Jump to content

Megane 2 CC 5/2005. set kvačila


Hrc555

Recommended Posts

nisam znao da si postao vidovit :vidiga:

Istrosenost lamele ce se vidit kad se skine dolje.

Znao sam skinut lamelu jer je pocela klizit na svega 30tkm do cak 400tkm.

na 197 bi trebao biti jednomaseni.

Vidovita zorka :D nisi znao hahhah.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mora se mijenjati kvačilo nakon 30 000 km? To napravim na 4-5 mjeseci s Cliom. Clio ima 70 Kw a Megane 88. Ne znam koji su im momenti ali me čudi da se mora tako brzo mijenjati kvačilo. Megane će se voziti uglavnom po otvorenoj cesti. Clio isto uglavnom pola autoput a pola otvorena cesta. To mi onda ispadne da ću zajedno mijenjati ulje i kvačilo.  ? Ili me Miloš samo tješi da bi mogao promjeniti samo druk lager ?  Ništa mi nije trzalo niti proklizavalo. Samo propala papučica na semaforu. 

Clio ima 320 000 a kod mene je nekih 200 000. Nisam mu mijenjao kvačilo. Greškom majstora je kupljen i stoji mi u kutiji u garaži. 

 

Vidite što čovjek piše za setove kvačila. Kupiš jedno a u kutiji neki drugi proizvođač. I onda ovaj valja a onaj ne a ustvari jedan od drugog kupuju i prelijepe naljepnicu ili pobruse ime i stave svoje.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Mora se mijenjati kvačilo nakon 30 000 km? To napravim na 4-5 mjeseci s Cliom. Clio ima 70 Kw a Megane 88. Ne znam koji su im momenti ali me čudi da se mora tako brzo mijenjati kvačilo. Megane će se voziti uglavnom po otvorenoj cesti. Clio isto uglavnom pola autoput a pola otvorena cesta. To mi onda ispadne da ću zajedno mijenjati ulje i kvačilo.  ? Ili me Miloš samo tješi da bi mogao promjeniti samo druk lager ?  Ništa mi nije trzalo niti proklizavalo. Samo propala papučica na semaforu. 

Clio ima 320 000 a kod mene je nekih 200 000. Nisam mu mijenjao kvačilo. Greškom majstora je kupljen i stoji mi u kutiji u garaži. 

 

Vidite što čovjek piše za setove kvačila. Kupiš jedno a u kutiji neki drugi proizvođač. I onda ovaj valja a onaj ne a ustvari jedan od drugog kupuju i prelijepe naljepnicu ili pobruse ime i stave svoje.

Nepricam o meganu nego pricamo opcenito o svim autima. Veliku ulogu ima nacin voznje, voznja na kvacilu, naglo startanje.

To sam se nadovezao samo na milosa, da se stanje kvacila nemoze mjeriti po km, nego kad se skine dolje vidi se kakvo je stanje.

 

Link to comment
Share on other sites

Dobro to bas treba biti konj da satres u 30oookm. Ili da stalno drzis pritisnuto kvacilo nogom pa da ga na taj nacin trosis.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hehe, nisi upoznao jednu moju bivšu susjedu. Starija žena, položila vozački i kupila novu mazdu, tada 323 benzinac, spalila kvačilo dok je pokušavala ući u garažu [emoji1]

Pola sata je turirala po dvorištu pod kvačilom, kotači vrte u blatu, ona ne kuži dok nije počelo jako smrditi i auto joj se ugasio. Bilo mokro poslije kiše, raskopala je travu po dvorištu, ma čudo jedno.

Link to comment
Share on other sites

cilindar  je u sklopu ležaja znači getriba ide dolje. ko na mom benzincu. da je neznam kak dobro kvačilo (jedino da znam kad je mijenjno i stavljeno novo), stavio bi novo..

uzmi ležaj, košaru i lamelu i stavi novo.. osim ak misliš prodavat auto, zamijeni samo ležaj. zamašnjak ostavi.

s-l1600 (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Naručio sam dijelove kod Anđelka, korpa, lamela i potisni ležaj za 1 400 kn. Kaže majstor da može promijeniti samo potisni ležaj ali što ako korpa pukne za par dana. Ovako sam miran dok imam auto. Korpa i lamela su LUK a potisni je Valeo.

