Jump to content

Megane 2 CC 5/2005. set kvačila


Hrc555

Recommended Posts

Ovo da ti je ovlasteni htio vise naplatiti od norme bi se javio generalnom uvozniku oa bi onda malo vidjeli. Normativi su propisani bas da se ne bi moglo sisat musterije kao ovce.

Neke dijelove nemozes znat da ne pasu dok ne skines stari dio. Evo par primjera

Lamela, korpa, kocioni disk/glavxina s lezajevima, su samo od nekih koji mi padaju na brzinu na pamet.

Ovi trgovci koji su postali komedija kao A.K. za auto dijelove izlazi iz trgovine sve i svesta, silux da ne pricamo, mall.hr...

Evo jos jedan primjer (a frend je sam sebi radio, al zamisli situaciju da je kod majstora).

Napuklo mu staklo vanjskog retrovizora moze se koristiti ali nije bas ugodno, naruci on na siluxu zamjensko, stigne i krene on skidat staro i ono se raspe do kraja. (Nije ni moglu drugcije kad je princim montiranja idiotski) kad ce uzet da stavi drugi kad ono nepase, al u smislu da je preveliko i zapelo je za kuciste nakon sto se delimicno uhvatilo na kopce. Nemozes stelat nemoze van, nis posto starog stakla nema dok ne kupi drugo vozice se ovako. Ode u tokic s uzorkom oni mu naruce, dodje krivo, al ima uzorak pa odma skuze i narucuju ponovo.. Ok dodje novo sad treba ono krivo izvaditi da ne pukne da se moze vratiti ovima da dobije pare nazad.. Naravno neuspijeva..

I onda pitanje ko bi bio kriv da je to radio mehanicar. A ovo da ce zaglavit se nije moglo skuziti mez mjerenja preciznog, a isto i za kopce koje su bile u malo vecem krugu nego original..

Ima jako puno ocajnih mehanicara slazem se. Ali isto tako ima i postenih i nije ljepo da ih se sve stavlja u isti kos.

Mnogima kad dodjes i ako imaju znatno vise posla naplate samo dio..

Ili druga situacija kija se jako cesto desava.

Dodje auto koji je vec bio u 3-4 servisa i niko da nadje provlem. Ti se ubijes satima trazeci uzrok da bi na kraju trebalo zategnut jedan saraf. Mahankcar moze tk na 3 nacina naplatiti.

1.) 3 radna sata koja je potrosio da nadje kvar.

a) da slaze da je neznam sta radio pa ti se ne cini puno,

b) da ti kaze sta je bilo al onda ti pizdis koji ku**c mu je trebalo tolko da nadje to (i zaboravljas odjednom da ti vec 4 servisa nisu mogli pomoci)

2.) Naplacuje fiksnu diagnosticku tarifu koja je manja od 1rh i posebno otklanjanje pa nek racuna i min 0.5rh (rijetko tko ce racunat manje)

3.) Naplati ti 1 kavu jer mu je tolko trebalo da otkloni kvar. E sad opter pitanje. Na koje od svih ovih bi tipristao i smatrao da je fer .

S time da vecina koja ima dobar odnos s mehanicarom ce dobiti po cijeni 3.) Jer zna da ces doci i sl put, i nije ti tolki prpblem.

Ja sam s jednima u Ri koji rade optiku bio u takvom odnosu i jednom dosao , krajnik trebalo zamjeniti. Reko nije nista zapeceno neki dan sam popustao sponu (dio koji zapece) ako mozete molim vas zamjenit pre stelanja trapa. On uzeo namontirao u 5 minuta i nije nis naplatii za to osim dijagnostike. Jer bi mu svako tolko dosao itd... I tu sam ja ispao opet magare s TRW dijelovima (obe spone i oba krajnika) koji kad je sve skupa nedozvoljavaju dovoljno skupljanje na strani letve da sve dodje na mjesto. Pa sam poslije morao skidat krajnik i skracivat na njoj naboj da bi se moglo postelati na "0".

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ili kad 8 sati trazis zasto izgara osigurac.I onda nadjes da se na jednom pregibu ogolila zica I pravi spoj na masu I sve rjesis sa 3cm termo buzira.Kako to objasnit I naplatit.

