Jump to content

zvonac

Recommended Posts

Pozdrav društvo. I tako, vozim se po autocesti 130, kad ono, baci mi crvenu lampicu, STOP i nacrtan akumulator, vozio sam se još neko vrijeme, dođem doma, ugasim auto, probam upalit, on "mrtav", a prije neg sam došao doma, cca 3-4min, upalile su mi se lampice Servo i abs, znači svijetlile su crvena i žuta lampica..

Jel u pitanju može bit anlaser ili? Da je aku, onda ga uopće ne bih mogao upalit, kaj ne?

Evo link

 

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Regler ili alnaser.

Obzirom da se dogodilo u voznji ja bi rekao regler.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo još jedan video..

Osim šlepanja, jel se da kak pokrenut, da se nekak dopelam do električara?

Link to comment
Share on other sites

Evo još jedan video..

Osim šlepanja, jel se da kak pokrenut, da se nekak dopelam do električara?

Na kraju videa kao da je pokusao malo zavrtit pa ja sumnjam da je do anlasera. Prije bi rekao da je akumulator prdnuo.

Link to comment
Share on other sites

Zvao elektricara, veli da je najverojatnije alternator..

Zanima me, dal ga mogu na kablove upalit i odfurat se kod majstora (7-8km) 15tak min.voznje, ili moram prvo napunit akumulator?

 

Link to comment
Share on other sites

trebal bi moc na kablove al ga pusti malo da se fila... i obavezno pogasit sve potrosace!

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na kraju videa kao da je pokusao malo zavrtit pa ja sumnjam da je do anlasera. Prije bi rekao da je akumulator prdnuo.

Anlaser itekak moze vrtit i trzat se a bit gotov tj ne moc veselo zavrtit. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Anlaser itekak moze vrtit i trzat se a bit gotov tj ne moc veselo zavrtit. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

A dobro, s tim nisam imao iskustva, al sam slicne simptome imao kad mi je riknuo aku. Ono anlaser okrene pol kruga i ni makac.

Link to comment
Share on other sites

Potrošen alternator odnosno četkice i kolektor. Taman je auto u godinama kada se to može očekivati. Reparatura je oko 600-700kn i vozi dalje.

Link to comment
Share on other sites

Jucer popodne ga stavio na punjac (oko16h) i punio ga do jutra, 4.. 12h na punjacu bio.. Posto si moram prijevoz organizirat jos, u ponedjeljak budem auto odfural..

Nego, ujutro sam upalio auto, onak malo je teze upalio na 3-4 zub je primio, naravno lampice i dalje svijetle (Stop-akumulator). 

Dal da ga prek vikenda jos napunim ili je dosta tih 12h na punjacu?

Ne bih htio da me na cesti ostavi, posto do elek.imam oko 25km, cca 20-30min. voznje..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Napuni ga, i osim motora nista ne pali na autu dok dodjes do njega...

Ako imas multimetar ili voltmetar mozes izmjeriti napon punjenja. Dakle dok auto radi trebao bi biti 14+V ako je ispod onda ti ne puni accu, a vrlo vjerovatno alterantor, medo je gore napisao cetkice i kolektor.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se na potrošenom akumulatoru dovezao preko cijelog Zagreba na loš alternator koji nije punio. Vozio sam oko pola sata na akumulator. Od struje je bilo isključeno apsolutno sve. Čak sam masku od autoradija skinuo :)

Link to comment
Share on other sites

Danas oko pol 3 došao doma, upalim auto, čisto da vidim jel radi:D upalio on.. vratio se oko 20.30 doma, reko idem probat upalit, kad ono, banana, napravi klik i to je to..

Auto stoji u dvorištu i čeka ponedjeljak, ne kužim kak se uspio ispraznit aku, punio ga s ovim punjačem..

Očito bum ga moral ostavit duže da se  puni, 24h..

IMG_20180817_205357.jpg

IMG_20180817_205417.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pa odakle si to iskopao :)  Moji baka i djed su imali ovakav punjač u 80-tima :D:D 

Možda ti je i akumulator gotov (ako je punjač dobar).

Link to comment
Share on other sites

Ma to mi je tast posudil, mislil sam da bu za silu dobar bil:D Aku je star oko 2 god. Pa kaj je moguce da ga je unistila moja voznja po autocesti, dok su se crvene lampice upalile, tak sam se vozil oko 40min?

Budem od frenda posudil drugi punjac, valda bu taj bolji bil:D

Link to comment
Share on other sites

Probaj drugi akumulator. I izmjeri napon punjenja, nije valjda problem kupiti multimetar od 100kn

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo alternator složen, aku napunjen..

Zamjenjeno je: regulator napona, remenica alternatora, ležaj alternatora i usadni prsten..

Remenica je bila u lošem stanju i naravno regler je krepao skroz, inače nije nikad niš mjenjano na alternatoru, tak da su gore bili oriđiđi dijelovi, a dobro je još i izdržal, 290tkm..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Crvena lampica kad pipka kak tebi na videu. Onda imobilizator ne ucitava kod motora.

Link to comment
Share on other sites

Skinuta je blokada, a tip mi je rekel da ce ta lampica blinkat, tak da je sve ok..

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.