Ne znam zašto mi svi majstori nude dijelove u Intercarsu kad oni imaju skoro duplo skuplje dijelove. Valjda tamo imaju rabat 40 posto pa još na tom zarade a i s tim popustom budu skuplji nego redovna cijena u Kreši ili kod Anđelka.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Majstori ti preferirajunda sami uzmu dijelove, tebi prikaze jedan racun ili ti ne prikaze, a on plati koliko njega izadje. Tako da ti tu jos oni sebe dobro pokriju plus rad. Rad naplate vise ako ti doneses dio, a manje bi trebali rad ako oni uzmu dijelove. Naglasak na "trebali".

Link to comment
Share on other sites

rabatom majstori pokrivaju garanciju (ako ju daju) na rad (znaci npr pukne korpa on ti mora skidat besplatno i dati na garanciju... ), pucanje raznoraznih dijelova u toku izvrsenja servisa a koji nisu pokriveni u samoj popravci. Pucanje zapecenih sarafa itd itd..

autokreso jako ide ispod cijene i rekao bih radi s gubitkom da bi opstao jer mu promet znacajno pao. 

intercars ti ima znatno kvalitetnije dijelove (uglavnom) npr ja sa za ustedu od 400 kn (na 2500kn ak ne i vise ukupnom racunu) dobio turske umjesto spanjolske dijelvoe. (IC vs AK, tj kupio sam u AK)

takodjer kad kupis kod majstora on je odgovoran ako ti ne pase dio, ako pak ti doneses, on digne auto na dizalicu, npr skine most da bi ti zamjenio mjenjac. recimo da to inace traje 4h, a ti donio krivo i onda njemu stoji auto na dizalici, ili pak sastavi, pa sacekaj drugi dio pa opet rastavi.. oce li musterija platiti duplo vrijeme, ili vrijeme zauzete dizalice ? mos mislit....

Link to comment
Share on other sites

po meni je Valeo daleko bolji od Luka, ali ako čovjek voli nek meće. Valjda neće imati puno stani kreni vožnje i nabildani lijevi list

Link to comment
Share on other sites

Ja sam to isto rekao. Luk je puno tvrđi, a ništa kvalitetniji. Po meni Valeo numero uno. No s**nje je sad kad naručiš jedno, a u kutiji ti dođe mix jer to vise ne znas ko sta kemija s kim. Uzmes Valeo, a ono korpa u Luk, Valeo lamela a potisni neki treci. Recimo, Luk potisni lezaj za moj auto nema onaj plasticni oklop kroz koji ide metalna cijev za ulje, pa tako ni nesjeda dobro u rupe na kutiji mjenjaca. Jbga nekako sam to rijesio gumama i silikonirao malo, ali opet kazem Valeo je Valeo. Sad mala digresija, ali neki hvale Bosch brisace u odnosu na Valeo pa sam se i tu razocarao. Jbga iskustvo. Al da ce mu pedala bit tvrdja to sigurno. 

Link to comment
Share on other sites

Pa generalno tvrdja korpa znaci jace drzanje lamele i veca nosivost .. Neznam al nekako me to nije smetalo.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Luk da manje "smrdi"pod opterecenjem tj. dok ti kvacilo gori. No sto se opterecenja tice, OEM mora drzati nosivost auta pod opterecenjem po papirima.

Link to comment
Share on other sites

Majstori ti preferirajunda sami uzmu dijelove, tebi prikaze jedan racun ili ti ne prikaze, a on plati koliko njega izadje. Tako da ti tu jos oni sebe dobro pokriju plus rad. Rad naplate vise ako ti doneses dio, a manje bi trebali rad ako oni uzmu dijelove. Naglasak na "trebali".

Majstor je rekao 100€ i toliko može dobiti. Kaže mi da je druk lager oko 900 kuna a ja mu pokažem na mobitelu da Valeov košta cca 350 kuna u Kreši, kaže da korpa i lamela koštaju 2 300 kuna a ja mu pokažem za 1 100 kuna. On je gledao u Intercarsu a oni su uvijek koliko se ja sjećam imali skoro duplo skuplje dijelove. Mehaničare inače smatram lopovima i prevarantima i zato se dobro informiram prije bilo kakvog popravka jer je nevjerojatno što sve mogu izmisliti. Svaka čast onima poštenima. 

rabatom majstori pokrivaju garanciju (ako ju daju) na rad (znaci npr pukne korpa on ti mora skidat besplatno i dati na garanciju... ), pucanje raznoraznih dijelova u toku izvrsenja servisa a koji nisu pokriveni u samoj popravci. Pucanje zapecenih sarafa itd itd..