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno kazes istinu i budes iskren, kazes da si se 3 sata mucio da nades tu sitnicu i naplatis svoj rad koliko mislis da je fer. Meni je jednom na meganeu podivljala elektronika, nisam mogao upalit auto niti ista drugo, a auto je stajao parkiran u ulici i trebao mi je, pozvao sam slepu i reko da ga vozi autoelektricaru u veliku goricu blizu plesa tamo. Covjek je nasao kvar, iskreno je rekao da je samo jedan konektor oksidirao i da ga je ocistio i da je pitanje kada ce se to opet desiti, onako ful iskreno bez zavaravanja. Naplatio je 400kn + PDV, ukupno 500kn. Po meni je to fer cijena jer mora taj covjek zivjeti od necega, mora dati placu svojim radnicima koji mu pomazu. Nema tu puno filozofije, u poslu treba biti iskren i posten zato jer ako muljas i lazes to ce kad tad izac na vidjelo i nece biti dobro.

Link to comment
Share on other sites

Jednostavno kazes istinu i budes iskren, kazes da si se 3 sata mucio da nades tu sitnicu i naplatis svoj rad koliko mislis da je fer. Meni je jednom na meganeu podivljala elektronika, nisam mogao upalit auto niti ista drugo, a auto je stajao parkiran u ulici i trebao mi je, pozvao sam slepu i reko da ga vozi autoelektricaru u veliku goricu blizu plesa tamo. Covjek je nasao kvar, iskreno je rekao da je samo jedan konektor oksidirao i da ga je ocistio i da je pitanje kada ce se to opet desiti, onako ful iskreno bez zavaravanja. Naplatio je 400kn + PDV, ukupno 500kn. Po meni je to fer cijena jer mora taj covjek zivjeti od necega, mora dati placu svojim radnicima koji mu pomazu. Nema tu puno filozofije, u poslu treba biti iskren i posten zato jer ako muljas i lazes to ce kad tad izac na vidjelo i nece biti dobro.

Fino ti je naplatio oksidirani dzek. 

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Fino? Pa covjek je izgubio pola radnog vremena, raskopao pola auta da bi doso da takve male sitnice koja je glavni krivac.

Link to comment
Share on other sites

To je ono sta kazem...

Ja sam imao problem da bi mi znali padat okretaji povremeno. Kao da fali goriva. Na kraju je bilo dobavno crijevo imalo valjda 0.1mm rupicu di bi uvukao zrak. Curilo nije nikad jer je podtlak uvijek i moglo je samo uvuc zrak. Jednom sam slucajno primjetio. A bas me zanima kolko bi trebalo da se nadje uzorak da ga se islo traziti..pumpa, senzori, injektori itd sve bi se moglo izmjeniti pod tom sumnjom a ne bi se nasao uzrok a to je crijevo od 50kn.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pa tak je u svakoj struci, stomatolog, elektroničar, programer, inženjer, veterinar, liječnik, svatko naplaćuje svoje znanje koje je stjecao žuljajuci fakulterske drvene stolice ili radeći naporno po kojekakvim servisima..  iskustvo i trud.. vani je rad mehaničara puno i cjenjeniji nego kod nas.. zato se mnogima ne isplati održavati stare krševe, osim ako sami ne popravljaju.. došao ti sa scenicom 2016. i 25000km ili 2002, sa 250000km, isti rad ćeš platiti 500€. ko koga pita jel to 1/4 vrijednosti tvog auta.. općenito ljudski rad ima visoku cijenu na zapadu.. a dijelovi su jeftini.. zato se vani ljudima koji imaju i prosječna primanja "ne isplati" održavati stariji auto. radije ga bace i kupe noviji ili novi.

Link to comment
Share on other sites

Ima i na zapadu masa starijih vozila, ali je tehnički rigorozniji, pa se tu pravi selekcija, mada kad vidim šta prođe na tehničkom, nije ni zapad imun na mito i korupciju, štoviše, oni su to izmislili i patentirali. 

Link to comment
Share on other sites

Da. Svako pravilo ima iznimaka.

Pa tako i njemacka npr nije svugdje razvijena. Bivsa istocna nj je i dalje siromasnija.

No putujuci od austrijske granice preko munchena, ulma i stuttgarta, na prste jedne ruke mogao sam izbrojati aute starije od 10 godina.

A kod nas mehanicar u servisu ima placu 800€ a u munchenu 2800€

Jasno da cijena usluge mora biti dosta visa..

