Jump to content

Leteći ležajevi


sasa.ka

Recommended Posts

DSG se uči i prilagođava vožnju po vozaču, moj se sigurno tako ne ponaša kako si opisao. Ako auto nije tvoj, nije ni čudo da šalta kako šalta. Treba ga resetirati i napraviti rekalibraciju putem VCDS-a i onda ga uzmi voziti i javi kako radi nakon 500-1000km onda. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

3god stari dizli dolaze na servis zbog začepljenog DPFa. Kako se taj vozio i gdje se vozio kad ga je već stigao začepiti :rolleyes:  "na posao i s posla, pa u birtiju i doma".

Medo, grad nema uvjete sda radi regeneracijum ako auto nije tjedno makar jednom na otvorenoj nemoze.izbaciti smece iz sebe. Pa makar i ne bile voznje kratke voznje od par minuta..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samo gasa, gasa, gasa... vrtiti cesto dizela, ja svog po gradu gazim jače nego na otvorenoj cesti. Stalno je između 2500-4500 rpm-a. Na otvorenoj dobije svoje, ali meni auto nije napravio regeneraciju triput u 20tkm. 

Ljudi gledaju da usparaju koju kunu na tanku goriva, a onda si prouzroče laganom vožnjom hrpu problema i troškova... 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Da, ima stvarno škrtaca boli glava koliko, em vozi dizel em je to u startu jeftino em se vuce ko baba.. al nije ni cudno. U autoskoli ih tak uce a auto blinka ili pisti kad predjes 2200 okr..

Ekologija. I novi dizel je cist na malim okretajima, cim stisnes gas, izlazi iz eko norme. Al nemre se tak vozit. Mislim moze al steta za auto je velika.

Link to comment
Share on other sites

Onda treba bolji filter koji sve to zaustavlja..ili ga cesce mijenjati. Obican karton zaustavlja sve. Ako se filter zacepi, otvara se bypass ventil i ulje ide mimo filtera odnosno ne filtrira se. Tu opet doazimo do renoovih famoznih 30000 km sa istim uljem i filterom. Svinjarija. Svako ulje koje je zasiceno cesticama prvo bi ostetilo klipove, karike i cilindre. To su najosjetljiviji dijelovi motora koji se najbrze gibaju, termicki su optereceni i pod visokim tlakom i imaju najmanje tolerancije. Lezaji na radilici nisu toliko osjetljivi na cadju u ulju. Bitno da je tlak ulja kak spada.

Uglavnom ako je istina tvoja teorija, filter se zastopa i pusta ulje nefiltrirano kroz sustav..

Dakle cesci servis je rjesenje..

Ajme šta si ti tu napisao....

  1. Karton je najgori filter. Ne bi ga nazvao filterom.
  2. Bypass ventil se otvara kada tlak ulja previše naraste, a to je gotovo uvijek kada stisneš auto na hladno.

Ako ti je bypass konstantno otvoren zbog zaštopanog filtera onda si vjerojatno propustio nekoliko izmjena ulja i velika je mogućnost da je taj ventil zacvikao.

Medo, grad nema uvjete sda radi regeneracijum ako auto nije tjedno makar jednom na otvorenoj nemoze.izbaciti smece iz sebe. Pa makar i ne bile voznje kratke voznje od par minuta..

Da. Regeneracija jako zagrijava DPF. Zato se radi na velikim brzinama jer se jedino tako može hladiti, a da se cijeli auto ne zapali.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Samo gasa, gasa, gasa... vrtiti cesto dizela, ja svog po gradu gazim jače nego na otvorenoj cesti. Stalno je između 2500-4500 rpm-a. Na otvorenoj dobije svoje, ali meni auto nije napravio regeneraciju triput u 20tkm. 

Ljudi gledaju da usparaju koju kunu na tanku goriva, a onda si prouzroče laganom vožnjom hrpu problema i troškova... 

potpis, moj megan na indenticnim okretajima, potrosim pola litre, litru vise, al neubijem/zacepim motor.

problem je sta ljudi misle ako zavrte dizela preko 2500okr da ce se razletiti.

Link to comment
Share on other sites

VW koncern također. Čim pređem 1600-1700 okretaja u trećoj ili četvrtoj odmah mi signalizira da idem u višu. U nižu mi kaže tek na 1000 okretaja :headbang: 

DSG je još gori, on prebaci u najvišu i drži ga po avenijama na 1200-1300 okretaja. DSG često vozim u sportu.

I da, na uzbrdicama imam osjećaj da će se auto raspasti kad vozim po njegovom. Tko zna koliko ima ljudi koji tako i voze. Nadam se da nikada neću kupiti auto koji je netko tako vozio prije mene.