autokreso jako ide ispod cijene i rekao bih radi s gubitkom da bi opstao jer mu promet znacajno pao. 

intercars ti ima znatno kvalitetnije dijelove (uglavnom) npr ja sa za ustedu od 400 kn (na 2500kn ak ne i vise ukupnom racunu) dobio turske umjesto spanjolske dijelvoe. (IC vs AK, tj kupio sam u AK)

takodjer kad kupis kod majstora on je odgovoran ako ti ne pase dio, ako pak ti doneses, on digne auto na dizalicu, npr skine most da bi ti zamjenio mjenjac. recimo da to inace traje 4h, a ti donio krivo i onda njemu stoji auto na dizalici, ili pak sastavi, pa sacekaj drugi dio pa opet rastavi.. oce li musterija platiti duplo vrijeme, ili vrijeme zauzete dizalice ? mos mislit....

Ja samo znam da nitko ali baš nitko ne radi s gubitkom. Koliko dugo bi mogao tako raditi? Mjesec, dva? Nakon toga sigurno nebi mogao pogotovo na većim prometima.

Ako rabatom pokriva garanciju onda bi u mom slučaju imao sigurno 50% na dijelove i uzeo bi za posao 100€ što bi ga dovelo na bar 1 000 kuna lufta ako nešto rikne. A 100€ je ionako uzeo. I nema šanse da se baš svakome nešto pokvari u garancijskom roku.

Ne volim to generaliziranje s naše lubenice (voće, povrće, meso, što god) je najbolje a sve uvozno je smeće pa tako ni turski vs. španjolski vs. X dijelovi.

Zanimljivo je da majstori budu odgovorni ako dio ne odgovara ali se onda rok za popravak pomiče kako njemu odgovara a ako ti doneseš krivi dio onda su u gubitku. ;) 
Anđelko je gledao po šasiji i ti dijelovi moraju pasati. Isti su kao oni što sam linkao na katalogu iz Kreše. 

po meni je Valeo daleko bolji od Luka, ali ako čovjek voli nek meće. Valjda neće imati puno stani kreni vožnje i nabildani lijevi list

Kaže Anđelko da je LUK kvačilo OEM za taj auto. Taj Megane je u prošloj godini napravio ispod 5 000 km. Najviše vožnje je bilo otvorene ceste. Auto nije valjda nikad osim na tehničkom vidio više od 2 500 okretaja. Nema tu nikakvih napora.
Ako je samopodešavajuće hidro kvačilo, kako može biti tvrdo? Ne znam pa pitam.

Ja sam to isto rekao. Luk je puno tvrđi, a ništa kvalitetniji. Po meni Valeo numero uno. No s**nje je sad kad naručiš jedno, a u kutiji ti dođe mix jer to vise ne znas ko sta kemija s kim. Uzmes Valeo, a ono korpa u Luk, Valeo lamela a potisni neki treci. Recimo, Luk potisni lezaj za moj auto nema onaj plasticni oklop kroz koji ide metalna cijev za ulje, pa tako ni nesjeda dobro u rupe na kutiji mjenjaca. Jbga nekako sam to rijesio gumama i silikonirao malo, ali opet kazem Valeo je Valeo. Sad mala digresija, ali neki hvale Bosch brisace u odnosu na Valeo pa sam se i tu razocarao. Jbga iskustvo. Al da ce mu pedala bit tvrdja to sigurno. 

Jesi vidio link na post s drugog foruma sa slikama kvačila i jedne marke pa prelijepljeno na drugu u trećoj kutiji? :):):) 

Koliko ulja za kočnice/kvačilo ide u auto? Litra bi trebala biti dosta? Ovo ulje bi trebalo odgovarati?

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Kao prvo nisam mehanicar. Radim iskljucivo sebi i s prijateljem kad slazemo projekt. Drugima ne niti imam i najmanju zaradu od toga i boli me dupe za tvoje dijelove. Kad vec ti tako odgovaras na moj post. Nije kociono ulje nego tekucina. A ti stavi ulje (dot 5 pa eto ti srece)

IC vs Autokreso vs tokic vs ciak su tu negdje po punim cijenama.. Autokreso sad ima akcije od 45% a andjelko ti daje jebacke cijene jer ugovara direkt s tvornicom. Za neke je znatno nisi od ostalih a negde je i skuplji. Ali kod njega na nesto cekas i 2 tjedna (kupovao i od njega kad mi bilo jeftinije)

Ak ti majstor kasni ti njemu mozes hebat mater da prostis. I imas pravo na to (ako je njegova krivica i ne postuje dogovor) al nisi odgovorio dal bi prihvatio da je krivi dio duplo da ti naplati jer zbog tvoje krivice radi duplo. Ili pak ugradi dio a on od prvog momenta nije ispravan i opet treba skidat.

