Jump to content

Cviljenje kod otpuštanja kočnice


borny

Recommended Posts

Ma nije, procedura je ista :) 
Ovo je zgodno jer pomaže pri izlasku tekućine i ne dopušta povrat zraka.

Malu ću bornyu zagnojit topic, ali... naučit ćemo nešto :)
Znam da obično ide odzračivanje od najdaljeg kotača u odnosu na glavni kočioni cilindar, no baš za Clio 2 u Dialogysu piše da se radi od najbližeg kotača. Što se krivo može dogoditi obrnutim redoslijedom? Bit je dobiti frišku tekućinu "do čepa" na svim cilindrima, bez zraka.

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

Nije nikakav problem ako kreneš od najbližeg kotača. 

Procedura je ista.

Ova pumpica jako pomaže u ozračivanju, ali ju treba kupiti. Metodu sam opisao na način da ju možeš doma odraditi bez dodatnih ulaganja.

Link to comment
Share on other sites

Tnx, mislio sam da ipak postoji razlog zašto ne.

Sve jasno za metodu, samo i na svojem primjeru znam da bih prije s pumpicom nego s flašom u vlastitoj režiji. Bar kod odzračivanja :D

BTW, sad sam tek skužio na što se @mata gore nadovezao :D

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam na Bornijev komentar da definitivno nece raditi nakon sto je Petak sve lijepo objasnio.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Pozdrav svima, meni se dogadja da mi sisti zrak kad otpustim kocnicu i sad sam skutzio da mi i motor trokira, takodjer i ler gas hoce varirati kad stiskam i pustam kocnicu, nabije prevelik ler gas i u drugoj brzini se hoce udavit auto, CLio 2 1.2 benzin. Onda moram nasaltat u prvu i nabit gas inace auto totalno krepava.

Da li je to povezano s tim zracnim bubnjem ili sta je vec i kolika je to zafrkancija zamijeniti, tj. da li se uopce isplati mijenjati?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kad stisnem kocnicu spusti mi ler gas. 
 

I ovaj temperaturni malo radi malo ne. Ne zna jel i to ima veze s tim

IMG_8008.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ok al jel to ima veze s ler gasom, vidim da ima utjecaja kad stisnem i pustim kocnicu.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mata73 said:

Ima, povezano je crijevo podtlaka sa usisom.

Dodatno svjetla kočnice opterete alternator 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jos nesto, potrgalo mi se ono gibljivo crijevo sto ide kao povrat sa motora za grijanje ili tako nesto pa sam ga bacio, mozda i to ima veze jer ga sad nema pa motor bude hladan i onda dulje cok drzi...kako se to crijevo opce zove i di to nabavit?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.