3god stari dizli dolaze na servis zbog začepljenog DPFa. Kako se taj vozio i gdje se vozio kad ga je već stigao začepiti :rolleyes:  "na posao i s posla, pa u birtiju i doma".

ma ne mislite na isti bypass... Ocigledno... Covjek misli na sigurnosni ventil u filteru koji otvori kada je filter zacepljen.. a ti ocito na bypass pumpe koja visak tlaka vraca natrag u karter ... Niste se razumjeli predpostavljam

Link to comment
Share on other sites

Samo gasa, gasa, gasa... vrtiti cesto dizela, ja svog po gradu gazim jače nego na otvorenoj cesti. Stalno je između 2500-4500 rpm-a. Na otvorenoj dobije svoje, ali meni auto nije napravio regeneraciju triput u 20tkm. 

Ljudi gledaju da usparaju koju kunu na tanku goriva, a onda si prouzroče laganom vožnjom hrpu problema i troškova... 

Kakve prolaziš tipične dnevne ture?

Link to comment
Share on other sites

Isti je ventil i ima jos jednu funkciju. Po meni bitniju. A ta je kad se filter nedaj boze zastopa, jer u protivnom kad bi se filter zastopao zbog kojecega i blokirao prorok ulja, bye bye masina. Zato ventil pusta neprocisceno ulje, bilo da je razlog pregusto ulje, zastopan filter ili kak ti kazes visoki okretaji, ventil se otvori i pusti ulje.

Srecom konstruktori su predvidjeli i tu mogucu pogresku..

Link to comment
Share on other sites

Ajme šta si ti tu napisao....

Da. Regeneracija jako zagrijava DPF. Zato se radi na velikim brzinama jer se jedino tako može hladiti, a da se cijeli auto ne zapali.

 Regeneriranje DPFa na renault motorima se može obaviti i u gradskoj vožnji, neovisno o brzini kretanja vozila. 

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam ma papir kao materijal filtera, karton, slucajno napisano, znamo o cemu se radi..nekad su bili od pamuka ko npr sad K&N a danas su od papira.

Medo kaj si opet nabrijan? Par piva dnevno previse na godisnjem?

abcc3eed06249314236429ffd8b37de0.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Regeneriranje DPFa na renault motorima se može obaviti i u gradskoj vožnji, neovisno o brzini kretanja vozila. 

Korisna info, hvala.

Ne znam za renault, ovo mi je prvi s DPFom.

Npr. na mazdi bi regeneracija preskočila iz nepoznatih razloga i morao je auto u servis na prisilnu, to je bio show: auto na grabi, auspuh bi olabavili prema dolje da se odmakne od šasije, dijagnostika turira auto, a lik s aparatom za gašenje dežura sastrane [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

 Regeneriranje DPFa na renault motorima se može obaviti i u gradskoj vožnji, neovisno o brzini kretanja vozila. 

Upravo tako. Previše se mistificira taj uređaj. Renault ima dosta kvalitetno rješen DPF. Problem je što dosta vozila ima 'skinute' km pa ljudi misle da voze auto sa 150.000 km a ustvari zna biti i duplo. Pa i leteći ležajevi izgledaju malo čudno i tak to...

Link to comment
Share on other sites

Problem je i kod ljudi koji misle da znaju jako puno ali iza tog ne stoji nista.. ako sam otvorio bar 5 komada sa razlicitom kilometrazom i ako u praksi vidis da su vecinom losi.. onda nije bit kilometraze... Ili ja radim ljudima samo aute s skinutim kilometrima... ?? A i ako u renault servisu kazu da su se pokazali lose... Onda treba to sve zanemarit  zbog 400 kn i slusat decke sa foruma kojo su culi od susjeda da su skinuti kilometri na svima osim na njegovom.. ja sam pokazao dobru volju a vi dalje tko ce riskirat tko nece... Pozz

Pogotovo kad mjenjas zupčasti i pumpu i spanere sa lezajevima.. isti dan.. pa vidis da pumpa i napinjac imaju žig godine proizvodnje kao i godina proizvodnje auta( znači prva ugradnja) a auto valjda ima 450000 zato sto su lezajevi losi... A pumpa je izdrzala kao i remen i napinjači ??

