Jump to content

Izgorio meg2


Vox2

Recommended Posts

ajde tko se razumije u ostatke slika jel to bio benzinac ili dizelaš ? 

meni vuče na benzinca 

Link to comment
Share on other sites

1.6 je jer ima varijabilnu remenicu.. nema plinske instalacije.. nikad nebudu otkrili od kud je krenula vatra.. najvjerojatnije elektroinstalacije..

Link to comment
Share on other sites

99% je benzinac jer benzin gori ko blesav, a dizel ne, dizel izgara pod visokim pritiskom, njega ne mozes zapalit sa otvorenim plamenom, jedino ako motor zakuha ali tesko jer ako dođe do toga valjda postoji neka zastita koja gasi motor da ne prekuha. Dizelas se moze zapaliti ako ima problema sa strujom pa dođe do kratkog spoja mada je to opet malo vjerojatno jer postoje osiguraci na + klemi koji to sprecavaju.

Link to comment
Share on other sites

100% je benzinac i tu nema dvojbe.

Imao sam slican blok u svom. Da je bio i praznog rezervoara bi izgorio do temelja kad je vani temperatura na suncu bila +50 stupnjeva. A posto je pol auta plastika tkanina to gori ko borovina. Vjerojatno je doslo do pregaranja instalacije ali posto u blizini nije bilo nikakvog vatrogasnog aparata da se plamen lokalizira i ugasi, auto je bio prepusten sudbini. Sreca da su se ljudi razbjezali prije buktinje..

Link to comment
Share on other sites

hmmmmmmmm :jez::jez::jez::jez:

di ima za kupiti veliki aparat za gašenje cca 3kg pa na više ? 

Link to comment
Share on other sites

hmmmmmmmm :jez::jez::jez::jez:

di ima za kupiti veliki aparat za gašenje cca 3kg pa na više ? 

Mazni iz nekog haustora onaj velki od 5 kila [emoji23]

Nemoj se bojati, ako uredo odrzavas svog nece se zapalit, ima tu jedan stricek na forumu koji ima benzinca sa 400+tkm i jos se nije zapalio [emoji3]

Link to comment
Share on other sites

ne da se nije zapalio, nego danas iz čista mira neće uopće upaliti. Prva izdaja nakon 414 tkm

Link to comment
Share on other sites

Eh... moj meg1 je prvi put izdao na nekih 80tkm kad nije htio upaliti, vergla ko lud i nikako, kao da nema goriva... gmt senzor bio problem tj. ne senzor vec spoj na taj senzor je prekidao. Uvijek kad je takvo neko s**nje u pitanju onda je vjerojatno elektronika kriva, tj. konektori, zice.....

Link to comment
Share on other sites

Prije jedno 5 godina sam isto tak vidio, zapaljena jedinica megane. Vidio sam svojim ocima fraje nasred  ceste izasao van, nije jos cijeli auto gorio al njemu je odjecu dohvatilo..

tu sam shvatio da je dobro imati aparat kod sebe.

cini se da benzinci gore , dizelasi bas i ne .

Link to comment
Share on other sites

Od koliko kg minimum bi trebao biti da se se sprijeci steta ovakvih razmjera? Kako gasiti nesto ako gori ispod haube jer njenim dizanjem pospjesujes vatru i plamen.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Otvoris haubu rucicom al ju ne dizes gore, uguras crijevo izmedju i stisnes gumb.

Jednom sam gledao uzivo kak se gasi pozar ali u garazi. Mozda bih se snasao mozda ne. Ali na gore opisan nacin je neznanac ugasio dim ispod haube frendicinog auta. Nije skroz digao haubu nego samo na onaj zub. Imao aparat s crijevom iz kamiona i ugasio..

Imala je stetu od 5000 kn tad jer je izgorilo dosta plasticnih dijelova ali auto i dalje vozi a proslo je 5 godina. Starija ford fiesta benzinac naravno..

Link to comment
Share on other sites

Najcesce ispod haube. Crijevo po sredini i prah se rasprsuje na sve strane..

Tak je ovaj ugasio.. zapaljene instalacije.

ali rasplamtjeli pozar ne..

Link to comment
Share on other sites

Ove igračke 1-2 kg to je za ugasiti žmigavac. Nešto ozbiljnije je 5kg, ali zbog gabarita ih nema u autima.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam jedan, sad ne znam od koliko je kg. Manji je i stoji mi ungepeku. Ali razmisljam si uzet veci i noviji. Kako to recimo dobro osigurati da neseta? Manji mi je iza sub-a i cickom jos u uglu sjedala pa ne seta, ali veceg neznam jel se smije polec ili ne te kako ga ucvrsit?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Benzinac je. Vide se špule od bobina kako vire iz motora.

Pogledajte sliku broj 5. Gori ispod motora s lijeve strane gdje je akumulator i kutija s velikim osiguračima. Također gori i kod zadnjeg desnog blatobrana i zadnjeg lonca.

Izgleda mi kao da je lik nešto petljao sa strujom i kod npr. zadnjeg desnog fara uspio spojiti plus sa šasijom. Potekla velika struja nedovoljna da okine osigurač i eto vraga. Ne bi me čudilo da mu je izgorio osigurač kojeg je samo zamijenio i teraj dalje umjesto da je provjerio zašto mu je osigurač izgorio.

U ovim situacijama ne pomaže ni kill-switch na minusu.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

A ugradnja nekakvog prekidaca koji gasi sve na autu? Tipa neki za plus ili nesto slicno?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

meni se vuzgal golf 2 1.6d... struja... gasenje vatrogasci, hauba na prvi zub, crijevo od aparat ispod i udri... prije toga je sused probal sa aparatom od kile nekaj napravit al je imalo efekta ko da je hracnul u vatru...

s druge strane, unutrasnjost izgleda brutalno kad je skroz bijela [emoji23]

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja imam jedan, sad ne znam od koliko je kg. Manji je i stoji mi ungepeku. Ali razmisljam si uzet veci i noviji. Kako to recimo dobro osigurati da neseta? Manji mi je iza sub-a i cickom jos u uglu sjedala pa ne seta, ali veceg neznam jel se smije polec ili ne te kako ga ucvrsit?

Smije se polegnuti i ako imaš kakvu "kuku" u prtljažniku možeš sa "paukom" (elastična guma) pricvrstiti ili malom gurtnom

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.