Nije njegova krivica jer ti si odabrao dio i donio ga. Da je on kupio bi mogao srati po njemu da ti je uzeo jeftino.. Imas duple kriterije. I to nije ljepo.

Sta se tice turska vs spanjolska da eto debil sam i umisljam da je tursko (ono koje sam kupio) losije od spanjolskog.. A gledao sam stelanje na stolu i sta se moglo.. Na istima auto nije radio kamo treba i bacio sam solde i sate rada nepotrebno.. Bit ce da samo umisljam.. I serem sam po sebi da sam ispao debil samo da bi sad ispao frajer..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne radi nitko s gubitkom, već su marže strava.

Tu cijenu na taj set ima i taj mehaničar u dućanu gdje uzima dijelove

Link to comment
Share on other sites

Hidraulika ima neku snagu, a pera na korpi su negdje jača, a negdje slabija. Tu je razlika u težini stiskanja papučice.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

naravno :D i ako u sili odvajanja ima jos par detalja u dizajnu korpe a da je ista sila pritiskanja lamele, a to je kad je na mjestu oko kojeg se "klati" pero poduprto kuglicnim lezajem a ne grubim ostrim rubom ljevanog zeljeza al to su vec sitnice, ima jos varijanti. korpe koje se otpustaju povlacenjem pera a ne pritiskanjem uglavnom za istu silu potiska imaju znatno manju silu na pedali.

Link to comment
Share on other sites

Reneko ti je vrh firma i mogao si se obratiti i njemu za savjet. Objasnio bih ti koja je marka dobra i dao bi ti najbolju cijenu iako nemam protiv Andjelka nista, sam mozda malo duze cekasako nije na stanju.

2Milos objasni mi iz kojeg razloga Luk kvacilo skripi. Ovo su uvjeti: znaci kad je hladan nikad, kad ga vozim i tipa stanem i ugasim ga, te nakon mozda koju minutu stisnem kvacilo cujem kako zacvili. To mozda napravi jos jednom tako na suho i onda vise ne. Onda opet kad ga vozim i tako....kad je hladan nikad. Znaci dva seta potpuno nova! Meho mi je rekao da je korpa i da su to te lamele, ali zasto zacvili nemam pojma.

Link to comment
Share on other sites

Mogo si kod andjelka uzeti i ulje, 1 litra ATE dot4 je 44 kn al ok je i elf..

Link to comment
Share on other sites

Zrmi nznm

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mogu nagadjat al pravi razlog tesko. U korpi ima veliki prsten koji se kod tebe mozda rasiri od topline i inda kad stisnes 1-2 on se namjesti nazad na mjesto. Nista drugo mi ne pada na pamet a i ovo je malo vjerojatno. Ili pak da se pera zagriju i da se "premjeste" u odnosu na scoje oslonce pa pritiskanjem klize..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kao prvo nisam mehanicar. Radim iskljucivo sebi i s prijateljem kad slazemo projekt. Drugima ne niti imam i najmanju zaradu od toga i boli me dupe za tvoje dijelove. Kad vec ti tako odgovaras na moj post. Nije kociono ulje nego tekucina. A ti stavi ulje (dot 5 pa eto ti srece)

 

IC vs Autokreso vs tokic vs ciak su tu negdje po punim cijenama.. Autokreso sad ima akcije od 45% a andjelko ti daje jebacke cijene jer ugovara direkt s tvornicom. Za neke je znatno nisi od ostalih a negde je i skuplji. Ali kod njega na nesto cekas i 2 tjedna (kupovao i od njega kad mi bilo jeftinije)

 

Ak ti majstor kasni ti njemu mozes hebat mater da prostis. I imas pravo na to (ako je njegova krivica i ne postuje dogovor) al nisi odgovorio dal bi prihvatio da je krivi dio duplo da ti naplati jer zbog tvoje krivice radi duplo. Ili pak ugradi dio a on od prvog momenta nije ispravan i opet treba skidat.

Nije njegova krivica jer ti si odabrao dio i donio ga. Da je on kupio bi mogao srati po njemu da ti je uzeo jeftino.. Imas duple kriterije. I to nije ljepo.