Link to comment
Share on other sites

ma ne mislite na isti bypass... Ocigledno... Covjek misli na sigurnosni ventil u filteru koji otvori kada je filter zacepljen.. a ti ocito na bypass pumpe koja visak tlaka vraca natrag u karter ... Niste se razumjeli predpostavljam

Mislim upravo na taj bypass ventil u kučištu filtera ulja. On se otvara kad tlak ulja prevelik. To je kad je ulje pregusto, a okretaji prevelik. Stiskanje na hladno ujutro je najčešći primjer. Kad po zimi ispod nule pređeš 2000 okretaja sigurno je otvoren.

Ponavljam, ako se bypass otvorio zbog zaštopanog filtera onda je najvjerojatnije propušteno više od jedne izmjene ulja ili je motor potrošena/raštimana čađara.

Link to comment
Share on other sites

Mislim upravo na taj bypass ventil u kučištu filtera ulja. On se otvara kad tlak ulja prevelik. To je kad je ulje pregusto, a okretaji prevelik. Stiskanje na hladno ujutro je najčešći primjer. Kad po zimi ispod nule pređeš 2000 okretaja sigurno je otvoren.

Ponavljam, ako se bypass otvorio zbog zaštopanog filtera onda je najvjerojatnije propušteno više od jedne izmjene ulja ili je motor potrošena/raštimana čađara.

Razumio sam ja tebe.. i tu si u pravu.. alii.. taj ventil se nebi smio pre cesto otvatat iako hladan. jer kod gustog ulja nebi smio filter bit taj koji neda gustom ulju da prođe nego do porasta  tlaka dolazi na kraju sistema .. zbog malih zazora na bregastoj,radilici,letecim itd.. i taj ventil onda nebi smio otvarat jer je i poslije filtera visok tlak.. ako me mozes pratit... Taj tlak hladnog bi kod zdravog sistema podmazivanja morao preuzet bypass ventil na pumpi koji sav visak vraca direkt u karter natrag..taj bypass u filteru radi samo obilazak oko filtera ali je kod hladnog motora i dalje visok tlak koliko god da je on otvoren.. ali kuzim na sta si misio??

Link to comment
Share on other sites

Meni laguna signalizira po ravnoj cesti oko 1800-1900 da mijenjam, a na uzbrdici sad na Pagu sam mislio da ce bit isto ali se prilagodi i signalizira oko 2500-2600. 

Link to comment
Share on other sites

Razumio sam ja tebe.. i tu si u pravu.. alii.. taj ventil se nebi smio pre cesto otvatat iako hladan. jer kod gustog ulja nebi smio filter bit taj koji neda gustom ulju da prođe nego do porasta  tlaka dolazi na kraju sistema .. zbog malih zazora na bregastoj,radilici,letecim itd.. i taj ventil onda nebi smio otvarat jer je i poslije filtera visok tlak.. ako me mozes pratit... Taj tlak hladnog bi kod zdravog sistema podmazivanja morao preuzet bypass ventil na pumpi koji sav visak vraca direkt u karter natrag..taj bypass u filteru radi samo obilazak oko filtera ali je kod hladnog motora i dalje visok tlak koliko god da je on otvoren.. ali kuzim na sta si misio[emoji6][emoji6]

Medo ti je naj educiraniji na ovom forumu, pogotovo sto se tice mehanike motora. Nemoj s njim u raspravu. [emoji1]

Ima jos i onaj gtt on je takodjer samoprozvana enciklopedija ali se smirio, dok medo i dalje grize..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ima jos i onaj gtt on je takodjer samoprozvana enciklopedija ali se smirio, dok medo i dalje grize..

Ako me nesto ne trebas, ne spominji me 

Link to comment
Share on other sites

Milo Hrnić & Drago Ćosić [emoji23][emoji16]

Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim u ovoj i prethodnim temama o telećim ležajevima zadnjih godina spominju se samo dizli. Da li je netko na :renault: benzincu imao potrebu promijeniti leteće?

Link to comment
Share on other sites

Samo kad sam radio komplet generalku.. davno prije 20 godina na kadettu.. inace benzinac se dosta vise vrti, ali nema toliki moment ko dizel. Cak ni benzinac turbak. Iako ima veci nego atmo.

Osim toga u ulju kod benzinca nema ni blizu toliko cadje i slicnih necistoca tak da tko redovito mijenja ulje (ne na 30000 km) nema kaj dirat radilicu.

Mislim da su ovi gore failovi od neredovitog mijenjanja ulja, mozda cak od nekog neadekvatnog ulja, jer vidimo da kristijan i nakon 300000 km na lezajima auta kojima zna vlasnike ne nalazi ostecenje bijele kovine jer je ulje mijenjano cesce. Mislim da gotovo svi ovi auti iz uvoza ne idu na servise prije nego obaveznih 30000 km..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.