Jump to content

Leteći ležajevi


sasa.ka

Recommended Posts

Prva generacija S40/V40 ima Renault 1.9 diesel. Predredizajn dti a redizajn dci.
Druga generacija S40/V50 dobija PSA/Ford diesel 1.6 i 2.0.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Čitajući sve ove komentare opet sam izgubljen i neznam šta napraviti.

Radi se o mojoj krstarici (espace 2,0dci 127kw iz 2007 godine). 

Okrenuo sam 225000km, auto sam uzeo sa 177000km sa provjerenim kilometrima i servisnom poviješću iz Renault servisa od prvog dana kupnje

Do mog vlasništva ulje je mjenjano prema preporuci Renaulta svakih 30000 km. Ja ga mijenjam svakih 10-12tkm.

Da li zamijeniti leteće ležajeve i relativno malim troškom osigurati dulji radni vijek ovom stroju?

Originalnih letećih ležajeva nema kupiti u Renaultovom servisu (rekao mi Hans da ih nema na stanju)

Od zamjenskih sam našao Kobelschmidt,  King i neki IPSA

Cijena cca 600kn za set

 

Kojeg od ovih ležajeva uzeti?

 

Da li uopće mijenjati ih?

 

Hvala!

 

Link to comment
Share on other sites

Mislim da si sam sebi dao odg, nije velik trosak, a bit ces siguran da se nece razletit.

Edited by LeoRS
Link to comment
Share on other sites

Ja bi mjenjao, pogotovo sto su servisni intervali bili toliko veliki, bez obzira sto su danasnja maziva sofisticirana...

A koju marku odabrati, to je pravo pitanje!?

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoju Lagunu 2.0 dCi prodao sa 265t km s originalnim lezajevima. Tako da imas jos malo vremena za razmislit :-)

Dobri su ti 2.0 motori.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.5 dCi s originalnim ležajevima, preko 350 tkm. Zamijenim ih kad prolupaju. Ako mi ne bude mrsko. Ako bude, zamijenim komplet motor. ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kadvse cuju je vec kasno. Tu uglavnom radilica dobije po picki. Kad se okrenu je vec ...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Već sam dogovorio zamjenu. 

Naručeni su Kolbenschmidt-ovi jer su jedino oni bili dobavljivi.

Glyco, Mahle nema.

100000 km će izdržati ?

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

On 13. 01. 2019. at 21:57, petak said:

Čitajući sve ove komentare opet sam izgubljen i neznam šta napraviti.

Radi se o mojoj krstarici (espace 2,0dci 127kw iz 2007 godine). 

Okrenuo sam 225000km, auto sam uzeo sa 177000km sa provjerenim kilometrima i servisnom poviješću iz Renault servisa od prvog dana kupnje

Do mog vlasništva ulje je mjenjano prema preporuci Renaulta svakih 30000 km. Ja ga mijenjam svakih 10-12tkm.

Da li zamijeniti leteće ležajeve i relativno malim troškom osigurati dulji radni vijek ovom stroju?

Originalnih letećih ležajeva nema kupiti u Renaultovom servisu (rekao mi Hans da ih nema na stanju)

Od zamjenskih sam našao Kobelschmidt,  King i neki IPSA

Cijena cca 600kn za set

 

Kojeg od ovih ležajeva uzeti?

 

Da li uopće mijenjati ih?

 

Hvala!

 

Poštovani kolega,

moj 2.2 dCi (a koji je puno nepouzdaniji stroj-tako barem kažu) ima skoro 260tkm na satu. Servisni intervali su isto tako bili na 30000km od 2002-2010 odnosno od 0 - 165000km. Sada su na 7000-8000km (pretežno gradska vožnja). Nikakvih problema s istim, ili motorom općenito (osim reparature 2 dizne). Naravno, auto je faza 1 i nema "pojačane", ili "poboljšane" ležaje.

 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Samo san čeka kad ćeš se javit. ?

ajmo vako. u globalu se slažem s tobom. 

O letećim na R4 ili na R5 nisan nikad ni razmišlja. I mislim da o njima uopće nebi trebali razgovarati.

Ali ako postoji neki problem koji se relativno redovito javlja i zabilježen je u više odvojenih slučajeva onda sam mišljenja da mi je bolje za 400-500kn promjeniti ležajeve nego doživiti havariju motora.

Iz istog razloga nisam htio kupiti espace sa tim motorom kojeg ti imaš u laguni (2.2dci). Ne zato jer je loš nego zato da sebi smanjim mogučnost problema na najmanju moguću mjeru.

Da se nebi opet uhvatija "preventivne" zamjene turbine, reći ću ti d a je turbinu puno lakše kontrolirati i promjena turbine nije tako jeftina.

Tebi je laguna postala igračka i ako ti se nešto s njom dogodi imaš drugi auto koji će odraditi sve tvoje potrebe.

Meni je R4 igračka, a espace je taj koji odrađuje sve śta je potrebno.

