Jump to content

Leteći ležajevi


sasa.ka

Recommended Posts

Eh, propustio sam priliku da ih sad zamijenim na 292k km, budem sljedeće godine na 307k pa javim. :D

Link to comment
Share on other sites

2.0dci je nissanov ne renolov motor. Nema problema s letecim te kao takvi nisu cesti. Uzima se po dimenziji (kodirano s 4 boje koje se vide na originalnim kad se skinu) razlika je 1/100 ak se ne varam u dimenziji. Znaci je radi se o specijalama. Cijena im je sitnih 1500kn za razliku od 1.9 i 1.5dci gde su oem u renolu oko 300kn ili mahle pa 150-250 zavisno o popustu.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za OEM koji je u mom slucaju bio Kolbenschmith sam dobio ponudu oko 900 kn u jednom od ovlastenih. Na kraju uzeo uzorak starih i nasli neke Kolbenschmith pojacane koji su pod istom sifrom isli i na neke Volvo-e.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Usisnu granu treba zamjenit za bolje performanse. Za turbaka treba plenum minimum jednakog volumena kao i radni volumen motora.

Koblenshmit su najmanje trajni leteci od svih :( mahle naj, glyko koji bi trebali bit oem i najlosi i najskuplji koblen..) Ako pricamo o 1.5 i 1.9 dci.. Za druge neznam.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Koblenshmit su najmanje trajni leteci od svih :( mahle naj, glyko koji bi trebali bit oem i najlosi i najskuplji koblen..) Ako pricamo o 1.5 i 1.9 dci.. Za druge neznam.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Od kud znas informacije o trajnosti?
Napisao si da su ti Koblenschmit najskuplji i najlosiji, valjda si htio napisati najjeftiniji zar ne?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne. Dobro sam napisao. I jako cesto dodju tako da novi imaju lufta na radilici koja je u mjeri.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne. Dobro sam napisao. I jako cesto dodju tako da novi imaju lufta na radilici koja je u mjeri.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Tu nesto ne stima, ja sam za svoj 1.9 uzeo bas te koblenschmit ili kako se vec zovu po preporuci Anđelka iz Lagerosa koji mi je rekao da ne moze naruciti OEM letece za moj auto nego samo te. Kaze da bas te prodaje zadnjih x godina i da se nitko nije zalio na njih. Mehanicar koji ih je ugradio se isto nije nista zalio na njih. Kostali su 85kn/set. A kazes da su najskuplji pa sam te zato pitao da li si dobro napisao...?
Link to comment
Share on other sites

Meni je za ks ponuda bila 700kn autokreso i IC

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Malo si me zbunio moram priznati... ne znam u cemu je caka sa tim cijenama. Od kud ti informacije o trajnosti koje se napisao? Procitao si negdje ili ti je netko rekao?

Link to comment
Share on other sites

Zato sto stravicno varira cijena i ima jako puno varijanti. Ne pricam o specijali. Nego u jednoj specijali.

Ja sam kupio u Tokicu std. po modelu i motoru F9Q758. I ne da nisu pasali nego nemaju veze sa time. Nista, vracaj jedan donji i vracaj opran karter, novo ulje i vozi jer mi auto treba. Za parsto km i koji dan poslije dogovor sa mehom da opet dodem i skinemo i sa uzorkom nademo.

Na moje inzistiranje. Nisam vise htio to odgadat. Uzeo novo ulje, filter, brtvu kartera i cepa i opet Jovo nanovo.

I znam da su kemije bile i da majstora nije bilo cuda vremena dok nije izganjao neke std. al pojacane i ovakve i onakve.

Mislim da ovi kaj se prodaju po 100-200 kn nisu nis bolji od serijskih sa 200 000 km.

 

Ti moji za te novce su svi isti, svih 8, ovi kaj nisu pasali. Kad su dosli ovi jaci vidis drugaciju boju gornjih i donjih i totalno drugaciju boju materijala od ovih prvih.

