Jump to content

Leteći ležajevi


sasa.ka

Recommended Posts

Evo cisto informaltvno.. tko mozda nije upućen.. laguna 3 ph2 . 1.5 dci. 2011.g.  163000 poprilicno kliktanje između 1800 i 2200 ok/min pogotovo hladan.. nakon izmjene se komplet izgubilo... 

IMG_20180730_132410.jpg

Link to comment
Share on other sites

Znači sigurno je 163.000 km? Prvi si vlasnik i redovno si mijenjao ulje na ne više od 15.000 km?

Link to comment
Share on other sites

Megan 1.5dci 78kw 2007g

290tkm, promjena ulja svakih 20tkm od prvog dana. (Prva vlasnica)

 

20180705_155358.thumb.jpg.ad391086180b82

Nemogu sad nac u slikama imam od istog auta/motor/kw i imao je cca 330tkm na satu isto prvi vlasnik i bili su u jos boljem stanju nego ovi, ali tamo je svakih 15tkm ulje mjenjano.

Tako da se uniste lezajevi na ovim km mi nije nikako jasno.

Link to comment
Share on other sites

Ne možeš odmah pljunuti na tvorničku kvalitetu dok ne znaš sve činjenice

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jeften tvornicka ugradnja i oem kvaliteta. Nedopustivo..

Možda nisu stvarni kilometri, meni ovi leteći izgledaju kao da imaju minimum 400tkm, ili auto nije održavan kako treba :nezna:

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Rekao bi da ih uz dugi servisni interval puno uništi i niski okretaji, tj. ubrzanje iz niskih okretaja kad je pritisak najveći. Puno ljudi to radi samo da ušpara koju kap goriva.

Link to comment
Share on other sites

Ovo me uopće ne čudi kao što me ne čude ni gotovo savršeni leteći nakon 300tkm. Netko zna voziti i održavati, netko ne zna....

Peta ili šesta brzina na 1200-1300 okretaja. Cijeli auto se trese, volan također. Hrpa ljudi to radi. I onda još opali po gasu iz tih okretaja... :rolleyes:  Na radilici je toliki moment da se počne savijati.

O biserima koji stišću auto na hladno da i ne pričam. Duge getribe doprinose problemu jer moraš zavrtiti motor da padne na prave okretaje u kojima možeš dalje u višoj brzini. Zahvaljujući dvomasenim zamašnjacima još manje osjetimo koliko se motor muči.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

onda i bolje da 1,6 dci ili 1,5 dci neće povući ispod 2000 o/min (kako se neki žale na jednoj drugoj temi ovdje), jer nas time tjera na šaltanje u nižu što je za motor zdravije ;)

Link to comment
Share on other sites

uz interval propisan oem od 30oookm i iskoristavanja momenta u niskkima me uopce ne cudi

Link to comment
Share on other sites

I savjeti tzv strucnjaka kako ustediti gorivo. Saltati na manjim okretajima i slicno a posljedice za masinu - sporedno. Svaki motor treba vrtiti oko okretaja gdje mu je moment.

Link to comment
Share on other sites

Svaki motor treba vrtiti oko okretaja gdje mu je moment.

to i je problem, dci ima momenta i na 1500 okretaja.

Link to comment
Share on other sites

A Znam, vozio sam ga.. 1.5 dci 110:

240 Nm/1750 rpm.

110 hp/4000 rpm.

A treba kvalitetno ulje i mijenjaj. Ak vozis grad, 10000 km, ak vozis otvorenu 15000 km.

I ne drzat gas do kraja na 1700 okr nego toliko da vuce. Ako drzis do kraja onda ga i razvuci nekad na 4000 okr..

Link to comment
Share on other sites

Slučajno imam doma 2dcia, najslabijeg i najjačeg K9K, totalno drugačije ponašanje. A scenic ima softver koji pali ikonicu za višu brzinu na 1800 rpm u 4. brzini na laganoj uzbrdici. Tko vozi po tome, može si samo uništiti motor. Moja oba se rijetko kad voze ispod 2000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

A sta da vam kazem.. bavim se mehanikom vec vise od 10 godina.. vidio sam i boljih na 250000 i losijih na 120000. Imam clia 1.5 sa 48 kw i na 250000 su bili bolji od ovih, neki dan skidao na modusu 78 kw 181000 isti kao i ovi.. megane 3.  81kw  prije mjesec dana 150000  losi,ali ne tako strasno... Kazu i decki u renault servisu da ih preporucuju do 200000 km.. da su skuzili da ima problema s tim.. kad okrene podleti jedan pod drugi onda je kasno i skupo... Cjena je sitnica u odnosu na ono sta moze bit.. 280 kn mahle std set lezajeva, 160 kn brtva kartera i ulje i filter.. i na laguni se most ne mora dirat jer moze pokraj izic? .

