godine i 75tkm nisam imao nekih problema sa motorom. Jednom kućište termostata i remenica radilice (raspala se guma). Ostalo je redovna izmjena ulja i filtera.

Kraj motora sam još radio. Kompresor klime mi je propustio pa sam stavio drugi. Elektronska ručna me zezala i problem je riješen zamjenom sajli. Zamijenio sam sva četiri amortizera i opruge (preoporod). Jednom donji nosač motora.Kratka svijetla (xenon) su mi prestala raditi ( centralno nije radilo od prvog dana) a to je riješeno u vlastitoj režiji prelemljenjem kompjutera kabine.  I sad nedavno otpornik ventilatora kabine.  Vjerojatno sam štogod i zaboravio, ali evo ti moje teme gdje je popračeno sve što se događalo sa autom od kad je kod mene (barem vjerujem da je sve) https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/52438-khmkhmkrstarica/

 

Ako te nešto još konkretno zanima pitaj.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Motori 2.0 dCi bez obzira 150 ili 173 ks su dobri motori i uz redovno održavanje mogu bez problema preko 400.000 km. U Laguni sam vozio 173ks i za taj auto je prava mjera pa bi zbog mase i aerodinamike rekao da je pogodniji za Espace

Link to comment
Share on other sites

3.5 nije neka sreća, znaju cilindri stradati, 3.0 dCi skoro pa nikakve razlike u odnosu na 2.0 dCi 175. A troši znatno više. 

Link to comment
Share on other sites

Je li taj 3.5 nije zapravo posuđen iz Nissana (ugrađivao se i u 350Z)?

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima, posebno prvom kolegi na iscrpnom odgovoru

Je, u 350z se ugrađivao.

Mene zanima nekaj sa 6 cilindara zbog zvuka, a i mislim da je to posljednji romantičarski monovolunen. Ne bu vise takvih auta sa 3.0-3.5 motorima. Sad su samo ovi 1.5 i 1.6 mlinci (da, da, ima i 2.0...)

Vozio sam nekoliko puta novi espace sa 160 ks i edc-om i sa initiale paris, ali nisam oduševljen. Koji grozan zvuk dok stisnes gas
Isto kao i novi modeli volva
Vozis s90, izgleda mocno, stisnes gas pa te sram kako zvuci. Nema vise velikih motora, barem ne u Europi
Zato bih htio 3.5 sa plinom ili 3.0 dci samo me strah. Srce zeli jedno, razum kaze drugo... Potrosnja me ne muci kaj se tice 2.0 ili 3.0, ali po drugoj strani privatno radim barem 25 000 km godisnje pa ne bih volio tociti zednog benzinca bez plina

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam odustao isto od v6, prvo radi prevelikih davanja, a drugo isli su samo sa automaticima koji znaju imat problema, a isto ti v6 motori imaju nekih problema s hladenjem, hans mi bio to nekad davno protumacio i odustao... zato ostao na starom scenicu 😉 kod nas naci top.primjerak je nemoguce, a davanja na unos su preko 50000kn...

Link to comment
Share on other sites

Ako kupujete auto za sebe moze se rijesiti da su davanja dosta niza.
E, da. Ja bas zelim automatik. Da je najkvalitetniji nije, ali nije katastrofa

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.