Jump to content

Megane 2 CC 5/2005. set kvačila


Hrc555

Recommended Posts

Danas je na semaforu propala papučica kvačila. Kad sam rukom pumpao papučicu curilo je ulje. Kaže mi šogor mehaničar da curi iz getribe i da treba promijeniti kvačilo. Sad, da ne bude: "što nas daviš, pitaj njega" i slično, čovjek ode na more pa ne može popraviti. 

Na linku 

https://www.autokreso.hr/renault--megane-ii-coupe-cabriolet-em01_-5071--1-9-dci-88kw-17723/kategorija-proizvoda/spojka/komplet-spojke/

ima hrpa dijelova raznih proizvođača što je divno. 

Prvi na linku je LUK i košta 1060 kuna i pipe da odgovara za njega jer je moj Megane 5/2005. U setu bi trebali biti druk lager, lamela i korpa ili ja nešto krivo gledam?

Valeo ima raznih setova za to godište od 2250 kuna do 1580 kuna. Koja je razlika? Ja ju ne vidim.

Svi setovi s linka su za taj auto po konfiguratoru na njihovim stranicama.

U čemu je kvaka s razlikama u tim cijenama? Auto je prošle godine napravio 5 000 (pet tisuća) kilometara a ukupno ima stvarnih 175 000.

Meni je svejedno koji je proizvođač. Auto će se i dalje voziti isto kilometara godišnje i ne mislim ga prodavati ali ne želim dati ni 500 kuna više za nekakav natpis na kvačilu.

Gledao sam cijene na Auto Kreši jer jedino tamo mogu u subotu navečer.

Majstor kaže da su ruke 100 eura. I opet zašto pitam tu a ne njega. Zato što želim vidjeti mogu li dobiti jeftinije dijelove od njega. Za 100 ili 200 kn mi se ne isplati ići po dijelove 100 km u smjeru ali za više razlike ću se voziti.

I još jedna bitna stvar ako ne i najbitnija. MORAM li mijenjati dvomaseni zamašnjak jer on košta skoro kao auto? Auto nikada do sada nije trzao pri kretanju niti imao bilo kakvih čudnih pojava. 

ZaFaljujem.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Najbitniju stvar koja ti je uzrok problema si izostavio a to je cilindar koji je propišao.

Ako je lamela uredu i da nije zauljena i nisi imao nikakvih problema onda možda možeš proći bez lamele, potisnog i korpe.

Link to comment
Share on other sites

Misliš na cilindar kvačila? Glavni cilinda spojke? Ovo s linka? To je onaj dio koji potiskuje papučica kvačila? On je 500 kuna.

Ja to objašnjavam onako zdravo seljački kako znam. ? 

Misliš da mogu samo promijeniti taj cilindar? Ne znam je li bitno... Nalio sam ulje u posudicu za ulje za kočnice i kad se ručno pumpalo na pedalu kvačila, izlazio je zrak na nju i smanjivala se razina ako se duže pumpalo. Bila je lokva ispod auta kad je stajao na mjestu.

Auto stao na semaforu, odgurao ga 40 metara dalje na parking i bila lokva ispod auta. Pumpao ručno papučicu kvačila. Ne znam ima li to kakvog utjecaja na lamelu, korpu, druk ležaj i njihovu zauljenost.

Gledam najgoru opciju pa me zato zanimaju te razlike između onih dijelova setova kvačila.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Da,propišao ti je glavni cilindar spojke koji se kvači na papučicu spojke.Ja sam ga mijenjao kad je počeo sliniti.OEM cilindar 400 kn i 100 kn ruke.

Link to comment
Share on other sites

Misliš da je samo on? To bi bilo stvarno divno. Nisam znao da mi slini ili što već. Nikakvih simptoma nije bilo, nikakve razlike u tvrdoći ili nečemu drugom nisam primjetio.

Link to comment
Share on other sites

Da,propišao ti je glavni cilindar spojke koji se kvači na papučicu spojke.Ja sam ga mijenjao kad je počeo sliniti.OEM cilindar 400 kn i 100 kn ruke.