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da je dost velik faktor i dpf.. ovi stariji ga nemaju pa su i manje prolazili.. pricao neki dan s covjekom u renault servisu u njemackoj.. kaze da cesto dolazi do zasićenja ulja česticama čađe jer se dpf postepeno čepi i stvara otpor koji sistem jos tolerira ali očito dovoljno vraća da na karikama izgura čađu u karter. A čađa povećava trenje i ubija lezajeve..Radilo se o laguni 2.0 dci  koja je pocela bacat gresku kvalitete ulja.na displeju se pojavljivala greska da moze doc do unistenja motora.. A imaju i clanci o testiranju na netu na kojima se vidi da oce biti i jako losi vec na 150000 .... Mozda naj bolje na velikom servisu i njih rijesit i bez brige.. pogotovo tko se dosta vozi u gradu

 

Link to comment
Share on other sites

Moj megane je servisiran u ovlastenom servisu u Austriji svakih 30tkm km kako proizvodjac preporucuje nazalost. Kroz koji tjedan radim veliki servis pa cu definitivno mjenjati i letece, stavim sliku pa da vidimo kak to izgleda nakon 220tkm [emoji17]

Link to comment
Share on other sites

Dolazim u napast zamijeniti kod sebe na 2.0 dCi nakon 256k km zamjene na tvorničkih 30k km, samo da vidim kak izgledaju. :D  M9R744.

Zadnjih 30-ak tisuća se auto vozi manje pa je zamjena svakih 10-15k km. Ali, kao da sad ima više nekog smisla mijenjati češće. :D

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Kad citam oko, ja bi ih na svakom dizelu na 200000 km mijenjao osim ako nisam prvi vlasnik ili ga kupio sa samo npr 50000 km

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da je dost velik faktor i dpf.. ovi stariji ga nemaju pa su i manje prolazili.. pricao neki dan s covjekom u renault servisu u njemackoj.. kaze da cesto dolazi do zasićenja ulja česticama čađe jer se dpf postepeno čepi i stvara otpor koji sistem jos tolerira ali očito dovoljno vraća da na karikama izgura čađu u karter. A čađa povećava trenje i ubija lezajeve..Radilo se o laguni 2.0 dci  koja je pocela bacat gresku kvalitete ulja.na displeju se pojavljivala greska da moze doc do unistenja motora.. A imaju i clanci o testiranju na netu na kojima se vidi da oce biti i jako losi vec na 150000 .... Mozda naj bolje na velikom servisu i njih rijesit i bez brige.. pogotovo tko se dosta vozi u gradu

 

Onda treba bolji filter koji sve to zaustavlja..ili ga cesce mijenjati. Obican karton zaustavlja sve. Ako se filter zacepi, otvara se bypass ventil i ulje ide mimo filtera odnosno ne filtrira se. Tu opet doazimo do renoovih famoznih 30000 km sa istim uljem i filterom. Svinjarija. Svako ulje koje je zasiceno cesticama prvo bi ostetilo klipove, karike i cilindre. To su najosjetljiviji dijelovi motora koji se najbrze gibaju, termicki su optereceni i pod visokim tlakom i imaju najmanje tolerancije. Lezaji na radilici nisu toliko osjetljivi na cadju u ulju. Bitno da je tlak ulja kak spada.

Uglavnom ako je istina tvoja teorija, filter se zastopa i pusta ulje nefiltrirano kroz sustav..

Dakle cesci servis je rjesenje..

Link to comment
Share on other sites

Ma ja to svakih 10 do 15000 max...ti intervali od 30000 su katastrofa... A ulje bar nije skupo.. pogotovo ako kao ja ne bozis vise od 20000 godisnje

Link to comment
Share on other sites

Slučajno imam doma 2dcia, najslabijeg i najjačeg K9K, totalno drugačije ponašanje. A scenic ima softver koji pali ikonicu za višu brzinu na 1800 rpm u 4. brzini na laganoj uzbrdici. Tko vozi po tome, može si samo uništiti motor. Moja oba se rijetko kad voze ispod 2000 rpm.

VW koncern također. Čim pređem 1600-1700 okretaja u trećoj ili četvrtoj odmah mi signalizira da idem u višu. U nižu mi kaže tek na 1000 okretaja :headbang: 

DSG je još gori, on prebaci u najvišu i drži ga po avenijama na 1200-1300 okretaja. DSG često vozim u sportu.

I da, na uzbrdicama imam osjećaj da će se auto raspasti kad vozim po njegovom. Tko zna koliko ima ljudi koji tako i voze. Nadam se da nikada neću kupiti auto koji je netko tako vozio prije mene.

Cini mi se da je dost velik faktor i dpf.. ovi stariji ga nemaju pa su i manje prolazili.. pricao neki dan s covjekom u renault servisu u njemackoj.. kaze da cesto dolazi do zasićenja ulja česticama čađe jer se dpf postepeno čepi i stvara otpor koji sistem jos tolerira ali očito dovoljno vraća da na karikama izgura čađu u karter. A čađa povećava trenje i ubija lezajeve..Radilo se o laguni 2.0 dci  koja je pocela bacat gresku kvalitete ulja.na displeju se pojavljivala greska da moze doc do unistenja motora.. A imaju i clanci o testiranju na netu na kojima se vidi da oce biti i jako losi vec na 150000 .... Mozda naj bolje na velikom servisu i njih rijesit i bez brige.. pogotovo tko se dosta vozi u gradu

3god stari dizli dolaze na servis zbog začepljenog DPFa. Kako se taj vozio i gdje se vozio kad ga je već stigao začepiti :rolleyes:  "na posao i s posla, pa u birtiju i doma".

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.