Jump to content

Leteći ležajevi


sasa.ka

Recommended Posts

Pa obicno bude mala rupa koja se siri u voznji. Meni je recimo bio supalj intercooler.

Ukucaj u Google "boost leak test" da vidis kako se da testirati, jel ti sustav negdje pusta.

Ja sam recimo napravito DIY tester sa zracnicom od bicikla. Presjekao ju, navukao jedan kraj na ulazu u turbinu, drugi kraj svezao u cvor i pumpao pumpom za bicikl. Trebao bi stvoriti tlak i drzati ga. Na kraju je moj intercooler bio toliko ubijen da nisam mogao nikakav pritisak napraviti.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, GTT said:

Apsolutno bi vukao slabije, ali ako negdje curi, jako je teško skužiti da ti fali npr. 20ks. Sjeti se na Cupri kad si stajao s nekim i bio si sporiji, pa si skuzio na servisu da nesto nije bilo u redu i slozio to. Na osjecaj je jako tesko skuziti da ti auto ide malo slabije, osim ako crijevo zaista nije puknuto jako. Crni dim i turbo koji troši ulje ne idu skupa, turbo ti nije sigurno. 

osjetilo se itekako da cupra nije vukla, jer je bila osjetno sporija...a ovo ako je uopce sporije od inace, neznam...cisto sumnjam da imam neki leak...

znaci mislis da nije ni turbo, nego injektori? sta je onda raditi? ciscenje? gumice?

13 minutes ago, GTT said:

Apsolutno bi vukao slabije, ali ako negdje curi, jako je teško skužiti da ti fali npr. 20ks. Sjeti se na Cupri kad si stajao s nekim i bio si sporiji, pa si skuzio na servisu da nesto nije bilo u redu i slozio to. Na osjecaj je jako tesko skuziti da ti auto ide malo slabije, osim ako crijevo zaista nije puknuto jako. Crni dim i turbo koji troši ulje ne idu skupa, turbo ti nije sigurno. 

osjetilo se itekako da cupra nije vukla, jer je bila osjetno sporija...a ovo ako je uopce sporije od inace, neznam...cisto sumnjam da imam neki leak...

znaci mislis da nije ni turbo, nego injektori? sta je onda raditi? ciscenje? gumice?

Link to comment
Share on other sites

Provjeri prvo kakav je EGR i IC.

znaju reparirati ili promijeniti turbo, a ne operu IC pa bude pun ulja koje je stari turbo nabacao u IC. To ti je “najlakše” (najjeftinije) prvo. Dizne možeš dati testirati. 
 

Pregledaj cijevi od turba, ako su masna da curi ulje van, onda je turbo. Ako su samo masna to je normalno. Ne znam kako je dostupan usisni dio turba i crijevo do njega na Laguni, ali njega bi skinuo i pogledao ima li osovina lufta s usisne strane turba. 

Nekako sumnjam da je turbo jer bi ti onda curilo ulje i u auspuh a to je hrpa plavog dima.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Na laguni je dostupnije nego u ostalim autima di je taj 1.9..

starom na laguni kad sam radio motor je repariran i turbo, ima cca60tkm od tad i turbina je opet zrela za isto. I dizne će ići na kontrolu. Isto povremeno zadimi ali nema pravila 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

20201005_173344.thumb.jpg.dad1fe1eadfab33fdcc32b3e1107af67.jpg20201005_173338.thumb.jpg.b5d59e611ebc6553ad5cc5cac211e638.jpg20201005_173456.thumb.jpg.2c38ff31e3a4a4dbd2f31c6fc80addaa.jpg

Scenic III, 1.5 dci, 2012 godina, na satu 205 000...

Izmjene ulja bile svakako... od 13 tisuća pa do 28 tisuća...

Zamjenio i vijke klipnjača...

Intervali izmjene ulja su mi poznati od 80 000 km pa nadalje, prije toga neznam povijest

Link to comment
Share on other sites

Taj zeleni premaz neki uporno spominju kao stvar koja je rjesila problem letecih na meg i shenik 3. Dakle nisu. Trebalo bi ih izmjerit mikrometrom ili kao svaki savjestni vlasnik refaulta k9k zamjenit ih na 150k km originalima. Skup sa uljnom pumpom.

Link to comment
Share on other sites

Išao sam i ja na original sve (leteći, vijci i brtva kartera).

Zvao sam i okolo i raspitivao se za cijenu i svakakvih ponuda dobio

doslovno 70 kuna za set letećih su mi nudili, svakavih marki, pojačane i neznam sve kakve, kod jednog 70 kn,  kod drugog 160 kn, treći za 210 kn..

Na kraju rekao majstoru da naruči sve originalno i bok...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Teško je reći po slici, ali koliko je ovo stvarno dobro ili loše stanje?

Što ti je rekao meho?

