Jump to content

Megane 3 2010. 1.5 dci 110 ks provjera DPF


ivan.martinko

Recommended Posts

Kak da saznam koliko % je zastopan DPF filter na megsu jer vidio sam da neki to imaju na onboard compu.

Imam obd2 scanner i 2-3 dijagnosticka programa ak treba ali to bi se trebalo dati iscitati iz samog board compa jel tak?

Link to comment
Share on other sites

Sumnjam skroz da se moze ikako na boardu il tak nekaj.

Kolko znam samo CLIP i to je nikakav postotak nego soot mass u gramima.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A od kojeg godista se to vidi na samom board compu, znam da je netko negdje komentirao to..

Link to comment
Share on other sites

Nemam ti pojma i iznenadilo bi me da se zapunjenost DPF/FAP-a moze pratit na boardu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moze, samo treba doplatiti u tvornici da se to montira, ima i senzor radijacije uz nadoplatu, nema na kokuznim modelima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, To VAG ima bez doplate, znam da sam vidio negdje na netu.. obicna diagnosticka apk sa storea i obd2

5be67334cbdcfcbfd6450b4ca5383d2e.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Može se preko Pyrena, ako ti još treba mogu exportati PIDove koje onda importaš u Torque ali trebat će mi netko vrijeme dok mi ne stigne obd, do sada sam imao posuđeni...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Malo sam se poigrao pyclipom sa ruskih stranica i kinezom elm327 sa navodno "origigi čipom"  i vidio puno toga. Za sad je sve zeleno pa je valjda sve i OK. Da nešto nije kak treba valjda bi bilo crveno...barem se nadam. Auto ide ko raketa al me zanimala količina čađi i sad sam saznao da je 26 grama. Budem provjerio za tjedan ili dva kolika bude onda a možda ga i propušem po obilaznici i odmah provjera gramaže u dpfu. 

Dpf.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Propuhao ga po obilaznici od Popvca do Sv.Nedelje 2X držeći ga na 3000 okretaja i sa upaljenom klimom. Na pričuvnom mobu upaljen pyclip, elm327 uštekan u obd i praćenje dpf-a uživo. Cijelo vrijeme gramaža od 23 do 27.  

Siđem sa obilaznice na Slavonsku i laganini do Vrbika. Kod Kruga primjetim da gramaža kreće padati. U roku 2-3 minute pala je sa 25 grama na 8 grama. Po ničemu nisam primjetio da se aktivirala regeneracija, auto je normalno radio, okretaji isti kao i prije, nikakav smrad, apsolutno ništa. Dok sam došao do garaže popela se na 8,80 g. 

Sve u svemu nije loše za megana sa 251000 km na satu.

Više me raduje što sam napokon pronašao aplikaciju koja u suradnji sa kinezom elm327 puno toga očitava upravo za 1.9 dci 96kw jer većina je prilagođena za 1.5dci.

 

20210914_113952.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj bivsi plavi magane mi nikad nije javi il pokazao da radi bilo kaj s dpf-om i nikad problema... do 240tak k km kad je otiso dalje. Odlicno odradjeno! Nula briga, nula problema.

Bavarac takodjer radi u tisini, al mu treba dulje i radi pretpostavljam cesce, svakih 400-700km, zavisno od uvjeta.

Link to comment
Share on other sites

Upravo to. Prst u uho i vozi. Nisu potrebne šetnje čitaj vožnje da se očisti ili da se ne prekine regen. Toči vozi. Odlično su to odradili.

Link to comment
Share on other sites

Da bas tako i cini mi se da je aktivna na manjim rpm i glavni okidac za nju je tempomat... A pasivna od 3000rpm.

Edited by macak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zeljkok said:

Propuhao ga po obilaznici od Popvca do Sv.Nedelje 2X držeći ga na 3000 okretaja i sa upaljenom klimom. Na pričuvnom mobu upaljen pyclip, elm327 uštekan u obd i praćenje dpf-a uživo. Cijelo vrijeme gramaža od 23 do 27.  

Siđem sa obilaznice na Slavonsku i laganini do Vrbika. Kod Kruga primjetim da gramaža kreće padati. U roku 2-3 minute pala je sa 25 grama na 8 grama. Po ničemu nisam primjetio da se aktivirala regeneracija, auto je normalno radio, okretaji isti kao i prije, nikakav smrad, apsolutno ništa. Dok sam došao do garaže popela se na 8,80 g. 

Sve u svemu nije loše za megana sa 251000 km na satu.

Više me raduje što sam napokon pronašao aplikaciju koja u suradnji sa kinezom elm327 puno toga očitava upravo za 1.9 dci 96kw jer većina je prilagođena za 1.5dci.

Nema "prilagođena za 1.5". Ako si poskenirao ECU na svojem autu, onda je za njega prilagođeno. Baza je ionako iz clipa, očitavaš isto što i clip, samo na jednostavnijem sučelju.

Ak ti je ružno sučelje u tom pyclipu, exportaš PIDove iz pyrena u CSV i importiraš u Torque pa se igraš čukicama na ekranu :)

Ja sam to nekad pratio isto preko ELMa na 1.5 dci i primijetio  da mu za regen. najbolje paše lagana vožnja, nešto preko 2k rpm, onako na mrvicu gasa. Doslovno nekako brže se to napravi. Na K9K mi je radio regen za 8-9 minuta, kako kada. I da, dosta ga je teško uloviti kad to radi ako baš ne pratiš jako pozorno. Vidi se samo u leru da skala za potrošnju malo skače. 1.5 mi je okidao negdje kad procijeni da ima 23-25g. Moguće da 1.9 ima veću kantu gdje stane više čađe. Inače jasno ti je da auto nema vagu u ispuhu nego da je je masa čađe procjena nastala kalkulacijom razlike tlakova prije i poslije dpfa :)

Kako su ti već rekli - prst u uho i vozi :)

Link to comment
Share on other sites

Renfault, barem ovaj moj ne prikazuje odvojeno pepeo :)

Bilježi samo trenutnu količinu "soot" i preostalo nakon regen. Kod mene na 160 tkm to je nekih 4g i ispod toga ne ide niti jedna regen. Tj. spusti je do 2g, ali začas poraste natrag na 4. Dakle, mogu samo pretpostaviti da auto ima 4g pepela :)

Ovo su vrijednosti koje mogu očitati:

"[PR]SOOT IN THE PARTICLE FILTER"

"[PR]WEIGHT OF SOOT AFTER REGENERATION"

 

Link to comment
Share on other sites

DA bilo bi zgodno ako bi netko mogao ekportati ove PIDove , pa da ih se moze importati u torque pro..

ja nekad na pyrenu pogledam kilometrazu za koji auto, al ovo nisam gledao nikako za dpf. Meni se tu i tam na mom meganu,  zimi cini mi se,  upali lamica zuta za dpf, al brzo kak napravim rutu od tak 10-15km se procisti i nestane lampica.

Isto odlicno radi s obzirom na godine i km.

Link to comment
Share on other sites

Blago vama moj ne radi kako treba nesto ga puni nenormalno ali neznam odakle krenuti gledat.

Link to comment
Share on other sites

Evo danas nakon sto je imao 34.6g uspio je odraditi regeneraciju evo nekih slika koje sam ulovio

Screenshot_20210920-084714.jpg

Screenshot_20210920-084741.jpg

Screenshot_20210920-084749.jpg

Screenshot_20210920-084754.jpg

Screenshot_20210920-084800.jpg

Screenshot_20210920-085327.jpg

Screenshot_20210920-085341.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.