I da ne duljim dalje, znam da se ne slažemo oko ovoga, ali ja sam donio odluku da ću ih promjeniti. Možda sam u krivu, ali ću biti mirniji. Ja sa samim sobom.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nepotrebno je spominjati da ćeš sve dokumentirati, fotografirati i staviti na forumu? ;) 

Link to comment
Share on other sites

Uhvatit ću se ovog: "turbinu puno lakše kontrolirati i promjena turbine nije tako jeftina". Nije istina da se turbinu može kontrolirati (ljudi vole tako misliti), ako mi ne vjeruješ pitaj Filipa.

Također, balansiranje i servis turbine (preventivno, ne nakon što ti se turbina raspadne) ti košta koliko i izmjena letećih, a plus toga na autu ne mijenjaš temeljne ležajeve prilikom tog servisa te to smatram polovično obavljenim poslom. Također, kako misliš kontrolirati stanje tih novougrađenih letećih, odnosno kako misliš kontrolirati kvalitetu istih?

I još jedna stvar. Jesi li razmišljao da preventivno daš dizne na ispitivanje s obzirom da eventualno curenje goriva u cilindre također može izazvati havariju motora i to popriličnu?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

potaknuo me ovaj topic da i ja preventivno mijenjam leteće na 240 000km i mirno spavam

ipak je auto kod 1. vlasnika servisiran po preporuci proizvođača, a tek od kad je kod mene ulje se mijenjalo svakih 10-12k km

Link to comment
Share on other sites

decki, kako prepoznati da odlaze leteci? koji su simptomi? da li ima veze crni dim s time? plus abnormalna potrosnja ulja?

pretpostavljam da dim ne, a ulje da je vezano skupa uz dim uz nesto drugo...turbina?

"navodno" da je napravljeno na 155tkm, ali laguna okrenula 190tkm i dogada se upravo ovo spomenuto gore...

Link to comment
Share on other sites

Pa mislim da je zajeb bas u tome sto nema nikakvih simptoma da leteci odlaze (ako uopce i odlaze). Mislim da ces ih moci cuti, tek kad bude minuta do katastrofe.
Zato idu i sva prepucavanja oko mijenjanja, jer ih mozes jedino preventivno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

decki, kako prepoznati da odlaze leteci? koji su simptomi? da li ima veze crni dim s time? plus abnormalna potrosnja ulja?
pretpostavljam da dim ne, a ulje da je vezano skupa uz dim uz nesto drugo...turbina?
"navodno" da je napravljeno na 155tkm, ali laguna okrenula 190tkm i dogada se upravo ovo spomenuto gore...
Kreni od turbine i crijeva turba. Gledaj dal gdje curi. Ti nemaš DPF?

Dal imaš plavog dima il samo čađa?
Link to comment
Share on other sites

ovo kako sam uspio skuziti nije plavi dim, nego tamno sivi, crni, cadji dosta...ali nema pravila, nekad na pol gasa zadimi ko sipa, nekad na punom gasu ne baci skoro nis...

netko mi bacio bubu u uho da je moguce da ulje pusta na nekom semeringu i ulazi u turbinu i dalje suklja van iza...

nemam dpf

Link to comment
Share on other sites

Prvo očisti egr ventil.

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Ruske said:

ovo kako sam uspio skuziti nije plavi dim, nego tamno sivi, crni, cadji dosta...ali nema pravila, nekad na pol gasa zadimi ko sipa, nekad na punom gasu ne baci skoro nis...

netko mi bacio bubu u uho da je moguce da ulje pusta na nekom semeringu i ulazi u turbinu i dalje suklja van iza...

nemam dpf

Očisti EGR, skini IC i isperi ga iznutra, ali crni dim na punom gasu - zvuči ko dizne

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

decki, kako prepoznati da odlaze leteci? koji su simptomi? da li ima veze crni dim s time? plus abnormalna potrosnja ulja?
pretpostavljam da dim ne, a ulje da je vezano skupa uz dim uz nesto drugo...turbina?
"navodno" da je napravljeno na 155tkm, ali laguna okrenula 190tkm i dogada se upravo ovo spomenuto gore...
Puklo crijevo od turbine ili ako se povecala potrosnja ulja sama turbina.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

injektori - mozda

turbina - mozda

ali crijevo...sta ne bi onda auto prestao vuc kako spada, ako je puklo?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ruske said:

injektori - mozda

turbina - mozda

ali crijevo...sta ne bi onda auto prestao vuc kako spada, ako je puklo?

Apsolutno bi vukao slabije, ali ako negdje curi, jako je teško skužiti da ti fali npr. 20ks. Sjeti se na Cupri kad si stajao s nekim i bio si sporiji, pa si skuzio na servisu da nesto nije bilo u redu i slozio to. Na osjecaj je jako tesko skuziti da ti auto ide malo slabije, osim ako crijevo zaista nije puknuto jako. Crni dim i turbo koji troši ulje ne idu skupa, turbo ti nije sigurno. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.