Link to comment
Share on other sites

Dobro si napravio. Inace originalni leteci i jesu najbolji i u pravilu ako se ulje mjenja na 10-13tkm izdrze jako dugo. Mislim da cijela prica oko dijelova nije preko 400kn. Najgora se pokazala marka Glyco koji se zamjenski znaju okrenut i poslje 70kkm bez obzira na interval. Kod tebe uljna pumpa niije problem posto je auto sa start stop.
@Alen
Na prvoj slici 4 odozgo. Gornji lezaj ima bas gadan ris. A i vidi se da trosenje ide prema rubu sve vise. Donji su sva 4 u stanju kao novi.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lowlife said:

Dobro si napravio. Inace originalni leteci i jesu najbolji i u pravilu ako se ulje mjenja na 10-13tkm izdrze jako dugo. Mislim da cijela prica oko dijelova nije preko 400kn. Najgora se pokazala marka Glyco koji se zamjenski znaju okrenut i poslje 70kkm bez obzira na interval. Kod tebe uljna pumpa niije problem posto je auto sa start stop.
@Alen
Na prvoj slici 4 odozgo. Gornji lezaj ima bas gadan ris. A i vidi se da trosenje ide prema rubu sve vise. Donji su sva 4 u stanju kao novi.
 

@Lowlife i najdoljnji na slici isto ima gadan ris, mislim na četvrti od donjih, zumiraj pa ćeš vidjet...

 

21 minutes ago, Alen said:

Teško je reći po slici, ali koliko je ovo stvarno dobro ili loše stanje?

Što ti je rekao meho?

Rekao mi je da nisam pogriješio što sam se odlučio za zamjenu... ponovio onu staru da je vidio puno gorih na 150tkm i puno boljih sa preko 300tkm i da je najbitnija izmjena ulja na manjim intervalima i da ih gradska vožnja ubija ako se mjenja blizu 30 tkm..

A koliko je dobro ili loše stanje ovih na slici neznam ti reći... koliko bi još bilo sve u redu da nisam mjenjao isto neznam 🤷‍♂️... 

Ali pogledavši ovdje po forumu slike tko ih je mjenjao moji ne izgledaju baš najbolje uspoređujući fotografije.

Kad naletim kod nekoga na mikrometar baš ću izmjerit debljine, al na oko se nije pojelo ništa

Link to comment
Share on other sites

Lowlife, koji je problem s uljnom pumpom na motorima bez SS-a?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Lowlife, koji je problem s uljnom pumpom na motorima bez SS-a?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Na uljnoj pumpi je ventil za rasterecenje pritiska. Zbog odabira loseg materijala uljne pumpe taj ventil zaglavi i napravi jednostavno tlak ulja u motoru od oko 8-9 bara. Na 8 bara prva popusti brtva na filteru ulja i izbaci ulje iz motora van pa semerinzi. Ako motor nastavlja radit, leteci, stajni, turbina, bregasta.. To se desava momentalno znaci imas par sekundi da reagiras i ugasis motor jer on nastavlja radit bez ulja. Ako si na autocesti bye bye. Najgore su serije do 2014 i posebno ako su malo duzi intervali. Iza 2014 radila se revizija te vrste pumpe i mjenjana je sisaljka i tj dio kucusta gdje je rasteretni ventil al po pricama i ta je losa i rade obje vecinom problem po zimi kad je metal stisnut a ulje malo gusce. Uglavnom stavlja se varijabilna uljna pumpa i malo duzi saraf sa motora koji imaju start stop gdje se to ne desava.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ok, hvala na pojašnjenju.
Ali, kolika je vjerojatnost da se to dogodi? Ulje mijenjam na 10kkm, ne stiskam ga na hladno. Ne znam nikoga da mu se to dogodilo, a ne zna ni mehaničar kod kojeg idem. Pretragom sam naišao na par slučajeva na Daciama.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se desilo al sva sreca desilo se na parkingu nakon paljenja par sekundi nakon taman sam htio krenut i kako sam cuo da je nesto eksplodiralo i zadimilo iste sek ga ugasio. Kako nisam znao do ceg je auto je odslepan u ovlasteni jer bio je jos pod garancijom. I naravno u ovlastenom su sredili i odmah pregledali i zamjenili i letece gdje sva sreca nije nastala steta. Ako te muce intervali bili su na manje od 15kkm a ulje je u tom trenutku imalo oko 4000km prijedenih. Uglavnom desava se taj mjesec sam bio 2 s tim problemom i navodno dobro prosao bez stete. Desava se i na benzincima 1.6 gdje je ista pumpa. Za stetu naravno renault niti pod garancijom ne priznaje nastalu stetu jer mjenja se komplet novi motor s turbopunjacem sto nekad i prelazi vise od pola cijene par god starog auta. Uglavnom ili otpad ili motor s otpada.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Intervali zamjene ulja?
Do 164 000 je bio servisni interval od 30 000 a nakon što sam ga ja uzeo islo je od 12-15 000.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovi tvoji puno bolje izgledaju nego moji na 205 tkm (ako nije i više)... nemaš ni jednog uzdužnog risa, dok se kod mene vide iz aviona...

Baš bih volio vidjet leteće nakon npr 2 izmjene ulja, odnosno oko 30-40 prijeđenih tisuća, baš bi bilo zanimljivo vidjet koliko se na njima potroši ovaj zelenkasti sloj...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Neki dan mjenjao...neznam dal je motor toliko ocuvan, ili su vec mjenjani. 221tkm ima sad
2.0 turbo 20583609443468ea9885cd55e01f1a70b98.jpg

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

.001db812cfca5ddd21d250b0f3928f8d.jpg

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Na tatinom Scenicu 2013. dci 110 SS promijenjeni neki dan na 255000. Servisni intervali do 120000 svakih 30000 km, nakon toga svakih 15000.

Zamijenjeni preventivno, bez ikakvih simptoma.

 

 

 

IMG_20210328_181822.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.