Link to comment
Share on other sites

Ili kad 8 sati trazis zasto izgara osigurac.I onda nadjes da se na jednom pregibu ogolila zica I pravi spoj na masu I sve rjesis sa 3cm termo buzira.Kako to objasnit I naplatit.

Da,to su ti nevidljivi i skriveni kvarovi gdje 99% vremena potrošiš na pronalazak kvara a 1% na popravak.

I svi priznaju i žele platiti samo taj 1%.

Kod strojara je obično obrnuto.

Link to comment
Share on other sites

Bećari, u svakom poslu ima nekih pip pip koje se dogode. Tako meni danas nisu mogli skinuti poluosovinu, kažu zapeklo, neke licne, nemam pojma, bit će problema kad se bude mijenjala manžeta a šogor prije dva mjeseca mijenjao manžetu do mjenjača i sponu. Kaže mehaničar kao da auto ima 25 godina i da je za to vrijeme skidanja poluosovine promijenio kvačila na dva golfa i da na mom puši kako već dugo nije. Eto, i sam je priznao. Na drugih 100, 200, 500 je napravio u zadanom ili kraćem vremenu a kod mene popušio. Ako uzmemo onu varijablu s maržom na dijelove (cca 40-50 posto iznosa) kako mogu biti u minusu? 

Da, nekad može biti rupica na crijevu od 0.1 mm ali onda bi mehaničar trebao ići rješavati problem na način da vidi live parametre (imam neku dijagnostiku od 250 kuna i mogu se gledati live parametri (ako znaš što gledati i što znače)) i onda dalje a krenuti od crijeva koje košta 50 kuna umjesto da mijenja dio od X tisuća kuna pa kad ne bude zbog tog skupog dijela, onda ne bude odgovoran majstor i ne vraća novce, jel tako? Pa promjeni drugi skupi dio pa treći pa... I ne pita za cijenu dijelova i nema onda greške majstora.

Ja sam stvarno imao "predivna i prekrasna" iskustva s mastorima pa si najradije sve radim sam ako je ikako moguće, bilo to popravak auta, ljepljenje pločica, vodoinstalacija ili što već. Već sam pisao divote o "Steering fault" grešci gdje su me svi uvjeravali da se mora mijenjati stup volana koji košta skoro kao auta i to bez da trepnu okom...imali smo puno takvih slučajeva, znamo mi to, ovo, ono, šta bi ti, kad si kupio auto koštao je kao garsonijera u Zagrebu i slično. Ono, boli te briga. Na kraju je bila greška u padu napona zbog praznog akumulatora koji je cijelu zimu normalno palio i auto U VOŽNJI samo izbacio tu grešku, znači dok se punio. Tako sam mogao ostati bez lijepih novaca da sam ih slušao a bilo je par razvikanih servisa, električara.

Poseban sex je kad se ima auto s plinom. Takve vole najviše. Plinaš okrivljuje benzin a benzinac plinaša i samo te šamaraju jedan drugome i naplaćuju se. Onda nađeš majstora koji riješi problem micanjem jedne kvačice za 2 minute (ugasi podatak s MAP senzora) jer zna svoj posao a dok takvog nađeš uzmu ti bogatstvo.

Link to comment
Share on other sites

Promjenjeno je kvačilo. 750 kuna uz "nikad više" i slične priče. Koliko bi taj posao koštao u Zagrebu?  

Zamašnjak nije promjenjen uz komentar da je pri kraju. Kako se manifestira kad crkne zamašnjak? Kaže mi taj lik da će opet crknuti druk lager. Istina ili?

Koliko se para može dobiti za taj auto? Gledao sam da uzmem Megane Grandtour 3 ali benzinac, i obavezno ne smije imati te dvomasene zamašnjake, turbo i điđe jer bi s njime radio 60 000 km i više km godišnje. Naravno, plin ide u njega a bilo bi još bolje da već ima plin. Bio je jedan GT ali izgleda da je prodan.

Link to comment
Share on other sites

Zamjena kuplunga a 100€ minimalno.

Uzmes si meg 3 GT 1.6 16v i druknes plin unutra..

Druk lager nebi smio oric bar 80000 km. Moj se sitno cuje kao da cvili na prvih par saltanja i po zimi, ali sad nista. Sve super..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.