 

Isto kao i OEM kaj imaju par tih filmova i boja. I pojacani gornji.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Malo si me zbunio moram priznati... ne znam u cemu je caka sa tim cijenama. Od kud ti informacije o trajnosti koje se napisao? Procitao si negdje ili ti je netko rekao?
Nasao skandinavski neki forum za isto motor u volvu i koje su oni imali probleme. Taj problematicni KS ima uljni kanal po unutarnjem radiusu tako da se efektivno povrsina koja nosi jos smanji. Dok glyko i mahle imaju punu sirinu lezaja.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nasao skandinavski neki forum za isto motor u volvu i koje su oni imali probleme. Taj problematicni KS ima uljni kanal po unutarnjem radiusu tako da se efektivno povrsina koja nosi jos smanji. Dok glyko i mahle imaju punu sirinu lezaja.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

E Milose crni Milose pa gdje si bio da mi to kazes kada sam se raspitivao za dijelove pred koji mjesec [emoji24]
Inace nisam znao da se taj motor ugradivo u volvoe, u koje tocno modele jel znas mozda? Ja sam mislio da Volvo ugradjuje HDi motore iz PSA grupacije?

A sta se tice Renaulta... j**es takav auto kad letece mjenjas na 200k km, turbinu na 180k km itd. Mos komotno sjest i plakat eto...
Link to comment
Share on other sites

Uglavnom su se problemi javljali odma po ugradnji.. Povukao sam se bio s foruma iz raznih razloga..

Stariji volvo 1.9 ima identican motor laguninom od 118ks a to je isti blok kao i nas..
Ti ces sad mjenjat ulje i nece otici ni ovi.. Ni na jednom di se znalo da je odrzavano ulje na 15ooo a ne 30 nema podataka da su osli.. Ak su meni trpili moju snagu. Prekuhano ulje tolko da je stapic za ulje pocrnio jer sam se zovio bez vode bar 20km i stiskao ga.. Nemozes nikako rec da nije izdrzljiv motor :D

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uvijek bas i ne... meni nakon dosta prek 200k bilo tek nekih tragova trosenja, al bi isli jos ohoho (clio 1.5 dci). Posto sam mjenjal kuplung, zamjenil sam i letece... da ne pricam da je chipan od druge godine i cesto muski vozen. Plus ulje je mjenjano jednom godisnje na 20-30k km.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pere poanta jenda si ga ti vjerojatno tjerao a ne telio pun gas na 1500 okretaja, ne hladan motor, ulje po intervalu a ne moze to jos malo. Nije ga sigurno falilo itd...
Ko zna sta kupis kad kupis polovno...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

True that... Al malo ide vec na jetra kad se stalno prica kak su leteci od putra, motori losi, auto (renault) je lutrija i ak ne mjenjas ulje svakih 10k, mores zaboravit da bus na tabli videl 150-200k bez da raskopas pola auta.

S rabljenim je svakak lutrija. Meni se na meganu dopalo dok sam videl da je prosjecna potrosnja bivseg vlasnika bila prek 7, a vozil je rute od 40-50 km dnevno na otvorenoj cesti.  Neko bi rekel divljak, bjez od toga.

Prije bi ko pravilo rekel da kak siješ tak i žanjes. Ili kak se prema autu odnosis, tak dobis i feedback. Da se ne jinxnem, zivi bili pa vidili... Nadam se da nikad necu morat gledat kolko su se moji leteći potrošili, radje to prepustim nekom drugom koga zanima :zubo:

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jbg meni na mazdi zbog niskog.tlaka ulja (tvornicka greska) otisli stajaci i onda ubrzo i leteci.. Bude vise u temi kad sve slozim al ... I vecina mazdi rx8 je krepala ili zbog debila koji nisu dolili ulja. Ili pak jer su se potrosili stajaci pa leteci zbog nedostatka dovoljnog pritiska ulja... Ne brtve kao sto se svuda prica koje bez problema voze 250-300oookm... Kod mojeg je samo jedna od bilo blizu kraja sve ostale kao nove al doslovce nemozes izmjerit potrosenost kolko je mala. A ovo sta se potrosilo je zbog nedostatka podmazivanja...

Ja sam napisao sta je moj 1.9 izdrzao.. Pa ako je to slab i neizdrziv motor onda neznam sta je izdrzivo...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dci je nije dti kolko znam

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I Volvo i micubuši imaju dci. I Opel u vivaru..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.