Kak si skuzio kad je poceo sliniti? Gdje se to vidi?
Link to comment
Share on other sites

U kabini kod spoja klipa cilindra i papučice.A prije toga je papučica blago zaštekavala u hodu kod puštanja pa sam se navirio.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam u kabini na kraju papučice kvačila gdje je nekakva poluga koju stišće papučica ali nisam vidio da išta slini. Nekakva guma je na kraju te poluge u kabini ako se ne varam ali nisam vidio da slini. Možda je puklo na drugoj strani, nemam pojma.

 

Imao sam jednom isti slučaj na PUG 406 coupe ali tamo su cilindri kvačila zatvoreni sustav, nema nalijevanja ulja, nigdje ne uzimaju ulje niti ima odzračivanja. Jednom su bili cilindri kvačila kad je papučica propala a jednom kvačilo. Kad su bili cilindri kvačila onda je slinilo na spoju u kabini.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Meni je ta guma bila vlažna od ulja.

Može biti da je puklo na drugoj strani.

Link to comment
Share on other sites

Baš mi u tvom "selu" kod Plodina propala papučica na jednom od bezbrojnih semafora. ? Tješi me što je kod ručnog pumpanja papučice kvačila jače curilo ulje ispod auta pa bi valjda nekom logikom mogao biti taj cilindar kvačila. Bolje meni a ni majstori se ne vesele baš mijenjanju kvačila.

Link to comment
Share on other sites

Osobno bih izbjegavao one sa dopunom SAC. Jel to ne znam jel sachs/luk kombinacija a po svom iskustvu oboje bih izbjegavao. Uzeo sam Luk set za sporta i nisam zadovoljan. Prvo jer je odmah na osjet kvacilo tvrdje bilo. Drugo jer je nakon samo tjedan dana kad pritisnem kvacilo na prazno skripalo. I to kad se zagrije. Na garanciju sam dobio drugi set. Ista stvar nakon tjedan dana i odustao sam. Osim skripe nakon voznje kad stisnem kuplung na prazno sve ok. No Luk je tvrdji i da sam to znao nikad ne bih od Valea isao. Kvalitetom mogu reci da me Valeo nika nije razocarao. Zato ti je i malo skuplji. Cijena za najskupljeg ti je sa zamasnjakom. Osobno bih isao na Valea tog za oko 2251kn.

 

E sad.Imao sam slucaj da sam dosao jedno jutro u garazu i stisnio kvacilo, kad ono sam propalo. Ulje ispod motora bilo. Na slep i na servis. Na potisnom lezaju se neka kopca otkvacila i tu na spoju je popustilo. Samo su to vratili nazad i nalili ulje. Pa mozda je i to. Da ne bude zabune. Imas potisni lezaj i imas cilindar kvacila. Na samom kvacilu i ono rijetko odlazi. Ja sam doduse sve mjenjao nakon 200000+ km kad sam to kvacilo radio. Tako da sve je moguce.

Link to comment
Share on other sites

Najbitniju stvar koja ti je uzrok problema si izostavio a to je cilindar koji je propišao.

Ako je lamela uredu i da nije zauljena i nisi imao nikakvih problema onda možda možeš proći bez lamele, potisnog i korpe.

Uka ulje se moze rastvorit vodom i isprat (po meni) tako da i da je lamela od ulja moze se spasiti.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad kazete cilindar kvacila jel mislite na ovo:

cilindar-kvacila-megane-ii-scenic-ii-sli

Treba dobro provjeriti gdje je problem. Moze biti banalni, a ako je ovo na slici propisalo to ti je najjeftiniji kvar. Ja cak mislim, ali nisam siguran da imam doma jedan ispravan, no moram pogledat.