 

Sta se tice turska vs spanjolska da eto debil sam i umisljam da je tursko (ono koje sam kupio) losije od spanjolskog.. A gledao sam stelanje na stolu i sta se moglo.. Na istima auto nije radio kamo treba i bacio sam solde i sate rada nepotrebno.. Bit ce da samo umisljam.. I serem sam po sebi da sam ispao debil samo da bi sad ispao frajer.

Stvarno ne znam zašto si se našao uvrijeđen. Uopće nisam mislio da si mehaničar niti je išta išlo tebe. Imao sam preprepreviše iskistva s njima pa sam zato preoprezan. Evo jedan primjer. PUG 406 Coupe, 3.0 V6 motor. Gdje god sam došao uvijek su me gledali kao lovci jelena crvenog. Naplaćao se dijagsnotika koje ništa nisu pokazivale ali su svaki put uzeli 250 kuna. Crkli cilindri kvačila, tražio sađ nekog da mi to samo skine i stavi. Mlad i glup, sci su pričali da je komplicirano pa nisam sam htio makar sam našao dijagrame za skidanje, satnicu i sve moguće. Satnica je bila 20 minuta za skidanje i stavljanje. Dođem u ovlaštene servise od Osijeka, Siska, Zagreba i uvjeravaju me da treba skinuti ovo i ono i da to traje bar 8-9 sati i da će se tako naplatiti jer uvijek ti normativi budu krivi a sat im je 280 kuna. I naiđe slučajno dečko koji je imao takav auto i skinuo je i postavio oba cilindra za 10 minuta makar je instalacija plina prolazila tuda. I slijepac s zavezanom boljom rukom bi to skinuo i postavio za 20 minuta ali oni su me svi redom uvjeravali da to traje i traje i košta i košta. Takvih primjera bi ti mogao navoditi do besvjesti pa ih zato ne volim.

Anđelko je rekao da će dijelovi biti sutra kod njega u 9 ujutro a ja ću biti kod njega u 9. Da sam morao čekati 10 dana sigurno nebi uzeo od njega nego otišao u Krešu. 

Ti, ja, Pero i Marko majstoru možemo sexat majku a on nama vaditi pare iz džepa. I tu bi ti mogao navoditi situacije s majstorima do prekosutra pa je čak bilo i situacija pred tužbu pa je vratio pare i za dijelove i još je napravio posao. Bar ja mrzim dvostruke standarde. Majstor ako je imalo čemu bi mogao znati odgovara li dio čim ga vidi pa nebi trebao niti ići stavljati i probavati alo vidi da ne odgovara.

Tursko/Španjolsko...možda si samo naletio. Općenito sam pisao da mrzim kad netko piše da je samo hrvatsko najbolje, bilo to maslinovo ulje, med, mlijeko, meso ili što već a onda još posebno da je najbolje od seljaka. E na to dobijem mlade. Ispada da nitko u svijetu ne zna proizvesti maslinovo ulje a naši imaju talijanske sorte pa odu na natjecanje s dva uzorka iz iste bačve pa jedan dobije X bodova a drugi X+ 36 bodova. ? Srbi imaju razvijenije pčelarstvo od hrvata ali kad slušam ove naše, mislim si kako bi bilo lijepo poslati ih da konstruiraju nekakav svemirski brod a ustvari tupavi starčeki koji rade kao i prije 50 godina i normalno im je da im crkne 90 posto zajednica. Itd, itd. Tata radio u jednoj tvornici i punili proizvod X za razne trgovine. Jedna trgovina je htjela da se proizvod zove Marica, druga da se zove Barica, a treća da se zove Janica. Punili su identičan proizvod a lijepilo etikete Marica, Barica, Janica. Preštelavanje linije bi koštalo više nego što bi zaradili od tih relativno malih serija.

Stvarno ne znam zašto si se našao prozvanim jer mi to nije bila namjera.

Reneko ti je vrh firma i mogao si se obratiti i njemu za savjet. Objasnio bih ti koja je marka dobra i dao bi ti najbolju cijenu iako nemam protiv Andjelka nista, sam mozda malo duze cekasako nije na stanju.

Nisam znao za Reneko. Auto mi treba, idem na more i zato mi šogor nije mogao složiti a i on ode na more noćas.

Mogo si kod andjelka uzeti i ulje, 1 litra ATE dot4 je 44 kn al ok je i elf..

Nisam još uzeo ulje a mogu uzeti kod njega ako je ta cijena.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.