Link to comment
Share on other sites

To bi bio glavni a ono drugo je potisbi hidraulicni. A ako mu curi iz mjenjaca onda je ovo drugo. Opet ako nije stradalo kvacilo ja bi zamjenio samo potisbi i vozio dalje. Zamjena dmfa i lamele je jos skoro 5000kn cca tako da ..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zavisi u kakvomje stanju korpa/lamela jer ako zamjeni potisni, a nakon par 1000km ode kvacilo onda je to dupli posao/trosak. Ionako ce morat mjenjac dolje, ali cifru od 5000kn nikad ni moje cudo nije vidjelo pa i s radom. 

Link to comment
Share on other sites

Kaže šogor da je gledao odozgora da curi iz druk lagera koji je u mjenjaču i da zato mora getriba dolje. 

 

Ovaj najskuplji dio je sa pretvorbom s dvomasenog na jednomaseni zamašnjak. Bar tako piše.

 

Valeov jeftiniji od 1600 kn je without central slave cilinder.

 

LUK set je 1060 a Valeo 2250 kn. Prevelika je razlika u cijeni bar po meni. 

 

Pišete o cilindru. Jel to druk lager koji je u getribi ili što? Ako se dobro sjećam, druk lager je cca 400 kuna ali je bezveze mijenjati samo njega kad je već sve skinuto pa se promjeni i korpa, lamela i druk lager u kompletu. Razlika je 700 kuna ako se uzme ovaj jeftiniji LUK koji bi trebao odgovarati po godištu auta.

Miloš, što je dmf? Kako zamjena lamele i tog dmf-a košta 5000 kuna kad je set lamele (potisne ploče?), korpe i drug lagera 1 100 kuna plus posao 100 eura? 5 000 kuna i malo dodam i toliko mi košta auto. ?

Mora li se obavezno mijenjati dvomaseni zamašnjak ili to ovisi o tome koliko je potrošen (ne znam kako može biti oštećen ili pokvaren pa zato pitam)?

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Najbolje nazovi ih i pitaj sta ima znace toliki setovi kvacila. Da bas je 1000kn 3u1 set. Ali dobro, sretno s Luk ako uzimas.

Link to comment
Share on other sites

HRC555 DMF - Dual Mass Flywheel, i da bi imao ikakvu garanciju na set kvacila mora se i on mijenjati. a rijetko da ode lamela i korpa a da ne ode dmf. traju preko 200ooo tako da.. 

potisni (druk) je oko 400kn njega zamjeni i vozi dalje. eventualno dobro isperi korpu i lamelu i posusi. jer ako pricamo "uradi dok je skinuto" onda mijenjas i DMF pored korpe i lamele i onda to kosta kolko sam napisao cca

Link to comment
Share on other sites

Milose a na sportu kod mene? Jel jednomaseni? I jel mozes objasniti razlike, vidim da kuzis...hvala ti

Link to comment
Share on other sites

Najbolje nazovi ih i pitaj sta ima znace toliki setovi kvacila. Da bas je 1000kn 3u1 set. Ali dobro, sretno s Luk ako uzimas.

Anđelko mi je prodao za 570 kuna set kvačila za Clio 2, 1.4 16v. Baš sam sad išao gledati jer mi na kraju nije trebao a stoji u kutiji. U to vrijeme je u Kreši taj set bio duplo skuplji. 

Link 1, link 2, link 3 na set kvačila za Clia.

U subotu i nedjelja nemam koga zvati da pitam što je u setu, zato sam stavio link na Auto Krešu. Ti dvomaseni zamašnjaci koštaju kao da su od zlata pa zato Miloš spominje te cifre.

 

Milop, misliš da nisu otišli korpa i lamela? Auto ima 175 000 km. Ako je tako onda prođem s cca 1 200 kuna i super. Stvarno je idiotarija to s tim dvomasenim zamašnjacima i to je jedan od razloga zašto više neću kupiti dizel. Da ga vozim kao Clio 60 000 km godišnje i više, radio bi samo za dijelove.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Ovo su neke Anđelkove cijene iz 2014. 

Set kvačila (lamela i potisna ploča LUK) 1 100 kuna,  druk lager (Valeo) 400 kuna.

Dvomaseni zamašnjak LUK 3 800 kuna.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam sad malo po brojevima dijelova. Ovi setovi su od dva dijela i još valjda fali hidraulični potisni ležaj koji košta 350 kuna. Sve zajedno 1 450 kuna. Možda ima i jeftinije negdje sve zajedno ili ako se može promijeniti samo taj hidraulični i fajrunt. Onda me sve zajedno košta 1100 kuna s poslom.

Link to comment
Share on other sites

 

Milop, misliš da nisu otišli korpa i lamela? Auto ima 175 000 km. Ako je tako onda prođem s cca 1 200 kuna i super. Stvarno je idiotarija to s tim dvomasenim zamašnjacima i to je jedan od razloga zašto više neću kupiti dizel. Da ga vozim kao Clio 60 000 km godišnje i više, radio bi samo za dijelove.

Hmm kao prvo taj moment i kvacilo bi trebalo biti mnogo vece. Ili bi trajalo 50oookm a normalno tesko preko 70oookm, dmf ti omoguci da ustedis dvije izmjene kvacila sto je vani u servisu minimum 500€ pa onda na 3. Izmjeni odradis dmf+ kvscilo za 1200 umjesto 500 i usparao si, + manje dana bez auta itd. I opet obicno kvacilo da drzi taj moment tesko. Ili kvacilo mora biti tvrdo ili.. Evo na rx8 imam cijelih 230Nm (1.9dci je 280 ili vise) i jedva je izdrzalo kvacilo 100ooo km, 240mm promjera (1.9dci je 230) i korpa (kvacilo) koja je tvrda kao sta sam imao nakon sta sam odradio pojacanje na mom dci koje je tada drzalo 450Nm.. Da ne pricam da je to kvacilo koje drzi taj moment na mazdi koja nema dmf 5500kn ako ides na oem kvalitetu (exedy) pa gledaj dal si ustedio ili ne :)

Jak auto trazi jace dijelovi i oni su skuplji. Vise manje svi jaci auti imaju DMF (turbo benzinci pogotovo)

Znaci mozes se voziti u slabom autu ili u jakom i tu je razlika u cijeni dijelova.

Zrmi nisam 100% dal je na cs197 dmf ili smf

Razlika je u tome da gledajuci lamelu i mjenjac dmf manje opterecuje lamelu (i mjenjac) dok smf znatno vise. E sad pitanje je kako vise ili manje ako gledamo isti moment motora.

Pa lako. Moment motora nije konstantan. To je srednja vrijednost za primjer recimo 250Nm. A stvarni pri svakom paljenju cilindra raste na recimo 700 i onda izmedju 2 paljenja pada na -100.

E sad zamasnjak svojom masom to ispegla na 600 max i minimum 50. E sad kad imas SMF zamasnjak onda ti lamela koja ima opruge i opruge amortizuju i onda je opterecenje na lamelu (i mjenjac) 500 i kad je min moment onda se opruhe istezu i ostake min 100 a kad imas DMF onda ti on zbog toga sto ima mnooogo vece opruge od onih na lameli moment smanji 300-350 a minimalni na 150-200. I onda lamela moze biti mnogo manja jer od pocetnih 700Nm nosi samo 350 a i trzaji su manji (varijacija izmedju maksimuma i minimuma).

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

A da. Na 175ooo ti lamela i korpa moraju imat jos dosta zivota.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A da. Na 175ooo ti lamela i korpa moraju imat jos dosta zivota.

 

nisam znao da si postao vidovit :vidiga:

Istrosenost lamele ce se vidit kad se skine dolje.

Znao sam skinut lamelu jer je pocela klizit na svega 30tkm do cak 400tkm.

Milose a na sportu kod mene? Jel jednomaseni? I jel mozes objasniti razlike, vidim da kuzis...hvala ti

na 197 bi trebao biti jednomaseni.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.